Nikola Milakovic

Nikola Milakovic

Nikola Milakovic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Nikola Milakovic har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Nikola Milakovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 5.0. Nikola Milakovic har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

62 omdömen om Nikola Milakovic

Seth K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Högaholm

Mycket trevlig, engagerad, drivande. Det märktes att han är intresserad av sitt jobb. Han gör det bästa möjliga för kunden.

Oscar L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Bulltofta

Nikola är en väldigt sympatisk och trevlig person att ha att göra med. Han var tydlig med hur processen kommer gå till och var alltid tillgänglig för frågor. Väldigt professionell och kunnig!

Marcelo W
Bulltofta

Nikola, var en väldigt engagerad mäklare som vi kände oss trygga med. Hela affären var smidig

Marie E
Bulltofta

Bra bemötande och arbetade arbetade aktivt med att få vårt objekt sålt.

Katrina B
Bulltofta

Exemplarisk mäklare på alla sätt och vis! Autentisk, förtroendeingivande, glad och proffesionell. Vi är mycket tacksamma över att ha gjort vårt bostadsköp med hjälp av Nikola.

Göran H

Serviceminded Hjälpsam Kunnig

Christel M
Nobeltorget

Mycket proffsigt bemötande, lätt att få kontakt med, bra uppdateringar hela tiden om vad som händer under resans gång. Kommer absolut att rekommendera han till andra. 👍👍👍👍

Stefan M
Nobeltorget

Bara positivt väl strukturerad saklig vid varje möte hela affären har flutit på jätte bra, är väldigt nöjd. Kommer använda Nikola fler gånger och kommer rekommenderar honom för vänner

Cim B
Sålde sitt hus med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Oxie

Nikola har varit mycket professionell som mäklare under de rådande omständigheterna och de tuffa tiderna på bostadsmarknaden. Han sålde vårt hus på ett strategiskt sätt som han tidigare förutspådde och vi fick det vi ville. Vi är mycket nöjda och rekommenderar starkt Nikola som mäklare.

Tess T
Köpte sitt hus med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Oxie

Tillmötesgående, trevlig och flexibel! Vi är väldigt nöjda med Nikola som mäklare