Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Marbella

Fastighetsbyrån Marbella

Centro Plaza, Local 47, 296 60 Marbella — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Marbella vet allt om dina boendemöjligheter här i soliga Spanien och Nueva Andalucía. Våra mäklare har god lokalkännedom och vet precis var du kan hitta en fin semesterbostad eller en bra investering i en lägenhet eller villa.

Fastighetsbyrån är en mäklarfirma med lång erfarenhet av bostadsbranschen. Dessutom har vi ett brett kontaktnät. Vi finns vid din sida genom hela affären och kan hjälpa till även med alla externa tjänster som kan tänkas behövas. Varmt välkommen till oss så hittar vi drömbostaden!

Läs vad 21 kunder tycker om Fastighetsbyrån Marbella

• Bo N
    Bo N skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Jag fick ett fantastiskt bemötande. Upplägget med presentation av mitt hus var av högsta kvalite. Allt från bilder och videos till avslutande formaliteter hos Notarius Publicus är av högsta betyg. Hjärtligt tack ! Champagnen smakade bra ! Med vänlig hälsning, Bo Nyberg Läs mer
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Fredrik Asp har varit med oss under hela resan, det har känts mycket tryggt.
    Fredrik har varit proffsig och svarat på alla våra frågor, långt över vår förväntan.
    Där har ni en stjärnmäklare! Läs mer
  • Anette H
    Anette H skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Som min make skrev för en stund sedan är vi mycket nöjda med Fredrik Asp på Fastighetsbyrån. Han hittade snabbt fram ett objekt som passade oss. Fredrik har under visning, köp och perioden efter vi beslutat oss varit mycket hjälpsam och snabb med att besvara frågor och visat intresse. Har känts väldigt bra att vi har kunnat fråga honom om det mesta både under och efter köpet. Skulle gärna rekommendera honom till andra köpsugna. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Vi är väldigt nöjda med Mäklaren vi haft. Hittade snabbt fram ett objekt som passade oss. Mäklaren har under visning, köp och perioden efter vi beslutat oss varit mycket hjälpsam och snabb med att besvara frågor och visat intresse. Har känt väldigt bra att vi har kunnat fråga honom om det mesta både under och efter köpet. Skulle gärna rekommendera honom till andra köpsugna. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Hejsan. Jag har personligen ej haft något med mäklaren att göra. Köper gemensamt med min bror, som i detta fall haft kontakten med mäklaren. Så vitt ag förstår så här långt är brodern mycket nöjd med mäklare Kent! Läs mer
  • Claes L
    Claes L skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Professionellt bemötande och snabbhet i alla led. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Proffsig, trevlig och kunnig. Tog sig tid med oss och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Bra bemötande, professionellt agerande under hela köpprocessen. Läs mer
  • Madeleine E
    Madeleine E skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Mycket kunnig, hjälpsam och ödmjuk, rekommenderar honom till mina vänner som funderar på att köpa i Marbella. Läs mer
  • Tove H
    Tove H skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Mäklaren är engagerad, kunnig och kan vägleda mycket bra. Han informerade bra om många saker

Personligen hade jag behövt mer information om olika detaljer (det är ju en uppsjö av andra saker att tänka på vid köp än i Sverige), tid att tänka och gärna sett fler objekt i lite Läs mer
  • Mandana H
    Mandana H skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Vår mäklare fredrik har varit mkt engagerad o trevlig o snabbt vid svaren, samt hjälpt till med en del praktiska saker , så vi är mkt nöjda med honom , tack mvh Mandana Läs mer
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Vi hade turen och fick Kent som mäklare och han gjorde ett mycket bra jobb där vi kände oss trygga hela vägen till det att lägenheten blev klar för inflyttning. betyg 10 av 10 möjliga... Läs mer
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Intaget av objektet var mycket bra.efter att objektet var sålt och innan överlåtandet var det dålig information.Uppföljning efter överlåtandet 0.
    Rekommenderas inte. Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    proffsigt bemöttande med hjälp hela vägen Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Är nöjd........................... Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Vi fick ett bra, proffsigt och trevlig bemötande under hela processen. Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Otroligt bra bemötande, proffsig att att ta fram rätt projekt till oss Läs mer
  • Evald O
    Evald O skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Enkel att ha att göra med. Klara tydliga besked Läs mer
  • Göran N
    Göran N skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Det här är väl så bra som det går att bli. Saklig, korrekt, ambitiös, punktlig, kunnig, trevlig, seriös och absolut ärlig.
    Det som gör saken ännu bättre är att vi fick superservice av också de andra medarbetarna långt efter att köpet var genomfört och vi tillträtt lägenheten. Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Lättillgängligt snabb återkoppling proffsigt Läs mer
  • Christer H
    Christer H skrev om Fastighetsbyrån Marbella
    Fantastiskt bra bemötade o engagemang hos min mäklare. Jag kan verkligen rekommendera Fredrik Asp på alla sätt. Läs mer

Centro Plaza, Local 47, 296 60 Marbella