Malin Petermann
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är variationen mellan kontorsarbete och vara ute hos kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst ute i naturen, hänger med min son och tänker på att det vore bra att börja träna snart.

Hur ser din drömbostad ut?
En gård med en nybyggd villa med mycket charm och bästa kvällssolen

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en driven, förtroendeingivande mäklare som är lugn och trygg. Läs mer

Läs vad 81 kunder tycker om Malin Petermann

• Björn L
    Björn L sålde sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-15

5:a
    121m²
    Holsljunga
    Malin har sålt mitt hus, fungerat jättebra. Svarat snabbt och bra på alla mina frågor. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Med vänlig hälsning, Björn Larsson Läs mer
  • Sanella B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-14

3:a
    78m²
    Kinna
    Vi sålde vår bostadsrätt i Kinna och hade Malin som mäklare. Vår upplevelse av Malin är mycket bra. Malin är lyhörd och vi kände oss hela tiden väldigt trygga med henne. Även fast vår bostadsrätt låg ute mitt i julstressen så fungerade kontakten fortlöpande, vilket kändes skönt.
    Vi fick sålt vår bostadsrätt till det pris vi önskat och vi kan varmt rekommendera Malin som mäklare. // Sanella och Sorin Läs mer
  • Márk K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-12

2:a
    63.5m²
    Kinna
    Jag har köpt en lägenhet som Malin Petermann hade hand om. Det bästa med Malin under hela processen var hennes bemötande. Hon var lika trevlig, glad och hjälpsam varje gång hon ringde och varje gång vi träffades. Dessutom var hon väldigt flexibel med tider. När jag inte kunde gå på en visning satte hon in en extra tid bara för mig. Läs mer
  • Edita H
    Edita H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-07

3:a
    71.5m²
    Kinna
    Vi har köpt en fin trea. Vad gäller Malin så var hon noga, ärlig och konkret med allt. Hon levde absolut upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. I det stora hela var det lätt att få tag på henne om vi ville ställa frågor osv. Hon ringde alltid upp när hon sagt att hon skulle det. Affären gick snabbt och smidigt tycker vi och vi är nöjda tack vare Malins jobb. Läs mer
  • Camilla B köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-04

82.5m²
    Kinna
    Vi har köpt en lägenhet. Vi tycker Malin har varit kanon som mäklare! Detta var vårt första köp någonsin så vi är jättenöjda med all hjälp som vi fått. Läs mer
  • Thomas G sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-02

108.5m²
    Fritsla
    Sålt en bostadsrätt.
    Vi hade bra kontakt hela tiden och det blev en snabb försäljning.

Vi är väldigt nöjda med Malin som mäklare. Läs mer
  • Maria G
    Maria G sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-02

108.5m²
    Fritsla
    Har sålt en bostadsrätt. Bemötandet från Malin var jätte bra alltid väldigt trevlig och enkel att prata med Läs mer
  • Jessica A köpte sin bostad med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-01-14

Jag har köpt en bostadsrätt med Malin som mäklare. Hon har alltid varit lätt att få tag på, alltid haft ett gott bemötande och arbetat hårt för att göra både köpare och säljare nöjda! Jag skulle definitivt rekommendera henne till folk i min omgivning! Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L sålde sin bostad med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-01-03

Malin hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Muraregatan.
    Hon gjorde ett tryggt intryck redan i första mötet med oss.Hon har ett informativ, stöttande och driftig arbetssätt.
    Malin levererade helt klart över förväntan. Läs mer
  • Ing-Britt Öst R köpte sin bostad med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-01-01

Tycker att man kunde informera innan köp . Att att trädgården inte ät hanikappsvänlig på baksidan. ej rullator vänlig.Sluttar åt fel håll.Fanns på markritningar. fick inga sådana ,ej framtagna för köpare. Bilderna på Torsänen felaktig. Annars en mycket go människa . Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson