Malin Petermann
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-05
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är variationen mellan kontorsarbete och vara ute hos kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst ute i naturen, hänger med min son och tänker på att det vore bra att börja träna snart.

Hur ser din drömbostad ut?
En gård med en nybyggd villa med mycket charm och bästa kvällssolen

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en driven, förtroendeingivande mäklare som är lugn och trygg. Läs mer

Läs vad 144 Läs vad Malin Petermann

• Anita J sålde sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-08-07

Örby
    Malin har sålt vår sommarstuga. Hon gjorde ett bra och snabbt jobb. Man kunde lita på att hon ringde när hon sagt det och kom i tid när hon sagt det. Vi kan rekommendera Malin. Läs mer
  • Torbjörn H
    Torbjörn H sålde sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-07-15

Östra Frölunda
    Sålde mitt hus och valde Malin för hennes korrekta bemötande med färdig offert tidsplan och väl förberedd.

Jag skulle anlita Malin igen om jag sålde hus i framtiden. Läs mer
  • Benny K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-06-30

Kinna
    Sålt bostadsrätt i kinna. Ett mycket bra bemötande. Kändes tryggt. Bra jobbat Malin. Någon man kan rekommendera till bekanta som går i köp eller sälj tankar Läs mer
  • Martina E köpte sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-05-15

Torestorp
    Malin hjälpte oss sälja vårat hus, hon tvivlade aldrig och lugnade oss när ångesten över det hela tog över!
    Men mäklare man kan lita på som är otroligt lugn och väldigt kunnig på sin sak!

En mäklare i toppklass! Läs mer
  • Kent O sålde sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Köpt och solgt parhus. Nöjda,alltid vänligt bemötande Läs mer
  • Ragnhild E sålde sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Köpt och solgt av Malin Peterman. Mycket nöjda med hennes arrangemang. Läs mer
  • Jörgen K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Kinna
    Jag har sålt en bostadsrätt på 3 r.o.k.
    Mäklaren Malin Petermann har skött allt perfekt och jag har pga henne känt mig lugn & trygg i affären.

Hon har koll på läget , svarar snabbt vid frågor och är tillmötesgående! Läs mer
  • Niclas D köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-18

Kinna
    Trevlig och lätt att få tag i när man ringde.. Läs mer
  • Tuula K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-11

5:a
    Sätila
    Har köpt en bostadsrätt lägenhet.Blev bra bemött av mäklaren. Allt fungerade bra utan krångel och känner mig nöjd. Läs mer
  • Antonia T
    Antonia T köpte sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-03

Överlida
    En mycket kompitent och trevlig mäklare som varmt rekomenderas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson