Fastighetsbyrån Mellerud

Fastighetsbyrån Mellerud

Mitt i Dalslands hjärta hittar du Mellerud, en ort med närhet till rikt friluftsliv och massor av attraktiva och prisvärd boenden. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på kontoret på Landsvägsgatan 48. Här får du hjälp från första till sista steget i din bostadsaffär och kan garanterat känna trygghet under hela processen.

Vi är måna om att affären ska bli så bra som möjligt och kan svara på de flesta frågor du kan tänkas ha om ditt boende. Kontakta oss via mejl eller telefon så berättar vi mer om dina möjligheter här i Mellerud!

Läs vad 62 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mellerud

• 2020-11-12

Marie Louise L skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Bra bemötande och regelbunden kontakt med mäklaren var extra plus. Läs mer
  • 2020-10-25

Mattias S skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Vi köpte ett fritidshus av mäklaren och fick ett mycket professionellt bemötande. mäklaren kändes genuint intresserad av att hjälpa både oss och säljaren genom hela processen. Han tog sig tid och ordnade en extra inspektion innan försäljningen avslutades. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-10-21

Birgit Maria Elisabeth P skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Sålt ett hus
    Blivit mkt bra bemött trots att försäljning tog ett tag
    Bra mäklare Läs mer
  • 2020-10-12

Cristoffer N skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Köpte ett hus i Mellerud, hela upplevelsen från visningen till hur jag blev bemött av mäklaren (Christian) var helt perfekt. Väldigt nöjd med hela affären! Läs mer
  • 2020-10-05

Robin Christopher Joakim W skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Sålde ett Fritidshus, toppen bra upplevelse Läs mer
  • 2020-10-04

Julia Margareta Leone S skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Sålt hus, en snabb affär, bra förklaringar på vad som händer i varje steg, bra alltihopa, både husaffären samt mäklaren. Läs mer
  • 2020-10-04

Steinar M skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    solgt leilighet, veldig hyggelig og godt mottatt, megler gjorde en jette god jobb. Jag har anbefalt megler til flere. Läs mer
  • 2020-10-03

Inga Maria S skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Sålt vår villa. Mäklaren kändes kunnig i sitt yrkesutförande. Det kändes lugnt och tryggt samt fick bra information om vad som kommer att ske. Även bra feedback inför frågor vi hade. Är mycket nöjd med bemötande och upplägget, eftersom det är ett stort steg att sälja sitt hus efter 35 år. Läs mer

Lotta B skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Vi har köpt Fritidshus i Åsensbruk i Melleruds kommun. Blev väldigt bra bemötta och direkt. Mycket trevliga personer. Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Proffsigt genomförd affär. Kändes väldigt familjärt. Läs mer

Lars Peter Urban C skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Sålde mitt hus och allt funkade perfekt. Läs mer

Martin Karl-åke S skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    En mycket snabb affär där priset även blev bra mycket högre än vad vi hade hoppats på. Läs mer
  • 2020-08-13

Geir-rune D skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Meget kompetent og lett å samarbeide med. Läs mer
  • 2020-07-29

Rolf Gunnar Folke N skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Sålt en Sjöbod
    Har blivit mycket bra bemött av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Mycket trevlig kuning och bra Mäklare Läs mer
  • Karin J

2020-07-15

Karin J skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Jag har sålt en villa på landsbygden. Vi har fått ett tryggt och lugnt bemötande. Kunnig och med kloka synpunkter på hur det ska se ut inför försäljningen. Vi hade en prisbild som vi blev överens om och vi kom nästan dit. Köparen blev också nöjd Läs mer
  • 2020-07-14

Jane W skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Vi köpte ett fritidshus, som av mäklarens beskrivning helt stämde med vad som verkligen var.
    Mäklaren var fantastisk trevlig och informativ.
    Våra förväntningar var inte alls så höga som de efter visning och inköp blev - väldigt bra
    En duktig och kunnig och framför allt hjälpsam mäklare Läs mer
  • 2020-07-08

Kjell Erik K skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Solgt sjøbod i Sunnanå havn i Mellerud kommune.

Megleren var svært profesjonell og imøtekommende. Vi fikk god kommunikasjon fra første stund.

Forventningen var å få frem et bra prospekt med bilder og beskrivelser som viser de faktiske forhold. Prospektet forventes å samsvare med den angitte salgspris.

Salgsprosessen ble gjennomført profesjonelt og svært raskt. Jeg har ingen betenkeligheter med å anbefale megleren til lignende oppdrag. Läs mer
  • 2020-06-22

Clary Thorella Gun-charlotte J skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Sålt en äldre villa. Vi blev bra bemötta av mäklaren. Läs mer
  • 2020-06-15

Leif Anders Torbjörn S skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-06-12

Mikael H skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Blev väl bemött av mäklaren på Fastighetsbyrån i Mellerud när jag köpte fritidshus. Mycket trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • 2020-04-11

Monica E skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Då vi köpt ett hus i Dals Rostock och samtidigt ville sälja vårt hus i Brålanda var det viktigt att ha samma mäklarebyrå. Då vi ansåg att det ligger i båda intresse att få sålt respektive köpt.

Vi har blivit bemötta på ett mycket bra sätt och fått den information vi behövt.

På tillträdesdagen av de huset vi sålt hade Frida på mäklarbyrån i Vänersborg en flaska mousserande vin/champange till både köpare och säljare vilket uppskattades väldigt mycket (ännu mera då vi inte hade räknat med detta) Det hade varit trevligt att ta efter, särskilt när man köper ett hus och vill fira att man fått tillträde :-).
    Annars har jag inga anmärkningar att tala om. Christian har varit tydlig och rak i sin kommunikation till oss vilket har uppskattas. Läs mer
  • 2020-03-10

Mona L skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Ryddig og oversiktlig prosess underveis. Hyggelig og imøtekommende megler. Läs mer
  • 2020-02-12

Bo Anders Bertil T skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Sålt en villa i Mellerud. Bemötandet av mäklaren har varit oklanderligt. Mycket bra. Utmärkt på alla vis man kan önska sig. Mäklaren levde upp till alla förväntningar från A till Ö. Läs mer
  • 2020-01-13

Johan Peder Tobias N skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Sålt ett fritidsboende.
    Christian gav ett bra bemötande, trevlig och okomplicerad försäljning. Läs mer
  • 2019-12-08

Sven-olov E skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Vi har sålt en bostad. Allt är inte klart men så här långt har allt fungerat utmärkt.
    Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-17

Anders B skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Jag och min sambo har köpt en villa i Bolstad i Mellerudskomun.
    Vi blev vänligt bemötta och vi kände oss trygga genast med fastighetsbyrån.
    Våra förväntningar var att det var någon som skulle hjälpa oss med affären men dom skötte hela processen i stort sett mycket snyggt och proffsigt!
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-11-10

Bettina H skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Märklaren svarar inte på mejl eller telefon. Känns lite konstig att man är tvungen att kontakta säljaren eftersom man inte får svar. Läs mer
  • 2019-11-04

Karin S skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Jeg har solgt en 1-plansvilla med kjeller i Mellerud.

Etterat jeg hadde vært i kontakt med 2 meklere i Mellerud, ble jeg straks overbevist om å velge meklaren frå Fastighetsbyrån, Christian Johansson, som hjelp til å selge mitt hus.

Christian er faglig dyktig, han er tydelig ,vennlig og imøtekommende. Han er grundig og forklarar alt på en forståelig måte.
    Han har holdt meg informert og kommet med gode råd, slik at jeg har kjent meg ivaretatt og trygg under hele prosessen.

Christian er den beste meklaren jeg har opplevd, og jeg vil varmt anbefale han videre til andre. Läs mer
  • 2019-10-25

Per-Olof Torgny T skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Alltigenom nöjd!gott bemötande och smidigt genomförande. Läs mer
  • 2019-09-16

Jan-Erik Gustav R skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Han är superduktig, snabb. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2019-09-01

Anders Daniel E skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Fruktansvärt bra kompetens! Är väldigt nöjd med hela förloppet lättsamt smidigt.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-08-26

Ulla Maria B skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Har sålt en fastighet/hus och fått ett bra och vänligt bemötande.
    Våra förväntningar har infriats genom hela försäljningen. Läs mer
  • 2019-06-27

Ulf S skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Blid og trevsam. Har ALTFOR mye å gjøre. Glemmer, svarer ikke. Ellers fungerte alt tilfredsstillende. Høflig og vennlig Läs mer
  • 2019-06-26

Bo Inge Lennart A skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Jag kan bara sammanfatta att jag är helt och totalt nöjd. Mäklaren hjälpte mig dessutom med att skapa kontakt med en firma som tömde mitt hus på prylar, vilket var ett av mina stora problem i samband med denna försäljning. Allt har fungerat fantastiskt.
    Den fastighet som såldes tillhörde min fru som avled strax före jul. Läs mer
  • 2019-06-05

Jan-Inge O skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Brunnsvägen 110 Dals-Rostock

Minna förväntningar på Olle Nellbro var som väntat
    uppfyllde mina förväntningar då jag sökte upp honom
    själv som gamman vän, roligt se ett proffs arbeta!

Med vänlig hälsning
    Jan-Inge Olsson
    Vänersborg Läs mer
  • 2019-05-27

Lennart P skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Har sålt ett torp genom Sv Fastig i Mellerud
    Är jätte nöjd med deras agerande Läs mer
  • 2019-05-13

Aly R skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Jag har köpt villa. Mäklaren var jätte bre bemöta, hjälp oss mycket, fixa allt på bra sätt. Läs mer
  • 2019-04-25

Lennart D skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Super bra bemötande och oerhört sakkunniga! Otroligt nöjd. Läs mer
  • 2019-04-12

Heiko P skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Even from Germany a recomended Markler! Läs mer
  • 2019-03-31

Christer N skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Kanonbra mäklare lugn saklig köpte litet fritidshus i dals långed
    Väldigt tydlig och informativ
    Mycket positiv Läs mer
  • 2019-03-15

Rolf D skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Har köpt ett fritidshus på sandviksudden i Dals Långed. Kontakten med Fastighetsbyrån och Christian Johansson har varit jättebra och löpt utan något som helst krångel. Kan alltså rekommendera Christian alla jag känner. Läs mer
  • 2019-03-13

Cecilia J skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Efter ett par års letande har jag äntligen, fått köpt ett kedjehus som passar mig efter mina förutsättningar.
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande och jag tycker att jag har fått relation med mäklarfirman. Både före och efter mitt hus köp. Läs mer
  • 2019-03-08

Lena J skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Bra bemötande av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-11

Cim E skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Bara positivt! Bra kontakt och bemötande. Smidigt och tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-11-11

Benny M skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Seriös och allt kändes bra.
    Har bara positivt att säga Läs mer
  • 2018-11-08

Monica J skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Sålt mindre gård, samt villa.
    Trevlig, tillmötesgående och hjälpsam.
    Fick bedömt hur mycket vi kunde tänkas få för fastigheten under budgivningen och det stämde precis !
    Vi blev väldigt nöjda och hade trevliga samtal under mötet med de nya ägarna och mäklaren. Läs mer
  • 2018-11-08

Sven A skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Vi sålde en liten gård, och jag har bara positiva omdömen om
    mäklaren dom skötte det väldigt proffsigt på alla sätt.
    Det enda som jag kan vara lite missnöjd med så är det arvodet
    Så mycket pengar för så lite jobb.

Hälsningar Sven! Läs mer
  • 2018-10-11

Anne R skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Mycket professionell kunnig och trevlig Läs mer
  • 2018-10-05

Ulf T skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Vi har köpt ett fritidshus och upplever mäklaren proffsig, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. T ex var en extra visning för oss inget problem att ordna. Hela processen fungerade smidigt. Läs mer
  • Fredrik A

2018-09-22

Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Det är lite dåligt med information tillbaka, när man är lovad återkoppling så får man istället ta kontakt själv med mäklaren. Trots att jag påpekade min oerfarenhet vid denna typ av affärer, och ville därför ha hjälp. Läs mer
  • 2018-09-20

Pär A skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Köpte fritidshus. Mycket professionell hantering från mäklarens sida. Hög tillgänglighet, återkopplade enligt vad som gjorts upp, lyhörd för våra önskemål. Smidig och mycket snabb hantering av köpet som skedde under helg. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte