Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mellerud Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mellerud

Fastighetsbyrån Mellerud

Storgatan 10, 464 22 Mellerud — Visa karta

Mitt i Dalslands hjärta hittar du Mellerud, en ort med närhet till rikt friluftsliv och massor av attraktiva och prisvärd boenden. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på kontoret på Storgatan 10. Här får du hjälp från första till sista steget i din bostadsaffär och kan garanterat känna trygghet under hela processen.

Vi är måna om att affären ska bli så bra som möjligt och kan svara på de flesta frågor du kan tänkas ha om ditt boende. Kontakta oss via mejl eller telefon så berättar vi mer om dina möjligheter här i Mellerud!

Läs vad 16 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mellerud

• Anne R skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Mycket professionell kunnig och trevlig Läs mer
  • Ulf T skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Vi har köpt ett fritidshus och upplever mäklaren proffsig, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. T ex var en extra visning för oss inget problem att ordna. Hela processen fungerade smidigt. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Det är lite dåligt med information tillbaka, när man är lovad återkoppling så får man istället ta kontakt själv med mäklaren. Trots att jag påpekade min oerfarenhet vid denna typ av affärer, och ville därför ha hjälp. Läs mer
  • Pär A skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Köpte fritidshus. Mycket professionell hantering från mäklarens sida. Hög tillgänglighet, återkopplade enligt vad som gjorts upp, lyhörd för våra önskemål. Smidig och mycket snabb hantering av köpet som skedde under helg. Läs mer
  • Petra D skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Köpt fritidshus.
    Mycket nöjd med bemötandet från mäklaren. Snabba svar på mail och telefon. Läs mer
  • Pål Z skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Fritidsbolig kjøpt i Mellerud kommune. Megleren(Christian) var veldig imøtekommende. Han var veldig behjelpelig under kontraktskriving, da det var endel språkproblemer fra min side. Kunne vel ikke bli bedre. Tommel opp 😁 Läs mer
  • Inger Marianne S skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Mycket bra. Vi är mer än nöjda med affären!
    R Läs mer
  • Lennart F skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Vill varna alla att köpa något från denna fastighetsbyrå!! Helt oseriösa mäklare! Om ni inte vill bli lurad så köp inget! Läs mer
    2018-08-22 christian johansson svarar Lennart F
    Hej Lennart F.
    Först och främst vill jag besvara din kritik och även informera dig och de som kommer att läsa detta omdöme ifrån dig Lennart.
    Jag kan förstå din besvikelse/frustration över att ni som intressent lagt det högsta budet på en fastighet men inte får skriva kontrakt med säljarna, det förstår jag. Men att uttrycka sig som ni gör i detta omdöme tycker jag inte speglar verkligheten.

Information om budgivning
    Bud är inte bindande för budgivaren och säljaren är INTE tvungen att sälja till den som lagt det högsta budet. Inte heller måste säljaren förklara sitt val av köpare. Enligt FML ska en mäklare föra en förteckning över alla bud som lämnats med kontaktuppgifter till budgivarna. Detta för säkerställa att budgivningen går till på ett korrekt sätt. Observera att denna anbudsförteckning endast lämnas ut till säljaren och köparen med hänsyn till personuppgifterna däri. Mer information om detta finns i Fastighetsbyråns budgivingspolicy.

Med vänlig hälsning
    Christian Johansson
    0707-74 42 02
    Franchisetagare / Fastighetsmäklare
    Fastighetsbyrån Mellerud
    2018-08-22 Lennart F svarar christian johansson
    Är mycket besviken, åkte 40 mil för att titta på ett hus som visade sig vara sålt när vi kom fram! Hade ju varit bra att få veta det innan vi åkte!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Åke K skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Mycket trevligt bemötande med det hela Läs mer
  • Johan Georg T skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Har både sålt köpt hus.
    Har blivit mkt bra bemött av Christian.
    Kan rekommendera honom! Läs mer
  • Tomas J skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Hej !
    Allt bemötande från början till slut har varit toppen . Vi köpte en sjöbod i Sunnanå . Läs mer
  • Elisabeth N skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Kjøpt sommerbostad
    Meget fornøyd med Fastighetsbyråen Mellerud Läs mer
  • Tore W skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Köpt inga anmärkningar mäklaren fungerade bra och var saklig Läs mer
  • Kennet N skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Dom var bra.Visste vad de pratade om och verkade ha god marknadskännedom. Läs mer
  • Dan M
    Dan M skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Är du köpare blir du lurad med bud som inte finns Läs mer
  • G�ran N skrev om Fastighetsbyrån Mellerud
    Vi kände hela tiden att man brydde sig om just oss, och vi var hela tiden välkomna att ställa frågor på kontoret i Mellerud, vi kommer att rekommendera mäklaren till våra vänner o bekanta Läs mer

Storgatan 10, 464 22 Mellerud