Alla kategorier Mäklare Värmland Munkfors Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Munkfors

Fastighetsbyrån Munkfors

Torget 2 B, 684 30 Munkfors — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Munkfors och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 366 kunder tycker om Fastighetsbyrån Munkfors

• 2018-12-05

Eva Å skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpte en villa i Munkfors. Allting gick snabbt och vi blev väl bemötta. Skulle rekommendera fastighetsbyrån och Martin till andra! Läs mer
  • 2018-12-05

Amanda N skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Lätt att få kontakt med vilket gjorde en smidig affär Läs mer
  • 2018-12-04

Hans H skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi köpte vårt första hus genom Martin.
    Martin gav mycket bra information om huset och affären, han var flexibel med visningen på både detta och andra objekt och gav oss god hjälp med alla våra frågor och funderingar. Läs mer
  • 2018-12-02

Andreas Klöpper D skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Martin har från start varit mycket hjälpsam och proffsig när jag nu säljer min bostadsrätt. Han har ordnat allt så jag bara har kunnat njuta av min semester på andra sidan jorden. Jag hade mycket höga förväntningar vilka han infriat fullt ut. Värt varenda krona! Läs mer
  • 2018-11-23

Malin L skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Martin är väldigt professionell och han var väldigt lyhörd gentemot oss som säljare. Vi valde Martin då vi vet att han är en duktig mäklare och kan sin sak. Martin ser alltid möjligheter oavsett vilket problem han stöter på. Läs mer
  • 2018-11-23

Eva Lill E skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har kjøpt fritidshus veldig fornøyd med megleren, tommel opp Läs mer
  • 2018-11-18

Maria D skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har sålt en fastighet. Martin har hjälpt oss jättebra och vi är helnöjda. Läs mer
  • 2018-11-17

Ingemar E skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Upprättande av dokument för försäljning av fritidshus .
    Anders har varit lugn , kunnig och professionell . Han har varit lätt att nå vid frågor och bidragit till en god relation mellan oss och köparen .
    Ingemar o Else-Marie Ek Läs mer

Hans E skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Anders har hjälpt mig att sälja en skogsgård. Den första mäklaren gav inget, men sedan Anders tog över har vi haft en hel del visningar och nu kommit fram till ett avslut som alla är nöjda med.
    Efter att den första mäklaren misslyckades blev jag positivt överraskad av Anders stora engagemang att driva processen framåt och alltid finnas tillgänglig på telefon.
    Tack för ett proffsigt genomfört jobb. Läs mer

Narcis O skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt hus i Munkfors.
    En mycket trevlig och hjälpsam mäklare

som med råge levde upp till mina förväntningar.

mycket uppskattad av mi och min sambo. Läs mer

Steinar H skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Proff og dyktig, alt var perfekt. Läs mer

Gun S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Martin Backlundh skötte allt till fullo. Läs mer
  • Göran S

2018-11-15

Göran S skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Bra kontakt med invånarna i kommunen,lätt att nå och få kontakt med,snabb återkoppling,Bra med de som kom och besiktigade huset.Flera ideer som vi uppskattade. Läs mer
  • 2018-11-11

‭Jennie E skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag och min syster köpte fritidshus i den hemkommun vi är uppväxta i.

Jag tycker Martin överträffar det stöd jag som köpare kan förvänta mig från en mäklare. Jag upplevde inte att det fanns någon baktanke med de råd jag fick, utan Martin svarade uppriktigt och har varit till stort stöd i de frågor jag hade under budgivningsprocessen, samt efteråt i administrativa funderingar. Läs mer
  • 2018-11-03

Ann-Gerd Kristina J skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Är mycket nöjd med Anders, som mäklare han är sympatisk, trevlig och lätt att prata med.
    Fick all den hjälp jag behövde vid
    försäljning av mitt fritidshus.
    😊 Läs mer
  • 2018-11-02

Barbro S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Trevlig och allt igenom mycke bra mäklare, ordning och reda. Köpt mitt drömställe på landet, ett stenkast från bad och fiskesjö. Jag är fullständigt nöjd med husaffärer! Mvh Barbro Storm. Läs mer
  • Birgitta A

2018-11-01

Birgitta A skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har sålt ett hus i Munkfors
    Mycket bra bemötande trevlig och duktig person anser jag Martin är.
    Jag är mkt nöjd med affären blev över mina förväntningar. Läs mer

Kristoffer K skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Helt OK.Vi känner varandra sedan tidigare,så allt blev lite mer informellt.Bra jobbat av Anders. Läs mer

Nicklas K skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Ingen kontroll av budares lånelöfte gjordes innan budgivning.
    Ledde till en ogiltigförklarad budgivning och rejält minskad försäljningsnivå. Läs mer

Anders B skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Bra sinne för affärer samt uthållighet gentemot budgivarna

Tydligen stort kontaktsystem. Läs mer
  • 2018-10-23

Leif B skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Allegatan 16A Sunne
    Anders är mycket trevlig och rak i sin kommunikation,och har en fin humor.
    Mycket bra och enkel att ha och göra med. Läs mer
  • 2018-10-23

Ida A skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi har köpt En lägenhet med inglasad uteplats, som vi är mycket nöjda med.
    Vi är nöjd med hela köpförloppet och skulle rekommendera fastighetsbyrån i Sunne till andra. Läs mer
  • 2018-10-06

Hilda L skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Torp gård
    Duktig och påläst.
    Lugn
    När väl Maria haft sin semester blev affären klockren. Läs mer
  • Martin B

2018-10-06

Martin B skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Mitt första husköp och det gick väldans smidigt, tack för det! Läs mer
  • Helena K

2018-10-06

Helena K skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har köpt ett litet hus. Mäklaren var glad och pigg. Svarade alltid i telefon eller ringde upp så snart han kunde. Lovade litet mer än han höll. (Bad tex att flytta fram datum i kontraktet då handpenning skulle vara betald då jag endast hade några få dagar på mig och det kändes litet stressigt. Fick muntligt löfte, men skedde icke. Jag blev också lovad att säljaren skulle följa med hem till nya huset på tillträdesdagen, vilket inte heller skedde.) annars var han väl OK. Läs mer
  • 2018-10-02

Johan S skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag har köpt ett fritidshus i Sunne. Maria är mycket seriös och kunnig. Vi har fått ett bra bemötande men hade önskat en snabbare process och framförallt snabbare återkoppling under budprocess. Maria var svår att få tag i och ringde inte upp i alla lägen. Detta påverkade vår totalupplevelse även om vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-09-17

Ruf F skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Med hjälp av Maria Johansson köpte jag en sommarstuga som motsvarar mina behov. Maria lovade mig att stödja mig med upphandligen av el, soppavhämtning osv. Detta uppfylldes dock tyvärr ej. Läs mer
  • 2018-09-14

Agneta S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Martin Backlundh sålde min sommarstuga i Häljeby. Försäljningen var komplicerad då den föregicks av klyvning av tomten som delades av familjemedlem. Detta drog ut på tiden, men vi fick till slut min tomtdel klar till salu.
    Martin var hela tiden mycket tillmötesgående, noggrann ock kunnig och jag ger honom högsta betyg . Dessutom mycket trevlig som person.
    Då jag bor i USA sköttes kommunikationerna via e-post . Martin höll mig hela tiden uppdaterad med vad som skedde i Häljeby. Läs mer
  • 2018-09-13

Daniel K skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Sammantaget en mycket behaglig säljare. Lättsam och socialt begåvad. Hjälpte oss att sälja vår bostad på kort och vi hade stort behov av det. God kännedom i området. Anders verka veta vad som krävs. Läs mer
  • 2018-09-12

Christina H skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt villa, mäklaren var kunnig och trevlig. Läs mer

Ulf D skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har sålt fastigheten tallåsen3:12
    Mycket bra bemötande gav ett tryggt och kunnigt intryck
    Mina förväntningar var att det skulle bli en snabb affär och så blev det så mina förväntningar infriades både säljmässigt och ekonomiskt
    Så min sammanfattning blir en väldigt duktig,lyhörd och jordnära mäklare Läs mer

Lars L skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Trevlig,kunnig och en allmänt bra säljare👌 Läs mer

Mattias H skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Allt gick smidigt och snabbt. Sålde och köpte nytt hus, Martin ordnade med allt. Läs mer
  • Malin L

2018-09-11

Malin L skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Maria hjälpte mig sälja min lägenhet och hon var vänlig, effektiv och proffsig. Jag kunde höra av mig när som och hon tog sig alltid tid att svara på mina frågor. Läs mer
  • 2018-09-06

Helena S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Hur bra som helst. Jag har inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-09-05

Magnus K skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi köpte vårt hus under Martins semester och hade enbart kontakt med Sandra. Hon har hittills skött affären på ett utmärkt sätt, Läs mer
  • 2018-07-13

Inger N skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Sålt en jordbruksfastighet i Sunne.
    Glatt och positivt bemötande och man upplever Martin som påläst och kunnig.
    Man vill så klart ha så mycket betalt som möjligt för sin bostad och det fick vi även om Martin och hans fd kompanjon hade ett något lägre utgångspris.
    Martin svarade på alla knepiga frågor man haft under processen, utan att man kände sig dum!
    Eftersom försäljningen inte är klar pga lång handläggandetid hos lantmäteriet hoppas jag fortfarande på gott samarbete. Läs mer
  • 2018-07-02

Per Tomas E skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Kompetent. Snabb att svara i telefon o mail. Ärlig, rak och trevlig. Läs mer
  • 2018-06-27

Willemijn G skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag köpte en lägenhet, Maria var snäll och välkomnande. Professionell och ville de bästa för både köparen och säljaren! Läs mer
  • 2018-05-24

Elisabeth S skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Professionell. Tydligt. Jätte snällt. Skulle verkligen rekommendera henne Läs mer
  • 2018-05-17

Johan S skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Hej. Har köpt hus/gård i Elofsrud, Västra Ämtervik. Positivt bemötande av Maria, hon ordnade så vi kunde komma på extravisning. Positiv och driven, arbetade på snabbt under hela processen, samtidigt som jag upplevde att hon var noggrann och tog tid på sig när det behövdes, t.ex. under kontraktsskrivning. Jag upplevde ett bra bemötande både mot oss som köpare och mot säljaren, att hon ville att både säljare och köpare skulle vara nöjda.
    /Johan Läs mer
  • 2018-05-07

Helena A skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag och min man köpte hus. Maria gav ett glatt och trevligt intryck. Gav bra information. Mycket nöjda. Läs mer
  • Claus W

2018-05-07

Claus W skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi har anvendt Anders ved både køb og salg af fastighet og har fået en mygget personlig, kompetent og professionel hjælp. Läs mer
  • 2018-05-07

Gunnar B skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Sålt ett hus åt mina föräldrar
    Bra bemötande på alla vis
    Vi nådde inte riktigt det pris vi hade hoppats på men det var viktigt för oss med en snabb försäljning så det var OK
    Inget att klaga på och skötte sitt uppdrag till belåtenhet Läs mer
  • 2018-05-06

Julia E skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Villaförsäljning.
    Godtagbar service.
    Mäklaren kunde ha bemött våra behov bättre och kunde ha marknadsfört bostadens fördelar bättre till spekulanterna. Gav ett något stressat intryck.
    Snabb med återkoppling efter visning.
    Relativt snabb försäljning. Läs mer
  • 2018-05-03

Leif B skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Allt är bra och professionellt skött finns inget att klaga på...... Läs mer
  • 2018-04-23

Gun J skrev om Fastighetsbyrån Munkfors
    Bra bemötande skött sitt uppdrag på ett bra sätt Läs mer
  • 2018-03-22

Irja E skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi ha köpt mark/tomter och Martin har varit behjälplig och haft ett professionellt bemötande gentemot oss. Han har visat på kunnighet och engagemang samt arbetat för att försäljningen ska bli färdig trots en relativ låg köpeskilling. Läs mer
  • 2018-03-14

Noomi L skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag har köpt en bostadsrätt via Maria. Upplevde henne som en trevlig och påläst person. Hon är tillmötesgående och hjälpsam.
    Vid budgivningen upplevde jag kanske att Maria pushade mig lite väl mycket att bjuda större summa än jag tänkt från början.

Ska nu sälja min stora bostadsrätt med övervåning. Orolig för att den kanske inte blir såld som bostadsmarknaden ser ut nu. Men förhoppningsvis blir det flera budgivare och då vet jag att Maria är bra på att pusha dem. Alltså säljarens mäklare. Läs mer
  • 2018-03-14

Anders K skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Trevlig, hjälpsam mäklare, fantastiskt bra. Läs mer

Torget 2 B, 684 30 Munkfors