Fastighetsbyrån Munkfors

Fastighetsbyrån Munkfors

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Munkfors och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 472 kunder tycker om Fastighetsbyrån Munkfors 2

2022-09-14 Verifierad kund
    Virrig nöjda med bemötande och resultat av genomförd försäljning
    2022-09-13 Verifierad kund
    Martin Backlundh hat unsere Interessen super vertreten und uns als Käufer ernst genommen. Es war sehr schwierig für uns ein Haus in Schweden zu kaufen und mit Martin war es plötzlich ganz einfach. Toll…
    Auch die Hilfestellungen nach dem Kauf, welche er angeboten hat wissen wir sehr zu schätzen.
    Vielen Dank nochmal
    2022-09-12 Verifierad kund
    Martin har ett trevligt och professionellt sätt, som skapar förtroende. Jag trodde det skulle bli svårt att sälja hus nu, men försäljning blev av, och jag är supernöjd.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Bra bemötande. Levde upp till det utlovade. Allt gick enligt plan.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, lätt att prata med, snabb hantering av husförsäljningen. Eftersom det är första gången jag är med om en husförsäljning så har jag inte mycket att jämföra med, men jag tyckte det funkade bra. Mvh per
    2022-09-04 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med Martin som mäklare,allt var mycket proffsigt. Kan rekommendera honom för andra säljare och köpare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2022-09-01 Verifierad kund
    Nice office. We have been served here in a friendly and professional manner. Anders Setherberg is very pleasant to deal with. The office mates are also friendly and tidy. In short, we can recommend this office. Sincerely Robert, Anne and Fleur Kattenberg-Krist
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Munkfors
    2020-04-05 Verifierad kund
    Missnöjd med att mäklaren inte muntligt erbjudit/informerat varken mig eller säljaren om en dolda fel försäkring. Vid inflytt upptäckte jag att säljaren dolt ett inspektionshål som tagits upp vid takfoten. Det visade sig att övre hammarband var helt murket. Säljaren har målat plåttaket men uppgav inte att han upptäckt denna skada. Han har tvärtom uppgett att han inte är medveten om några fuktskador. Nu har jag beställt besiktning och hoppas mäklaren kan hjälpa mig lösa detta.
    2020-03-24 Verifierad kund
    bra bemötande,men affären är inte avslutad än men är nöjd än så länge
  • Angelica T
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2020-03-20 Verifierad kund
    Proffsigt o kunnigt bemötande man var delaktig i vad som hände runt försäljningen av bostaden löpande
    Trevligt bemötande från första stund
    Snabb o smidig affär
    2020-03-18 Verifierad kund
    Pålitlig, engagerad och tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera Martin!
    2020-03-05 Verifierad kund
    Har köpt o sålt hus med hjälp av Maria på Fastighetsbyrån i Sunne. Maria är kunnig på det hon gör o är trevlig att ha o göra med. Vi har blivit väldigt bra bemött av henne och alla de andra på fastighetsbyrån👍🏻
    • Lysvik
    2020-02-26 Verifierad kund
    Jättebra mäklare! Rekommenderas.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2020-02-10 Verifierad kund
    Köpte hus genom fastighetsförmedling och Anders var ansvarig mäklare.

Förväntningar som man hade var att det skulle bli tungrott med mycket pappersexercise.

Förväntningarna var långt ifrån verkligheten allt gick väldigt smidigt! Mäklaren Anders var otroligt kunnig, engagerad och tillgänglig.

Jag och min sambo kollade på huset på en måndag, kontaktade mäklaren och fick visning på tisdag lämnade bud på onsdagen och skrev kontrakt på fredagen.

Jag tror jag talar för min sambo också när jag säger detta: Vi var otroligt nöjda med Anders Setherberg som vår mäklare och rekommenderar honom självklart till andra fastighetsköpare/säljare.

Med vänlig hälsningar
    Rasmus och Linn
    2020-02-09 Verifierad kund
    Köpte hus i Munkfors. Martin var hjälpsam och kunnig. Har endast gott intryck av Fastighetsbyrån i Sunne.
    2020-02-01 Verifierad kund
    Sålt en gård.bra bemötande. Allt bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2020-01-08 Verifierad kund
    Köpt hus :) superbra hjälp av Martin :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2019-12-30 Verifierad kund
    Fastighet byråns anställda ska vara glada för att de jobbar med en trevlig person som heter Martin 🙌🙌👌
    2019-12-27 Verifierad kund
    Maria did a wonderful job. She helped us in the best way possible.
    2019-12-19 Verifierad kund
    Jord- och skogsfastighet
    Positivt bemötande, pigg och glad
    Jag anlitar mäklare för att göra ett jobb åt mig, men jag upplevde Maria som att hon ville göra snabb affär. När det bara fanns en intressent blev känslan att hon ställde sig på intressentens sida. Det drar ner helhetsintrycket.
    2019-12-18 Verifierad kund
    Köpt en villa i Munkfors. Mycket lättsam och trevlig mäklare, affären har gått supersmidigt. Jag och min sambo är jättenöjda med servicen på fastighetsbyrån i Sunne.
    2019-12-11 Verifierad kund
    Maria hjälpte oss både att sälja vårat hus och att köpa det nya.
    Båda affärerna gick supersmidigt och Maria tog hand om allt.
    Vi är jättenöjda med den hjälp vi har fått!
    2019-12-11 Verifierad kund
    Köpt en villa och sålt en gård. Villa köpet gick snabbt och smidigt. Gårdsförsäljningen gick över alla förväntningar.
    2019-12-09 Verifierad kund
    Köpte ett hus i Munkfors
    Hon va trevlig å lätt att prata med
    Men i slutet så har hon inte svarat på mitt sms när ja ställde en viktig fråga efter som ja hör dåligt så har ja svårt att prata i telefonen så ja mailar eller smsar. Lite tråkigt
    2019-12-09 Verifierad kund
    Sålt en villa. Mäklaren Svara på alla frågor vi hade
    2019-11-29 Verifierad kund
    Toppen mäklare! Allt har gått snabbt o smidigt! Vi är nöjda!
    2019-11-27 Verifierad kund
    Köpt villa. Tyckte mäklaren va dåligt insatt i objektet vid visningen.
    Svårt att få några direkta svar.
    2019-11-22 Verifierad kund
    Kunde mycket om bygden och gav huset lite historia.
  • Ida H
    köpte sitt hus med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2019-11-22 Verifierad kund
    Vi fick all hjälp vi behövde vid vårt husköp.
    Vi upplevde att Martin var så påläst han kunde vara om huset och själva köpet gick oerhört smidigt och snabbt, precis som vi önskade.
    2019-11-18 Verifierad kund
    Jätte bra mäklare. Snabbt, hjälpsamma.
    2019-11-15 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra.Vi har blivit väl bemött. Han har lyssnat på på våra frågor och synpunkter och varit tillgänglig för detta. Vi tycker att han motsvarat våra förväntningar.
    2019-11-11 Verifierad kund
    Jättebra. Bra info hela tiden, kunde diskutera å allmänt trevlig.
    2019-11-06 Verifierad kund
    Villa Södra Ås 105.
    Bokade en tid, där bara inom 2 dagar kom Martin ut och gjorde en bedömning av bostaden. Jag fick ett positivt första intryck. Eftersom jag hade svårt att ta ett beslut om försäljning så fick jag goda råd och jag fick en tidsplan som jag kunde fundera på.
    Från det att huset kom ut på annons till kontraktsskrivning var Martin lätt att få tag på om jag behövde fråga.
    Från att jag var en aning negativ till att sälja så blev hela processen en positiv upplevelse. Har känt mig trygg👍.
  • Grethe P
    sålde sitt hus med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2019-11-04 Verifierad kund
    Hei. Jeg bor i Norge men har et hus i Munkfors som vi har brukt som fritidshus. Det ble solgt etter 3 dager så vi var veldig fornøyde med det. Men ettersom vi bor i Norge så har vi aldri møtt ham men bare snakket med ham på telefon , SMS og Mail. Men alt har fungert utmerket.
  • köpte en tomt med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2019-10-30 Verifierad kund
    Lite svår att få tag på och återspegla via e-post och telefon men när man väl har honom en fantastisk mäklare mycket kunnig enkel att förstå! Stora rekommendationer som mäklare mindre bra på svara på e-post etc...
    2019-10-24 Verifierad kund
    Hej.
    Jag och min man har sålt vår gård och mötte Martin första gången då han kom och gav oss en muntlig värdering. Vi fick ett gott intryck av honom och vi är glada över det samarbete vi haft. Det var lätt att få tag på honom och han tog sig tid. Viktigt!
    Vi kom i en lite knepig situation i slutet och vi kände att vårt beslut och ställningstagande fick stöd av honom. Man ska stå vid sitt ord och där hade vi fin uppbackning.
    Anita och Rodney
    Fänriiksvägen 12b. BRA
    • Gräsmark
    2019-10-21 Verifierad kund
    Anders är en synnerligen ärlig och pålitlig fastighetsmäklare med bägge fötterna på jorden Rekommenderas varmt 👌
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2019-10-21 Verifierad kund
    Det bästa bemötandet och den bästa hjälpen. Alla funderingar, frågor eller annat har snabbt o enkelt blivit besvarade. Bra bemötande av fastighetsbyrån i stort och mäklaren får högsta betyg.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2019-10-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Proffsigt, trevligt och duktigt har hon tagit hand om försäljningen av min lägenhet. Med sådana mäklare kan man känna sig lugn.😊
    2019-10-14 Verifierad kund
    Bra bemött,allt va jättebra,han skötte allt väldigt proffsigt
    2019-10-12 Verifierad kund
    Allt var Jättebra bra bemötande bra service och hjälp
    2019-10-11 Verifierad kund
    Köpt en villa. Bra bemötande. Levt upp på de förväntningarna vi hade.
  • Rolf S
    sålde sitt hus med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    • Lysvik
    2019-10-10 Verifierad kund
    Sålde mitt hemställe. Fick direkt bra kontakt med Martin. Han är hjälpsam och förklarar hur försäljningen ska gå till. Blev glatt överraskad över allt han skulle ordna. Kan inte blivit bättre omhändertagen. Kan absolut rekommendera Martin och Fastighetsbyrån.
    2019-10-10 Verifierad kund
    Anders är en lugn, trevlig, kunnig och humoristisk mäklare! Vi sålde nyligen vår bostadsrätt och är helnöjda.
    2019-10-09 Verifierad kund
    Jag köpte en bostad.
    Blev bemöt på ett väldigt seriöst och proffesionellt sätt!
    • Ransäter
    2019-10-08 Verifierad kund
    Es ist alles hervorragend gelaufen!
    2019-10-08 Verifierad kund
    Anders har varit ett föredöme på hur en mäklare skall fungera och det har känts tryggt att ha honom med i processen. Han har varit saklig och visat lugn i samband med försäljningen av en bostadsrätt om 3 rum och kök.
    Förväntningarna uppfylldes med råge och Anders levde mer än väl upp till de förväntningar som fanns.
    Kan konstatera att uppdraget fungerat till 100%.
    Bra jobbat
    2019-10-06 Verifierad kund
    Köpt en gård. Fick bra bemötande och det var ordning å reda.
    • Ransäter
    2019-09-30 Verifierad kund
    Jag köpte en fritidsfastighet i Ransäter. Martin var mycket hjälpsam och bemötande från begynnelsen. Jag är tysk medborgare och är inte särskilt insatt i förfaranden här i Sverige. Martin var en lugn och trygg rådgivare och kunde också besvara kritiska frågor. Jag rekommenderar honom varmt som en mycket erfaren och hjälpsam mäklare.