Louise Viman

Louise Viman

Louise Viman är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Louise Viman har varit registrerad mäklare sedan 2023-09. Louise Viman har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 4.7. Louise Viman har haft 1 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-03

3 omdömen om Louise Viman

Sedan starten hos Reco 2024
Carin W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Viman en del av Fastighetsbyrån Nacka
Finnberget

Hon var inledningsvis lite väl optimistisk om att det inte skulle vara lätt att sälja min bostad och det blev lite strul med inaktuell text om området i annonsen, så jag bidrog med uppdaterad text. Men samarbetet med Louise var utmärkt genom hela processen och jag fick intrycket att hon är en kompetent mäklare, som inger förtroende, är lyhörd för vad kunden tycker och bidrar med förslag till möjliga alternativ när det behövs.

Svar från Louise Viman

Stort tack Carin för ditt fina omdöme och för värdefull feedback! Varmaste lycka till med din flytt! Hälsningar, Louise

Ekhlas R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Viman en del av Fastighetsbyrån Nacka
Henriksdalsberget

Louise är mycket trevlig och hjälpsam person!

Svar från Louise Viman

Stort tack Ekhlas för din rekommendation! Hoppas du ska trivas i din fina lägenhet! Ha det gott så hörs vi framöver! /Louise

Barbara D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Viman en del av Fastighetsbyrån Nacka
Henriksdalsberget

Louise är otrolig engagerad och kunnig. Hon var empatisk och tillmötesgående. Rekommenderar henne stark!

Svar från Louise Viman

Tack Barbara för en väldigt bra och lärorikt samarbete, det var en ära att få bistå vid försäljningen av din lägenhet! Lycka till med flytten nu så hörs vi framöver. /Louise