Fastighetsbyrån Olofström

Östra Storgatan 18, 293 34 Olofström — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Olofström och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 20 kunder tycker om Fastighetsbyrån Olofström

• 2019-10-09

Brian O skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Sålt villa i Olofström.
    Bra bemötande i början. Men jätte stressat och ofta inte kontaktbar efter hans semester. Sen åkta han på kurs i dk/Italien samtidigt som vi förhandlat med köper. Varför finns där inte en kollega som kan överta i sådan period ? ?
    Information/köpekontraktet som han skulle skicka till banken hade han också glömt, tur att jag ringde innan att jag åkt till banken, - fick vänta i banken i 2 timmar ! Inte kul när det känns som att han inte har kol på det som är avtalat. Allt i allt en jätte usel erfarenhet ifrån denna mäklar. Man betalar trots allt mycket pengar för att detta stora beslut ska gå bra...
    Som person är han jätte trevlig och professionell men detta blev för mycket för honom, han behöver hjälp. Läs mer
  • 2019-09-24

Marie W skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Har sålt ett hus i Jämshög . Mäklaren var mycket hjälpsam o tydlig o förklarade på ett bra sätt hur gången gick vid en försäljning . Läs mer
  • 2019-09-20

An-Li A skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Sålt ett hus. Alldeles utmärkt korrekt och bra och bra bemötande Läs mer
  • 2019-09-17

Aira P skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Som "god man" har jag sålt en fastighet åt en äldre sjuk kvinna.
    Fick mycket bra kontakt med mäklaren och allt gick smidigt! Läs mer
  • 2019-09-15

Anette J skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Försäljning av Brännarebygdsvägen 87. Proffessionellt bemötande. Kunnig om processen. Goda råd på vägen och under budgivningen. Pedagogisk genomgång vid kontraktskrivning. Återstår rådgivning kring deklaration. Läs mer
  • 2019-08-02

Marita V skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    En kunnig, bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-29

Elisabet G skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Köp av fastighet i Olofström. Mycket trevlig, välmötande, flexibel och snabb mäklare. Höga (naiva?) förväntningar av mig som uppfylldes till 100 % av mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-17

Geir P skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Han er Flink og nøyaktig og god å forklare hva som er viktig når man kjøper bolig Läs mer
  • 2019-05-20

Lars-Olov A skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Vi har köpt bostadsrätt och sålt ett hus . Fastighetsbyrån har stöttat och hjälp oss genom hela processen på ett föredömligt sätt. Kontakten har varit både via mail sms och fysiska samtal, det går alltid att få tag på Johan. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
  • 2019-05-14

Lennart M skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Jag har sålt en villa i Jämshög
    Jag blev bemött på ett förtroendegivande sätt
    Jag hade förväntningar att försäljningen skulle vara klar under våren och de infriades till belåtenhet
    Bra kommunikation och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-04-28

André L skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Villa i Jämshög. Snabba kommunikation genom mail och sms.
    Trevlig och blev väl bemötta. Läs mer
  • 2019-04-26

Teddy B skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Vi ville sälja en renoverad teglad bruksvilla från 50-talet, och hade ute ett par mäklare för värdering, konsultering och fastighetsbyrån hade det mest professionella bemötandet och visade genuint intresse för fastigheten.
    Affären gick smidigt från början till avslut och där frågor och undrande alltid besvarades på ett bra sätt.
    Riktigt ärlig och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-04-16

Jiri R skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Såld ett hus,mäklaren fungerade som konsult åt firman som bygger vårt nya boende. Har inga erfarenheter att sälja huset, men mäklaren var trevligt och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-03-24

Laila H skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Vi har sålt vårt hus. Vi är mycket nöjda med vår mäklare.
    Förväntningarna uppfylldes.
    Helheten var mycket bra och professionell Läs mer
  • 2019-02-21

Friedhelm W skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    allt gick väldigt snabbt. Ingen som bjöd över vårt bud. Inga synpunkter på vad som kunde göras annorlunda. Läs mer
  • 2019-02-20

Margreth H skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Mäklaren som sålde vår villa uppträdde som väntat proffsigt o motsvarade mina förväntningar. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-02-19

Ronnert H skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Har sålt en villa. Mina förväntningar uppfylldes då villan såldes snabbt och utan krångel, visserligen med ett högt arvode men det var ingen överraskning. Läs mer
  • 2018-10-09

Lars L skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Sålt villa.
    Trevlig, duktig, snabb, välformulerad, kundorienterad. Läs mer
  • 2018-09-14

Sammanfattning got betyg Läs mer
  • 2018-05-14

Murteza P skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Hej!

Ju jag är jätte nöjd och tackar på en gång. :-) Läs mer

Östra Storgatan 18, 293 34 Olofström