Fastighetsbyrån Olofström

Östra Storgatan 18, 293 34 Olofström — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Olofström och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 40 kunder tycker om Fastighetsbyrån Olofström

• 2020-05-24

Ola S skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Har antagligen högre förväntningar än vad som är rimligt.
    Men jag trodde i min enfald att informationsplikt innebar att det var krav på att tala om vilka fel och brister som finns, inte bara det att man inte försöker dölja felen.
    Även intressant med en mäklare som tydligt deklarerar hur mycket han uppskattar den del av jobbet som innebär kundkontakt. Samtidigt som min erfaren detta ärenden indikerade det motsatta, dvs han bävade för kundkontakten.
    Sedan skulle det uppskattas om alla mäklare informerades om olämpligheten i att slicka på fingrarna för att lättare kunna bläddra i kontraktspapperna som respektive part ska skriva under och ta med hem. Lite normalt smittskyddstänk hade suttit på sin plats.
    Mitt framtida val av mäklare har underlättats. För Fastighetsmäklaren är helt utesluten.
    Finns intresse av en utförligare recension finns jag på 0707730283. Läs mer
  • 2020-04-26

Andréas N skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Sålt en bostad, allt va så bra, Johan gjorde allt och vi gjorde som han sa. Allt blev så perfekt. Fick precis vad vi ville ha för huset Läs mer
  • Ingrid K

2020-04-18

Ingrid K skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    En bostadsrätt bemötande utmärkt enligt mina förväntningar Läs mer
  • 2020-03-21

Lars A skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Han levererade vad han trodde var möjligt att få ut för pris på lägenheten och kanske hade han och vi lite tur att hitta rätt köpare så snabbt men Kim var mycket proffsig och förtroendeingivande och det spelade nog en stor roll för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-03-11

Monica W skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Dålig på och svara på Mail och telefonsamtal Läs mer
  • 2020-01-29

Cecilia T skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt. Detta är vår första bostad som vi köper och vi har blivit väl bemötta sedan första kontakt, alltså visningen. Sedan har allt bara flutit på, och det har gått väldigt smidigt. Vi har haft en bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-01-29

Angelika N skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Duktig, kunnig, trevlig och hjälpsam Läs mer
  • 2020-01-26

Tobias T skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Falsk marknadsföring i annonserna riktigt dåligt att inte kunna lita på vad mäklaren säger. Att dom inte kollat upp rätt information innan dom lägger ut annonser borde vara olagligt. Läs mer
  • 2020-01-26

Sara B skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Lurades i annonsen. Står att det finns fiber indraget i huset men man kan inte ha fiber i området. Lurendrejare! Läs mer
  • 2020-01-12

Veronika B skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Köpt ett hus och sålt en lägenhet. Blev bemött på ett professionellt sätt, mäklaren lyssnade på vad vi hade att säga och kom med bra information till oss om hur allt skulle gå till stegvis. Förväntningarna stämde överens om att det skulle gå smidigt till, blev ännu bättre när mäklaren lyckades sälja lägenheten till ett mycket högre pris än vad vi hade föreställt oss. Vid kontraktsskrivning gick allt väldigt snabbt och smidigt och alla blev nöjda. Läs mer
  • 2020-01-04

Fadila H skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Köpt hus,bemött väldigt bro,allt gick enligt mina förväntnigar!perfekt! Läs mer
  • 2019-12-16

Börje W skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Bra argument i marknadsföring mot kund, trevligt uppträdande både mot säljare och kund. Läs mer
  • 2019-11-28

Kurt L skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Villa
    Bra
    Ja
    Huset såldes till lågt pris vilket styrdes av säljaren pga tidsbrist Läs mer
  • 2019-11-28

Ingrid L skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Vi (jag o maken) har sålt en villa 1 1/2 plan med källare. Försäljningen tog ca 1 månad och vi tycker att mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-11-18

Gerd H skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Mycket svårt att som eventuell kund få kontakt med mäklaren.

När jag fick kontakt, lovade han att återkomma, men det dröjde eller blev inte av alls, dvs mer än ett tillfälle.

Mycket trevlig när det väl blev affär. Läs mer
  • 2019-11-11

Andreas N skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Köpt ett hus och sen även sålt mitt gamla hus. Har varit svårt att få tag i mäklaten. Van att en mäklare svarar på sms alla dagar i veckan. Rörigt vid budgivningen då annonsen inte togs bort fast att vi vunnit. Väldigt lågt utgångspris vilket gjorde att det kom väldigt mycket folk på visningen. Läs mer
  • 2019-10-30

Ola K skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Sålt en jordbruksfastighet.
    Ett vänligt och kompetent bemötande. Fick direkt förtroende får Johan.
    Förvänta och supporten var mycket bättre än förväntat.
    Väldigt nöjd.
    Med vänlig hälsning,
    Ola Läs mer
  • 2019-10-28

Ruby R skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Jag har sålt en villa.
    Johan bemötte mig proffsigt och kunnigt. Han informerade på ett sätt som var lätt att förstå. Vi kom överens om ramar för försäljningen och fotografering beställdes. Även det av en proffsig fotograf.
    Det var 2 visningar och det blev budgivning. Priset är jag nöjd med.
    Kontrakt är skrivet och jag är mycket nöjd med Johans agerande.
    Kommer att rekommendera honom om någon frågar mig. Läs mer
  • 2019-10-26

Gunilla W skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Villaförsäljning. Varsamt guidad av mäklaren genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-21

Lena P skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Sålt villa på mindre attraktiv ort.
    Upplever att jag bemötts av en mäklare som är lugn, trygg och kunnig.
    Mitt önskemål var att inte behöva vara särskilt aktiv i försäljningen. Vilket jag inte heller ha behövt vara.
    Har vid några tillfällen önskat att återkopplingen kunnat varit lite snabbare. Läs mer
  • 2019-10-09

Brian O skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Sålt villa i Olofström.
    Bra bemötande i början. Men jätte stressat och ofta inte kontaktbar efter hans semester. Sen åkta han på kurs i dk/Italien samtidigt som vi förhandlat med köper. Varför finns där inte en kollega som kan överta i sådan period ? ?
    Information/köpekontraktet som han skulle skicka till banken hade han också glömt, tur att jag ringde innan att jag åkt till banken, - fick vänta i banken i 2 timmar ! Inte kul när det känns som att han inte har kol på det som är avtalat. Allt i allt en jätte usel erfarenhet ifrån denna mäklar. Man betalar trots allt mycket pengar för att detta stora beslut ska gå bra...
    Som person är han jätte trevlig och professionell men detta blev för mycket för honom, han behöver hjälp. Läs mer
  • 2019-09-24

Marie W skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Har sålt ett hus i Jämshög . Mäklaren var mycket hjälpsam o tydlig o förklarade på ett bra sätt hur gången gick vid en försäljning . Läs mer
  • 2019-09-20

An-Li A skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Sålt ett hus. Alldeles utmärkt korrekt och bra och bra bemötande Läs mer
  • 2019-09-17

Aira P skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Som "god man" har jag sålt en fastighet åt en äldre sjuk kvinna.
    Fick mycket bra kontakt med mäklaren och allt gick smidigt! Läs mer
  • 2019-09-15

Anette J skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Försäljning av Brännarebygdsvägen 87. Proffessionellt bemötande. Kunnig om processen. Goda råd på vägen och under budgivningen. Pedagogisk genomgång vid kontraktskrivning. Återstår rådgivning kring deklaration. Läs mer
  • 2019-08-02

Marita V skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    En kunnig, bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-29

Elisabet G skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Köp av fastighet i Olofström. Mycket trevlig, välmötande, flexibel och snabb mäklare. Höga (naiva?) förväntningar av mig som uppfylldes till 100 % av mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-17

Geir P skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Han er Flink og nøyaktig og god å forklare hva som er viktig når man kjøper bolig Läs mer
  • 2019-05-20

Lars-Olov A skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Vi har köpt bostadsrätt och sålt ett hus . Fastighetsbyrån har stöttat och hjälp oss genom hela processen på ett föredömligt sätt. Kontakten har varit både via mail sms och fysiska samtal, det går alltid att få tag på Johan. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
  • 2019-05-14

Lennart M skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Jag har sålt en villa i Jämshög
    Jag blev bemött på ett förtroendegivande sätt
    Jag hade förväntningar att försäljningen skulle vara klar under våren och de infriades till belåtenhet
    Bra kommunikation och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-04-28

André L skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Villa i Jämshög. Snabba kommunikation genom mail och sms.
    Trevlig och blev väl bemötta. Läs mer
  • 2019-04-26

Teddy B skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Vi ville sälja en renoverad teglad bruksvilla från 50-talet, och hade ute ett par mäklare för värdering, konsultering och fastighetsbyrån hade det mest professionella bemötandet och visade genuint intresse för fastigheten.
    Affären gick smidigt från början till avslut och där frågor och undrande alltid besvarades på ett bra sätt.
    Riktigt ärlig och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-04-16

Jiri R skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Såld ett hus,mäklaren fungerade som konsult åt firman som bygger vårt nya boende. Har inga erfarenheter att sälja huset, men mäklaren var trevligt och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-03-24

Laila H skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Vi har sålt vårt hus. Vi är mycket nöjda med vår mäklare.
    Förväntningarna uppfylldes.
    Helheten var mycket bra och professionell Läs mer
  • 2019-02-21

Friedhelm W skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    allt gick väldigt snabbt. Ingen som bjöd över vårt bud. Inga synpunkter på vad som kunde göras annorlunda. Läs mer
  • 2019-02-20

Margreth H skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Mäklaren som sålde vår villa uppträdde som väntat proffsigt o motsvarade mina förväntningar. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-02-19

Ronnert H skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Har sålt en villa. Mina förväntningar uppfylldes då villan såldes snabbt och utan krångel, visserligen med ett högt arvode men det var ingen överraskning. Läs mer
  • 2018-10-09

Lars L skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Sålt villa.
    Trevlig, duktig, snabb, välformulerad, kundorienterad. Läs mer
  • 2018-09-14

Sammanfattning got betyg Läs mer
  • 2018-05-14

Murteza P skrev om Fastighetsbyrån Olofström
    Hej!

Ju jag är jätte nöjd och tackar på en gång. :-) Läs mer

Östra Storgatan 18, 293 34 Olofström