Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

C/ Protectora 10, Sa Clastra local 10, 070 12 Palma de mallorca — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Palma de Mallorca!

Letar du efter lägenheter eller Town houses med härliga solterrasser mitt i Palma stad? Eller kanske vackra strandvillor i närliggande byar och orter som Cala Major eller Valldemossa? Här i Palma de Mallorca finns ett drömutbud av bostäder.

Mallorca är svenskarnas favoritö och varje år strömmar mängder av människor hit för att ta del av solen. Vi mäklare på Fastighetsbyrån har god lokalkännedom och hjälper dig gärna genom bostadsaffären för att hitta den finaste lyan i semesterparadiset. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 6 kunder tycker om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

• Jackie V
    Jackie V skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca
    Ungefär som förväntat, men det kändes lite rörigt ibland. Läs mer
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca
    Jag upplever att de var mycket hjälpsamma och blev mycket väl bemött. Läs mer
  • Claes S
    Claes S skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca
    Vi fick Fastighetsbyrån rekommenderad av en god vän som köpt bostad i Palma genom dem. Vi fick först kontakt med en mäklare som skickade oss vidare till en annan mäklare som skulle ta sig an oss och också skickade förslag på bostäder till oss några veckor före vårt Palmabesök. Men även hon skickade oss sedan vidare till Sophia Carlse’n som blev den person som hjälpte oss att hitta en bostad. Sophia skötte det alldeles utmärkt, skickade oss program med inbokade visningar i god tid och ställde sedan upp med stort engagemang. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och bemötande.

När det gäller Fastighetsbyrån som helhet känner vi dock tveksamhet till bemötandet som innebar omprioritering av oss som kund utan någon rimlig förklaring. Det är huvudskälet till vår betygsättning Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca
    Lite blandat mottagande. När vi kontaktade Fastighetsbyrån första gången för ca fyra år sedan blev vi mottagen av en mycket proffsig mäklare. Sedan har det blivit sämre och sämre med proffsigheten. Mäklarna (säljarna) har varit unga och upplevts som oerfarna och omsättningen på dem verkar hög. Läs mer
  • Robert G
    Robert G skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca
    Bra.
    Lite problem med frånvarande mäklare och plottrigt med byte av mäklare.
    I övrigt bra med understöd. Läs mer
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca
    Mycket Proffsigt, trevligt och engagerat mottagande och agerande.
    Kunde inte begära bättre. Läs mer

C/ Protectora 10, Sa Clastra local 10, 070 12 Palma de mallorca