Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

En del av Fastighetsbyrån Utland Ring 08-412 010 14 www.fastighetsbyran.com
4.3

Välkommen till Fastighetsbyrån Palma de Mallorca! Letar du efter lägenheter eller Town houses med härliga solterrasser mitt i Palma stad? Eller kanske vackra strandvillor i närliggande byar och orter som Cala Major eller Valldemossa? Här i Palma de Mallorca finns ett drömutbud av bostäder. Mallorca är svenskarnas favoritö...

11 omdömen om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

Christian W
Magaluf | Mallorca

Köpt en lägenhet i Magaluf. Först bollade lite bilder till varandra, han fattade ganska snabbt vad jag ville ha. Kom och hämtade mig med bil och kikade på lägenheten. Sen la vi ett bud och spelade padel😃👍

Laura C
Santa Ponça | Mallorca

Cecilia es una excelente profesional y de un trato muy agradable

Wide Lennart E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

Vi har köpt en lägenhet i en mindre stad på Mallorca. Trevligt bemötande och alltid tillgängliga. De var insatta i hur det fungerar i Spanien och gjorde så allt fungerade bra för oss!

Orlando A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Palma de Mallorca
Palmanova | Mallorca

Venta de una vivienda. La comercial muy profesional y un trato amable. Falta terminar la venta el día 17.

Lars Roger S
Son Espanyolet l Mallorca

Hej Concha, vi har som sagt varit och är mycket nöjda med dina tjänster. Inte minst med din förmåga att oavsett dag i veckan eller tid på dygnet ge service. Mest nöjda var vi för din förmåga att tillgodose såväl säljaren som att framföra våra synpunker och bud, vilket ledde fram till en affär. Det är mot denna bakgrund och din trevliga samt serviceinriktade person vi kommer rekommendera dig till familjerna som börjar söka senare i vår. En norsk och en svensk. Vänliga hälsningar Lasse

Jan Olof G
Cala Major | Mallorca

Jag har köpt lägenhet och blev bemött helt ok. Upplevde dock att säljaren var den viktiga parten för er och inte köparen. Mycket trixande med tider och stressig besiktning av bostaden 30 minuter för träff med notarien vilket gjorde överlämningen mindre bra. Tider, besked och återkoppling bör ni nog jobba på lite mer.

Rickard R
Skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

Jag upplever att de var mycket hjälpsamma och blev mycket väl bemött.

Claes S
Skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

Vi fick Fastighetsbyrån rekommenderad av en god vän som köpt bostad i Palma genom dem. Vi fick först kontakt med en mäklare som skickade oss vidare till en annan mäklare som skulle ta sig an oss och också skickade förslag på bostäder till oss några veckor före vårt Palmabesök. Men även hon skickade oss sedan vidare till Sophia Carlse’n som blev den person som hjälpte oss att hitta en bostad. Sophia skötte det alldeles utmärkt, skickade oss program med inbokade visningar i god tid och ställde sedan upp med stort engagemang....

Marie S
Skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

Lite blandat mottagande. När vi kontaktade Fastighetsbyrån första gången för ca fyra år sedan blev vi mottagen av en mycket proffsig mäklare. Sedan har det blivit sämre och sämre med proffsigheten. Mäklarna (säljarna) har varit unga och upplevts som oerfarna och omsättningen på dem verkar hög.

Robert G
Skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

Bra. Lite problem med frånvarande mäklare och plottrigt med byte av mäklare. I övrigt bra med understöd.

Jörgen A
Skrev om Fastighetsbyrån Palma de Mallorca

Mycket Proffsigt, trevligt och engagerat mottagande och agerande. Kunde inte begära bättre.