Emelie Lindmark

Emelie Lindmark

Emelie Lindmark är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Emelie Lindmark har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emelie Lindmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Lindmark har haft 30 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

51 omdömen om Emelie Lindmark

Sedan starten hos Reco 2021
Rolf Erik Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Prästbordet - Brännan

En engagerad mäklare som vi hade stadig kontakt med hela tiden.

Anna B
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Kusmark

Så trevlig och kompetent mäklare. Väldigt bra kommunikation och återkopplingar på allt. Vi blev så trevligt bemötta vid visningen och Emelie hade koll på allt. Sen sålde hon ett paradis till oss, där vi med all säkerhet kommer trivas som fisken i vattnet.

Svar från Emelie Lindmark

Tack för otroligt snälla ord. Ni var också väldigt trevliga och dessutom väldigt drivna. Önskar er allt gott i paradiset framöver.

Göta Agneta N
Kusmark

Vi fick förtroendet för henne direkt 😍Väldigt lätt att prata med Verkligen passande som mäklare 🤗

Svar från Emelie Lindmark

Tack Agneta för att jag fick hjälpa er att sälja denna fina sommardröm. Jag hoppas att ni känner er nöjda och önskar er allt gott framöver!

Chima Lucky U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Skelleftehamn

The broker met 85% of my expectations and I would definitely recommend her as a good broker

Eva Margaretha S
Sjungande Dalen

Proffsigt bemötande. Enkel kommunikation.

Robert G

Jättetrevligt bemötande av Emelie att hon dessutom bjöd på kaffe och godis gjorde inte saken sämre. Uppfyllde alla förväntningar med råge, förklarade bra och tydligt. Fem av fem stjärnor.

Carl L
Sjungande Dalen

Bra kontakt med hon och trevligt bemötande.

Amanda L
Sörböle

Bra proffsigt bemötande! Kunde svara på alla frågor och kom ihåg överenskommelser om att skicka extra bilder och information!

Albin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Sörböle

En framåt, lyhörd och målfokuserad mäklare som överträffade alla mina förväntningar. Rekommenderas starkt!

Natanael S
Tuböle

Mycket Duktig kunnig och trevlig person.

Svar från Emelie Lindmark

Tack Natanael för ett fint omdöme. Jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya bostad. Ta hand om er! Med vänliga hälsningar Emelie Lindmark