Emma Ahlstedt

Emma Ahlstedt

Emma Ahlstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Emma Ahlstedt har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Emma Ahlstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Emma Ahlstedt har haft 19 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

8 omdömen om Emma Ahlstedt

Sedan starten hos Reco 2022
Caroline A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ahlstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Emma var väldigt proffsig och fanns alltid tillgänglig, Hon uppdaterade under resans gång hur det gick och vi kan verkligen rekommendera henne för andra.

Robert A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Ahlstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Mycket bra, trevlig och organiserad, har bra koll!!! Mvh, Robert

Emma Ferrer L
Katarina

Kan varmt rekommendera Emma som alltid var snabb på att återkoppla och informera under hela säljprocessen. Hon är en mäklare som man känner är dedikerad och gör sitt yttersta!

Dana J
Sofia

Vi kände oss trygga med Emma, och i bästa händerna. Jag kan varmt rekommendera henne.

Elisabet N
Maria

Förtroendeingivande och duktig på att återkoppla

Mia H
Sofia

Hej! Emma är jättebra, duktig, får med allt och väldigt trevlig!!!👌🏼👌🏼👌🏼

Johanna G
Nytorget

Emma är bäst! Från det första steget till det sista gav Emma mig de bästa råden och vägledningen genom försäljningsprocessen. Hon var alltid vänlig, positiv och professionell i högsta grad. Jag hade hela tiden känslan av att hon hade full koll och att hon hjälpte mig att fatta rätt beslut. Alla mina frågor besvarades alltid snabbt. Jag rekommenderar Emma varmt eftersom hon gör det lilla extra som fastighetsmäklare. Rätt person i rätt jobb. Jag önskar henne det bästa för vad som säkert kommer att bli en framgångsrik framtid.

Moa P

Emma är helt fantastisk! Proffsig och tillmötesgående. Jag rekommenderar henne starkt.