Emma Ahlstedt

Emma Ahlstedt

Emma Ahlstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Emma Ahlstedt har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Emma Ahlstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 5.0. Emma Ahlstedt har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

17 omdömen om Emma Ahlstedt

Sven S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ahlstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Emma var mycket snabb och effektiv i försäljningen av vår lägenhet - kan verkligen rekommendera henne till alla!!

Fredrik N
Maria

Duktig mäklare som har en bra känsla för marknaden och ger goda råd för att din försäljning ska gå så bra som möjligt.

Lisa H
Hornstull

Emma är en fantastisk mäklare!

Martina L
Katarina

Vi är väldigt nöjda med Emma! Hon tog uppdraget på allvar från första stund och vår dialog sträckte sig över 1 år. Vi fick mycket bra rådgivning gällande försäljningen och hur vi skulle ställa oss kring de val som var tvungen att fattas i processen. Hela tiden närvarande och professionell!

Cecilia W
Katarina

Emma är en engagerad och alert mäklare. Ärlig och levde upp till mina förväntningar om att locka till bra köpare till min lägenhetsförsäljning.

Malvina F
Hornstull

Positiv och hjälpsam, försäljningen gick över förväntan!

Anna M
Katarina

Emma kom som en räddande ängel med mycket kort varsel en söndagsmorgon då jag hade blivit bortglömd av en annan mäklarfirma och hade både bråttom och panik. Emma tog snabbt tag i det hela och inom bara någon timme var processen i rullning. Emma är effektiv, klok, målmedveten, kommunikativ och professionell. Jag kände mig mycket trygg i hennes händer,.

Sara M
Katarina

Högt över förväntat på alla punkter. Otrolig förhandlare. Lyckades få högt över förväntat pris tack vare rätt strategi. Trodde innan att mäklare inte spelade så stor roll men detta var en fantastisk bedrift.

Josip M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Ahlstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Emma är trevlig person som hade mycket svar på frågor kring lägenheten/byggnaden, vilket gav oss mer motiv att köpa lägenheten.

Caroline A
Katarina

Emma var väldigt proffsig och fanns alltid tillgänglig, Hon uppdaterade under resans gång hur det gick och vi kan verkligen rekommendera henne för andra.