Fastighetsbyrån Sundsvall

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall — Visa karta

Vi är ett drivet och engagerat gäng som brinner för att genomföra lyckade bostadsaffärer här i Sundsvall! Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja, och vi tror starkt på att den som säljer mest också kan mest. Vi har koll på bostadsmarknaden här omkring och har varit en viktig aktör i många år.

Funderar du på att ändra ditt boende i Sundsvall? Eller kanske vill du flytta hit? Vill du sälja kommer vi gärna ut till dig, träffas och berättar om marknaden och hur försäljningsprocessen kan se ut. För dig som är intresserad av att köpa en bostad finns vårt spekulantregister, och eftersom vi också säljer mycket i området kan vi hjälpa dig hitta rätt nytt boende.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Sundsvall!

Läs vad 660 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundsvall

• 2020-05-24

Håkan W skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    sålt en nyproduktion som är 2 år gammal, av Helena Bjarnhagen som överträffade våra förvänrningar på alla punkter! Läs mer
  • 2020-05-20

Torbjörn C skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt en villa, och fått hjälp av en mäklare som bemött oss mycket trevligt och med stort engagemang. Vi blev rekommenderade från vänner att välja denna mäklare, och hon levde upp till förväntningarna.
    Trots trög marknad fick vi huset sålt till ett bra pris, och mäklaren bidrog till att ordna ett stort antal visningar. Läs mer
  • 2020-05-18

Marcus H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bra och engagerad mäklare!
    På gång tjänsten är en bra funktion som finns. Läs mer
  • 2020-05-15

Lola L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har haft jätte bra kontakt med min mäklare Charlotte Nitche. Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2020-05-13

Sigge H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklaren har uppträtt och agerat till full belåtenhet. Läs mer
    2020-05-15 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Sigge H
    Tack för ditt omdöme om vår mäklare Victor Munter!
  • 2020-05-10

Lars S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Ger ett mycket tryggt och säkert intryck.Kunde ge svar på de frågor vi hade. Kände mig säker på återkoppling om vi skulle få sådan. Läs mer
    2020-05-15 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Lars S
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Jennie Nåvik!
  • 2020-05-01

Ulf S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Proffsig, lugn och trygg. Han gav ett bra intryck som vi gillade. Läs mer
    2020-05-05 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ulf S
    Tack för ert fina omdöme om vår duktiga mäklare Victor Munter!
  • 2020-04-19

Patrik F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålde en lägenhet och är jätte nöjd från start till slut med service, engagemang och flexibilitet utifrån mina behov.

Otroligt lyhörd och anpassningsbar efter situationen vilket jag uppskattar.

Jättenöjd med Johanna. Läs mer
    2020-04-23 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Patrik F
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Johanna Lidin!
  • 2020-04-17

Rose-mari H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt en bostadsrätt. Väl bemött av mäklaren som verkade väldigt kunnig. Nöjd efter rådande omständighet med priset. Snabb affär:) Läs mer
    2020-04-23 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Rose-mari H
    Roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Tomas Söderberg :)
  • 2020-04-17

Ingrid N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har bara gott att säja om min mäklare Johanna Eliasson. Hon har skött försäljningen av min 2:a på ett utomordentligt säkert och proffsigt sätt.
    Har gått smidigt och snabbt som jag önskade.
    Med vänlig hälsning
    Ingrid Maria Norlin Läs mer
    2020-04-23 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ingrid N
    Så härligt att höra att du är nöjd med vår fantastiska Johanna Eliasson :)
  • Suzanne F

2020-04-17

Suzanne F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Lägenhet 1:a som sålts. Mäklaren har bemött mig som sälhare ytterst proffsigt, snabb, trevlig, kommunikativ !
    Förväntningarna var att få till en god affär med snabbt avslut och så blev resultatet.

Toppbetyg rätt igenom från start till mål🙌🏽😃 Läs mer
    2020-04-23 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Suzanne F
    Tack för ditt fina omdöme Suzanne! Roligt att höra att du är så nöjd med vår duktiga mäklare Charlotta Nitsche :)
  • 2020-04-13

Axel J skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Det gick snabbt till försäljning. Han var duktig och hjälpsam. Kostnaden var i övre spannet av mäklare. Läs mer
    2020-04-23 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Axel J
    Tack för ditt omdöme om vår mäklare Victor Munter.
  • 2020-04-13

Siv N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt en bostadsrätt, mäklaren var helt ok Läs mer
    2020-04-23 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Siv N
    Tack för ditt omdöme Siv. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-04-12

Karin K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Lättsam
    Glad
    Positiv
    Kunnig
    Köpt 2: på Nackstavägen 40A

Positiv till tillgängligheten verkade gå in för att kunden skulle bli nöjd. Läs mer
    2020-04-23 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Karin K
    Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Johanna Eliasson. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-04-10

Olivia E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Trevligt och seriöst bemötande. Gav tydlig och konkret information och råd kring hela processen. Läs mer
    2020-04-23 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Olivia E
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Victor Munter!
  • 2020-04-09

Hannele H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Försäljning av bostadsrätt.
    Bra bemötande, förväntningarna instämde.
    Trodde dock på högre pris, men läget är inte det bästa, coronatider. I övrigt bra. Läs mer
    2020-04-09 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Hannele H
    Tack för ditt fina betyg för försäljningen där vår duktiga mäklare Johanna Lidin hjälpte till.
  • 2020-04-08

Aurelia K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpte lght. Återkoppling från mäklaren snabbt och tydligt. Störde mig på hur ”tambur” fungerar. Upplevde som betongkloss i hela processen, speciellt då jag skulle betala med sparade pengar och inte låna. Det drog ner den totala upplevelsen av hela ptocessen. Läs mer
    2020-04-09 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Aurelia K
    Tack för ditt fina omdöme för mäklaren Johanna Lidin. Vi hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2020-03-21

Kerstin L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag tycker att bemötandet har varit utmärkt!!!
    Jag har sålt min lägenhet.
    Med vänlig hälsning Kerstin Lord Läs mer
    2020-03-27 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Kerstin L
    Tack för dina fina ord om vår duktiga mäklare Victor Munter!
  • 2020-03-19

Lennart W skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bostadsrätt på Thulegatan.
    Jag är otroligt nöjd med min mäklare, synnerligen professionell och kunnig! Högsta beröm!!!
    Mailade till hennes chef igår med detta beröm. Läs mer
    2020-03-27 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Lennart W
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Lennart. Härligt att höra att du är nöjd med mäklaren Charlotta Nitsche, hon är riktigt duktig!
  • 2020-03-05

Susanne S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Tydlig och heltäckande info, effektivt och trevligt bemötande.
    Bra koll på marknaden samt väldigt personliga tips om agerande i de olika stegen i processen. Proffsigt! Läs mer
    2020-03-13 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Susanne S
    Tack för ditt fina omdöme Susanne. Roligt att höra att du är nöjd med din mäklare!
  • 2020-02-18

Göran E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt en lägenhet.
    Trevligt bemötande
    Felaktiga uppgifter om avgifter drar ner betyget annars bra. Läs mer
    2020-02-26 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Göran E
    Hej Göran! Tack för ditt omdöme.
  • Linda Malin Margareta A

2020-02-05

Linda Malin Margareta A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag bokade in möte med fyra mäklare för värdering av min bostad innan jag bestämde mig. Trots att jag med kort varsel bokade in mötet samma dag så kom en fullbokad Charlotta Nitsche på fastighetsbyrån och klämde in mig mellan uppdragen. Under vårt korta möte gav hon en mkt proffesionell och förtroendegivande intryck och jag anlitade henne som min mäklare. Hon skötte försäljningen galant och jag är mycket nöjd. Även min bästa vän som i slutänden med fullmakt fick signera avtal i mitt ställe ringde mig och berättade vilken otroligt grym mäklare jag hade anlitat! Har inget negativt att säga och skulle anlita Charlotta igen om det skulle bli aktuellt med ännu en försäljning i Sundsvall 10/10 stjärnor ⭐️ Läs mer
    2020-02-07 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Linda Malin Margareta A
    Tack så mycket för det väldigt fina omdömet om vår mäklare Charlotta Nitsche!
  • 2020-02-04

Patrik F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklaren är strukturerad, lugn och mycket förtroendeingivande. Försäljningen av huset har gått smidigt för mig som säljare. Läs mer
    2020-02-07 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Patrik F
    Tack för ditt fina omdöme Patrik! Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Tomas Söderberg.
  • 2020-01-29

Leif D skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bostadsrätt. Mäklaren är saklig och hjälpsam Läs mer
    2020-01-30 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Leif D
    Så roligt att höra att du är nöjd med din mäklare. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen!
  • 2020-01-27

Linda J skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag blev rekommenderad Victor Munter av en kollega inför vår villaförsäljning i Sundsvall. Victor var under hela processen närvarande och framför allt lyhörd för våra önskemål och behov. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-01-30 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Linda J
    Tack för det fina omdömet! Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Victor.
  • 2020-01-26

Erik N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kändes som det skarvades ned sanningen en del. Kanske omedvetet. Men är man noggrann vet man vad man sagt till vem. Rekommenderas tyvärr inte! Läs mer
    2020-03-17 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Erik N
    Hej Erik!
    Tråkigt att du upplevde att informationen inte var fullständig. Det är viktigt att vi förmedlar rätt informationen, precis som vi fått den av säljaren. Och inte något annat som kan upplevas på annat sätt.
    Tack för att du tog tid tid att ge oss feedback.
    Vänliga hälsningar
    Kent Selin
    Kontorschef
  • 2020-01-24

Sofia Å skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har köpt lägenhet. Mycket bra bemötande av mäklaren som ingav stort förtroende. Kändes tryggt och bra med ordning och reda samt god information från mäklarens sida. Skulle definitivt kunna tänka mig att anlita denns mäklare om jag skulle/ska sälja i framtiden.. Läs mer
    2020-01-27 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Sofia Å
    Så roligt att höra att du är nöjd med din mäklare Sofia. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • 2020-01-21

Marianne D skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Inget fel på mäklaren, men avräkningen var inte rätt, men det ordnade till sig när vi satt där inne. Läs mer
    2020-01-27 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Marianne D
    Så roligt att höra att du är nöjd med din mäklare Marianne. Vi hoppas du ska trivas fint i din nya lägenhet!
  • 2019-12-31

Margareta S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt min bostadsrätt på Haga.
    Mäklaren har skött allt på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2020-01-07 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Margareta S
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Jennie Nåvik!
  • 2019-12-18

Carina S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Utmärkt bemötande.. förklarade sakligt alla papper som skulle skrivas på . Som handen i handsken helt enkelt rätt kvinna på rätt plats. Köpt en bostadsrätt i Nacksta sundsvall Läs mer
    2020-01-07 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Carina S
    Tack för det fina omdömet! Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Charlotta Nitsche.
  • 2019-12-12

Alexander J skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en centralt belägen bostadsrätt i Sundsvall. Mäklaren bemötte mig på ett professionellt sätt och fanns alltid där för mig om jag hade några frågor. Mina förväntningar var såklart höga då affären gäller en bostad, mäklaren levde upp till dessa förväntningar! Em God upplevelse som resulterade i en trevlig och smidig affär. Läs mer
    2019-12-13 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Alexander J
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Charlotta Nitsche. Vi hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2019-12-10

Erik M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bra hjälp och snabba svar på frågor. Läs mer
    2019-12-13 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Erik M
    Tack för ditt fina omdöme Erik!
  • 2019-12-09

Kenneth E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tyckte mäklaren var trög i början då jag inte fick några uppdateringar alls på bostaden men när väl budgivningen kom igång så blev det bättre.
    I det stora hela var bemötandet okej men hade gärna velat ha lite mer driv från mäklaren från början som sagt. Läs mer
    2019-12-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Kenneth E
    Tack för ditt omdöme. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostadsrätt!
  • 2019-11-27

Viktor L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålde lägenhet och trots många objekt på marknaden i samma storlek och prisklass blev det en snabb affär utan att ens behöva lägga ut på hemnet eller hålla visningar. Mäklaren lyckades få köparna att lägga budet vi önskat och det blev en smidig affär för alla parter. Läs mer
    2019-11-29 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Viktor L
    Roligt att höra att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Victor Munter!
  • Mats B

2019-11-26

Mats B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi fick ett bra och snabbt bemötande av mäklaren när vår övernattnings lägenhet skulle köpas. Läs mer
    2019-11-29 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Mats B
    Så roligt att du är nöjd med er mäklare. Hoppas ni kommer att trivas i er nya övernattningslägenhet.
  • 2019-11-22

Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt lägenheten, mäklaren mycket bra på alla sätt. Läs mer
    2019-11-29 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Birgitta S
    Så roligt att du är nöjd med din mäklare.Tack för ditt omdöme av oss!
  • 2019-11-11

Lisbeth H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi kjøpte hus på Alnö. De var lite svårt att få tak på mäklaren, ganske sen responstid. Eller er vi fornøyde. Läs mer
    2019-12-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Lisbeth H
    Tack för ditt omdöme. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-11-09

Tony B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    1234567890123456789012345678901 Läs mer
    2019-12-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Tony B
    Tack för det fina betyget Tony!
  • 2019-11-08

Mona P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett bra och trevligt sätt av mäklaren. Köpet gick smidigt. Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Mona P
    Tack Mona för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme.
  • 2019-11-08

Gustaf R skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Lägenhet
    Bra bemötande
    Bra allt Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Gustaf R
    Tack Gustaf för att du tog dig till att lämna oss ett omdöme. Vad glada vi blir att du är nöjd med att allt gick bra.
  • 2019-11-06

Elin H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Att välja mäklare är svårt och det gäller att hitta en som passar både oss och vårt boende, vi lyckades verkligen med detta.
    Vi sålde en 2:a på ca 60kvm.

Vår mäklare var/är lugn, trevlig, alltid glad och gav ett stort förtroende. Hon var alltid tillgänglig vid frågor eller liknande under hela resans gång, vilket vi tyckte var både viktigt och bra.
    Hon har gjort hela försäljningen så bra och vi kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Elin H
    Tack Elin för att du tog dig till att lämna oss ett omdöme. Vad glada vi blir att du är nöjd med den mäklare som fick förmånen att hjälpa er med att sälja er lägenhet.
  • Tom Å

2019-11-03

Tom Å skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag och min sambo köpte ett hus på distans då vi pga avstånd ej hade möjlighet att kolla på det själva, utan svärmor fick kolla. Säljaren var väldigt snabb att sälja, men undvek och ignorerade frågor efter köp, och har dessutom angett en driftkostnad på 30 000kr som i verkligheten är 50 000kr. Vi har inte någon vidare positiv upplevelse efter detta köp, men mäklaren verkar bra om man ska sälja däremot. Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Tom Å
    Tack Tom för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Tråkigt att höra om er upplevelse av säljaren. Hoppas att ni kommer att trivas i Sundsvall och med ert boende trots allt!
  • 2019-11-02

Gitte A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt en villa.
    Bemötandet av ansvarig mäklare okej men inte från vikarierande mäklare som var nonchalant, inte pålästa samt verkade ointresserade av att sälja vårat hus. Vi hade många frågor och kände oss osäkra på hela processen. Vi hade en förväntning om att man hade en tät dialog om hur försäljningen förlöpte men den förhoppningen levde dem inte upp till!
    Nu är huset sålt och vi har lärt oss mycket. Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Gitte A
    Tack Gitte för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Tråkigt att höra att er upplevelse inte var på topp med kommunikationen under säljprocessen. Det tar vi verkligen till oss.
  • 2019-10-26

Joakim R skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Hjälpte mig sälja en 1a på korstavägen.
    Bra service, fina bilder, bra upplägg 👍🏻 Läs mer
    2019-10-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Joakim R
    Så roligt att höra att du är nöjd med mäklaren Charlotta Nitsche. Tack för ditt omdöme!
  • 2019-10-25

Ann-Charlotte N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt min lgh på 4 rum. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående och proffsig. Är så nöjd med mitt val av mäklare. Allt gick så smidigt från värdering av lgh till försäljning. Läs mer
    2019-10-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ann-Charlotte N
    Så roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Charlotta Nitsche!
  • 2019-10-24

Christoffer B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt min lgh i centrala Sundsvall. Det jag uppskattade mest med Tomas var att han alltid svara i telefonen när man undrade nått samt att allt gick så smidigt (han tog hand om allt) rekommenderar varmt Tomas till mina närmaste vänner 😎👌 Läs mer
    2019-10-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Christoffer B
    Roligt att höra att du är nöjd med mäklaren Tomas Söderberg. Tack för det fina omdömet!
  • 2019-10-22

Susanne V skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren är mycket förtroendeingivande och professionell. Lätt att få kontakt med, snabb på återkoppling, tydlig.
    En mycket bra mäklare. Läs mer
    2019-10-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Susanne V
    Tack för ditt fina omdöme och roligt att höra att du är nöjd med din mäklare!
  • 2019-10-19

Sven-Inge M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har nu fått min 1a såld. Blev otroligt bra bemött av min mäklare hon . Visste inte vad jag väntade mig men allt löste sig på ett bra sätt, har aldrig sålt någon lägenhet tidigare. Allt har fungerat bra, var en bra första upplevelse tack vare en mycket hängiven mäklare. Läs mer
    2019-10-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Sven-Inge M
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Charlotta Nitsche!
  • 2019-10-17

Jesper P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en 4:a i Södermalm.
    Mäklaren var jättetrevlig på visningen, fastän han då bara var vikarie gör ordinarie mäklaren. Men han tog sig tid för mig och alla mina frågor. Jag hade nog inga förväntning far på mäklaren utan jag var mera fokuserad på lägenheten. Men väl på plats blev en trevlig bonus att han var så trevlig.
    Att mäklaren var så trevlig och tog sig tid för mig och visade mig runt både upp på vinden och ner i tvättstugan gjorde nog att jag kände mig trygg nog att buda på lgh. Det hela vart mycket bra. Men budgivningen var väldigt seg och i alldeles för långsamt tempo. Det var lite jobbigt, men det blev ju bra till slut. Läs mer
    2019-10-18 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Jesper P
    Hej,

Så roligt att du var nöjd med mäklarens jobb. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-10-12

Magnus B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt en villa. Det var en bra process både före annonsering, under annonsering och vid budgivning. Hade hela tiden bra kontakt. Läs mer
    2019-10-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Magnus B
    Hej Magnus,

Så roligt att ni är nöjd med er försäljning. Tack för det fina omdömet!

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall