Fastighetsbyrån Sundsvall

Fastighetsbyrån Sundsvall

• BadgeTenYears

Vi är ett drivet och engagerat gäng som brinner för att genomföra lyckade bostadsaffärer här i Sundsvall! Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja, och vi tror starkt på att den som säljer mest också kan mest. Vi har koll på bostadsmarknaden här omkring och har varit en viktig aktör i många år. Funderar du på att ändra...

994 omdömen om Fastighetsbyrån Sundsvall

Sedan starten hos Reco 2013

Anna-Karin S
Timrå

Bra bemötande och bra information. Önskar något bättre återkoppling.

Ingmari S
Njurunda

Mycket gott bemötande. Upplevdes seriös och professionell. Bra med styling hjälp. God återkoppling beträffande visningar av annonsen. Smidiga visningar.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Tack Ingmari för din fina kommentar, Tomas är en mycket uppskattad mäklare hos oss.

Lena G
Njurunda

Vi är hittills mycket nöjda med Fastighetsbyrån!!

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad roligt att höra Lena. Vi önskar stort lycka till med erat nya hus!

Karin B
Kvissleby

Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Vi hade höga förväntningar och han levde verkligen upp till dom på alla sätt. Han är hjälpsam, kunnig och trevlig. Vi är jättenöjda.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Tack för omdömet och var roligt att höra att ni är jättenöjda!

Inez M
Timrå

Bara bra upplevelser. Bra bemötande, service och allt kändes tryggt.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Tack Inez, vad fint att läsa ditt omdöme. Johanna är en mycket uppskattad och duktig mäklare!

Christoffer E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Sundsvall

Proffsigt, effektiva, lätta att jobba tillsammans med.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad roligt att höra Christoffer, tack för ditt omdöme :)

Hugo H
Granloholm

Mäklaren har varit snabb att svara på mina meddelanden och har även varit tillgänglig för frågor även efter kontorstid. Hon såg även till så en bankanställd kontaktade mig och så jag fick en mycket snabb hjälp med lånelöfte! Suverän service rakt igenom👏🏻

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Tack för din fina kommentar, Jennie är en mycket uppstädad mäklare och kollega :)

Johanna B
Timrå

Mycket bra bemötande. Fick snabbt svar på det vi undrade över. Och allt gick väldigt smidigt.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad härligt att du är nöjd med din affär Johanna, vi hoppas att du ska trivas i din nya bostad!

Thomas N
Korsta

Proffsigt och trevligt ! Ordning och reda.

Malihe P
Korsta

Trevlig bemötande av mäklaren :)

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad fint att höra Malihe, vi hoppas att du ska trivas!

Margareta B
Granlo

Har bara posetiva rekomationer om fastighetsbyrån. Jag är jätte nöjd.

Hej Margareta! Tack för dina fina ord och betyg! :) /Fastighetsbyrån

Ismael O
Timrå

Den är bra, fick hjälp av mäklaren. Bra service

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad roligt att höra att mäklaren Tomas har levererat bra service! /Fastighetsbyrån

Birgitta K
Södermalm

Positivt bemötande och snabba och tydliga svar och hantering.

Tack för ditt fina omdöme om vår mäklare Helena! /Fastighetsbyrån

Peter B
Södermalm

Trevligt bemötande. Hon uppträdde på ett bra sätt och levde upp till våra förväntningar. Vi fick ett bra bemötande då hon var professionellt, vardagligt och hade ett trevligt sätt.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Fint att höra att vår duktiga mäklare Helena levde upp till era förväntningar! /Fastighetsbyrån

Agneta B
Södermalm

Trevligt bemötande. Mäklaren var mycket bara. Väldigt duktig, trevlig, professionell, social mäklare.

Tack för fina omdömet om vår mäklare Helena! /Fastighetsbyrån

Bo B
Njurunda

Vi är väldigt nöjda med vår mäklare på Fastighetsbyrån, han är väldigt hjälpsam och förklarar saker bra (vi är äldre så en del saker är kanske inte så lätta för oss). Det kunde inte ha' varit bättre.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad roligt att höra, Tomas är en mycket omtyckt mäklare! /Erika

Anders L
Alnö

Alla förväntningar är uppfyllda!

Så roligt att höra! /Fastighetsbyrån

Andreas L
Granlo

Bra välkomnande vid visningen. Vi fick tiitta i lugn och ro men hon fanns tillgänglig för frågor. Tydligt med allt kring skrivning av kontrakt och snabb återkoppling på frågor mm.

Vad roligt att höra att ni är nöjd med vår mäklare Dung Le! /Fastighetsbyrån

Ratthaya C
Granloholm

Mäklaren var professionell och trevlig vid bemötandet. Mina förväntningar var frågor om grannskapet som mäklaren kunde svara på galant samt så gav mäklaren information om bostaden, och föreningen som är bra att veta. Helhets upplevelsen var väldigt bra. Alltifrån första bemötandet då det kändes som att mäklaren tog sig tid på att förklara om lägenheten, grannskapet och föreningen till uppföljningen av budgivningen och kontraktsskrivningen.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Tack för fina kommentarer om vår mäklare Helena och så roligt att höra att ni är nöjda! /Fastighetsbyrån

Theodor N
Granloholm

Jag blev bemött på ett professionellt och trevligt vis. Jag förväntade mig att mäklaren skulle kunna besvara mina frågor om lägenheten, och de kunde hon. Allt från en trevlig visning där jag uppskattade att mäklaren tog sig tid att förklara lägenheten och även grannskapet, till en bra uppföljning för budgivning och en lugn och trevlig kontrakt skrivning med säljaren. I helhet är jag mycket nöjd och känner mig säker i mitt val av lägenhet.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Tack Theodor! Fint att höra att du är nöjd med bår mäklare Helena! /Fastighetsbyrån

Marie W

Instämmer med makens svar. MVH/ Marie

Tack så mycket Marie! /Fastighetsbyrån

Rune W
Södermalm

Bemött på bästa sätt. Vi hade höga förväntningar som motsvarades av mäklaren. Sköttes på bästa sätt. Bra uppträdande, hög trovärdighet och serviceinriktad.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Tack Rune! Härligt att höra att du är nöjd med vår mäklare Kent Selin! /Fastighetsbyrån

Malin O
Njurunda

Trevlig bemötande och ärliga svar. Lätt att få kontakt med. Snabb hantering av allting som vi även behövde och blev inte jagad utan vi själva fick komma med informationen som inväntades från vårat håll.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Hej Malin! Vad fint att höra att ni är nöjd med vår mäklare Tomas! :) /Fastighetsbyrån

Inger H
Granlo

Svårsålt så det var få visningar men det fungerade bra Lätt att nå mäklaren och hen svarade på sms även efter kontorstid

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Hej Inger! Vad fint att höra att samarbetet med vår mäklare Dung har fungerat bra! /Fastighetsbyrån

Elin A
Korsta

Har haft hjälp av både Kent samt Helena i samband med hus och lägenhetsförsäljning. Båda jättetrevliga, lyhörda, duktiga på att informera och få oss att känna oss trygga i processen. Bara guldstjärnor till dessa i alla avseenden! / Elin och Erik

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad roligt att ni känner er nöjda med våra mäklare Kent och Helena, tack för eran fina kommentar :)

Siv L
Granloholm-östra

Kompetent mäkare som verkligen har kunskap i yrke. Kan varmt rekommendera dem

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Fint att höra Siv och tack för din rekommendation. Johanna Lidin är verkligen en duktig och engagerad mäklare!

Robert S
Alliero

Mäklaren var kunnig och bra på att fixa fram svar på frågor från säljaren. Vid första visningen fixade han fram en kollega så att vi kunde få visning när vi kom från annan ort. Vid andra visningen var han med själv och gav oss då mycket tid att gå igenom huset. Bra!

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Hej Robert! Vad fint att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Kent Selin. Hoppas ni kommer trivas bra i erat nya hus. /Fastighetsbyrån

Carina M
Alliero

Det här var en mäklare som stod kvar fast det blåste och marknaden sjönk som en sten. Med ett lugnt och kompetent sätt hanterade hen komplexa dialoger och situationer och lyckades mot alla odds sälja vårt hus till slut.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Hej Carina! Vad roligt att ni är nöjd med vår mäklare Kent och att ni tillsammans kom i mål med er försäljning!

Lena S
Alliero

Mycket bra bemötande vid den andra visningen vi gjorde. Mäklaren lät oss gå runt och titta i lugn och ro. Vi var där väldigt länge men han visade inte att han ville stressa på oss. Mycket bra! Dessutom har han svarat på många frågor vi haft. Vid kontraktsskrivning tog han det lugnt och visade på ett seniort beteende trots att mötet var utmanande.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Hej Lena! Fint att höra att ni är nöjda med vår mäklare Kent. Tack för omdömet och vi hoppas att ni kommer trivas i erat nya hus :)

Anne-Louise K
Timrå-örnen

Helt ok. Bra bemötande dock lite sena svar vid frågor om objekt

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Tack för ditt omdöme, vi hoppas att ni kommer trivas bra i eran nya lägenhet. /Fastighetsbyrån

Maud A
Matfors

Mäklaren bemötte oss på ett proffsigt och trevligt sätt. Vi fick hjälp med det som var nytt för oss. Det gick lika smidigt som vi hade förväntat oss. Jag skulle lätt kunna rekommendera fastighetsbyrån och mäklaren Jennie Nåvik till andra som funderar på att sälja.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Hej Maud! Vad roligt att ni fick en snabb och smidig affär med vår duktiga mäklare Jennie. Tack för eran rekommendation /Fastighetsbyrån

Maud A
Matfors

Kunnig och trevligt bemötande

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad roligt att höra att du är nöjd med vår mäklare Jennie!

Borghild G
Timrå-örnen

Mycket trevligt och välkommet bemötande, Inte påträngande utan gav oss eget utrymme vid visningen i lugn och ro. Har inget anmärka.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad fint att ni känner er väl bemött av vår mäklare Helena!

Kerstin B

Kompetenta och trevliga, Bra service

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad roligt att höra att du har fått fin service!

Patrycja N

Bra bemötande Trevlig stämning Behjälplig

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Vad fint att vår mäklare Johanna har kunnat varit behjälplig i er bostadsaffär.

Lena S
Sörberge

Ett positivt möte med mäklaren. Kände direkt att den här mäklaren ville jag ha. Mäklaren känner till Sörberge och vilka köpare som är intresserade av ett hus i Sörberge. Huset hann ej läggas ut. Såldes på en förhandsvisning. Mycket nöjd över mitt val av mäklare.

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Hej Lena! Tack för fina ord och vad fint att höra att du är nöjd. Alltid trevligt med en smidig affär. Trevlig helg!

Lars-Olof M
Korsta

Mycket profesionell trevlig mycket hjälpsam när första objektet inte gick igenom så lyckades hon finna ett annat objelt

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Hej Lars-Olof! Vad fint att höra att vår mäklare Dung har kunnat hjälpa dig med ditt bostadsköp via oss.

Emilie L
Skönsberg

Bra återkoppling och vi har känt oss välinformerade genom hela processen

Svar från Fastighetsbyrån Sundsvall

Tack Emilie för de fina orden om vår duktiga mäklare Kent Selin!

Linnea S
Haga

Tillgänglig och trevlig i bemötandet. Bra kommunikation genom hela processen. Saklig, kunnig och trygg bostadsaffär! Nöjda.

Per P
Skönsberg

Fick ett bra intryck från början till slut , en engagerad säljare som hela tiden uppdaterade mej .

Hans W
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Sundsvall

Sakligt och proffesionellt bemötande med löpande information hur mitt uppdrag utvecklade sig.

Elisabeth S
Kovland

Mycket proffsiga och lättillgängliga. Jag känner mig mycket trygg som köpare.

Patrik D
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sundsvall

Snabbt, proffsigt och smidigt. Så sammanfattar jag upplevelsen av att köpa bostad av Niklas.

Solvig Marianne F
Indal

Bra bemötande och Johanna tog hand om allt så bra vi är verkligen nöjda

Urban V
Timrå

Blev bra bemött av mäklaren Johanna Lidin. Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar. Jag skrev på ett kontrakt om att köpa objektet

Carina S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sundsvall

Min upplevelse var mycket positiv!

Erik R
Granlo

Bra personlig kontakt Tydlig info vid ev frågor Lugnande svar med erfarenhet, som stämde med verkligheten Kundorienterad mäklare Inväntar avslut med kontraktsskrivandet med annan person pga barnafödande

Stefan B
Granlo

Mäklaren var bra men gav fel information om att det var induktionshäll när det inte är det. Kan tycka att det är dåligt. I övrigt trevlig och duktig.

Johanna S
Södermalm

Mötte alla mina förväntar och mer därtill!

Marie L
Södermalm

Vi har varit helnöjd under processen än så länge 😄