Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundsvall

Fastighetsbyrån Sundsvall

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall — Visa karta

Vi är ett drivet och engagerat gäng som brinner för att genomföra lyckade bostadsaffärer här i Sundsvall! Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja, och vi tror starkt på att den som säljer mest också kan mest. Vi har koll på bostadsmarknaden här omkring och har varit en viktig aktör i många år.

Funderar du på att ändra ditt boende i Sundsvall? Eller kanske vill du flytta hit? Vill du sälja kommer vi gärna ut till dig, träffas och berättar om marknaden och hur försäljningsprocessen kan se ut. För dig som är intresserad av att köpa en bostad finns vårt spekulantregister, och eftersom vi också säljer mycket i området kan vi hjälpa dig hitta rätt nytt boende.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Sundsvall!

Läs vad 552 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundsvall

• 2019-04-20

Martin A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vänligt bemötande och klanderfritt arbete :) Läs mer
    2019-04-24 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Martin A
    Så roligt att du är nöjd med vår fantastiska mäklare Helena Bjarnhagen :)
  • 2019-04-17

Karin T skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt bostadsrätt, radhus.Trevligt bemötande från mäklaren som snabbt ordnade med stylist och fotograf så att bostaden kom ut till försäljning enligt våra önskemål. Allt har gått smidigt och lätt och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-04-24 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Karin T
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Erika Boström! :)
  • 2019-04-07

Berit L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Det var ett bra bemötande både vid värdering, fotografering och kontraktsskrivande med de nya ägarna.

Allt gick så snabbt att jag knappt hann med att tänka, men inget negativt med det.

Snabbt, budandet gjorde mig förvånad och mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-24 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Berit L
    Hej Berit! Så roligt att du är nöjd med din försäljning :)
  • 2019-03-22

W6 S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålde vårt radhus/bostadsrätt. Vår Mäklare skötte hela försäljningen väldigt proffsigt. Blev hela tiden informerad i vad som hände och om nästa steg. Läs mer
    2019-04-24 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar W6 S
    Hej! Tack för ditt fina omdöme :)
  • 2019-03-21

Lars S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt och köpt hos fastighetsbyrån otroligt bra allt mycket bra Läs mer
    2019-03-22 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Lars S
    Tack för ditt fina omdöme Lars!
  • 2019-03-20

Farhang N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt en 2:a. Bra bemötande, informativt. Proffsigt. Inga frågor och känslan sv att kunna höra av sig om vad som helst. Toppen. Läs mer
    2019-03-22 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Farhang N
    Så roligt att du är nöjd Farhang! Mäklaren Charlotta Nitsche är verkligen duktig.
  • 2019-03-15

Reza A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Trevlig mäcklre
    Snabb affär
    Lätt att kontakta Läs mer
    2019-03-22 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Reza A
    Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Vladimir Smirnov! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • 2019-03-11

Kristel E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av mäklaren, hon var kunnig, hade svar på alla mina frågor, var glad och väldigt hjälpsam. Mäklaren övergick mina förväntningar flera gånger om. En bostadsaffär som i mina ögon gick både fort och var lite skrämmande, men tack vare just den här mäklaren så kände jag mig ganska trygg... Läs mer
    2019-03-14 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Kristel E
    Så roligt att höra att du är så nöjd med mäklaren! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet och hör gärna av dig i framtiden om du behöver hjälp med något.
  • Jessica H

2019-03-11

Jessica H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    sålt villa. fantastiskt bemötande, skapade förtroende och tillit genast. hade inga större förväntningar då det gällde försäljningen, men med ett mycket gott samarbete med mäklaren så avslutades försäljningen mycket över förväntan. kommer inför alla rekomendera och endast tala gott om fastighetsbyrån, inga negativa åsikter överhuvudtaget. mycket nöjd kund!! Läs mer
    2019-03-14 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Jessica H
    Hej Jessica! Så roligt att du är så nöjd med din försäljning och din mäklare!
  • 2019-03-09

Felicia L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev bemött bra vid visningen men han var lite för på så jag fick inget andrum att själv gå och kolla. Det gjorde att jag blev stressad och kollade inte riktigt överallt. Dom förväntningar jag hade var att få mycket information om bostaden, elkostnad, elföretag, bilplats mm. Via visningshäftet fick jag svar på några av frågorna, medan vissa inte. Dom ställde jag till mäklaren men fick inga ordentliga svar. Detta är jag lite besviken på då man förväntade sig snabb respons med svar på mina funderingar.

Jag är nöjd i helhet med hur jag blev bemöt av mäklaren, det blev en snabb affär och jag kunde även samtala med säljaren och få svar på några av mina frågor via henne. Läs mer
    2019-03-14 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Felicia L
    Tack för ditt omdöme, det är roligt att du blev nöjd med köpet till slut.
  • 2019-03-08

Gunilla A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt en villa. Blev bemötta mycket bra. Mäklaren var saklig och kunnig, fick alltid svar på våra frågor. Han hade bra koll på priser och vårt område.
    Våra förväntningar stämde bra med vad han gav oss.

Det har känts tryggt att ha en mäklare. Läs mer
    2019-03-14 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Gunilla A
    Så roligt att ni är så nöjda med vår duktiga mäklare Tomas Söderberg!
  • 2019-03-07

Solveig S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har haft mäklaren tidigare.
    Lägenheten sålde sig själv.
    Efter ett dygn på Hemnet fanns ett skriftligt bud, 50000 upp, som jag godtog. Visningen ställdes in.
    Mäklaren insats blev således minimal. Läs mer
    2019-03-14 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Solveig S
    Tack för ditt omdöme. Roligt att du blev nöjd med den snabba affären!
  • 2019-02-25

Erik L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Tycker att mäklaren bemötte mig proffsigt och bra på alla sätt. Är själv i branschen fastigheter och baserar mitt omdöme om mäklaren på min kunskap om fastigheter Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Erik L
    Så roligt att du är nöjd med din mäklare Erik!
  • 2019-02-23

Jennifer P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklaren sålde vår lägenhet väldigt fort, vilket också var vår önskan.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Jennifer P
    Så roligt att du är nöjd med er mäklare!

Camilla H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bostadsrätt 70 kvm. Trevliga serviceinriktade mäklare med fint bemötande. Hög tillgänglighet och inlyssnande. Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Camilla H
    Tack för dina fina ord, så roligt att du är nöjd Camilla!
  • Dennis A

2019-02-19

Dennis A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpte ett fritidshus på distans med hjälp av ombud och fullmakt.

Fungerade otroligt smidigt med Johanna som var vår mäklare. Hon guidade alldeles utmärkt genom hela processen och uppdaterade oss kontinuerligt när ny information dök upp.

Hade inte kunnat önska mig ett proffsigare bemötande och handhavande. Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Dennis A
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Johanna Lidin. Vi hoppas ni kommer att trivas i ert nya fritidshus!

Anders T skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt en villa.
    Informativ, drivande och seriös.
    Bra mäklare som kan rekommenderas. Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Anders T
    Tack för dina fina ord, så roligt att du är nöjd efter försäljningen.

Sofia Therese N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpte Ubåtsvägen 20 på Alnö, affären gick smidigt till och även saker runt omkring. Inget att klaga på alls gällande affären eller mäklaren! Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Sofia Therese N
    Så roligt att ni är nöjda, Jennie Nåvik är verkligen en duktig mäklare. Vi hoppas ni ska trivas i ert nya hus!

Rickard P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt bostad hyresfastighet. Bemött på ett proffsigt sätt av mäklaren. kontaktad som avtalat, ringer tillbaka enl förväntan och kändes bekvämt och tryggt hela vägen till avslutad affär.

sammanfattningsvis.

en trygg affär med ett stort engagemang för köpare och säljare med uppföljning att att gick enl förväntan. tack Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Rickard P
    Vad roligt att du är nöjd efter köpet!
  • 2019-02-17

Örjan H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi tycker att det har varit jätte bra Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Örjan H
    Så härligt att ni är nöjda Örjan!
  • 2019-02-15

Cathrine N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt en lgh på 40 kvm
    Mäklaren som hade uppdraget var snabb och effektiv. Kändes väldigt bra Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Cathrine N
    Så roligt att du är nöjd med din mäklare!
  • 2019-02-13

Sofie P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Tydlig information och ett proffsigt, vänligt bemötande! Läs mer
    2019-02-15 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Sofie P
    Så roligt att du är nöjd med din mäklare!
  • 2019-02-11

Per P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt ett hus
    Några plus. Bra bemötande av mäklare. Trevlig och tillmötesgående.
    Några minus. Sen till möte utan besked hur sen.
    Lite slarvig dokumentation där det bl a saknades underskrifter. Läs mer
  • 2019-01-21

Annelie H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt villa i Söråker. Vår mäklare ingav ett lugnt säkert och kunnigt bemötande. Vilket gjorde att vi som köpare kände oss trygga. Läs mer
    2019-01-30 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Annelie H
    Så roligt att du känner dig nöjd med din mäklare. Hoppas du kommer att trivas i din nya villa!
  • 2019-01-21

Moa R skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklaren var enkel att få kontakt med och duktig på att ge bra svar om man undrar något. Engagerad och proffsig mäklare. Vi sålde vår 3:a då marknaden nästan stod stilla men hon lugnade oss med att ”ha is i magen” det ordnar sig. Skulle rekommendera er och speciellt Johanna Lidin till alla jag känner och som vill sälja/köpa. Läs mer
    2019-01-30 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Moa R
    Ja vår mäklare Johanna Lidin är en riktigt duktig mäklare. Tack för dina fina ord!
  • Lars Kent Bertil O

2019-01-21

Lars Kent Bertil O skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Hej.
    Köpte en villa genom Fastighetsbyrån Sundsvall.
    Är mycket nöjd. Har ingen tidigare erfarenhet av husköp genom mäklare så har inte mycket att jämföra med men Fastighetsbyrån har helt klart motsvarat och överträffat mina förväntningar.
    Engagerade, trevliga, hjälpsamma och tillmötesgående genom hela affären.
    Kan inte komma på något som kunde varit bättre. Läs mer
    2019-01-30 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Lars Kent Bertil O
    Så roligt att du är nöjd! Tack för ditt fina omdöme. Hoppas du kommer att trivas i din nya villa!
  • 2018-12-17

Ida L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi sålde ett radhus i en bostadsrättsförening. Vi förde av bra dialog med mäklaren där vi fick utrymme för vad vi förväntade oss i tidsram och utgångspris. Mäklaren gjorde sina rekommendationer och vi upplevde att vi alltid var på samma våglängd. Vi fick alltid raka tydliga svar på frågor och under resan uppdatering om nästa steg i processen.
    Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-01-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ida L
    Hej Ida,

Vad roligt att du är så nöjd med er mäklare. Tack för det fina ömdömet!
  • Håkan L

2018-12-17

Håkan L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har köpt på Bergsgatan 5 A lägenhet 1203
    Har blivit bemött bra på alla sätt,kan lugnt rekommendera till andra som ska sälja sin lägenhet...Skulle jag sälja min lägenhet i framtiden så kontaktar jag henne.
    Charlotta Nitsche
    Mob 070-271 87 72 Läs mer
    2019-01-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Håkan L
    Tack Håkan för din fina rekommendation! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten.
    Hälsningar Charlotta Nitsche
    Fastighetsbyrån Sundsvall . gillar detta
  • 2018-12-06

Arvid H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt i Sidsjögläntan och sålt en bostadsrätt (radhus) i Granloholm. Jag har träffat tre mäklare Erika, Johanna Eliasson och en tredje som jag glömt namnet på men som inte längre arbetar hos F-byrån utan hos en konkurrent. Alla tre var mycket professionella, personliga och positiva. Sorgligt nog avled min fru under tiden som jag köpte och sålde så det var lite extra jobbigt, men den situationen klarade de också mycket bra. Personligt utan att bli privat. Mina förväntningar har infriats och jag är mycket nöjd och kan rekommendera andra att ha kontakt med Fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-01-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Arvid H
    Tack för dina fina ord Arvid. Vi hoppas att du ska trivas i din nya fina lägenhet!
  • 2018-12-04

Malin L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt villa via Fastighetsbyrån.
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-01-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Malin L
    Tack för ditt fina omdöme Malin!
  • 2018-12-04

Britt Wallberg L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Tomas Söderberg var mäklare vid
    både köp och försäljning av samma bostad.Allt sköttes på ett mycket bra sätt. Man känner förtroende för honom. Britt Wallberg Larsson Läs mer
    2019-01-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Britt Wallberg L
    Tack för dina fina ord Britt. Så roligt att du är nöjd med mäklaren Tomas Söderberg både vid köpet och senare vid försäljningen av bostaden.
  • 2018-12-03

Malin L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Helena har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med henne!

Hon har från början gett oss rätt förväntningar på slutpriset i dagens marknad och har varit tydlig med hur försäljningen kommer att gå till. Hon har varit lätt att få tag på och svarat bra på våra funderingar. Vi är jättenöjda med Helena och kan varmt rekommendera henne och Fastighetsbyrån! Läs mer
    2019-01-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Malin L
    Tack för ditt omdöme Malin. Vad roligt att du är nöjd med din mäklare Helena Bjarnhagen, hon är riktigt duktig!
  • 2018-12-03

Frida K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt ett hus, mäklaren var ärlig och tillgänglig. kontaktade oss hela tiden under affärens gång och var mycket hjälpsam. Kändes tryggt! Läs mer
    2019-01-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Frida K
    Så roligt att du är nöjd med din mäklare Frida!
  • 2018-12-02

Senija D skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Min mäklare Johanna Lidin är bäst Läs mer
    2019-01-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Senija D
    Tack för det fina omdömet Senija. Ja, Johanna Lidin är en riktigt duktig mäklare!
  • 2018-12-01

Anneth S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Trevliga, proffsiga, tillmötesgående Läs mer
    2019-01-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Anneth S
    Tack för ditt fina omdöme Anneth!

Lennart A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Snabb hantering, trevlig personal Läs mer

Anna G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt bostad, blev bemött bra och proffisionellt och bra information. Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Anna G
    Vad roligt att du är nöjd med din mäklare. Tack för ditt omdöme.

Maria B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Trevligt bemötande med er kontakt och tillgänglighet Kommer att rekommendera er för andra Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Maria B
    Hej Maria,

Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt jobb. Fantastiskt vad snällt av dig att bli vår ambassadör för kommande försäljningar :)
  • 2018-11-29

Tore August A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt vår villa. Vi blev bemött av mäklaren på ett alldeles utmärkt sätt. Vi har kunna föra en dialog med Johanna Lidin om de förutsättningar som fanns för att få villan såld på ett utmärkt sätt. Jag hade högre förväntningar vad gällde priset men förutsättningarna för det har förändrats under det senaste året, priserna har gått ner och det tar längre tid att sälja. Det är inget som någon mäklare kan ändra på anser jag. Dialogen med mäklaren och de råd vi fick från henne tycker vi var mycket värdefulla. Tore och Barbro Andersson. Läs mer
    2019-01-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Tore August A
    Tack för ditt omdöme Tore och att ni är nöjda med er mäklare Johanna Lidin.
  • 2018-11-29

Jan åke M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt bostadsrätt. Mäklaren trevlig o engagerad Läs mer
    2018-11-30 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Jan åke M
    Tack för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd Jan Åke.
  • 2018-11-12

Siv Märith Anita B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt lägenhet på storgatan 67, bra bemötande av mäklare. Säljaren hade dålig koll på nyckar samt att elen var mycket dålig och var även farlig saknade lock till kopplings dosor och kopplings dosor dolda bakom skåp i köket.

Bra mäklare med stort intresse att uppfylla sitt uppdrag. Läs mer
    2018-11-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Siv Märith Anita B
    Hej Siv!
    Vad roligt att ni är nöjda med vår fantastiska Mäklare Johanna Eliasson! Men tråkigt att höra att ni upplevde problem med nycklar och elen efter tillträdet. Hoppas det har löst sig för er på ett bra sätt så att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • 2018-11-10

Pauli K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi tycker att Fastighetsbyrån har gjort ett bra arbete vid försäljningen av vår fastighet. Läs mer
    2018-11-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Pauli K
    Hej Pauli!
    Vad roligt att ni är nöjda med vår hjälp vid försäljningen.
  • 2018-11-07

Anna P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt min lägenhet.
    Blev mött av en glad och sprudlande mäklare som lyssnade och hjälpte mig.

Hade önskat att lgh sålts fortare, men den var svårsåld. Tyckte att tider på visningar och antal visningar var ganska dåliga. Hade hoppats på fler em/kvällar, då man har mer möjlighet att gå på visningar.

Bra återkoppling, trots det ibland var svårt att få kontakt och blev tvungen att ha visning sjölv. Läs mer
  • 2018-11-04

Jörgen D skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålde Krokviksvägen 16 med seriöst, snabbt bemötande där försäljning gick både bättre och snabbare än förväntat. Mäklare överträffade mins förhoppningar!! Läs mer
    2018-11-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Jörgen D
    Hej Jörgen!
    Vad roligt att du är nöjd med mäklaren Jennie Nåvik - hon är riktigt duktig på sitt arbete! Hör gärna av dig igen om vi kan hjälpa dig på nytt.
  • Per N

2018-11-03

Per N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Min mäklare uppförde sig mycket bra. Tyvärr så är mäklarföretagets fastighet dåligt anpassad för personer med rörelsehandikapp. Läs mer
    2018-11-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Per N
    Hej Per!
    Vad roligt att du är nöjd med din mäklare. Tack för dina synpunkter ang. fastighetens utformning.
  • 2018-11-02

Emelie L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt ett hus.

Hon har ALDRIG svarat i telefon när jag eller min sambo har ringt, inte ens när vi verkligen behövt. Hon har ALDRIG ens ringt upp, någon av oss. Vilket man kunde tycka att hon skulle.

VÄLDIGT SVÅR ATT FÅ TAG PÅ, ALLA MINUSPOÄNG SOM GÅR ATT FÅ DÄR!!!!!!!!!

Jag trodde att man skulle kunna få kontakt och prata med mäklaren, men ville man något fungerade endast sms, vilket är ett stort jävla minus!!!! SÅÅÅÅÅ OTROLIGT DÅLIGT!!!!!!!!

Bra, men mäklaren måste vara engagerad och intresserad hädanefter, det är synd att man behövt uppleveva ett sådant ointresse! Läs mer
  • 2018-11-02

Ida S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt en bostadsrätt/radhus. Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar och har varit lättillgänglig. Trevlig och duktig!
    5/5 ☀️ Läs mer
    2018-11-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ida S
    Vad roligt att du är nöjd Ida!
  • 2018-11-01

Amanda N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Allt gick smidigt och bra. Trevlig mäklare Läs mer
    2018-11-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Amanda N
    Tack för dina fina ord Amanda. Hör gärna av dig om vi kan hjälpa dig igen.
  • 2018-10-24

Erik S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Snabbt och enkelt att köpa lägenhet genom fastighetsbyrån, bra bemötande Läs mer
    2018-11-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Erik S
    Vad roligt att du är nöjd Erik. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad!

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall