Fastighetsbyrån Sundsvall

Fastighetsbyrån Sundsvall

Vi är ett drivet och engagerat gäng som brinner för att genomföra lyckade bostadsaffärer här i Sundsvall! Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja, och vi tror starkt på att den som säljer mest också kan mest. Vi har koll på bostadsmarknaden här omkring och har varit en viktig aktör i många år.

Funderar du på att ändra ditt boende i Sundsvall? Eller kanske vill du flytta hit? Vill du sälja kommer vi gärna ut till dig, träffas och berättar om marknaden och hur försäljningsprocessen kan se ut. För dig som är intresserad av att köpa en bostad finns vårt spekulantregister, och eftersom vi också säljer mycket i området kan vi hjälpa dig hitta rätt nytt boende.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Sundsvall!

Läs vad 742 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundsvall 2

• 20.0 m²
    2021-04-12
    Otydlig angående hur betalning g skall gå till. Uppgifterna kom i efterhand hur det skall gå till, och inte som jag hade tänkt. Mer tydlighet angående hur betalprocessen går till.

Annars helt ok
    • 54.0 m²
    2021-04-10
    Vi köpte en lägenhet till vår son och mäklaren var helt fantastisk.
    Så roligt att höra att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Johanna Eliasson. Hoppas att sonen kommer att trivas i lägenheten! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 114.0 m²
    • Sidsjö
    2021-04-10
    Trevlig, fick till en snabb försäljning vilket vi uppskattar.
    Så roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Helena Thudin! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 110.0 m²
    2021-04-09
    Bra trevlig
    Kände kanske lite att han jobbade bara för säljare men det blev bättre
    Tack för din rekommendation Peter! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 69.0 m²
    2021-03-28
    Sålt en bostadsrätt, där vår mäklare överträffade våra förväntningar vad gäller försäljningspriset. Hon hade även ett fantastiskt engagemang och guidade oss väl. Toppmäklare!
    Tack Patrik för de fina orden om vår duktiga mäklare Johanna Eliasson! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 69.0 m²
    2021-03-25
    Väldigt nöjd med Johanna, det är andra gången jag säljer bostad genom henne och hon är väldigt proffsig och känns som att hon är väldigt mån om sina kunder och gör det där lilla extra. Att jag sålt med bra vinst båda gångerna är nog ingen slump!
    Tack Hanna för de fina orden om vår duktiga mäklare Johanna Eliasson! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 81.5 m²
    2021-03-22
    Helt okej, finns inget att klaga på.
    Tack för din rekommendation Leif! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 81.5 m²
    2021-03-22
    Han var förtroende ingivande , vi har inget att anmärka på.
    Så roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Victor Munter! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 41.5 m²
    2021-03-18
    Jag sålde en lägenhet och hela processen gick väldigt bra tack vare Johanna som hjälpe mig hela vägen. Mycket bra kommunikation och Johanna var väldigt professionell.
    Tack för de fina orden om vår duktiga mäklare Johanna Lidin! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 53.0 m²
    • Skönsmon
    2021-03-13
    Allt var kanonbra!! Kommer rekommendera hon för andra .
    Så roligt att du är nöjd med försäljningen. Mäklaren Jennie Nåvik tackar så mycket för att du rekommenderar henne till andra. Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 58.0 m²
    2021-03-07
    Bra och trevligt bemötande.. kunniga mäklare som hade svar på de funderingar man man hade ang köpet
    Tack för ditt fina omdöme Stefan! Fastighetsbyrån Sundsvall
  • Carola B
    köpte sitt hus med hjälp av
    • 122.0 m²
    • Ljustorp
    2021-03-04
    *Husköp.
    *Perfekt bemött av min mäklare Johanna
    *jag rekommenderar verkligen henne för andra för hon är så duktig på sitt jobb samt så underbart trevlig.
    Så roligt att höra att du är nöjd med vår mäklare Johanna Lidin. Hoppas du kommer att trivas i ditt nya hus! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 52.5 m²
    • Sundsbruk - Johannedal
    2021-03-02
    Köpte en bostad på Finstavägen. Min mäklare var väldigt kunnig, trevlig och hjälpsam. Hon var exakt så hjälpsam som jag förväntat mig att en mäklare ska vara och med hennes hjälp var hela processen jätte enkel och smidig.
    Så roligt att höra att du är nöjd med vår mäklare Johanna Lidin. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 64.5 m²
    2021-02-09
    Trevlig mäklare, fanns alltid tillgänglig och uppdatera ofta. Trevliga lokaler och duktig på sitt jobb.
    Tack för de fina orden om vår duktiga mäklare Johanna Lidin och vårt kontor :) Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 56.0 m²
    2021-02-07
    Köpt min första lägenhet, mycket bra mäklare som hade svar på alla frågor och kunde förklara allt som handlade om kontrakt osv för en som aldrig köpt en bostad innan
    • 92.0 m²
    • Alnö
    Köpt
    Trevligt och proffsigt
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Johanna Lidin. Hoppas ni kommer att trivas! Fastighetsbyrån Sundsvall
    2021-02-07
    Jag köpte en lägenhet av supermäklaren Jenny Nåvik. Snabb att svara på frågor och alltid ett leende på läpparna gjorde att mitt köp kändes tryggt roligt och säkert.
    Hej Maria, Så härligt att höra :) Vi hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 20.0 m²
    2021-02-05
    Jag är mycket nöjd. Sålde en bostadsrätt
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Victor Munter! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 132.0 m²
    • Matfors
    2021-01-30
    Försäljning av villa.
    Seriös men ändå trevlig och lättsam mäklare på ett balanserat sätt.
    Inte för mycket inte för lite, dvs "lagomt" vilket är den svåraste balansen.
    Därav betyget utmärkt!
    Tack så mycket för de fina orden om vår duktiga mäklare Johanna Eliasson. Så roligt att höra att ni är nöjda med er mäklare! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 60.0 m²
    • Kovland
    2021-01-26
    Sålde en radhuslägenhet. Lade först ut den på "på gång" för att sedan lägga ut den till försäljning. En dag efter den första visningen började budgivningen och en dag senare skrevs kontrakt. Från första kontakt med vår mäklare har vi varit jättenöjda. Hon har funnits där för oss vid funderingar och tankar och var ett ovärdeligt stöd under hela processen.
    Tack för de fina orden om vår duktiga mäklare Johanna Eliasson :) Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 73.0 m²
    • Skönsmon
    2021-01-26
    Köp av en bostadsrätt mycket bra mäklare a
    Så roligt att höra att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Jennie Nåvik. Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 56.5 m²
    • Sundsbruk - Johannedal
    2021-01-24
    Eftersom detta va vårat första köp tyckte jag att vi fick bra stöd med det vi inte kunde och snabba svar
    Så roligt att höra att ni känner att ni fick bra stöd genom vår mäklare Johanna Lidin. Vi hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 216.0 m²
    • Kovland
    2021-01-11
    hmmm, hmmmm, hmmmmm, hmmmm, hmmmmm, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,
    Tack för det fina betyget Roger! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 147.0 m²
    2021-01-09
    Köpte en villa. Jättenöjd med allt från visning till tillträdet!
    Så roligt att höra att du nöjd med Fastighetsbyrån! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 110.0 m²
    2021-01-07
    Vi säljer en villa i Sundsvall och mäklaren har varit behjälplig från dag 1 med allt från tips till att tänka på. Lugn ,saklig och kunnig. Har känts tryggt att ha mäklaren vid sin sida då man inte gör så många såna här affärer i sitt liv.
    Roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Tomas Söderberg! Fastighetsbyrån Sundsvall
    2020-12-29
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Ett väldigt bra bemötande av mäklaren.
    Vad roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Jennie Nåvik! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 102.0 m²
    2020-12-29
    Både köpt och sålt och allt har gått så bra och smidigt!
    Fint att höra att du är nöjd med Fastighetsbyrån och våra duktiga mäklare Johanna Lidin och Johanna Eliasson! Fastighetsbyrån Sundsvall
    2020-12-27
    jag har sålt en villa tidigare och nu en bostadsrätt, har fått bra bemötande av mäklaren. Samma båda gångerna. saklig och bra hantering båda gångerna som ledde till försäljning.
    Så roligt att höra att du är nöjd med Jennie Nåvik som mäklare! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 115.0 m²
    • Söråker
    2020-12-24
    Super mäklaren. den bäste någonsin❤️❤️❤️
    Så roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Johanna Eliasson :) Fastighetsbyrån Sundsvall
  • Sundsvall Konsult o
    sålde sitt hus med hjälp av
    • 168.0 m²
    • Skönsberg
    2020-12-16
    Vi har sålt en relativt nybyggd villa på 168 m2 i Skönsberg/ Sundsvall som byggdes 2016/2017. Tomas var saklig och proffsig och presenterade en rimlig förväntan för försäljningen. Vi valde då honom för att han kändes trygg och trovärdig. Fastighetsbyråns samarbete med inredaren Ilona på Bloominghome gjorde även att huset "pyntades" väldigt fint inför fotografering och visningar.
    Vi trodde ändå inte att huset skulle bli så lättsålt och inte heller till så pass högt pris. Så jag och min fru är fantastiskt nöjda både med utfallet och över Tomas Söderbergs arbete genom hela säljprocessen.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med husförsäljningen! Stort tack för fina ord om vår duktiga mäklare Tomas Söderberg och våra samarbetspartners :) Fastighetsbyrån Sundsvall
    2020-12-14
    Huset som jag har köpt är mycket bra, jag gillar det mycket.
    Mäklaren är mycket ansvarsfull och tålamod.
    Vad bra att du trivs i din nya bostad och att du är nöjd med vår duktiga mäklare Helena Thudin! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 130.0 m²
    • Granlo
    2020-12-14
    Köpt ett radhus och sålt en lägenhet. Att välja Victor att blir den som skulle få sälja lägenheten var ett självklart val, då vi fått ett bra intryck av honom när vi köpte radhus. Lätt att få tag i, återkopplade snabbt.
    Vad roligt att vår duktiga mäklare Victor Munter var ett självklart val och att ni är nöjda :) Fastighetsbyrån Sundsvall
    2020-12-13
    It's a very nice experience with Fastighetsbyrån. They housing agent Helena helped us all the way through with her patience, kindness, and thoughtful recommendations. She has shown the property twice to us, explaining every details about the dwelling, and how things work. As I don't speak or read Swedish, she did a very good job in explaining each and everything in English. She even explained the whole legal document and contract, sentence by sentence, to us so that we know what we are signing.

All in all, I'm very satisfied with their service.
    We are happy to hear that you are satisfied with our services and above all with the talented Helena Thudin. Fastighetsbyrån Sundsvall
    • Granloholm-västra
    2020-12-13
    Både köpt och sålt av samma mäklare affärena fick snabbt och smidigt med den hjälp man behöver 11/10 kan inte bli mer nöjd
    Så roligt att du är nöjd kund hos oss som både säljare och köpare. Tack för fina ord om vår mäklare Victor Munter! Fastighetsbyrån Sundsvall
  • Bengt A
    sålde sitt hus med hjälp av
    • 229.0 m²
    2020-12-08
    Vi har sålt vårt hus efter 23 år. Det gick på rekordfart, mycket tack vare det vänliga bemötande och den professionalism som vår mäklare Kent Selin hanterade ärendet. Sammantaget överträffade det våra högt ställda förväntningar. Han ställde till och med upp med att skriva köpekontrakt på första advent, vilket blev till en oförglömlig stund på hans kontor med många skratt, med bara vinnare runt bordet.

Det kändes tryggt från första stund. Så smidigt allt har gått.
    Så roligt att höra att ni är nöjda med Kent Selin som mäklare. Hoppas att flytten går fint nu :) Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 229.0 m²
    2020-12-08
    Sålt bostad/hus.
    Bra bemötande, noggrann och tydlig och snabb återkoppling.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar ,
    Tack för dina fina ord om vår duktiga mäklare Kent Selin! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 58.0 m²
    • Alnö
    2020-12-06
    Sålt bostadsrätt. Både mäklaren och hennes samarbete med stylist och fotograf var världsklass! Supernöjd!
    Så roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Jennie Nåvik och våra fina samarbetspartners :) Fastighetsbyrån Sundsvall
  • Anette N
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    • 67.0 m²
    • Korsta
    2020-12-06
    Vi köpte en lägenhet på Korstavägen 4c. Vi är fruktansvärt besviken på att vi inte fick något stöd när säljaren inte hade utfört den städning som ingår i hans arbete! Vi åkte på hela skiten själva! Inte ok.
    Hej, så tråkigt att höra att ni inte blev nöjd med säljarens flyttstädning. Vi rekommenderar alltid säljarna att anlita ett städbolag som har städgaranti för att undvika problem i efterhand. Vi ska ta upp det här på kontoret igen hur vi kan säkerställa att flyttstädningen blir bra. Hoppas allt känns bra för er nu, annars är ni välkomna att höra av er till oss. Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 130.0 m²
    • Granlo
    2020-11-26
    Jag har upplevt, både som köpare och säljare, fastighetsbyrån som effektiv med bra marknadsföring.
    Mäklare var hjälpsam och lyhörd för mina önskemål.
    Så roligt att du är nöjd kund hos oss som både säljare och köpare. Tack för de fina orden om mäklaren Victor Munter. Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 85.0 m²
    2020-11-20
    Har sålt ett kedjehus på Älgstigen i Sundsvall.
    Victor Munter, som min mäklare heter, har ett väldigt trevligt och förtroendegivande bemötande. Han levererar information på ett tydligt och korrekt sätt och är lätt att nå/ger snabb återkoppling vid frågor.
    Jag har känt mig trygg från första kontakten genom hela processen till försäljning.
    Jag kan verkligen rekommendera Victor Munter som mäklare 👍🏼
    Så roligt att du är nöjd med försäljningen och vår duktiga mäklare Victor Munter :) Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 85.5 m²
    • Sallyhill
    2020-11-18
    Proffiisionell - kunnig - trevligt bemötande
    Tack för dina fina ord Susanne! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 105.0 m²
    • Timrå-Örnen
    2020-11-18
    Vi har både köpt och sålt bostad senaste månaderna och vi är supernöjda.
    Vi blev bemöt på ett otroligt proffsigt sätt en mäklare som viste vad hon gjorde och viste va vi va utefter av både köpet och säljandet.
    Alla våra förväntningar levdes upp till och vi är otroligt nöjda och kunskapen och alla frågor vi hade har svarats på.

Vi skulle utan tvekan rekommendera fastighetsbyrån till andra och helst våran underbara mäklare.
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Johanna Lidin! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem :) Fastighetsbyrån Sundsvall
    2020-11-16
    Jag köpte en lägenehet. Blev bemött av en jättetrevlig mäklare som kunde sin grej. Det var första gången jag köpte en bostad och mäklaren var jättetydlig med allt och förklarade allt noggrant vilkeg gjorde hela processen enkelt för mig.
    Hej Hevi, tack så mycket för den fina recensionen. Så roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Johanna Lidin. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet. Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 146.0 m²
    • Matfors
    2020-11-04
    Korrekt, informativ och trevlig mäklare som hjälpte till att sälja vårt hus. Han kan dock inte påverka den något tröga marknaden.
    Tillträdet har inte skett ännu men jag förväntar mig att det fungerar bra.
    Hej Urban! Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Tomas Söderberg! Vi ska se till så att tillträdet kommer att gå lika bra :) Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 120.0 m²
    • Sörnacksta
    2020-11-01
    Vi har fått hjälp med att sälja vårt hus. Vår mäklare har varit väldigt tydlig och hjälpt oss att göra saker i rätt ordning god tid. Hon hjälpte oss också att få en förhandsvisning gjord och där kom det intresserade som ville göra ett avtal med oss och det blev en mycket smidig affär. Vår mäklare har varit lätt att ha kontakt med och lätt att få tag på och har alltid hört av sig till oss när vi haft en fråga.
    Tack för de fina orden om vår duktiga mäklare Jennie Nåvik! Roligt att höra att allt har flutit på smidigt med en snabbare affär. Fastighetsbyrån Sundsvall
  • Kerstin B
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    • 72.5 m²
    2020-10-30
    Supernöjd med Victor. Bra kontakt och han har otroligt tålamod när jag inte varit med om detta förut. Snabba svar på mina frågor, lyhörd, återkopplar, kunnig kille på sitt jobb. Så mitt betyg är 10 av 10 möjliga poäng👏👏👏Skulle rekommendera Victor som mäklare. MVH Kerstin Bäckman
    Så roligt att höra att du är nöjd med Victor, du är välkommen att höra av dig igen när det blir försäljning nästa gång :) Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 123.0 m²
    2020-10-23
    Har köpt en villa. Mäklarens bemötande har varit väldigt bra, lugn, påläst, professionell och förtroendeingivande.
    Tack för det fina omdömet om vår duktiga mäklare Tomas Söderberg. Vi hoppas att ni ska trivas i er nya fina villa :) Fastighetsbyrån Sundsvall
    • 84.0 m²
    2020-10-20
    Sålt en lgh. Bemötandes har varit bra, och han har varit väldigt flexibel och tillgänglig.
    Tack för de fina orden om vår duktiga mäklare Victor Munter! Fastighetsbyrån Sundsvall
    • Granloholm-östra
    2020-10-18
    På bra sätt allt var bra..............
    Så roligt att höra att du är nöjd både som köpare och säljare med våra mäklare Johanna Eliasson & Tomas Söderberg. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! Fastighetsbyrån Sundsvall
    2020-10-11
    Är mycket nöjd med hur allt sköttes.
    Så roligt att du är nöjd med din mäklare! Vi tackar för det fina betyget :) Fastighetsbyrån Sundsvall