Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundsvall

Fastighetsbyrån Sundsvall

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall — Visa karta

Vi är ett drivet och engagerat gäng som brinner för att genomföra lyckade bostadsaffärer här i Sundsvall! Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja, och vi tror starkt på att den som säljer mest också kan mest. Vi har koll på bostadsmarknaden här omkring och har varit en viktig aktör i många år.

Funderar du på att ändra ditt boende i Sundsvall? Eller kanske vill du flytta hit? Vill du sälja kommer vi gärna ut till dig, träffas och berättar om marknaden och hur försäljningsprocessen kan se ut. För dig som är intresserad av att köpa en bostad finns vårt spekulantregister, och eftersom vi också säljer mycket i området kan vi hjälpa dig hitta rätt nytt boende.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Sundsvall!

Läs vad 586 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundsvall

• 2019-07-16

Minna G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    När vi köpte hus så gick det väldigt smidigt med vår mäklare. Läs mer
  • 2019-07-16

Emma K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har sålt en lägenhet.
    Bemötandet var alltid bra och det levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-15

Leif Nils Sture B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt vår villa och mäklaren infriade de förväntningar vi hade på en mäklartjänst. Läs mer
  • 2019-07-13

Artagan K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklaren skötte sitt jobb utmärkt. Läs mer
  • 2019-07-11

Paul B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi blev otroligt bra- och proffsigt bemött av vår mäklare Erika.
    Våra förväntningar var att allt skulle flyta bra, och att allt skulle klaffa. Och det har det verkligen gjort.

Vår sammanfattning är att mäklaren gjorde ett fantastiskt bra jobb. Det var ordning och reda från början till slut. Vi fick återkoppling när vi kände att vi behövde det. Vi sms:ade ett par gånger, och fick återkoppling/svar även där, fort.

Vi kan bara ta av hatten och tacka! Läs mer
  • 2019-07-10

Elisabet B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag blev bra bemött av mäklaren, hon svarade på alla slags tänkbara frågor jag hade och hade hon inte svarat kollade hon upp det och tog kontakt senare för delge.
    Under den privata visningen höll hon avstånd och lät mig kolla i lugn och ro utan att försöka sälja på allt, men så fort jag undrade något dök hon upp, svarade och sen höll avstånd igen.
    Under mejlkontakten efter visningen svarade hon alltid snabbt.
    Allt som allt är jag supernöjd med allt, från början till slutet. Läs mer
  • 2019-07-10

Åsa Birgitta B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi sålde en enplansvilla. Det tog en månad. Det trodde vi inte. Läs mer
  • 2019-07-08

Denis S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt lägenhet i korstavägen Läs mer
  • 2019-07-07

Gunn S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    En fantastisk och engagerad mäklare. Kan inte vara mera nöjd Läs mer
  • 2019-07-05

Elin H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt en bostadsrätt. Har blivit bra bemött av mäklaren. Förväntade mig en enkel försäljning, vilket det blev där mäklaren skötte allt. Läs mer
  • 2019-06-29

Christina Ö skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket trevlig och pålitlig mäklare som noga informerade om hur hela försäljningsprocessen skulle gå till. Lätt att få tag på och höll mig uppdaterad hela tiden under budgivning. Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Viktor. Blir det fler bostadsaffärer återkommer jag definitivt. Läs mer
  • 2019-06-29

Susanne L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kompetent mäklare med lång erfarenhet och kunskap. Läs mer
  • 2019-06-26

Mattias E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt lgh 2:a. I Granlo. Köpt ett radhus. Bra bemötande från mäklaren. God kompetens och alltid varit tillgänglig för oss och våra frågor. Snabb på att återkoppla uppdateringar och lägesrapporter. Har haft en god kommunikation under hela processen med säljandet. Mycket nöjd med vår mäklare på fastighetsbyrån som levt upp till våra förväntningar. Mycket nöjda. Läs mer
    2019-07-15 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Mattias E
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya radhus.
  • 2019-06-25

Leif H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt villa. Mycket bra bemötande av mäklaren, lätt att prata med och bra dialog ang värdering/prissättning. Förväntade mig att sälja inom 3mån men försäljningen skedde inom 1mån.

Bra kontakt och seriöst bemötande under hela perioden. Läs mer
    2019-07-14 Kent S svarar Leif H
    Tack Leif att du tog dig tid att lämna positiva feedback till min kollega!
  • 2019-06-24

Anders E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt Villa

Proffsigt, lugnt, sakligt och förtroendeingivande

Förväntningar enligt ovan.

Supernöjd Läs mer
    2019-07-14 Kent S svarar Anders E
    Tack Anders för positiv feedback!
  • 2019-06-10

Ann-Kristin J skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vår mäklare levde upp till alla våra förväntningar och skötte försäljningen av vårt fritidshus på bästa tänkbara sätt!
    Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-06-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ann-Kristin J
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Kent Selin :)
  • 2019-06-08

Habib A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag köpte en bostadsrätt,
    Är nöjd med min mäklarens bemötande och jag förväntade mig om att min mäklare borde tänka på både säljare och köparen inte bara stå på säljarens sida.
    Att sammanfatta det hela är jag nöjd. Läs mer
    2019-06-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Habib A
    Tack för ditt fina omdöme Habib! Hoppas du kommer att trivas i ditt nya hem :)
  • 2019-06-06

Jim E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålde lägenhet med hjälp av Tomas Söderberg. Mycket nöjd, kändes proffsigt! Läs mer
    2019-06-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Jim E
    Härligt att höra att du är nöjd med vår duktiga Tomas!
  • 2019-06-03

Erik S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bostadsrätt såldes på ett smidigt sätt med ett bra bemötande från början till slut , rekommenderar och återkommer ! Läs mer
    2019-06-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Erik S
    Så roligt att du är så nöjd Erik! Självklart är du välkommen att återkomma till oss när det blir dags för försäljning igen :)
  • Maria V

2019-05-27

Maria V skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Det fans bra samarbete och snabbt kommunikation Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Maria V
    Så roligt att du är nöjd Maria!
  • 2019-05-26

Maria G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt en bostadsrätt i Granloholm, den mäklare som hjälpte till för att sälja denna lägenhet har haft ett trevligt bemötande mot oss. Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Maria G
    Tack för ditt fina omdöme! :) Hoppas ni kommer att trivas.
  • 2019-05-25

Malin Elisabeth G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Johanna och Erika är otroligt duktiga mäklare, professionella och kanonbra service. Rekommenderar verkligen fastighetsbyråns mäklare! Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Malin Elisabeth G
    Så roligt att du är nöjd, vi kan bara hålla med om att både Johanna och Erika är riktigt duktiga mäklare :) Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen.
  • 2019-05-24

Maj-Britt M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Lägenhet, tyckte inte han brydde sig, han informerade inte om vad som skulle hända, svår att få tag på.
    Han uppfyllde absolut inte mina förväntningar, jag anlitade mäklare för att få hjälp men jag tycker att jag hela tiden fick agera själv och höra av mig för att få veta.
    Det har varit en jobbig erfarenhet och ingenting jag vill uppleva igen. Läs mer
    2019-06-06 Kent S svarar Maj-Britt M
    Tack för din feed-back Maj-Britt!
    Vi har tagit till oss av dina synpunkter och du och jag har ju pratats vid också.
    Vänliga hälsningar!
    Kent Selin, kontorschef
  • Lars G

2019-05-24

Lars G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt en insatslägenhet, 3RoK.

Mycket gott bemötande från mäklare, klara och tydliga svar och instruktioner kring förloppet.

Mina förväntningar var en smidig affär som inte krävde allt för mycket av min tid vilket även var vad jag fick.

En god helhetsupplevelse från dag ett till avslut, tydlig information, gott stöd i sådant man bör tänka på vid en affär och kontinuerlig och tillräcklig kontakt. Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Lars G
    Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Erika Boström :)
  • 2019-05-24

Patrik G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har köpt en bostadsrätt och mäklaren skötte sig utmärkt.
    Hade egentligen inga förväntningar utan förutsatte att dom skulle sköta sig profosionellt, vilket dom gjorde utom i en sak.

Mäklaren alt dess assistent glömte/missade att skicka in kompleteringsavtalet med förändrad inflyttningsdatumet till Brf.
    Vilket ledde till att Brf inte viste om att vi flyttade in 2 veckor tidigare.
    Skapade en del samtal till Brf innan det klarades ut. Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Patrik G
    Tack för ditt fina omdöme Patrik. Skönt att höra att det verkar som att tilläggsavtalet kommit fram till slut. Vi hoppas ni kommer att trivas riktigt bra!
  • 2019-05-10

Mats Olof Clarence B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bara bra,jobbar hela dygnet.
    Kedje hus Läs mer
    2019-05-31 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Mats Olof Clarence B
    Tack för omdömet, så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Victor Munter!
  • 2019-05-07

Bengt Olov W skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklaren har just sålt min fastighet.Hon är mkt duktig och påläst.Noggrann och gör åtrtkoppling löpande.Lyssnar på mig och mina önskemål.
    Dessutom trevlig och lätt att kommunicera med.
    En tillgång för Fastighetsbyrån.
    Min upplevelse övergår min förväntan. Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Bengt Olov W
    Vi kan bara hålla med om att Erika Boström är en riktigt duktig mäklare. Roligt att även du är nöjd med försäljningen!
  • 2019-05-06

Andreas F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Funkade kanon med Lotta när vi köpte hus och sålde lägenheten så 5+ till fastighetsbyrån från vår sida. Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Andreas F
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga Lotta :)
  • Patrick W

2019-05-03

Patrick W skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Med ett proffesionellt bemötande och en imponerande marknadskännedom såldes vårt radhus snabbare än snittet för området.
    Tack för en bekväm, snabb och seriös affär! Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Patrick W
    Tack för ditt fina omdöme Patrick. Så roligt att ni är nöjda med mäklaren Tomas Söderberg.
  • 2019-04-30

Tommy N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt en 1:a i Bosvedjan Sundsvall. Mäklaren var trevlig och tillmötesgående.
    Mäklaren kontaktade oss så fort det blev någon förändring I budgivningen.
    Mäklaren hade gjort klart alla kontrakt i god tid när vi hade tid på Fastighetsbyrån. Det kändes proffsigt. Läs mer
    2019-05-03 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Tommy N
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Helena Bjarnhagen. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-04-29

Kerstin Margareta A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt en villa. Fick bra information. Trevligt bemötande. Personlig. Kunde området. Läs mer
    2019-05-03 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Kerstin Margareta A
    Tack för omdömet och roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Johanna Lidin.
  • 2019-04-28

Nina S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Väldigt noggran och trevlig. Fick en att känna sig betydelsefull. Läs mer
    2019-05-03 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Nina S
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Vladimir Smirnov. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet!
  • 2019-04-28

Torgny Lennart A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt ett hus

Bra bemötande av mäklaren

Alla förväntningar vi hade uppfylldes

Bra service och hjälp med praktiska saker inför en försäljning Läs mer
    2019-05-03 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Torgny Lennart A
    Roligt att höra att ni är nöjda med vår mäklare Johanna Lidin :)
  • 2019-04-26

Helena Å skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har verkligen uppskattat Helenas arbete med försäljningen av vår bostadsrätt! Helena är mycket trevlig, kunnig och proffessionell. Vi skulle utan tvekan anlita henne igen. Läs mer
    2019-05-03 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Helena Å
    Så roligt att ni är nöja med försäljningen. Helena Bjarnhagen är verkligen en duktig mäklare! :)
  • 2019-04-24

Lise-Lott P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt villa.
    Proffsigt bemötande.
    Hade kunskap och gav information under ”resans” gång. Läs mer
    2019-05-03 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Lise-Lott P
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Erika Boström.
  • 2019-04-20

Martin A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vänligt bemötande och klanderfritt arbete :) Läs mer
    2019-04-24 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Martin A
    Så roligt att du är nöjd med vår fantastiska mäklare Helena Bjarnhagen :)
  • 2019-04-17

Karin T skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt bostadsrätt, radhus.Trevligt bemötande från mäklaren som snabbt ordnade med stylist och fotograf så att bostaden kom ut till försäljning enligt våra önskemål. Allt har gått smidigt och lätt och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-04-24 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Karin T
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Erika Boström! :)
  • 2019-04-07

Berit L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Det var ett bra bemötande både vid värdering, fotografering och kontraktsskrivande med de nya ägarna.

Allt gick så snabbt att jag knappt hann med att tänka, men inget negativt med det.

Snabbt, budandet gjorde mig förvånad och mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-24 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Berit L
    Hej Berit! Så roligt att du är nöjd med din försäljning :)
  • 2019-03-22

W6 S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålde vårt radhus/bostadsrätt. Vår Mäklare skötte hela försäljningen väldigt proffsigt. Blev hela tiden informerad i vad som hände och om nästa steg. Läs mer
    2019-04-24 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar W6 S
    Hej! Tack för ditt fina omdöme :)
  • 2019-03-21

Lars S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt och köpt hos fastighetsbyrån otroligt bra allt mycket bra Läs mer
    2019-03-22 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Lars S
    Tack för ditt fina omdöme Lars!
  • 2019-03-20

Farhang N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt en 2:a. Bra bemötande, informativt. Proffsigt. Inga frågor och känslan sv att kunna höra av sig om vad som helst. Toppen. Läs mer
    2019-03-22 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Farhang N
    Så roligt att du är nöjd Farhang! Mäklaren Charlotta Nitsche är verkligen duktig.
  • 2019-03-15

Reza A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Trevlig mäcklre
    Snabb affär
    Lätt att kontakta Läs mer
    2019-03-22 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Reza A
    Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Vladimir Smirnov! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • 2019-03-11

Kristel E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av mäklaren, hon var kunnig, hade svar på alla mina frågor, var glad och väldigt hjälpsam. Mäklaren övergick mina förväntningar flera gånger om. En bostadsaffär som i mina ögon gick både fort och var lite skrämmande, men tack vare just den här mäklaren så kände jag mig ganska trygg... Läs mer
    2019-03-14 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Kristel E
    Så roligt att höra att du är så nöjd med mäklaren! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet och hör gärna av dig i framtiden om du behöver hjälp med något.
  • Jessica H

2019-03-11

Jessica H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    sålt villa. fantastiskt bemötande, skapade förtroende och tillit genast. hade inga större förväntningar då det gällde försäljningen, men med ett mycket gott samarbete med mäklaren så avslutades försäljningen mycket över förväntan. kommer inför alla rekomendera och endast tala gott om fastighetsbyrån, inga negativa åsikter överhuvudtaget. mycket nöjd kund!! Läs mer
    2019-03-14 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Jessica H
    Hej Jessica! Så roligt att du är så nöjd med din försäljning och din mäklare!
  • 2019-03-09

Felicia L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev bemött bra vid visningen men han var lite för på så jag fick inget andrum att själv gå och kolla. Det gjorde att jag blev stressad och kollade inte riktigt överallt. Dom förväntningar jag hade var att få mycket information om bostaden, elkostnad, elföretag, bilplats mm. Via visningshäftet fick jag svar på några av frågorna, medan vissa inte. Dom ställde jag till mäklaren men fick inga ordentliga svar. Detta är jag lite besviken på då man förväntade sig snabb respons med svar på mina funderingar.

Jag är nöjd i helhet med hur jag blev bemöt av mäklaren, det blev en snabb affär och jag kunde även samtala med säljaren och få svar på några av mina frågor via henne. Läs mer
    2019-03-14 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Felicia L
    Tack för ditt omdöme, det är roligt att du blev nöjd med köpet till slut.
  • 2019-03-08

Gunilla A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt en villa. Blev bemötta mycket bra. Mäklaren var saklig och kunnig, fick alltid svar på våra frågor. Han hade bra koll på priser och vårt område.
    Våra förväntningar stämde bra med vad han gav oss.

Det har känts tryggt att ha en mäklare. Läs mer
    2019-03-14 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Gunilla A
    Så roligt att ni är så nöjda med vår duktiga mäklare Tomas Söderberg!
  • 2019-03-07

Solveig S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har haft mäklaren tidigare.
    Lägenheten sålde sig själv.
    Efter ett dygn på Hemnet fanns ett skriftligt bud, 50000 upp, som jag godtog. Visningen ställdes in.
    Mäklaren insats blev således minimal. Läs mer
    2019-03-14 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Solveig S
    Tack för ditt omdöme. Roligt att du blev nöjd med den snabba affären!
  • 2019-02-25

Erik L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Tycker att mäklaren bemötte mig proffsigt och bra på alla sätt. Är själv i branschen fastigheter och baserar mitt omdöme om mäklaren på min kunskap om fastigheter Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Erik L
    Så roligt att du är nöjd med din mäklare Erik!
  • 2019-02-23

Jennifer P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklaren sålde vår lägenhet väldigt fort, vilket också var vår önskan.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Jennifer P
    Så roligt att du är nöjd med er mäklare!
  • 2019-02-19

Camilla H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bostadsrätt 70 kvm. Trevliga serviceinriktade mäklare med fint bemötande. Hög tillgänglighet och inlyssnande. Läs mer
    2019-02-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Camilla H
    Tack för dina fina ord, så roligt att du är nöjd Camilla!

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall