Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundsvall

Fastighetsbyrån Sundsvall

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall — Visa karta

Vi är ett drivet och engagerat gäng som brinner för att genomföra lyckade bostadsaffärer här i Sundsvall! Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja, och vi tror starkt på att den som säljer mest också kan mest. Vi har koll på bostadsmarknaden här omkring och har varit en viktig aktör i många år.

Funderar du på att ändra ditt boende i Sundsvall? Eller kanske vill du flytta hit? Vill du sälja kommer vi gärna ut till dig, träffas och berättar om marknaden och hur försäljningsprocessen kan se ut. För dig som är intresserad av att köpa en bostad finns vårt spekulantregister, och eftersom vi också säljer mycket i området kan vi hjälpa dig hitta rätt nytt boende.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Sundsvall!

Läs vad 511 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundsvall

• Siv Märith Anita B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt lägenhet på storgatan 67, bra bemötande av mäklare. Säljaren hade dålig koll på nyckar samt att elen var mycket dålig och var även farlig saknade lock till kopplings dosor och kopplings dosor dolda bakom skåp i köket.

Bra mäklare med stort intresse att uppfylla sitt uppdrag. Läs mer
  • Pauli K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi tycker att Fastighetsbyrån har gjort ett bra arbete vid försäljningen av vår fastighet. Läs mer
  • Anna P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt min lägenhet.
    Blev mött av en glad och sprudlande mäklare som lyssnade och hjälpte mig.

Hade önskat att lgh sålts fortare, men den var svårsåld. Tyckte att tider på visningar och antal visningar var ganska dåliga. Hade hoppats på fler em/kvällar, då man har mer möjlighet att gå på visningar.

Bra återkoppling, trots det ibland var svårt att få kontakt och blev tvungen att ha visning sjölv. Läs mer
  • Jörgen D skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålde Krokviksvägen 16 med seriöst, snabbt bemötande där försäljning gick både bättre och snabbare än förväntat. Mäklare överträffade mins förhoppningar!! Läs mer
  • Per N
    Per N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Min mäklare uppförde sig mycket bra. Tyvärr så är mäklarföretagets fastighet dåligt anpassad för personer med rörelsehandikapp. Läs mer
  • Emelie L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt ett hus.

Hon har ALDRIG svarat i telefon när jag eller min sambo har ringt, inte ens när vi verkligen behövt. Hon har ALDRIG ens ringt upp, någon av oss. Vilket man kunde tycka att hon skulle.

VÄLDIGT SVÅR ATT FÅ TAG PÅ, ALLA MINUSPOÄNG SOM GÅR ATT FÅ DÄR!!!!!!!!!

Jag trodde att man skulle kunna få kontakt och prata med mäklaren, men ville man något fungerade endast sms, vilket är ett stort jävla minus!!!! SÅÅÅÅÅ OTROLIGT DÅLIGT!!!!!!!!

Bra, men mäklaren måste vara engagerad och intresserad hädanefter, det är synd att man behövt uppleveva ett sådant ointresse! Läs mer
  • Ida S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt en bostadsrätt/radhus. Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar och har varit lättillgänglig. Trevlig och duktig!
    5/5 ☀️ Läs mer
  • Amanda N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Allt gick smidigt och bra. Trevlig mäklare Läs mer
  • Erik S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Snabbt och enkelt att köpa lägenhet genom fastighetsbyrån, bra bemötande Läs mer
  • Mats N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Helena Bjarnhagen har visat stor närvaro i processen. Hon är kunnig, noggrann och förtroendeingivande.
    Vi kan varmt rekommendera henne vid er nästa fastighetsaffär. Läs mer
  • Michael Ö skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Ytterst kompetent, vänlig och hjälpsam; sinnebilden av en idealisk mäklare! Läs mer
  • Niklas L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpte en lägenhet (bostadsrätt). Helena var trevlig och svarade på alla frågor. Läs mer
  • Tommy L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag köpte en tvårumslägenhet för att renovera och sälja om igen. Jag blev väl bemött av en kunnig och van mäklare som hade både säljare och köpare i fokus, och såg till så att alla parter blev nöjda. Läs mer
    2018-10-08 Johanna L svarar Tommy L
    Tack Tommy för att du rekommenderar! ☺️
  • Charina E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Proffsig, ordning och reda. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi sålde en 2:a på Dalgatan i Sundsvall. Helena gav en mycket vaket, trevligt och seriöst intryck. Hon var verkligen på tå för att få bostaden såld och var anträffbar även på helgen. Kontraktskriving mm skötte hon perfekt med tydlighet, snabbhet och samtidigt i god stämning. Vi var mycket nöjda med henne och rekommederar henne starkt!

Mvh Hans Sahlin Läs mer
  • Hans Å skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemött. Hon överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Zandra F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har köpt bostadsrätt i Sörbege. Väldigt bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2018-10-06 Johanna L svarar Zandra F
    Tack för att du rekommenderar och hoppas du trivs i lägenheten! ☺️
  • Anna F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Tomas sålde ett hus till oss. Han såg till att köpet gick rätt till. Läs mer
  • Monika H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag sålde vårt hus på Kallön. Mäklaren Tomas Söderberg gjorde ett bra jobb. Han motsvarade mina förväntningar. Var alltid tillgänglig under hela tiden och höll mig underrättad om vad som pågick. Läs mer
  • Elin S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi köpte en tvåa. Vi fick ett gott bemötande från Erika, hon var trevlig, engagerad, gav svar på frågor och var tillgänglig. Det enda som det var lite oklarheter kring var vid kontraktsskrivandet då vår bank, Swedbank, och Erika hade olika åsikter om vad som skulle stå i kontraket. Men det löste sig. Läs mer
    2018-10-04 Erika B svarar Elin S
    Tack Elin för din rekommendation! Jag följde det som er handläggare på banken sa till mig vid kontraktsskrivning. Jag hoppas ni trivs i lägenheten och området :-)! Ha det fint!
  • Olivia Y skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Johanna var en mycket bra mäklare vid köp av min lägenhet. Lätt att få kontakt med, trevlig och mycket hjälpsam! Läs mer
  • Julia K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Johanna var proffsig och väldigt tydlig när det gällde allt kring både klok och försäljning. Även mycket trevlig 😊 Läs mer
  • Jesper L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklaren höll en godkänd nivå. Tyvärr brast det i vägledningen av köparen då det snarare kändes som att mäklaren enbart gjorde vad minimikraven för vägledning innefattar. Av en mäklare jag anlitar förväntar jag mig god kundomhändertagande och en genomgående och genuin vilja att serva sina kunder. Speciellt när köpare är en förstagångsköpare, vilket jag kan tycka borde vara väldigt vital information för en mäklare att ta reda på.
    Men i övrigt, en godkänd nivå.
    Jag kommer inte anställa samma mäklare vid kommande försäljningar. Läs mer
  • Magdalena K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har köpt ett radhus.
    Hon var inkännande och bemötte oss precis såsom jag önskade. Hon var lugn, saklig, trevlig och det kändes ärligt och förtroendeingivande. Snabb och rak kommunikation. Läs mer
  • Anita M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt villa.
    Trevlig förstående utmärkt rak i sin framtoning.
    Proffsig hjälpsam.
    En utmärkt bra mäklare. Läs mer
  • Gunvor, Birgitta N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Tomas känns väldigt erfaren och lugn, och skötte förhandlingar och budgivningar väldigt professionellt! Läs mer
  • Marie F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi sålde vår bostadsrätt och Johanna mötte oss med vänlighet och respekt. Enkelt att förstå henne och fick snabbt klart för oss hur allt skulle gå till och mina förväntningar av försäljningen gick över förväntan. Läs mer
    2018-09-20 Johanna L svarar Marie F
    Tack så mycket för att du rekommenderar Marie och jag hoppas allt är bra er! :)
  • Gunilla E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har köpt en bostadsrätt. Hade mailat några funderingar angående lägenheten till mäklaren innan visning. Fick svar inom 10 min trots att han var på semester. Dessutom var det lördagskväll.
    På visningen fick jag ett respektfull bemötande och information om lägenheten. Av alla visningar jag har varit på så är det här den ende som erbjudit mig att titta på brfs tvättstuga.
    Mäklaren upplevde jag som en varm människa som var mån om att det skulle bli en bra affär både för mig och säljaren. Det blev det. Läs mer
  • Camilla Elisabet B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt våran villa. Johanna har ett mycket proffesionellt bemötande . Försäljningen gick fort och smidigt precis som vi önskade. Läs mer
  • Inger L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt sommarstugan, jag blev väldigt bra bemött av Tomas. Han levde upp till alla mina förväntningar, och affären gick mycket snabbt så jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Per N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Mäklaren mötte väl upp mot mina förväntningar. Läs mer
  • Mariann L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt ett kjedehus. Fick ett bra bemötande av mäklaren. Vi hade kanse för stora förväntningar ,men till slut blev kjedehuset sålt det blev en kanska orolig
    tid eftersom vi hade köpt en nyproducerad bostadsrätt . Läs mer
  • Anette I skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Det är andra huset Tomas säljer åt mig. Han är kunnig, saklig och mycket trevlig! vänligen Anette Isaksson Läs mer
  • André S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Fantastiskt duktig på att ge ut information och känna dig trygg. Hon är rekommenderad till fler uppdrag. ^_^ Läs mer
  • Sofia N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpte hus tillsammans med min sambo. Erika var som mäklare väldigt engagerad och professionell, och bra på att återkoppla vid frågor man hade rörande bostaden. Läs mer
    2018-10-04 Erika B svarar Sofia N
    Tack snälla för er rekommendation, jag hoppas ni trivs! :-)
  • Linda G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi sålde en 2:a med hjälp av Helena. Hon var kunnig, professionell, engagerad och tillgänglig. Utifrån hur marknaden såg ut vid tillfället för försäljningen är vi nöjda med Helenas insats, hon var snabb med återkoppling och gjorde sitt bästa för att vara flexibel och hjälpa oss få ut ett pris för bostaden som vi kunde känna oss nöjda med.
    Vi rekommenderar absolut andra att anlita Helena vid en försäljning! Läs mer
  • Anton O skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    #Världsklass👌
    ..................................................... Läs mer
  • Ann Sophie H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi vill varmt rekommendera Johanna som mäklare. Hon har ett fantastiskt engagemang och går in för att genomföra sitt uppdrag med bästa möjliga resultat. Hon är väldigt duktig på att sätta sig in i objekten och plocka ut det som är viktigt att föra fram i presentationen av de objekt som ska säljas. Hon är tillgänglig både för säljare och köpare. Och fungerar som en länk mellan dessa för att få ett så bra resultat som möjligt för alla parter. Läs mer
  • Maria L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt hus. Personligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Gunilla Ö skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Erika är lätt att ha att göra med. Hon hade bra synpunkter hela processen med försäljning av radhus o köp av lägenheten. Vi blev hela tiden uppdaterade vilket kändes tryggt. Läs mer
    2018-10-04 Erika B svarar Gunilla Ö
    Tack snälla för er rekommendation! Vi hörs vidare :-)
  • Mats J skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt bemötande
    Opartisk mellan köpare och säljare Läs mer
    2018-10-04 Erika B svarar Mats J
    Tack snälla Mats för din rekommendation!
  • Ann-Kathrin F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Helena var vänlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Helené P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpte en lägenhet genom Erika, hon är en mäklare som upplevs både engagerad, påläst och ärlig. Jag kände mig trygg genom hela processen och att jag kunde ställa alla mina frågor. Läs mer
    2018-10-04 Erika B svarar Helené P
    Tack snälla Helené för din rekommendation, jag hoppas du trivs i lägenheten :-) Himla fin och charmig bostad!
  • Moa W skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av Charlotta. Fick ett jättebra bemötande och hon var väldigt kunnig och jätteduktig inom sitt arbete. Läs mer
  • Joel L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    väldigt duktig och kunnig. bra kommunikation med säljare och köpare. Läs mer
  • Birgit N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    En tvårumslägenhet. Helt okey bemött.
    Hörde av sig och fullgjorde de uppdrag han fått utmärkt. Läs mer
  • Jessica M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Toppenmäklarr! Engagerad, trevlig, tillgänglig och ger inte upp. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-09-12 Johanna L svarar Jessica M
    Tack så mycket Jessica för din fina rekommendation, vad glad jag blir! Tack för att du trots den tröga marknad vi mötte motstånd av hade humöret på topp och litade på mig! :)
  • Anna C skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Erika hjälpte mig och min sambo att sälja vår lägenhet i Granlo. Fantastisk mäklare och otroligt engagerad och driven. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-10-04 Erika B svarar Anna C
    Tack snälla Anna för din rekommendation och äran att få hjälpa er med en förmedling! Otrolig fin och trivsam bostad. Jag hoppas ni trivs och njuter av att få vara husägare!
  • Joakim J skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Proffsig och väl genomförd försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    2018-10-04 Erika B svarar Joakim J
    Tack snälla Joakim! :-) Allt gott!
  • Christine Anne O skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    She was knowledgable not ony of the property but also of the area, she was professional and helpful in all matters and loved her bubbly personality! Läs mer
    2018-10-04 Erika B svarar Christine Anne O
    Tack snälla Christine för din rekommendation!

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall