Fastighetsbyrån Sundsvall

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall — Visa karta

Vi är ett drivet och engagerat gäng som brinner för att genomföra lyckade bostadsaffärer här i Sundsvall! Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja, och vi tror starkt på att den som säljer mest också kan mest. Vi har koll på bostadsmarknaden här omkring och har varit en viktig aktör i många år.

Funderar du på att ändra ditt boende i Sundsvall? Eller kanske vill du flytta hit? Vill du sälja kommer vi gärna ut till dig, träffas och berättar om marknaden och hur försäljningsprocessen kan se ut. För dig som är intresserad av att köpa en bostad finns vårt spekulantregister, och eftersom vi också säljer mycket i området kan vi hjälpa dig hitta rätt nytt boende.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Sundsvall!

Läs vad 633 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundsvall

• 2020-01-21

Marianne D skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Inget fel på mäklaren, men avräkningen var inte rätt, men det ordnade till sig när vi satt där inne. Läs mer
  • 2019-12-31

Margareta S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt min bostadsrätt på Haga.
    Mäklaren har skött allt på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2020-01-07 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Margareta S
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Jennie Nåvik!
  • 2019-12-18

Carina S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Utmärkt bemötande.. förklarade sakligt alla papper som skulle skrivas på . Som handen i handsken helt enkelt rätt kvinna på rätt plats. Köpt en bostadsrätt i Nacksta sundsvall Läs mer
    2020-01-07 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Carina S
    Tack för det fina omdömet! Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Charlotta Nitsche.
  • 2019-12-12

Alexander J skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en centralt belägen bostadsrätt i Sundsvall. Mäklaren bemötte mig på ett professionellt sätt och fanns alltid där för mig om jag hade några frågor. Mina förväntningar var såklart höga då affären gäller en bostad, mäklaren levde upp till dessa förväntningar! Em God upplevelse som resulterade i en trevlig och smidig affär. Läs mer
    2019-12-13 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Alexander J
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Charlotta Nitsche. Vi hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2019-12-10

Erik M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bra hjälp och snabba svar på frågor. Läs mer
    2019-12-13 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Erik M
    Tack för ditt fina omdöme Erik!
  • 2019-12-09

Kenneth E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tyckte mäklaren var trög i början då jag inte fick några uppdateringar alls på bostaden men när väl budgivningen kom igång så blev det bättre.
    I det stora hela var bemötandet okej men hade gärna velat ha lite mer driv från mäklaren från början som sagt. Läs mer
    2019-12-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Kenneth E
    Tack för ditt omdöme. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostadsrätt!
  • 2019-11-27

Viktor L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålde lägenhet och trots många objekt på marknaden i samma storlek och prisklass blev det en snabb affär utan att ens behöva lägga ut på hemnet eller hålla visningar. Mäklaren lyckades få köparna att lägga budet vi önskat och det blev en smidig affär för alla parter. Läs mer
    2019-11-29 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Viktor L
    Roligt att höra att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Victor Munter!
  • Mats B

2019-11-26

Mats B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi fick ett bra och snabbt bemötande av mäklaren när vår övernattnings lägenhet skulle köpas. Läs mer
    2019-11-29 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Mats B
    Så roligt att du är nöjd med er mäklare. Hoppas ni kommer att trivas i er nya övernattningslägenhet.
  • 2019-11-22

Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt lägenheten, mäklaren mycket bra på alla sätt. Läs mer
    2019-11-29 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Birgitta S
    Så roligt att du är nöjd med din mäklare.Tack för ditt omdöme av oss!
  • 2019-11-11

Lisbeth H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi kjøpte hus på Alnö. De var lite svårt att få tak på mäklaren, ganske sen responstid. Eller er vi fornøyde. Läs mer
    2019-12-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Lisbeth H
    Tack för ditt omdöme. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-11-09

Tony B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    1234567890123456789012345678901 Läs mer
    2019-12-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Tony B
    Tack för det fina betyget Tony!
  • 2019-11-08

Mona P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett bra och trevligt sätt av mäklaren. Köpet gick smidigt. Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Mona P
    Tack Mona för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme.
  • 2019-11-08

Gustaf R skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Lägenhet
    Bra bemötande
    Bra allt Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Gustaf R
    Tack Gustaf för att du tog dig till att lämna oss ett omdöme. Vad glada vi blir att du är nöjd med att allt gick bra.
  • 2019-11-06

Elin H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Att välja mäklare är svårt och det gäller att hitta en som passar både oss och vårt boende, vi lyckades verkligen med detta.
    Vi sålde en 2:a på ca 60kvm.

Vår mäklare var/är lugn, trevlig, alltid glad och gav ett stort förtroende. Hon var alltid tillgänglig vid frågor eller liknande under hela resans gång, vilket vi tyckte var både viktigt och bra.
    Hon har gjort hela försäljningen så bra och vi kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Elin H
    Tack Elin för att du tog dig till att lämna oss ett omdöme. Vad glada vi blir att du är nöjd med den mäklare som fick förmånen att hjälpa er med att sälja er lägenhet.
  • Tom Å

2019-11-03

Tom Å skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag och min sambo köpte ett hus på distans då vi pga avstånd ej hade möjlighet att kolla på det själva, utan svärmor fick kolla. Säljaren var väldigt snabb att sälja, men undvek och ignorerade frågor efter köp, och har dessutom angett en driftkostnad på 30 000kr som i verkligheten är 50 000kr. Vi har inte någon vidare positiv upplevelse efter detta köp, men mäklaren verkar bra om man ska sälja däremot. Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Tom Å
    Tack Tom för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Tråkigt att höra om er upplevelse av säljaren. Hoppas att ni kommer att trivas i Sundsvall och med ert boende trots allt!
  • 2019-11-02

Gitte A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt en villa.
    Bemötandet av ansvarig mäklare okej men inte från vikarierande mäklare som var nonchalant, inte pålästa samt verkade ointresserade av att sälja vårat hus. Vi hade många frågor och kände oss osäkra på hela processen. Vi hade en förväntning om att man hade en tät dialog om hur försäljningen förlöpte men den förhoppningen levde dem inte upp till!
    Nu är huset sålt och vi har lärt oss mycket. Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Gitte A
    Tack Gitte för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Tråkigt att höra att er upplevelse inte var på topp med kommunikationen under säljprocessen. Det tar vi verkligen till oss.
  • 2019-10-26

Joakim R skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Hjälpte mig sälja en 1a på korstavägen.
    Bra service, fina bilder, bra upplägg 👍🏻 Läs mer
    2019-10-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Joakim R
    Så roligt att höra att du är nöjd med mäklaren Charlotta Nitsche. Tack för ditt omdöme!
  • 2019-10-25

Ann-Charlotte N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt min lgh på 4 rum. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående och proffsig. Är så nöjd med mitt val av mäklare. Allt gick så smidigt från värdering av lgh till försäljning. Läs mer
    2019-10-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ann-Charlotte N
    Så roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Charlotta Nitsche!
  • 2019-10-24

Christoffer B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt min lgh i centrala Sundsvall. Det jag uppskattade mest med Tomas var att han alltid svara i telefonen när man undrade nått samt att allt gick så smidigt (han tog hand om allt) rekommenderar varmt Tomas till mina närmaste vänner 😎👌 Läs mer
    2019-10-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Christoffer B
    Roligt att höra att du är nöjd med mäklaren Tomas Söderberg. Tack för det fina omdömet!
  • 2019-10-22

Susanne V skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren är mycket förtroendeingivande och professionell. Lätt att få kontakt med, snabb på återkoppling, tydlig.
    En mycket bra mäklare. Läs mer
    2019-10-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Susanne V
    Tack för ditt fina omdöme och roligt att höra att du är nöjd med din mäklare!
  • 2019-10-19

Sven-Inge M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har nu fått min 1a såld. Blev otroligt bra bemött av min mäklare hon . Visste inte vad jag väntade mig men allt löste sig på ett bra sätt, har aldrig sålt någon lägenhet tidigare. Allt har fungerat bra, var en bra första upplevelse tack vare en mycket hängiven mäklare. Läs mer
    2019-10-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Sven-Inge M
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Charlotta Nitsche!
  • 2019-10-17

Jesper P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har köpt en 4:a i Södermalm.
    Mäklaren var jättetrevlig på visningen, fastän han då bara var vikarie gör ordinarie mäklaren. Men han tog sig tid för mig och alla mina frågor. Jag hade nog inga förväntning far på mäklaren utan jag var mera fokuserad på lägenheten. Men väl på plats blev en trevlig bonus att han var så trevlig.
    Att mäklaren var så trevlig och tog sig tid för mig och visade mig runt både upp på vinden och ner i tvättstugan gjorde nog att jag kände mig trygg nog att buda på lgh. Det hela vart mycket bra. Men budgivningen var väldigt seg och i alldeles för långsamt tempo. Det var lite jobbigt, men det blev ju bra till slut. Läs mer
    2019-10-18 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Jesper P
    Hej,

Så roligt att du var nöjd med mäklarens jobb. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-10-12

Magnus B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt en villa. Det var en bra process både före annonsering, under annonsering och vid budgivning. Hade hela tiden bra kontakt. Läs mer
    2019-10-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Magnus B
    Hej Magnus,

Så roligt att ni är nöjd med er försäljning. Tack för det fina omdömet!
  • 2019-10-09

Ehtibar S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kanon mäklare...! Snäll, konkret, trevlig, punktlig, duktig, sakkunnig. Läs mer
    2019-10-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ehtibar S
    Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Victor Munter.
  • 2019-10-09

Maria Alli J skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Snabb försäljning av bostadsrätt. Läs mer
    2019-10-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Maria Alli J
    Så roligt att du är nöjd över vår duktiga mäklare Tomas Söderberg!
  • 2019-10-06

Anette S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bra och trevligt bemötande. Tydlig. Hans rekommendationer ledde till att vi kunde göra en snabb affär. Läs mer
    2019-10-16 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Anette S
    Så roligt att ni är nöjda över den snabba affären. Tack för det fina betyget!
  • 2019-09-26

Anna F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt fritidshus. Mycket bra kontakt med mäklaren. Lätt att må. Enkel kommunikation. Mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
    2019-09-27 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Anna F
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Vladimir Smirnov. Hoppas ni kommer att trivas fint i ert nya fritidshus.
  • 2019-09-25

Karl D skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    en trea på strömstadsvägen 18.mäklaren var bra och han gick in för uppgiften och vi fick ut det vi önskat oss.
    mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-27 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Karl D
    Tack för ert fina omdöme. Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Vladimir Smirnov.
  • 2019-09-25

Tove N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Väldigt trevligt bemötande från mäklarens sida. Vi köpte ett hus och fick en fin kontakt. Läs mer
    2019-09-27 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Tove N
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Victor Munter. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Marie B

2019-09-21

Marie B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Över lag så fick jag uppfattningen att han var väldigt ointresserad.
    Fotografen var en katastrof, lika så stay listen av lgh.
    Allt från början till slut, det är inte slut ännu, har varit en ända röra. Det var inte förrän min man och jag skrev att vi ville häva försäljningen av lgh som det började ta fart...Då kommer en köpare, som det senare visar sig inte ha något lånelöfte...Så historien har inte något slut ännu. Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Marie B
    Hej Marie!
    Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Tråkigt att höra om er upplevelse av hur vi arbetat med säljprocessen av er lägenhet. Ni är välkommen att höra av er till vår kontorschef Kent Selin på 070-5185300 om det fortsatt finns ett missnöje i affären.
  • Rebecka T

2019-09-13

Rebecka T skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag köpte en två i Granlo. Mäklaren va dålig på att höra av sig. Det var alltid jag som fick ringa honom. Han kunde fråga samma sak två gånger. Allmänt fick jag inget bra intryck av honom. Skulle inte rekommendera han. Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Rebecka T
    Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme Rebecka!
    Tråkigt att höra att kommunikationen från vår sida inte var till belåtenhet. Det tar vi verkligen till oss och är något som jag hoppas vi blir bättre på.
  • 2019-09-09

Faruk K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bostadsrätt. Jätte trevlig och hjälpsam mäklare, proffsig, vi hade flera önskemål som han löste väldigt bra. Läs mer
    2019-09-13 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Faruk K
    Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Sebastian Borg. Hoppas det kommer att kännas bra med den nya fina lägenheten.
  • 2019-09-04

Ulrika S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt vår stuga Stor-Hullsjön 338 - Sebastian Borg
    =======================================
    Serviceminded
    Strukturerad
    Punktlig - hålla tidplaner
    Lugn och fokuserad - det viktigaste för oss!
    Resonabel
    Affärsmässig

Över förväntan! Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ulrika S
    Tack så mycket för dina fina ord om vår duktiga mäklare Sebastian Borg. Vi kan bara hålla med om allt ovanstående :)
  • 2019-08-25

Britt-Inger S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Tjomas har hittills gjort ett jättebra jobb! Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Britt-Inger S
    Så roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Tomas Söderberg!
  • 2019-08-19

Evelina L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt en 1:a, väldigt professionellt bemötande och jobbade snabbt med beskrivning, annons, pappersarbete kring kontraktsskrivning och kontakt med bostadsrättsförening. Stundtals hände inte så mycket och upplevde inte att mäklare gjorde tillräckligt för att hitta köpare. Men överlag en snabb och smidig försäljning. Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Evelina L
    Tack för dina fina ord om din mäklare.
  • 2019-08-17

Anders G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Alert mäklare som ordnade snabb affär till rätt marknadspris! Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Anders G
    Så roligt att höra att du är nöjd med mäklaren. Tack för det fina betyget!
  • 2019-08-14

Britt-inger E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag sålde min trea på Nackstav 28C i Sundsvall. Charlotte kom, en väldigt trevlig lättsam person, en sådan som ”är ålderslös”, kan bemöta alla oavsett ålder. Utan att krångla till det med att berätta vilken fantastisk säljare hon är, som många faktiskt gör, sa hon istället ” det blir kul att sälja din bostad om du väljer mej”. Det kändes så skönt och hon blev självklar för mej!
    Britt Inger Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Britt-inger E
    Så härligt att höra att du också är nöjd med vår fantastiska mäklare Charlotte Nitsche!
  • 2019-08-12

Erzsébet W skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Allting gick bra till slut så jag har inget att tillägga. Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Erzsébet W
    Tack för ditt fina betyg. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-08-07

Bo-Göran S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt en sommarstuga
    Jag anser att mäklaren har uppträt mycket oprofessionellt, på okunnigt.
    Vi förklarade redan från det att annonsen kom ut att vi ville köpa till angivit pris. Det fanns då inga uppgifter om att det skulle bli någon visning.
    Mäklaren ringer upp något senare och säger att han skall ha en visning, vi förklarade än en gång att vi var beredda att köpa för angivet pris.

Visning var några dag senare , en måndag,, och det kom sammanlagt 3 intresserade parter. Budgivningen pågick under måndag till onsdag.
    På torsdagen tog jag kontakt med mäklaren eftersom vi hade det högsta budet. Jag ställer då frågan om när vi skall skriva, men till min stora förvåning berättar mäklaren att han skall hålla ytterligare en visning på lördagen, vilket givetvis kom som en ovälkommen överraskning

Under lördagens visning kom inget nytt bud ej heller på söndagen.

Än en gång tog jag kontakt med mäklaren på måndagen eftersom vi då fortfarande hade det högsta budet
    Då helt plötsligt kommer ett nytt bud från en icke preciserad budgivare, vilket gjorde att vi inte längre hade det högsta budet.
    Dock då ”skrapade” vi ihop lite till och la ett bud som blev det vinnande.

Här borde historian var slut, men när vi skulle bestämma tid för slutförandet av köpet kunde inte mäklaren eftersom han hade semester. Efter att både köpare och säljare hade förklarat att en fördröjning inte var aktuell.

Slutligen kan jag säga att vi kommer inte att använda Fastighetsbyrån framöver Läs mer
    2019-11-08 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Bo-Göran S
    Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme Bo-Göran!
    När det gäller budgivning så är det alltid säljaren som väljer när man ska avsluta budgivningen och vem den i slutändan vill skriva kontrakt med. Det är tyvärr ingenting som vi mäklare får bestäma över. Om en mäklare inte har möjlighet att närvara när köpare och säljare vill skriva kontrakt, så brukar vi lösa det med en kollega på kontoret. Här verkar inte kommunikationen ha nått fram vilket vi beklagar. Vi tar till oss dina synpunkter och hoppas att ni kommer att trivas med sommarstugan.
  • 2019-08-05

Emma S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt vårat första gemensamma boende och hus ihop, fantastisk känsla! Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Emma S
    Grattis till köpet av ert nya hus! Vi hoppas ni kommer att trivas riktigt bra. Tack för det fina betyget.
  • 2019-07-31

Anna E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har sålt en bostadsrätt. Tog längre än väntat att få återkoppling efter tex visningar från mäklaren hur det gått. Efter första visningen väntade jag 3-4 dagar innan jag fick återkoppling. Mycket var på ens eget ansvar att följa via säljcoachen men jag tycker mäklaren löpande ska höra av sig om att tex NU är det dags att skriva på papper. Det såg jag dagen innan på säljcoachen att jag tydligen hade skrivning dagen efter och vilket klockslag. Kan ju tycka att man åtminstone borde fått det på sms (vi hade pratat på telefon helgen innan att vi skulle köra påskrift veckan efter om ingen visade intresse under sista visningen, men inget mer, så hade ingen aning om att det fanns en satt tid helt plötsligt).

Jag förstår konceptet med säljcoachen, men att helt förvänta sig att jag aktivt ska kolla där, då får man åtminstone fixa någon sms-notifiering när det händer något nytt på sidan. Jag har ingen lust att sitta flera gånger per dag och logga in och kolla ifall det hänt något, medan det dessutom är långt mellan gånger man hör från mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-25

Robert S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kag har köpt.
    Kortfattat, opersonligt, frånvarande. Som att han ville vidare någon annanstans och inte hade tid med oss.

Ett trevligt bemötande! Det levde han inte upp till.

. Läs mer
  • 2019-07-23

Siv B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklarens bemötande . Victor är mycket trevlig,förtroende-
    Ingivande, noggrann o. Lyhörd.
    Mina förväntningar var att min lägenhet blev såld till ett
    rimligt pris.
    Jag är mycket nöjd.
    Hälsningar Siv. 😄😁 Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Siv B
    Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Victor!
  • 2019-07-22

Katarina B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt lägenhet. Mäklaren var super duktig. Tydlig, informativ och kunnig. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Katarina B
    Så roligt att höra att du är nöjd med mäklaren.
  • 2019-07-20

Vanessa P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt ett radhus. Vi är mycket nöjda med mäklaren. Trevlig, effektiv och duktig på att driva affären till ett bra slutpris. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Vanessa P
    Roligt att höra att ni är nöjda med er mäklare.
  • 2019-07-17

Ghadir R skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    I bought a flat. I got helpful guidance from broker. I am happy with the flat. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ghadir R
    It is wonderful to hear that you are happy with the broker. Hope you will enjoy your new apartment!
  • 2019-07-17

Margareta F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt mitt fritidshus. Mäklarens bemötande var alltid vänligt och proffesionellt. Det var alltid lätt att få kontakt och få svar på mina frågor.
    Fick bra support och information under säljprocessen och hur han bedömde intresset hos olika kunder.
    Jag rekommenderar mäklaren och han uppfyllde alla mina förväntningar. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Margareta F
    Så härligt att höra att du är nöjd med din mäklare!
  • 2019-07-16

Minna G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    När vi köpte hus så gick det väldigt smidigt med vår mäklare. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Minna G
    Härligt att höra att ni är nöjda med mäklaren. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-07-16

Emma K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har sålt en lägenhet.
    Bemötandet var alltid bra och det levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Emma K
    Så roligt att du är nöjd med din mäklare!
  • 2019-07-15

Leif Nils Sture B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt vår villa och mäklaren infriade de förväntningar vi hade på en mäklartjänst. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Leif Nils Sture B
    Så roligt att ni är nöjda med er mäklare!

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall