Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundsvall

Fastighetsbyrån Sundsvall

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall — Visa karta

Vi är ett drivet och engagerat gäng som brinner för att genomföra lyckade bostadsaffärer här i Sundsvall! Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja, och vi tror starkt på att den som säljer mest också kan mest. Vi har koll på bostadsmarknaden här omkring och har varit en viktig aktör i många år.

Funderar du på att ändra ditt boende i Sundsvall? Eller kanske vill du flytta hit? Vill du sälja kommer vi gärna ut till dig, träffas och berättar om marknaden och hur försäljningsprocessen kan se ut. För dig som är intresserad av att köpa en bostad finns vårt spekulantregister, och eftersom vi också säljer mycket i området kan vi hjälpa dig hitta rätt nytt boende.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Sundsvall!

Läs vad 481 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundsvall

• Marie F
    Marie F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Var väldigt orolig innan start men eftersom vi blev så väl omhändertagna försvann den känslan snabbt. Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Erika Boström en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Trevlig, kunnig, haft bra och snabb kontakt med henne Läs mer
  • Nathalie  G
    Nathalie G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpte lägenhet av Charlotta för ett år sedan och var nöjd till en början tills att jag insåg att det var vattenskada i lägenheten och diskmaskin var helt trasig när jag flyttade in. De var ej städat när jag flyttade in och var saker som fattades till lägenheten också som jag fick köpa till som egentligen skulle ingå. Kommer aldrig mer köpa eller sälja via Fastighetsbyrån! Fick dåligt bemötande och hon var inte till någon hjälp alls för mig. Rekommenderar inte! Läs mer
  • Anita M
    Anita M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Ärlig trevlig tillmötesgående Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Hej!

Köpte Bostadsrättslägenhet vid Sidsjön, Hakon Ahlbergs väg 19.

Respektfullt och personligt bemötande, trygg och uppfångande dialog. Glad och positiv med tydliga förklaringar på frågor. :)

Även ett beröm till Mäklarassistent Maria Pumberg, positivt bemötande och trygg i dialogen :)

Sammanfattning: Utmärkt!

//Anders Rudin Läs mer
  • Ingalill E
    Ingalill E skrev om Erika Boström en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har sålt en gammal lägenhet i Johannedal och köpt en nybyggd lägenhet vid Sidsjögläntan i Sundsvall. Jag har blivit bra bemött av Erika Boström. Inte minst är jag tacksam för att hon lyckades sälja min gamla lägenhet. Mina förväntningar handlade om att jag - om möjligt - ville ha lägenheten såld snabbt. Denna förväntning infriades, varpå jag slipper dubbla hyror. Erika har varit engagerad och snabb på återkoppling, och vänlig trots att det var stressigt ibland. Läs mer
    2018-06-18 Erika B svarar Ingalill E
    Tack snälla Ingalill, glad jag blir av att läsa detta! Det har varit mycket trevligt att få hjälpa dig, vi har ett bra teamwork! Vi hörs vidare :-)
  • Jan A
    Jan A skrev om Charlotta Carlbom en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Trevlig, tydlig, noggrann och pedagogisk. En super-mäklare! Läs mer
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Helena var tydlig nogrann o trevlig. Våran lägenhet såldes på 4dagar, så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Mari-Anne P
    Mari-Anne P skrev om Johanna Eliasson en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag sålde en bostadsrätt i Bredsand. Vårt första möte ingav förtroende, Johanna har ett mjukt och behagligt sätt.
    Jag hade ingen erfarenhet av lägenhetsförsäljning och hoppades på att hon skulle ta hand om det krångliga som säkerligen skulle uppstå...och det gjorde hon. Hon informerade mig löpande så jag var uppdaterad hela tiden.
    Jag kände mig trygg och litade till 100% på Johanna.
    Ända tills affären var slutförd var hon mycket noggrann och ambitiös. Om jag ska.göra någon affär i framtiden är Johanna självskriven. Läs mer
  • Georgios O
    Georgios O skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kan sitt jobb, trevlig, erfaren. Läs mer
  • Kent B
    Kent B skrev om Johanna Lidin en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Hej ett bra bemötande klockren mäklare Läs mer
    2018-05-31 Johanna L svarar Kent B
    Hej Kent! Vad roligt att höra, vad glad jag blir! Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas att du trivs i din nya bostad! :)
  • Joanna G
    Joanna G skrev om Jennie Nåvik en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Proffsig och trevlig mäklare, vi är mycket nöjda Läs mer
  • Lina N
    Lina N skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt radhus.
    Mycket bra bemötande.
    Bra och proffsigt bemötande vilket gav ett gott intryck. Läs mer
  • Jeanette N
    Jeanette N skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi köpte en lgh på Albäcksgatan 41 i Sundsvall.
    Helena gjorde en mycket bra jobb. Hon är kompetent och proffsig. Hon är också mycket vänlig och har ett fint bemötande vi kände ett förtroende för Helena.Som kund känner du dig sedd och känner verkligen det engagemang Helena har för sitt arbete. Vid frågor så återkopplade hon mycket snabbt och tom efter sin arbetstid.
    Vi är mycket nöjd med Helena Bjarnhagen Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Erika Boström en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt bostadsrätt. Erika gav ett seriöst intryck och ingav förtroende. Läs mer
    2018-05-31 Erika B svarar Lars J
    Tack snälla Lars för din rekommendation!
  • Pentti K
    Pentti K skrev om Johanna Eliasson en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Enkla ord:Hon kan sitt jobb.Hon är duktig.Hon får högsta poäng. Läs mer
  • Ann-louice H
    Ann-louice H skrev om Erika Boström en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt en bostadsrätt. Erika är trevlig, hjälpsam och kändes engagerad. Läs mer
    2018-05-30 Erika B svarar Ann-louice H
    Tack snälla för er rekommendation!
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Johanna Eliasson en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt en lägenhet, väldigt glad och trevlig mäklare, hade inga speciella förväntningar om jag ska vara helt ärlig, En väldigt snabbt avslutad affär kommer använda mig av samma mäklarfirma när jag ska sälja 👍 Läs mer
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Helena hjälpte oss att sälja lägenhet på Östra långgatan nu i vår , och vi kände & känner stort förtroende för henne. Mycket trevlig & kunnig & hjälpsam med försäljningen.
    Kan varmt rekommendera henne till fler kunder. Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Johanna Eliasson en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Grym! Väldigt fin känsla för service Läs mer
  • Torbjörn G
    Torbjörn G skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    En positiv trevlig tjej som gav oss ett seriöst intryck Läs mer
  • Rabiull A
    Rabiull A skrev om Johanna Eliasson en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    We are fully satisfied on her service.
    Absolutely tremendous performance by Johanna, she solved a critical problem for us which was out of my our imagination.
    A big thanks to her. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Johanna Lidin en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi sålde en stor villa och hon var entusiastisk och på. Affären gick fort och smidigt. Saknade lite kontakt ibland. Vi fick söka henne. Läs mer
    2018-05-30 Johanna L svarar Lars G
    Hej Lars! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation, er feedback är viktig för mig! Även om det gick fort så hoppas jag att ni är nöjda med slutresultatet och att ni idag trivs och mår gott i er nya bostad! :)
  • Isabell B
    Isabell B skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt hus och sålt lägenhet via Tomas. Har ingenting att klaga på, trevlig bra och informerade oss om alla möjliga tänkbara och behövliga saker. Skulle varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Bnar N
    Bnar N skrev om Johanna Lidin en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Hon är jätte bra och hjälpte oss genom köpet. Mycket duktig ch revlig tjej. Läs mer
    2018-05-30 Johanna L svarar Bnar N
    Hej Bnar! Tack så mycket för din rekommendation och jag hoppas du ska komma att trivas i din nya lägenhet.
  • Lena K
    Lena K skrev om Johanna Lidin en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi sålde en stor villa med hennes hjälp. Affären gick väldigt fort. Undrade ibland om det gick för fort. Hade önskat lite mer kontakt från henne. Läs mer
    2018-05-30 Johanna L svarar Lena K
    Hej Lena!
    Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna en rekommendation, jag tar med mig din feedback. Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem! :)
  • Mari-Anne P
    Mari-Anne P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Allt har gått smidigt och lätt. Jag har kunnat lämna över allt som känts krångligt till Johanna och hon har tagit hand om försäljningen på bästa sätt. Jag har känt stort förtroende och tillit. Blivit informerad om allt i minsta detalj. Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Erika Boström en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Under den period som det tagit mig att sälja min lägenhet har mäklaren guidat mig genom processen. Trevlig, kunnig och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
    2018-05-21 Erika B svarar Anna M
    Tack snälla för din rekommendation! Jag hoppas du kommer trivas lika bra i ditt nya boende :-)
    Bästa hälsningar,
    Erika
  • Ingalill E
    Ingalill E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bra bemötande och snabba resultat. Jag är nöjd och kan rekommendera Fastighetsbyrån i Sundsvall till vänner och bekanta. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bra bemötande, effektivt genomförd affär och överdrivet noggrann/omständlig vid kontraltskrivande Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Johanna Lidin en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag tycker att Johanna har varit toppen! Allt har varit jätte smidigt och har flutit på. Inga krångel alls. Lättillgänglig och super trevlig! :) Läs mer
    2018-05-16 Johanna L svarar Sara N
    Hej Sara! Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. :)
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi köpte en 3:a och är nöjda med bemötandet och återkopplingen från Tomas. Han var lugn och saklig och hela köpet gick smidigt. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köp bostadsrätt. Blivit trevligt bemött. Helena är trevlig, lätt att få tag på. Svarar snabbt på email. Läs mer
  • Morgan A
    Morgan A skrev om Erika Boström en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Glad, trevlig, ärlig (hoppas jag) serviceinriktad och hjälspam Läs mer
    2018-05-16 Erika B svarar Morgan A
    Tack snälla för din rekommendation!
  • Jimmy Roos O
    Jimmy Roos O skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpte en 3:a I centrala Sundsvall och sålde min 2:a i Skönsberg. Min samlade upplevelse av mäklaren är att hon var mycket professionell, kunnig, förtroendeskapande och serviceinriktad. Hon var också ärlig kring förväntningar gällande pris vid försäljning vilket kändes bra. Hon uppdaterade hela tiden hur processen gick och lät mig vara delaktig med hennes expertis som stöd. Jag är väldigt nöjd och kommer absolut rekommendera henne till folk jag känner som ska sälja i framtiden. Läs mer
  • Kevin S
    Kevin S skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har köpt en lägenhet i Skönsberg och blev väldigt bra bemött av Helena. Första gången jag köpt en lägenhet och visste inte vad jag skulle förväntade mig och hade ingen erfarenhet av detta tidigares, men Helena var väldigt tydlig och hjälpsam och gjorde det hela väldigt enkelt. Läs mer
  • Britt-Louise L
    Britt-Louise L skrev om Erika Boström en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi är väldigt nöjda med att få haft Erika Boström som vår mäklare. Hon har visat intresse och ett vänligt bemötande samt gett oss regelbundna och tydliga uppdateringar till stor hjälp för oss. Läs mer
    2018-05-16 Erika B svarar Britt-Louise L
    Tack snälla för er rekommendation! Ha de fint och hälsa så mycket :-)
  • Linda O
    Linda O skrev om Jennie Nåvik en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt en 2a i höghus, bottenplan.
    Trevligt bemött.
    Jag hade inte så mycket förväntningar men blev väldigt nöjd.
    Angagerad mäklare, snabb återkoppling. Läs mer
  • William S
    William S skrev om Johanna Lidin en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Rekommenderar! :) Läs mer
    2018-05-13 Johanna L svarar William S
    Hej William! Tack för att du rekommenderar och jag hoppas du trivs i lägenheten din! :)
  • Inga-Lill A
    Inga-Lill A skrev om Erika Boström en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt en bostadsrätt i Granlo Sundsvall, Erika har gjort allt i denna affär helt proffsigt!. Erika kan jag varmt rekommendera! Läs mer
    2018-05-16 Erika B svarar Inga-Lill A
    Tack snälla för er rekommendation! Hoppas ni kommer trivas :-)
  • Linus L
    Linus L skrev om Charlotta Carlbom en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Årets sheriff 2016,17,18..........! Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Hela processen gick väldigt fort från det att jag bestämde mig för att sälja lägenheten till det att jag lämnade över nycklarna till den nya ägaren. Under denna process har mäklaren varit otroligt stöttande, kompetent och tålmodig. Har haft kontakt med mig med jämna mellanrum för att förklara vad som kommer att hända vilket har gjort att jag känt mig lugn. Läs mer
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket proffsigt bemötande & hur allt skötts från och med visning till avslut. Läs mer
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vänligt och proffsigt bemötande vid 1:a kontakt.
    Snabb försäljning av bostad.
    Bra återkoppling under tiden. Läs mer
  • Annica S
    Annica S skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    I överlag nöjd med både nytt husköp och försäljning av det gamla. Läs mer
  • Vilma V
    Vilma V skrev om Johanna Eliasson en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag köpte en etta på 33 kvm, jag var positivt överraskad över bemötandet jag fick av min mäklare. Det var mitt första bostadsköp och Min mäklare tog hand om mig på bästa sätt. Jag kände mig trygg i mitt köp och hon förklarade även allting för mig så jag hade en större inblick i allt som innebär med bostadsköp. Jag kunde inte vara mer nöjd än vad jag var! Fruktansvärt trevlig och tillmötesgående kvinna som alltid fick mig att känna mig trygg och lugn inför mitt köp! Hon får högsta möjliga poäng av mig! Läs mer
  • Conny V
    Conny V skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt lägenhet på Malmö vägen 35
    Trevligt bemötande av henne,
    Inga problem med köpet allt fungerade tillfredsställande.
    Så jag kan göra affärer med henne igen.
    Mvh Conny Läs mer
  • Anton S
    Anton S skrev om Johanna Lidin en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Johanna var väldigt service minded och engagerad. Från dag 1 hade jag fullt förtroende och hon skötte kommunikationen mellan mig som köpare, säljaren och banken utan problem. Jag är grymt nöjd. Läs mer
    2018-04-23 Johanna L svarar Anton S
    Tack Anton för att du rekommenderar mig! Hoppas att du trivs i din nya lya! :)
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Johanna Lidin en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Högsta proffesionellitet...otrolig social och enkel...dessa tre är svårt att få ihop...👌 Läs mer
    2018-04-23 Johanna L svarar Niklas W
    Tack så mycket för din fina rekommendation, roligt att du är nöjd! :)
  • Louise M
    Louise M skrev om Charlotta Carlbom en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Valde henne för att hon redan varit i min mammas lägenhet och på så sätt redan var lite bekant.
    Har bara haft kontakt per telefon o mail, då jag varit fullmaktstagare för min mammas lghts försäljning och själv bor i Stockholm.
    Charlotta har varit precis lagom personlig, engagerad och professionell.
    Har känts väldigt bra genom hela förloppet. Läs mer
    2018-05-03 Charlotta C svarar Louise M
    Tack Louise! Vad roligt att höra att du tyckte allt gick smidigt till!

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall