Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundsvall

Fastighetsbyrån Sundsvall

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall — Visa karta

Vi är ett drivet och engagerat gäng som brinner för att genomföra lyckade bostadsaffärer här i Sundsvall! Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja, och vi tror starkt på att den som säljer mest också kan mest. Vi har koll på bostadsmarknaden här omkring och har varit en viktig aktör i många år.

Funderar du på att ändra ditt boende i Sundsvall? Eller kanske vill du flytta hit? Vill du sälja kommer vi gärna ut till dig, träffas och berättar om marknaden och hur försäljningsprocessen kan se ut. För dig som är intresserad av att köpa en bostad finns vårt spekulantregister, och eftersom vi också säljer mycket i området kan vi hjälpa dig hitta rätt nytt boende.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Sundsvall!

Läs vad 293 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundsvall

• Jonas Rune F
    Jonas Rune F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vänlig,kunnig personal,kan rekommendera!
  • Ullabritt R
    Ullabritt R skrev om Marika Nousiainen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Min erfarenhet av Marika är att hon gjorde sitt bästa för att sälja min lägenheöt.Jag uppskattar att hon höll kontakt hela tiden och höll vad hon lovade.
    Så jag har enbart goda erfarenheter av Marikas sätt att arbeta.
    2017-07-03 Marika N svarar Ullabritt R
    Tack för rekommendationen och för förtroendet att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Önskar dig en fin sommar!
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag fick ett mycket bra bemötande och Tomas levde helt upp till mina förväntningar. Han är kunnig, tydlig och hjälpsam vilket gjorde att både husköp och lägenhetsförsäljning gick utan problem.
  • Brittinger B
    Brittinger B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Min upplevelse av bostadsaffären var att den gick snabbt och utfördes på ett alltigenom proffsigt sätt.
  • Ann-christin B
    Ann-christin B skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Helena är en mycket kunnig och engagerad mäklare. Hon är trevlig, glad och utstrålar positiv energi. Om vi i framtiden skulle sälja vårt hus så blir kontakten med Helena och hennes kollegor ett självklart val.
  • Jon E
    Jon E skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Proffsig och väldigt revligt bemötande.
  • Christer F
    Christer F skrev om Marika Nousiainen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket lugn och kunnig. Lyssnar och tar in kundens synpunkter. Det spekulerade försäljningspriset stämde exakt.
    2017-06-22 Marika N svarar Christer F
    Tack Christer för förtroendet och er rekommendation! Glad sommar!
  • Tibor C
    Tibor C skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Proffsigt, kunnig ,vänlig,lever upp till förväntan med råge.
  • Lars  E
    Lars E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Fastighetsbyrån tar hand om kunden med värme och omtanke. Mycket trevligt är det att göra ett besök på deras kontor, man känner sej genuint välkommen.
  • Kim A
    Kim A skrev om Marika Nousiainen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket proffsig och omhändertagande! Vi hade henne både som köpare och säljare och var jättenöjda!
    2017-06-22 Marika N svarar Kim A
    Tack för den fina rekommendationen! Tacksam att jag fick hjälpe er med försäljningen och att ni hittade ny bostad via mig. Ha en trevlig sommar ni två! Kram!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Trevlig, kunnig, tillmötesgående och ödmjuk.Tog fasta på våra önskemål.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag upplevde Helena som en väldigt trevlig, engagerad och hjälpsam mäklare. Rekommenderar henne varmt!
  • Linette I
    Linette I skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Helena var jättebra: trevlig, tydlig och informativ. Jag bor på annan ort men kontakten mellan mäklaren och min andrahandshyresgästen fungerade hur smidigt som helst.
    Fick snabba svar på frågor och bra råd. Har ingenting att anmärka på förutom att mäklarens egna arvode var betydligt högre än andra mäklare på orten.
  • Carolina D
    Carolina D skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Helena hjälpte oss sälja en avliden släktings lägenhet. Väldigt trevlig o hjälpsam.Vi är mycket nöjda!
  • Olle N
    Olle N skrev om Charlotta Carlbom en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag tyckte hon var en glad, trevlig och proffsig mäklare.
  • Pär-olov S
    Pär-olov S skrev om Charlotta Carlbom en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kan inte tänka mej någon mer kompitent mäklare än Charlotta. Bryr sej om både köpare och säljare. Kan bara säga KANON
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kompetent och trevlig mäklare. Svara i telefonen och var tydlig vid kontraktsskrivning.
  • Juhani M
    Juhani M skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag blev mycket nöjd på Tomas som mäklare vid försäljning av fastigheten. Han är proffsig och kunnig i sitt yrke, och hjälpsam.
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Charlotta Carlbom en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Charlotta har gjort ett utomordentligt jobb. Hon har varit tydlig och haft bra kontakt med mig. Det var min första affär via mäklare så har inget att jämföra med, men hon har gett mig allt jag behöver genom affären. Hon har varit trevlig och positiv
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Marika Nousiainen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kompetent, påläst, koll på "läget", lättpratad, enkel, återkopplar inom den tid hon sagt, ja, det finns mycket mer positivt att säga om Marika, en toppen mäklare, vi är jättenöjda med henne !!!!
    2017-06-22 Marika N svarar Gunilla S
    Tack Gunilla det var en fin rekommendation och tack att ni tog er tid att ge feedback. Önskar er en solig och fin sommar i nya bostaden. Hälsa Stig också!
  • Harriet H
    Harriet H skrev om Marika Nousiainen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jättefin service o bemötande. Varm o servicevänlig
    2017-06-22 Marika N svarar Harriet H
    Tack Harriet och vad bra att du tycker det. Önskar dig en solig sommar! Vi ses!
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande av Helena på fastighetsbyrån vid min lägenhetsförsäljning. Från första kontakt till sista påskrift fungerade allt till 100%.
    Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån i Sundsvall.
  • Anna E
    Anna E skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag fick ett väldigt bra bemötande. Helena är kompetent och kunnig. Jag är mycket nöjd med min upplevelse som kund.
  • Pär A
    Pär A skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Fantastiskt bra bemötande, hjälpte till att fixa visning på våra villkor och hade god kontakt och snabbt och smärtfri affär mellan oss och säljaren
  • Henshaw O
    Henshaw O skrev om Marika Nousiainen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    she was very kind and nice. She was also very committed with the entire process.
    2017-06-22 Marika N svarar Henshaw O
    Thank you Henshaw for your feedback and have a nice summer with your family!
  • Michel B
    Michel B skrev om Marika Nousiainen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Professionellt och erfaren . Tack Marika
    2017-06-22 Marika N svarar Michel B
    Tack själv Michel för feedback!
  • Torbjörn M
    Torbjörn M skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Professionell, rak och kunnig. Hjälpte mig ända in i kaklet.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Jennie Nåvik en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bra bemötande. Proffsdigt utförande. Hade inte så mycket kontakt då min syster hade mest kontakt.
  • Sven Erik N
    Sven Erik N skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket bra bemötande. Bra kommunikation. Helena kunnig i sitt arbete och serviceinriktad. Snabb affär utan problem. Förväntan av mäklaren uppfylldes väl.
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag känner mig helt nöjd.
    Trevligt bemötande utan att vara "gåpåig".
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Jennie Nåvik en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bra bemötande men lite trixigt då det var olika kontaktpersoner under tiden. Jennie var inte delaktig vid kontraktsskrivandet och övertagandet av lägenhet heller.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Charlotta Carlbom en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Strålande, lättsamt och allt fungerade bra !
  • Gunny D
    Gunny D skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket bra. Bemötande och erbjudande, bra pris
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag gjorde nyligen en fastighetsförsäljning genom Fastighetsbyrån i Sundsvall.
    Fantastiskt bra mäklare, Helena Bjarnhagen, lotsade mig genom affären på ett alldeles utomordentligt sätt.
    10 gånger av 10 skulle jag rekommendera henne och Fastighetsbyrån i Sundsvall
  • Nils N
    Nils N skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket bra bemötande.
    Informerade om de saker jag behöver veta och inte det säljsnack man ofta får istället för fakta.
    Fick följa budgivningen vid försäljningen och kontinuerlig uppdatering om hur försäljningen avlöpte.
    Fick kostnadsfritt hjälp med att räkna ut och fylla i K5-blanketten till självdeklarationen.
  • Christer S
    Christer S skrev om Jennie Nåvik en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Redan vid första kontakten upplevde jag Jenny kompetent, lyhörd och mycket lätt att samarbeta med.
    Vid värderingen var hon strukturerad och samtidigt lättsam.
    Hon har varit lätt att nå, svarat korrekt på frågor , vänlig och tålmodig samt behjälplig i alla situationer.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket bra bemötande och lätt att komma i kontakt med när man hade frågor och funderingar.
    2017-04-18 Tomas S svarar Tommy J
    Hej, tack för ert svar. Vi får hoppas att det blir en fin sommar så att ni kan njuta av er fina tomt och trevliga hus!
  • Erik P
    Erik P skrev om Charlotta Carlbom en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Trevlig och social. Lite dålig på att hålla oss underrättade och informerade.
  • Lillemor L
    Lillemor L skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Hej !

Jag både köpte och sålde min lägenhet via Helena och jag
    har bara positivt att säga om henne, en mäklare som uppfyllde mina förväntningar .
  • Sköns T
    Sköns T skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket professionellt på alla sätt, inget i övrigt lämnades att önska.
    2017-04-18 Tomas S svarar Sköns T
    Hej, tack för att du tog dig tid att ge oss lite feedback. Hoppas att du kommer att trivas i huset när du installerat dig i lägenheten.
  • Anne S
    Anne S skrev om Charlotta Carlbom en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Trevlig, kunnig och stressad. Fick känslan av att hon hade för många kunder samtidigt så att hon inte hann med att ge den respons vi kommit överens om. Hon gjorde sitt bästa-ambitiös tjej.
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Helena gjorde ett superbra jobb med att sälja vår lägenheten och priset blev över förväntan. Hon va lätt att få tag på och mötte upp alla våra önskemål på ett bra sätt.
  • Klas B
    Klas B skrev om Marika Nousiainen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    .Mycket bra i sin roll som mäklare.Trevlig.
    2017-06-22 Marika N svarar Klas B
    Tack Klas det var värmde att höra!
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket trevlig första kontakt , lätt att komma överens med och bra information under försäljnings processen
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Min erfarenhet av Tomas Söderberg är att en trevligare och proffsigare mäklare får man leta efter. Mycket bra bemötande, svar på alla frågor man har, bra kontakt via telefon och mail under pågående försäljning. Om jag skulle ha behov av en mäklare igen skulle jag direkt ringa Tomas. Rekommenderar honom till bekanta om någon behöver en mäklare. Tack Tomas för ett bra jobb.
    2017-04-18 Tomas S svarar Kjell B
    Hej, tack så mycket för fina rekommendationer. Det var roligt att få förtroendet att sälja ert mycket välskötta hus.
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Helena Bjarnhagen en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag tvekade först att anlita en mäklare,men sen kom Helena hem till mig å jag kände genast att det här kommer att bli toppen! Hon har hjälpt mig och stöttat mig under hela försäljningen på ett utmärkt sätt. 😊
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Charlotta Carlbom en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kunnig, tillgänglig, trevlig och effektiv. Mycket bra intryck fick jag av Charlotta
  • Inger M
    Inger M skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    En engagerad mäklare som snabbt och framgångsrikt genomförde sitt uppdrag. Kan varmt rekommenderas!
    2017-04-18 Tomas S svarar Inger M
    Hej, tack för svaret. Kul att det blev en så smidig försäljning och att köparna verkar trivas så bra
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag är väldigt nöjd. Tomas är riktigt duktig.
    2017-04-18 Tomas S svarar Cecilia B
    Hej, tack för rekommendationen. Roligt att höra att ni trivs så bra i huset!
  • Anna G
    Anna G skrev om Tomas Söderberg en del av Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket bra engagerad mäklare. Ser mitt behov och rekommenderar bra objekt att undersöka.
    2017-04-18 Tomas S svarar Anna G
    Tack för svaret. Hoppas att du trivs bra i nya huset.

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall