Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sundsvall

Fastighetsbyrån Sundsvall

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall — Visa karta

Vi är ett drivet och engagerat gäng som brinner för att genomföra lyckade bostadsaffärer här i Sundsvall! Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja, och vi tror starkt på att den som säljer mest också kan mest. Vi har koll på bostadsmarknaden här omkring och har varit en viktig aktör i många år.

Funderar du på att ändra ditt boende i Sundsvall? Eller kanske vill du flytta hit? Vill du sälja kommer vi gärna ut till dig, träffas och berättar om marknaden och hur försäljningsprocessen kan se ut. För dig som är intresserad av att köpa en bostad finns vårt spekulantregister, och eftersom vi också säljer mycket i området kan vi hjälpa dig hitta rätt nytt boende.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Sundsvall!

Läs vad 603 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sundsvall

• Rebecka T

2019-09-13

Rebecka T skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag köpte en två i Granlo. Mäklaren va dålig på att höra av sig. Det var alltid jag som fick ringa honom. Han kunde fråga samma sak två gånger. Allmänt fick jag inget bra intryck av honom. Skulle inte rekommendera han. Läs mer
  • 2019-09-09

Faruk K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bostadsrätt. Jätte trevlig och hjälpsam mäklare, proffsig, vi hade flera önskemål som han löste väldigt bra. Läs mer
    2019-09-13 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Faruk K
    Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Sebastian Borg. Hoppas det kommer att kännas bra med den nya fina lägenheten.
  • 2019-09-04

Ulrika S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt vår stuga Stor-Hullsjön 338 - Sebastian Borg
    =======================================
    Serviceminded
    Strukturerad
    Punktlig - hålla tidplaner
    Lugn och fokuserad - det viktigaste för oss!
    Resonabel
    Affärsmässig

Över förväntan! Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ulrika S
    Tack så mycket för dina fina ord om vår duktiga mäklare Sebastian Borg. Vi kan bara hålla med om allt ovanstående :)
  • 2019-08-25

Britt-Inger S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Tjomas har hittills gjort ett jättebra jobb! Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Britt-Inger S
    Så roligt att höra att du är nöjd med vår duktiga mäklare Tomas Söderberg!
  • 2019-08-19

Evelina L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt en 1:a, väldigt professionellt bemötande och jobbade snabbt med beskrivning, annons, pappersarbete kring kontraktsskrivning och kontakt med bostadsrättsförening. Stundtals hände inte så mycket och upplevde inte att mäklare gjorde tillräckligt för att hitta köpare. Men överlag en snabb och smidig försäljning. Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Evelina L
    Tack för dina fina ord om din mäklare.
  • 2019-08-17

Anders G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Alert mäklare som ordnade snabb affär till rätt marknadspris! Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Anders G
    Så roligt att höra att du är nöjd med mäklaren. Tack för det fina betyget!
  • 2019-08-14

Britt-inger E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag sålde min trea på Nackstav 28C i Sundsvall. Charlotte kom, en väldigt trevlig lättsam person, en sådan som ”är ålderslös”, kan bemöta alla oavsett ålder. Utan att krångla till det med att berätta vilken fantastisk säljare hon är, som många faktiskt gör, sa hon istället ” det blir kul att sälja din bostad om du väljer mej”. Det kändes så skönt och hon blev självklar för mej!
    Britt Inger Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Britt-inger E
    Så härligt att höra att du också är nöjd med vår fantastiska mäklare Charlotte Nitsche!
  • 2019-08-12

Erzsébet W skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Allting gick bra till slut så jag har inget att tillägga. Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Erzsébet W
    Tack för ditt fina betyg. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-08-07

Bo-Göran S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt en sommarstuga
    Jag anser att mäklaren har uppträt mycket oprofessionellt, på okunnigt.
    Vi förklarade redan från det att annonsen kom ut att vi ville köpa till angivit pris. Det fanns då inga uppgifter om att det skulle bli någon visning.
    Mäklaren ringer upp något senare och säger att han skall ha en visning, vi förklarade än en gång att vi var beredda att köpa för angivet pris.

Visning var några dag senare , en måndag,, och det kom sammanlagt 3 intresserade parter. Budgivningen pågick under måndag till onsdag.
    På torsdagen tog jag kontakt med mäklaren eftersom vi hade det högsta budet. Jag ställer då frågan om när vi skall skriva, men till min stora förvåning berättar mäklaren att han skall hålla ytterligare en visning på lördagen, vilket givetvis kom som en ovälkommen överraskning

Under lördagens visning kom inget nytt bud ej heller på söndagen.

Än en gång tog jag kontakt med mäklaren på måndagen eftersom vi då fortfarande hade det högsta budet
    Då helt plötsligt kommer ett nytt bud från en icke preciserad budgivare, vilket gjorde att vi inte längre hade det högsta budet.
    Dock då ”skrapade” vi ihop lite till och la ett bud som blev det vinnande.

Här borde historian var slut, men när vi skulle bestämma tid för slutförandet av köpet kunde inte mäklaren eftersom han hade semester. Efter att både köpare och säljare hade förklarat att en fördröjning inte var aktuell.

Slutligen kan jag säga att vi kommer inte att använda Fastighetsbyrån framöver Läs mer
  • 2019-08-05

Emma S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt vårat första gemensamma boende och hus ihop, fantastisk känsla! Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Emma S
    Grattis till köpet av ert nya hus! Vi hoppas ni kommer att trivas riktigt bra. Tack för det fina betyget.
  • 2019-07-31

Anna E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har sålt en bostadsrätt. Tog längre än väntat att få återkoppling efter tex visningar från mäklaren hur det gått. Efter första visningen väntade jag 3-4 dagar innan jag fick återkoppling. Mycket var på ens eget ansvar att följa via säljcoachen men jag tycker mäklaren löpande ska höra av sig om att tex NU är det dags att skriva på papper. Det såg jag dagen innan på säljcoachen att jag tydligen hade skrivning dagen efter och vilket klockslag. Kan ju tycka att man åtminstone borde fått det på sms (vi hade pratat på telefon helgen innan att vi skulle köra påskrift veckan efter om ingen visade intresse under sista visningen, men inget mer, så hade ingen aning om att det fanns en satt tid helt plötsligt).

Jag förstår konceptet med säljcoachen, men att helt förvänta sig att jag aktivt ska kolla där, då får man åtminstone fixa någon sms-notifiering när det händer något nytt på sidan. Jag har ingen lust att sitta flera gånger per dag och logga in och kolla ifall det hänt något, medan det dessutom är långt mellan gånger man hör från mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-25

Robert S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kag har köpt.
    Kortfattat, opersonligt, frånvarande. Som att han ville vidare någon annanstans och inte hade tid med oss.

Ett trevligt bemötande! Det levde han inte upp till.

. Läs mer
  • 2019-07-23

Siv B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklarens bemötande . Victor är mycket trevlig,förtroende-
    Ingivande, noggrann o. Lyhörd.
    Mina förväntningar var att min lägenhet blev såld till ett
    rimligt pris.
    Jag är mycket nöjd.
    Hälsningar Siv. 😄😁 Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Siv B
    Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Victor!
  • 2019-07-22

Katarina B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt lägenhet. Mäklaren var super duktig. Tydlig, informativ och kunnig. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Katarina B
    Så roligt att höra att du är nöjd med mäklaren.
  • 2019-07-20

Vanessa P skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt ett radhus. Vi är mycket nöjda med mäklaren. Trevlig, effektiv och duktig på att driva affären till ett bra slutpris. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Vanessa P
    Roligt att höra att ni är nöjda med er mäklare.
  • 2019-07-17

Ghadir R skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    I bought a flat. I got helpful guidance from broker. I am happy with the flat. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ghadir R
    It is wonderful to hear that you are happy with the broker. Hope you will enjoy your new apartment!
  • 2019-07-17

Margareta F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt mitt fritidshus. Mäklarens bemötande var alltid vänligt och proffesionellt. Det var alltid lätt att få kontakt och få svar på mina frågor.
    Fick bra support och information under säljprocessen och hur han bedömde intresset hos olika kunder.
    Jag rekommenderar mäklaren och han uppfyllde alla mina förväntningar. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Margareta F
    Så härligt att höra att du är nöjd med din mäklare!
  • 2019-07-16

Minna G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    När vi köpte hus så gick det väldigt smidigt med vår mäklare. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Minna G
    Härligt att höra att ni är nöjda med mäklaren. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-07-16

Emma K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag har sålt en lägenhet.
    Bemötandet var alltid bra och det levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Emma K
    Så roligt att du är nöjd med din mäklare!
  • 2019-07-15

Leif Nils Sture B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt vår villa och mäklaren infriade de förväntningar vi hade på en mäklartjänst. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Leif Nils Sture B
    Så roligt att ni är nöjda med er mäklare!
  • 2019-07-13

Artagan K skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklaren skötte sitt jobb utmärkt. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Artagan K
    Så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Victor Munter!
  • 2019-07-11

Paul B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi blev otroligt bra- och proffsigt bemött av vår mäklare Erika.
    Våra förväntningar var att allt skulle flyta bra, och att allt skulle klaffa. Och det har det verkligen gjort.

Vår sammanfattning är att mäklaren gjorde ett fantastiskt bra jobb. Det var ordning och reda från början till slut. Vi fick återkoppling när vi kände att vi behövde det. Vi sms:ade ett par gånger, och fick återkoppling/svar även där, fort.

Vi kan bara ta av hatten och tacka! Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Paul B
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Erika. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-07-10

Elisabet B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag blev bra bemött av mäklaren, hon svarade på alla slags tänkbara frågor jag hade och hade hon inte svarat kollade hon upp det och tog kontakt senare för delge.
    Under den privata visningen höll hon avstånd och lät mig kolla i lugn och ro utan att försöka sälja på allt, men så fort jag undrade något dök hon upp, svarade och sen höll avstånd igen.
    Under mejlkontakten efter visningen svarade hon alltid snabbt.
    Allt som allt är jag supernöjd med allt, från början till slutet. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Elisabet B
    Så roligt att du är nöjd med mäklaren. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad!
  • 2019-07-10

Åsa Birgitta B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi sålde en enplansvilla. Det tog en månad. Det trodde vi inte. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Åsa Birgitta B
    Hej Åsa! Tack för det fina omdömet.
  • 2019-07-08

Denis S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Köpt lägenhet i korstavägen Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Denis S
    Tack för det fina omdömet Denis!
  • 2019-07-07

Gunn S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    En fantastisk och engagerad mäklare. Kan inte vara mera nöjd Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Gunn S
    Härligt att höra att du är nöjd!
  • 2019-07-05

Elin H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt en bostadsrätt. Har blivit bra bemött av mäklaren. Förväntade mig en enkel försäljning, vilket det blev där mäklaren skötte allt. Läs mer
    2019-08-01 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Elin H
    Så roligt att du är nöjd Elin!
  • 2019-06-29

Christina Ö skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mycket trevlig och pålitlig mäklare som noga informerade om hur hela försäljningsprocessen skulle gå till. Lätt att få tag på och höll mig uppdaterad hela tiden under budgivning. Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Viktor. Blir det fler bostadsaffärer återkommer jag definitivt. Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Christina Ö
    Tack så mycket för dina fina ord om vår duktiga mäklare Victor Munter!
  • 2019-06-29

Susanne L skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Kompetent mäklare med lång erfarenhet och kunskap. Läs mer
    2019-09-06 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Susanne L
    Tack för ditt fina betyg Susanne!
  • 2019-06-26

Mattias E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt lgh 2:a. I Granlo. Köpt ett radhus. Bra bemötande från mäklaren. God kompetens och alltid varit tillgänglig för oss och våra frågor. Snabb på att återkoppla uppdateringar och lägesrapporter. Har haft en god kommunikation under hela processen med säljandet. Mycket nöjd med vår mäklare på fastighetsbyrån som levt upp till våra förväntningar. Mycket nöjda. Läs mer
    2019-07-15 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Mattias E
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya radhus.
  • 2019-06-25

Leif H skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt villa. Mycket bra bemötande av mäklaren, lätt att prata med och bra dialog ang värdering/prissättning. Förväntade mig att sälja inom 3mån men försäljningen skedde inom 1mån.

Bra kontakt och seriöst bemötande under hela perioden. Läs mer
    2019-07-14 Kent S svarar Leif H
    Tack Leif att du tog dig tid att lämna positiva feedback till min kollega!
  • 2019-06-24

Anders E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt Villa

Proffsigt, lugnt, sakligt och förtroendeingivande

Förväntningar enligt ovan.

Supernöjd Läs mer
    2019-07-14 Kent S svarar Anders E
    Tack Anders för positiv feedback!
  • 2019-06-10

Ann-Kristin J skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vår mäklare levde upp till alla våra förväntningar och skötte försäljningen av vårt fritidshus på bästa tänkbara sätt!
    Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-06-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Ann-Kristin J
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Kent Selin :)
  • 2019-06-08

Habib A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Jag köpte en bostadsrätt,
    Är nöjd med min mäklarens bemötande och jag förväntade mig om att min mäklare borde tänka på både säljare och köparen inte bara stå på säljarens sida.
    Att sammanfatta det hela är jag nöjd. Läs mer
    2019-06-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Habib A
    Tack för ditt fina omdöme Habib! Hoppas du kommer att trivas i ditt nya hem :)
  • 2019-06-06

Jim E skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålde lägenhet med hjälp av Tomas Söderberg. Mycket nöjd, kändes proffsigt! Läs mer
    2019-06-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Jim E
    Härligt att höra att du är nöjd med vår duktiga Tomas!
  • 2019-06-03

Erik S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bostadsrätt såldes på ett smidigt sätt med ett bra bemötande från början till slut , rekommenderar och återkommer ! Läs mer
    2019-06-10 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Erik S
    Så roligt att du är så nöjd Erik! Självklart är du välkommen att återkomma till oss när det blir dags för försäljning igen :)
  • Maria V

2019-05-27

Maria V skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Det fans bra samarbete och snabbt kommunikation Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Maria V
    Så roligt att du är nöjd Maria!
  • 2019-05-26

Maria G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt en bostadsrätt i Granloholm, den mäklare som hjälpte till för att sälja denna lägenhet har haft ett trevligt bemötande mot oss. Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Maria G
    Tack för ditt fina omdöme! :) Hoppas ni kommer att trivas.
  • 2019-05-25

Malin Elisabeth G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Johanna och Erika är otroligt duktiga mäklare, professionella och kanonbra service. Rekommenderar verkligen fastighetsbyråns mäklare! Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Malin Elisabeth G
    Så roligt att du är nöjd, vi kan bara hålla med om att både Johanna och Erika är riktigt duktiga mäklare :) Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen.
  • 2019-05-24

Maj-Britt M skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Lägenhet, tyckte inte han brydde sig, han informerade inte om vad som skulle hända, svår att få tag på.
    Han uppfyllde absolut inte mina förväntningar, jag anlitade mäklare för att få hjälp men jag tycker att jag hela tiden fick agera själv och höra av mig för att få veta.
    Det har varit en jobbig erfarenhet och ingenting jag vill uppleva igen. Läs mer
    2019-06-06 Kent S svarar Maj-Britt M
    Tack för din feed-back Maj-Britt!
    Vi har tagit till oss av dina synpunkter och du och jag har ju pratats vid också.
    Vänliga hälsningar!
    Kent Selin, kontorschef
  • Lars G

2019-05-24

Lars G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har sålt en insatslägenhet, 3RoK.

Mycket gott bemötande från mäklare, klara och tydliga svar och instruktioner kring förloppet.

Mina förväntningar var en smidig affär som inte krävde allt för mycket av min tid vilket även var vad jag fick.

En god helhetsupplevelse från dag ett till avslut, tydlig information, gott stöd i sådant man bör tänka på vid en affär och kontinuerlig och tillräcklig kontakt. Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Lars G
    Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Erika Boström :)
  • 2019-05-24

Patrik G skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Har köpt en bostadsrätt och mäklaren skötte sig utmärkt.
    Hade egentligen inga förväntningar utan förutsatte att dom skulle sköta sig profosionellt, vilket dom gjorde utom i en sak.

Mäklaren alt dess assistent glömte/missade att skicka in kompleteringsavtalet med förändrad inflyttningsdatumet till Brf.
    Vilket ledde till att Brf inte viste om att vi flyttade in 2 veckor tidigare.
    Skapade en del samtal till Brf innan det klarades ut. Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Patrik G
    Tack för ditt fina omdöme Patrik. Skönt att höra att det verkar som att tilläggsavtalet kommit fram till slut. Vi hoppas ni kommer att trivas riktigt bra!
  • 2019-05-10

Mats Olof Clarence B skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Bara bra,jobbar hela dygnet.
    Kedje hus Läs mer
    2019-05-31 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Mats Olof Clarence B
    Tack för omdömet, så roligt att du är nöjd med vår duktiga mäklare Victor Munter!
  • 2019-05-07

Bengt Olov W skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Mäklaren har just sålt min fastighet.Hon är mkt duktig och påläst.Noggrann och gör åtrtkoppling löpande.Lyssnar på mig och mina önskemål.
    Dessutom trevlig och lätt att kommunicera med.
    En tillgång för Fastighetsbyrån.
    Min upplevelse övergår min förväntan. Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Bengt Olov W
    Vi kan bara hålla med om att Erika Boström är en riktigt duktig mäklare. Roligt att även du är nöjd med försäljningen!
  • 2019-05-06

Andreas F skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Funkade kanon med Lotta när vi köpte hus och sålde lägenheten så 5+ till fastighetsbyrån från vår sida. Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Andreas F
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga Lotta :)
  • Patrick W

2019-05-03

Patrick W skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Med ett proffesionellt bemötande och en imponerande marknadskännedom såldes vårt radhus snabbare än snittet för området.
    Tack för en bekväm, snabb och seriös affär! Läs mer
    2019-05-28 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Patrick W
    Tack för ditt fina omdöme Patrick. Så roligt att ni är nöjda med mäklaren Tomas Söderberg.
  • 2019-04-30

Tommy N skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har köpt en 1:a i Bosvedjan Sundsvall. Mäklaren var trevlig och tillmötesgående.
    Mäklaren kontaktade oss så fort det blev någon förändring I budgivningen.
    Mäklaren hade gjort klart alla kontrakt i god tid när vi hade tid på Fastighetsbyrån. Det kändes proffsigt. Läs mer
    2019-05-03 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Tommy N
    Så roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Helena Bjarnhagen. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-04-29

Kerstin Margareta A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Sålt en villa. Fick bra information. Trevligt bemötande. Personlig. Kunde området. Läs mer
    2019-05-03 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Kerstin Margareta A
    Tack för omdömet och roligt att ni är nöjda med vår duktiga mäklare Johanna Lidin.
  • 2019-04-28

Nina S skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Väldigt noggran och trevlig. Fick en att känna sig betydelsefull. Läs mer
    2019-05-03 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Nina S
    Tack för ditt fina omdöme om vår duktiga mäklare Vladimir Smirnov. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet!
  • 2019-04-28

Torgny Lennart A skrev om Fastighetsbyrån Sundsvall
    Vi har sålt ett hus

Bra bemötande av mäklaren

Alla förväntningar vi hade uppfylldes

Bra service och hjälp med praktiska saker inför en försäljning Läs mer
    2019-05-03 Fastighetsbyrån Sundsvall . svarar Torgny Lennart A
    Roligt att höra att ni är nöjda med vår mäklare Johanna Lidin :)

Storgatan 2, 852 30 Sundsvall