Daniel har sedan start varit väldigt engagerad och hjälpt mig och min partner steg för steg vad som händer i processen. Detta är första gången som vi köper en lägenhet och då var Daniel där vid vår sida hela tiden och förklarade hur alla situationer ser ut och vad nästa steg är, vilket kändes väldigt tryggt för oss. I helhet har allting varit toppen bra och vi är väldigt nöjda med Daniel!
Daniel Anderson
Daniel Anderson är mäklare på Fastighetsbyrån Täby
.Daniel Anderson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Daniel Anderson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 162 omdömen med ett betyg på 4.7. Daniel Anderson har haft 21 försäljningar sen 2025-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.
-
98%
Andel tillfrågade kunder
-
21
Försäljningar
2025-06 - 2026-05
162 omdömen om Daniel Anderson
Hej Alva, stort tack för denna fantastiska rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa er genom ert första bostadsköp. Jag vet att processen kan kännas både stor och ny första gången, så det betyder mycket för mig att ni känt er trygga och väl omhändertagna hela vägen. Nu är det inte långt kvar tills ni får flytta in och jag hoppas verkligen ni kommer trivas!
Trevlig, tillmötesgående och duktig mäklare. Kan varmt rekommendera Daniel.
Hej Madeleine och tusen tack för din fina rekommendation! Nu är det bara räkna ner tills tillträdet och jag hoppas att flytten går bra och att du kommer trivas i ditt nya hem :)
Effektiv och tydlig, gick väldigt smidigt när köp skulle genomföras, rekommenderas.
Hej Patrik, tack för rekommendationen och kul att du är nöjd! Lycka till med inflytt och hoppas det går bra att måla om i lägenheten. Jag kommer förbi och tittar hur ni fått det när du blivit klar med allt!
Daniel är engagerad och tydlig. Köpet av lägenheten upplevdes som mycket effektivt och enkelt. Daniel får absolut mina rekommendationer.
Stort tack för din rekommendation! Det betyder mycket. Jag är glad att ni är nöjda och önskar allt går bra med nya lägenheten!
Toppen mäklare! Trevlig och kunnig!
Stort tack för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd och hoppas du kommer trivas i ditt nya hem!
Seriös, informativ, ingen bullshit
Tack Örjan för rekommendationen, härligt att ni är nöjda och grattis till köpet!
Det var rörigt, fick inte så mycket hjälp utan att be flera gånger. Många uppgifter fick vi söka rätt på själva. Dålig koll på läget. Kändes inte riktigt kompetent jämfört med andra mäklare vi haft
Hej, Tack för att du tar dig tid att dela din upplevelse. Det är tråkigt att höra att du upplevde processen som rörig och att du inte fick det stöd du förväntade dig. Tyvärr är viss information svår att få tag på och framförallt de som bara en säljare kan ge svara på i detta fall när det inte är en privatperson som varit säljaren har ledtiden varit längre än önskat. - beklagar att jag inte lyckades leva upp till era förväntningar och jag jobbar på att förbättra mig till framtiden. Hör av dig om det finns något mer oklart som du vill bolla eller ha hjälp med.
Fantastisk kundupplevelse! Daniel var hela vägen lyhörd och höll oss i handen genom processen, men hade också en stor rådgivande roll under lång tid innan vi gick ut på marknaden. Han levde verkligen upp till förväntningarna och hanterade allt precis så bra som man kan önska från början till slut.
Tack snälla för den fina rekommendationen! 🙏 Det betyder oerhört mycket att höra att du upplevde processen som trygg och rådgivande hela vägen. Mitt mål är alltid att finnas där, stötta och guida så att allt blir så smidigt och bra som möjligt, verkligen roligt att höra att det landade rätt. Håller tummarna för att allt går bra med flytt och fix i ert nya boendet. Stort tack för förtroendet och för ett väldigt fint samarbete!
Trevlig och informativ. Det kändes tryggt genom hela processen!
Vad roligt att höra att du upplevde processen som trygg och att informationen var tydlig längs vägen. Tack för rekommendationen och ett bra samarbete! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
Daniel var professionell, engagerad och trygg genom hela försäljningen. Vi kände oss väl omhändertagna och är väldigt nöjda med både processen och resultatet. Rekommenderas varmt!
Stort tack för de fina orden! Det gläder mig verkligen att ni kände er trygga och väl omhändertagna genom hela processen. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen, och jag uppskattar ert förtroende. Allt gott framöver – och varmt tack för rekommendationen!