Eva Lundström

Eva Lundström

Eva Lundström är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Eva Lundström har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Eva Lundström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Eva Lundström har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

12 omdömen om Eva Lundström

Ulla Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Lundström en del av Fastighetsbyrån Täby

Bra och pålitlig! Dessutom väldigt trevlig. Man känner att hon verkligen vill göra det bästa möjliga för att det ska bli en så bra försäljning som möjligt! Henne kan jag verkligen rekommendera!

Börje S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Lundström en del av Fastighetsbyrån Täby

Presentationen av lägenheten på nätet och i broschyren var informativ och bra. Vid visningen redogjordes lugnt de frågor som ställdes. Kontraktskrivningen genomfördes metodiskt och förklarande vid behov.

Bita N

Engagerad, målmedveten och vänlig

Pernilla H
Grindtorp

Snäll och trevlig tog sig tid att förklara allt och svara på dom frågor jag hade, hjälpte verkligen mig på alla sätt möjligt. Skulle varmt rekommendera Eva Lundström

Svar från Eva Lundström

Tack snälla Pernilla! Det tog ett tag, men gick vägen till slut! Hoppas ni och katterna trivs i nya hemmet!

Marie B
Näsbypark

Eva är tillmötesgående, tålmodig och professionell. Skulle så anlita henne igen om det blev aktuellt med en ny försäljning då hon helt enkelt är bäst!

Svar från Eva Lundström

Tack igen Marie! Hoppas du trivs i ditt nya hem :)

Marie B
Näsbypark

Lyhörd, driven, engagerad och serviceinriktad. Fick ett så trevligt bemötande att jag anlitade henne direkt till min försäljning av bostad.

Svar från Eva Lundström

Tack snälla Marie! Så trevligt att lära känna dig vid både köte och försäljning via mig.

Lars F
Ensta

Kunnig och erfaren. Jobbar hårt för sin uppdragsgivare och lägger ner det arbete som krävs för en bra affär. Rekommenderas!

Svar från Eva Lundström

Tack för omdömet! Det blev många visningar och skönt att vi kom i mål. Jag hjälper er så gärna fler gånger med köp eller försäljning.

Marcus Lars Bo V
Viggbyholm

Mycket nöjd med försäljningen av vår bostad. Eva la stor energi på att presentera objektet på bästa sätt och var alltid snabb med att återkoppla både till både köpare och säljare vilket gjorde hela processen smidig.

Svar från Eva Lundström

Tack Marcus! Det var bara roligt att jobba med er och ert fina hus!

Danijel M
Köpte sitt hus med hjälp av Eva Lundström en del av Fastighetsbyrån Täby
Ensta

Vi köpte vårt drömhus via Eva och fick en fantastisk upplevelse av henne som var väldigt lyhörd och professionell. Kan varmt rekommendera Eva!

Svar från Eva Lundström

Tack snälla Danijel! Hoppas ni kommer stortrivas och att valnötsträdet blommar :)

Elisabet H
Täby Centrum

Eva är ett superproffs med en djup kunskap om allt som rör bostadsförsäljning. Vi fick direkt ett stort förtroende för henne tack vare hennes mångåriga erfarenhet samt varma och omtänksamma personlighet. Hon har under hela försäljningen varit lyhörd för både säljaren och köparens situation och alltid varit nåbar. Vi ger henne våra varmaste rekommendationer!

Svar från Eva Lundström

Tack så mycket! Det har varit roligt att ha dig som både köpare och säljare. Jag är glad att ni alla är nöjda!