Emelie Windstam

Emelie Windstam

Emelie Windstam är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Emelie Windstam har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Emelie Windstam har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Emelie Windstam har haft 2 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 5 Läs vad Emelie Windstam

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Windstam en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Täby Centrum
    2022-05-20 Verifierad kund
    Utmärkt i alla avseenden . Kan varmt rekommendera henne att köpa lägenhet ! Hon är kunnig o lyhörd inför köpet o . Hon Inger förtroende o gör sammantaget att jag kan rekommendera hennafärgat Din husaffär ! Kan ge hennehögsta betyg i alla avseenden !
    • Vallatorp
    2022-03-28 Verifierad kund
    Hej
    Emelie var ordentligt påläst och jättetrevlig.
    Allt kändes proffsigt och det kändes som man var i trygga händer.
    Med vänlig hälsning,
    Kathrin
    • Gribbylund
    2022-02-28 Verifierad kund
    Emelie var mycket behjälplig. Lugn o trevlig....bara positivt att säga
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Windstam en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Viggbyholm
    2021-12-24 Verifierad kund
    Mäklaren var proffsig, trevlig och kunnig.
    Jag kände mig trygg att Emelie hanterade försäljning av min lägenhet på ett tillfredställande sätt.
    Kommer att rekommendera henna till andra.
    • Näsby Park
    2021-09-20 Verifierad kund
    Trevligt bemöttande av mäklaren som var mycket service-inriktad och har varit mycket hjälpsam och kommunikativ då vi som utlandssvenskar har det lite knepigare med ett lägenhetsköp. Vi är hittills mycket nöjda. Nu väntar vi på att bli godkända av föreningen!