Evelina Brewitz

Evelina Brewitz

Evelina Brewitz är mäklare på Fastighetsbyrån Tibro

Evelina Brewitz har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Evelina Brewitz har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.7. Evelina Brewitz har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

50 omdömen om Evelina Brewitz

Sedan starten hos Reco 2020
Lisen H
Fagersanna / Ransberg

Evelina är närvarande och har alltid ett mycket trevligt bemötande. Tagit sig tid till att svara på frågor jag haft och varit noga med att min upplevelse under försäljningen känts trygg. Rekommenderar henne varmt!!

Ragnhild J
Centrum

Bemöttes på ett otroligt trevligt sätt. Hon är lugn och och mycket saklig. Kan allt om försäljningsobjektet. Alltid välkommen att ringa och fråga om saker. Får snabbt sms svar från henne. Evelina levde upp med råge på mina förväntningar. Upplevde ett lugn, trygghet och stor sakkunskap vid kontakterna i samband med köpet.

Evelina A
Skrev om Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro

Första bostadsrättsköpet för dottern blev ej som vi tänkt oss. Ingen återkoppling från mäklaren i den aktuella frågan och Fastighetsbyrån verkar välja att tystnad får vara deras sista svar! Kommer ej rekommenderar eller använda oss av vare sej mäklare eller Fastighetsbyrån Tibro

Tommy L
Centrum

Otrolig nöjda med denna mäklare. Uppfyllde alla våra förväntningar som vi hade inför vårt köp

Carl-Michael L
Centrum

Mycket bra mäklare, hon uppfyllde alla de förväntningar vi hade inför detta köp. Kan starkt rekommenderas.

Zoran S
Köpte sitt hus med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
Forsvik

En mycket påläst och service minded mäklare som verkligen har kunden i fokus! Jag känner ett stort förtroende för henne och skulle jag sälja fastighet i framtiden så kommer jag att kontakta Evelina.

Isabell S
Hörnebo

Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Evelina. Hon är kunnig och hjälpsam och tar sig tid att lyssna och ordnar allt snabbt och bra. Vi fick ett stort förtroende för henne och hennes arbete för oss.

Robin B
Köpte sitt hus med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
Hörnebo

Evelina var ytterst professionell! Tydlig mycket kunning och höll snabb och regelbunden återkoppling. Vi som köpare fick bästa tänkbara service och hjälp. Evelina är det självklara valet av Mäklare i Tibro! Världsklass!

Thomas D
Björkenäs

Mycket duktig och trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar till andra!

Carina S
Kvarnhagen

Hon är mkt trevlig o lättsam o hjälpsam i alla lägen. Kunnig o gjorde att allt kändes tryggt o bra. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare!