Fredrik Johansson

Fredrik Johansson

Fredrik Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Tibro

Fredrik Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Fredrik Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 290 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Johansson har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

290 omdömen om Fredrik Johansson

Sedan starten hos Reco 2014
Anna Lena E
Centrum

Vänlig, trevlig, kunnig, lugn, jobbade på, uppdaterade oss, serviceinriktad och slutförde affären proffsigt!

Christina H
Centrum

Tillgänglig. Ringde tillbaka om han inte kunde svara. Svarade snabbt via sms. Ordnade ytterligare en visning på förfrågan av oss Trevligt bemötande och engagerad.

Magnus N
Korsgården

Bra bemötande, allt fungerade bra så inflyttningen kan gå smidigt.

Jannicka J
Hammarsjorden

Trevlig och bra på att återkoppla samt hålla en uppdaterad. Mycket nöjd med Fredrik som levde upp till mina förväntningar 😊

Birgitta D
Söder

Jag blev bemött på ett mycket bra sätt under hela tiden som vi hade kontakt med varandra. Uppfattar Fredrik som en mycket kunnig och hängiven mäklare. Han är som klippt och skuren för yrket. Han är smart också.

Andrii F
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

We are delighted to recommend Fredrik as a professional and greatly appreciate his help to us - the first-time buyers. His patience and attention to detail are worth five stars!

Marcus L
Borrbäck

Bra och proffsigt bemötande, levde upp till förväntningarna och var aldrig några problem när vi hade frågor eller funderingar. Jag skulle rekommendera Fredrik som mäklare.

Anne-marie Kristina J
Almedal

Han är både mycket trevlig och kunnig och vi rekommenderar honom gärna. Annemarie och Arne

Annelie B
Söder

Erfaren, engagerad och vill det absolut bästa för både köpare och säljare.

Magnus A
På Landet