Alla kategorier Mäklare Jönköping Tranås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tranås

Fastighetsbyrån Tranås

Storgatan 39A, 573 32 Tranås — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Vi på Fastighetsbyrån arbetar affärsmässigt och med personligt engagemang i varje affär och skräddarsyr vårt erbjudande till dig och de krav du ställer på mäklartjänsten.

Vi säljer drygt 120 bostäder varje år här i Tranås, Ydre och Aneby kommun. Tack vare våra många lyckade affärer och vårt lokala kontaktnät vet vi var nästa försäljning kommer ske, hur marknaden och prisläget ser ut samt vad du ska tänka på inför visning.

Kom gärna förbi och ställ dina frågor direkt till oss på Storgatan i Tranås, eller kontakta oss för att få veta mer om hur vi kan hjälpa dig i ditt livs kanske största affär!

Läs vad 53 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tranås

• Maja R skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Inte alls nöjd, dålig återkoppling, seg process, allt tar väldigt lång tid, svårt att få tag i information mm. Läs mer
  • Mats H skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Har sålt en villa. Mycket bra mäklare, ordning och reda. Personalen på kontoret är mycket serviceminded. Högsta betyg! Läs mer
  • Thomas N skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mäklaren var professionell i sitt arbete. Läs mer
  • Eva B skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mäklaren Sven- Olof o Jessica på Fastighetsbyrån var toppen!! Smidiga, vänliga, snabba o mycket proffisionelka.
    De sålde en tomt åt oss i Dalby.
    Rekommenderar dem varmt till alla och behöver jag en mäklarefirma igen så blir det Fastighetsbyrån i Tranås igen!!! Läs mer
  • Staffan J skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Bra bemötande, snabbt och rappt inför och efter avtalstecknande Läs mer
  • Christer A skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Efter en liten trevande start på försäljningen när man som säljare inte kan alla turer så tycker jag att det till slut blev väldigt bra, kanske var lite för många objekt på gång när vi började vår försäljning. Men som sagt ett helhets omdöme som är klart godkännt.
    Har dock inget att gämföra med. Läs mer
  • Michael F skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Fastighetsmäklaren var lugn och saklig. Allt gicks igenom punkt för punkt. Den strategi som lades upp av mäklaren fullföljdes hela vägen ända fram till betalning och ett avslut av affären. Läs mer
  • Viviann L skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Bra och transparent information. Läs mer
  • Viktoria H skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Köpt hus och fått hjälp med deklaration. Även gått på andra visningar som Sven-Olof haft.
    Sven-Olof är en erfaren och duktig mäklare. Hjälpsam! Varit smidigt att få tag i honom när man behövt, så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Maria Cecilia L skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Hon var engagerad och trevlig. Gjorde det vi förväntade och det gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Peter M skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Bra kontakt med mäklare 1.Då ny annonsering gjordes ny mäklare ( nr 1 gravid) Fick bra info under hela kontraktsskrivningen.Mäklaren har gjort ett bra arbete och vi är nöjda med de kostnader vi erhållit. Kan varmt rekommendera byråns mäklare Läs mer
  • Susanne Maria Rostedt E skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mycket bra.
    Trevlig mäklare som är mycket påläst. Läs mer
  • Nils Anders Bertil L skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Jag tycker att Martina var en trevlig och kompetent mäklare Läs mer
  • Nina R
    Nina R skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Super duktig och trevlig mäklare! Man blir bemött på ett professionellt sätt och Martina svarar på alla frågor och hjälper till med allt. Det var just Martina jag ville ha som mäklare för att hon har så mycket kunskap om fastigheter. Kunde inte haft en bättre mäklare! Läs mer
  • Annika W skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    En fantastiskt duktig mäklare👍🌹🌹🌹🌹 Läs mer
  • Robin M
    Robin M skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Lägenhet

Smidigt, trevligt bemötande, kunnig. Läs mer
  • Johanna H skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Martina har varit väldigt hjälpsam och man möts alltid av ett trevligt bemötande av Martina. Läs mer
  • Mona B
    Mona B skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Jag har sålt en bostadsrätt på 3 r o k och Martina har varit vår mäklare. Jag tycker att hon har gjort ett bra jobb och hon har engagerat sej till fullo så att det ska bli så bra som möjligt för oss o vi har även kunnat ringa till henne om de varit nått vi undrat om försäljningen o det nya boendet som vi även köpt via henne. Jag skullle rekommendera Martina till andra som går i köp/försäljningstankar så hon får högsta poäng av mej/oss. Mvh/Mona Läs mer
  • Melanie T skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Köpte en fin 2 rumslägenhet i lilla Tranås! Fick mycket bra bemötande från mäklaren. Hon var flexibel med visning då mina arbetstider varierar mycket. Hon var förstående och tydlig med vad som gällde då det är mitt första bostadsköp. Fick all information som behövdes både vad gäller lägenheten, föreningen och hur köpet går till. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Mats E skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Snabb handläggning genom en engagerad säljare Läs mer
  • David P skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mycket trevligt bemötande! Sven-Olof Karlsson har visat ett gott intryck kring vårat köp av hus. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Hillevi S skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Hon var tillmötesgående och trevlig. Chocken jag fick var att nr två i budgivningen inte behövde ge senaste budet han lagt utan kunde gå ner till första budet som nr 1 lagt! 120 000 kr lägre!!
    Martina sa att det var nya regler. Jag är van att budgivning på auktion ger näst sista budet när första hoppar av!
    Tack för att ni stödjer Barncancerfonden!
    Hillevi Sandberg Läs mer
  • Karl-johan M skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Trevlig, följer önskemål samtidigt som hon kommer med konkreta tips för bästa affär. Läs mer
  • Gerd K skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mycket bra fick hjälp och förklaringar när man inte förstår allt. Läs mer
  • Per N skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Trevligt bemötande och en seriös hantering av en lite speciell bostad. Läs mer
  • Marie-Louise F skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Nöjd med bemötandet och tillgängligheten. Läs mer
  • Rolf W
    Rolf W skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Väl påläst ett lugnt och trevligt bmötande Läs mer
  • Milou P
    Milou P skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Professionellt och kundvänligt bemötande av mäklare som gjorde att köpet genomfördes på ett smidigt sätt. Vi är supernöjda med vår nya bostad och likaså med mäklarens insatser. Läs mer
  • Kerstin E skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Vi är mycket nöjda med den service vi fick av Sven-Olof Karlsson. Läs mer
  • Ramadan B skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Lugn, bra lyssnare, lät och ansvarsfullt att jobba med, svarar snabbt och alltid oavset vilken tid man ringer till, jag rekommenderar honom😊 Läs mer
  • Jan O skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Gör ett bra jobb. Läs mer
  • Mogg Fastighets skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Vi är nöjda med den service vi förväntat oss. Läs mer
  • Marie B skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mycket bra bemötande, lätt att prata med. Alltid anträffbar och hon verkar driven. Martina har varit jättetrevlig hela tiden och jag tycker att hon verkar duktig i sitt arbete. Läs mer
  • Simon J skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Väldigt tillmötes gående och underrättad på objektet han säljer. Läs mer
  • Bengt A skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mycket korrekt och snabb. Tydlig med att beskriva och förklara varje steg i processen. Alltid trevligt bemötande.
    Anlitar gärna Martina om behov uppstår i framtiden. Läs mer
  • Pierre S skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Proffsigt bemötande och genomförande genom hela försäljningen. Läs mer
  • Ann-sofi I skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Sven-Olof Karlsson har varit väldigt hjälpsam under hela processen då vi köpte hus. Vid visningen -villig att besvara frågor; om han inte visste svaret tog han reda på det osv. Vid kontraktsskrivning - lätt att samarbeta med. Han har under hela processen varit tillgänglig och lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Carina N skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Erfaren och trevlig mäklare med ett bra bemötande Läs mer
  • Anna P skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Jag tycker vi fick ett mycket bra bemötande av Martina. Läs mer
  • Katarina M skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Martina har bemött oss på ett bra sätt och funnits tillgänglig på ett professionellt sätt. Hon har gett oss löpande information och delaktighet i processen liksom slutgiltigt beslut. Läs mer
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Martina Aronsson har varit kanoners både affärsmässigt och privat och jag har bara gott att säga om henne mvh Maria Göransson Läs mer
  • Imilia C skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Allt har varit bra. Hon kan sin sak Läs mer
  • Ingrid B skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Jag fick ett bra bemötande, och jag är nöjd med allt, så han har levt upp till det jag hade väntat mig. Så sammanfattar jag allt, så finns det inget att klaga på. Läs mer
  • Tommy E skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Har bara gott att säga om Sven-Olof,
    bemötande och förväntningarna levde helt upp till mina krav. Läs mer
  • David U skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Det kändes väldigt tryggt att ha Martina som mäklare då hon är väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig i sitt yrke! Läs mer
  • Thord K skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Det. Var ganska. Bra. Men. Det. Blev. Ju för. Utdraget Läs mer
  • Britt-Marie F skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mycket trevlig och duktig mäklare som lyckades göra sitt bästa för både säljare och kund. Läs mer
  • Britt Anette S skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Bemötandet var bra men återkopplingen var mindre bra.
    Värdet var ok... Läs mer
  • Reino W
    Reino W skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mäklaren lägger inte pappren på bordet (envägsmäklare), fick dra ut information, information som jag av en händelse fick nys på.
    Alla frågor till säljaren och svaren skall komma ALLA intresserade tillgodo utan att behöva be om dem. Det är inte lätt för vanligt folk att ställa de rätta frågorna.
    Om jag är säljare skulle jag välja en mäklare som förmedlar så mycket information det går, för som köpare skulle jag då våga/kunna lägga högre bud, genom att bara veta att vissa saker inte behöver ligga i när budgeten, utan kan läggas på högre bud istället.
    Så öppna säcken så vi får se hur grisen mår, innan vi köper den,
    Visa oss vad ni menar med "Starkt engagemang"
    Mv39#nr2 Läs mer
  • Mona Elisabet O skrev om Fastighetsbyrån Tranås