Alla kategorier Mäklare Jönköping Tranås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tranås

Fastighetsbyrån Tranås

Storgatan 39A, 573 32 Tranås — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Tranås och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 8 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tranås

• Thord K
    Thord K skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Det. Var ganska. Bra. Men. Det. Blev. Ju för. Utdraget
  • Britt-Marie F
    Britt-Marie F skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mycket trevlig och duktig mäklare som lyckades göra sitt bästa för både säljare och kund.
  • Britt Anette S
    Britt Anette S skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Bemötandet var bra men återkopplingen var mindre bra.
    Värdet var ok...
  • Reino W
    Reino W skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mäklaren lägger inte pappren på bordet (envägsmäklare), fick dra ut information, information som jag av en händelse fick nys på.
    Alla frågor till säljaren och svaren skall komma ALLA intresserade tillgodo utan att behöva be om dem. Det är inte lätt för vanligt folk att ställa de rätta frågorna.
    Om jag är säljare skulle jag välja en mäklare som förmedlar så mycket information det går, för som köpare skulle jag då våga/kunna lägga högre bud, genom att bara veta att vissa saker inte behöver ligga i när budgeten, utan kan läggas på högre bud istället.
    Så öppna säcken så vi får se hur grisen mår, innan vi köper den,
    Visa oss vad ni menar med "Starkt engagemang"
    Mv39#nr2
  • Mona Elisabet O
    Mona Elisabet O skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Vår upplevelse av Fastighetsbyrån var mycket positiv.
  • Lise-Lottie P
    Lise-Lottie P skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Bemötandet har varit bra hitintills,
  • Elisabet J
    Elisabet J skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Jag fick ett posetivt intryck, effektiva och snabba engangerade.
  • Hkan W
    Hkan W skrev om Fastighetsbyrån Tranås
    Mkt bra och professionellt. Hade en vilja av att affären skulle gå snabbt, vilket den verkligen gjorde. dessutom var vi mkt nöjda med det ekonomiska utfallet.

Storgatan 39A, 573 32 Tranås