Fastighetsbyrån Tranås

Fastighetsbyrån Tranås

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Vi på Fastighetsbyrån arbetar affärsmässigt och med personligt engagemang i varje affär och skräddarsyr vårt erbjudande till dig och de krav du ställer på mäklartjänsten.

Vi säljer drygt 120 bostäder varje år här i Tranås, Ydre och Aneby kommun. Tack vare våra många lyckade affärer och vårt lokala kontaktnät vet vi var nästa försäljning kommer ske, hur marknaden och prisläget ser ut samt vad du ska tänka på inför visning.

Kom gärna förbi och ställ dina frågor direkt till oss på Storgatan i Tranås, eller kontakta oss för att få veta mer om hur vi kan hjälpa dig i ditt livs kanske största affär!

Läs vad 282 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tranås 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2022-09-25 Verifierad kund
    Lite sena svar pga ledigheter annars Jättebra bemötande och bskrivning till lägenheten. Jag är nöjd med köpets kvalitet
    2022-09-17 Verifierad kund
    Vi har träffat Martina flera gånger innan och vi har ett stort förtroende för henne. Martina är en mycket inlyssnande person. Vi är nöjda med allt. Vi gillar hennes personliga framtoning. Det är lätt att få en relation med henne. Vi skulle rekommendera henne till andra.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande och lätt att prata med samt lyssnat på vad vi hade för önskemål.
    Tog lite tid men det är väl som läget är nu.
    Kan varmt rekommendera Martina.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Med hänsyn till läget då vid vår försäljning så är vi nöjda. Alltid bra bemötande!
  • Fabian K
    köpte sitt hus med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
    • På landet
    2022-09-02 Verifierad kund
    Martina gör ett utomordentligt bra jobb. ingen fråga är för många, inga samtal för många och hon är flexibel. Jag skulle alltid välja Martina som mäklaren.
    Mvh Fabian Karlsson
    2022-08-31 Verifierad kund
    Proffsig och vänlig, svarar på alla frågor man kan ha.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Haglind en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2022-08-27 Verifierad kund
    En bra mäklare .bra bemötande trevlig
    2022-08-10 Verifierad kund
    Daniel är kunnig och serviceminded. Han inger ett lugn och är bra med intressenter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Haglind en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jätte bra bemötande. Tydlig i kommunaktionen och svarar snabbt.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jag är så otroligt nöjd med Daniel. Han visade stort intresse för att hjälpa mig att sälja min lägenhet och har varit inlyssnande från första stund. Som han beskrev det själv då är det ett stort förtroende han får och det har han förvaltat på bästa sätt. Kan rekommendera Daniel som mäklare till alla som går i säljtankar 👍🏼
    2022-07-25 Verifierad kund
    Ett mycket stort engagemang och bra service.
    Bra på att återkoppla.

Jag tycker Martina gjort ett mycket bra jobb!
    2022-07-24 Verifierad kund
    Martina har gjort ett bra jobb. Hon har lyssnat på oss och försökt hjälpa oss så att det blev den köpare vi önskat.
    Hon har kommunicerat bra och vi är mycket nöjda med hennes insats!
    2022-07-19 Verifierad kund
    Daniel är mycket trevlig och vi hölls regelbundet underrättade vilken var viktigt för oss.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Vi blev jättebra bemötta o han skötte sig utmärkt o uppfyllde våra förväntningar🤗
    • Österbymo
    2022-07-18 Verifierad kund
    Jag är för dialog. Sms är ju bra men att tala med en människa. Ja det är oslagbart för mej. Så. Öka dialogen men säljare är min rekommendation . Annars bra
    2022-07-18 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Daniel som mäklare. Han är mycket kunnig inom sin yrkesutövning och vi har haft fullt förtroende för honom genom hela vår bostadsförsäljning.
    Kompetent, bra kommunikation och trevligt bemötande.
    • Österbymo
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevlig saklig och korrekt.
    Bemötandet gav en trygg känsla som resulterade en positiv upplevelse vid visningen och som fortfarande finns kvar efter undertecknandet av kontraktet.
    2022-07-15 Verifierad kund
    lugn o har tålamod samt hjälpsam sina kunder, fantastiskt beskrivning av fastigheten
    2022-07-12 Verifierad kund
    Trevlig och professionell mäklare som tillvaratog våra intressen på ett bra sätt!
    • Asby
    2022-06-15 Verifierad kund
    Blev bemött på ett bra sätt. Hade förväntningar på att mäklaren skulle vara lite drivande och engagerad i våran försäljning . Det levde Martina upp till tycker jag. Bra på att hålla en kontinuerlig kontakt vad som var på gång och det kändes bra Mvh Annika Gustafsson.
    • Sjukhusområdet
    2022-06-07 Verifierad kund
    Daniel var väldigt smidig, serviceinriktad och proffsig i sitt bemötande.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevligt men lite lågmält bemötande på visningen. Vi tyckte det var konstigt när vi inte kunde titta på "övriga utrymmen " för att han inte hade nyckel.
    Efteråt har vi fått förklaring, att ägaren har alla nycklar och mäklaren var tvungen att gå till vaktmästaren för att få det öppnat. Den förklaringen skulle han gett på en gång tycker vi, eftersom ägaren beter sig märkligt och inte mäklaren styr över detta.
    Nästa visning fick vi en jättebra översikt över alla utrymmen och ett avslappnat och trevligt bemötande.
    Sammanfattning på all kontakt hitintills är ;
    Daniel är mycket trevlig och lyhörd och förklarar allt på ett enkelt sätt, känner stort förtroende för honom, kan verkligen rekommendera honom.
    Mvh Lena Ross
    2022-05-23 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och seriös
    2022-05-09 Verifierad kund
    Hej Daniel är en mycket proffsig o skärpt person, o desutom väldigt trevlig, skötte husaffärer utan anmärkning har inget att klaga på .mvh lars
    2022-05-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, rekommenderar denna mäklare om du ska sälja/köpa hus.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Han var trevlig och tillmötesgående.
    • Tingshusområdet
    2022-05-03 Verifierad kund
    Jag tycker mäklaren är jätte duktig och bra vi är jätte nöjd vi träffade på visning hem.
    • Centralt
    2022-05-02 Verifierad kund
    Daniel är supertrevlig och trevlig att ha att göra med. Har varit på flertalet visningar med honom innan jag hittade mitt köp. Väldigt nöjd med honom som mäklare till mitt första lägenhetsköp.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Trevlig, mycket kontaktbar och tillmötesgående.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Engagerad. Löste uppgiften. Smidig.
    • Källås
    Snabba svar
    • Falkberget
    2022-03-25 Verifierad kund
    Blev mycket väl bemött.
    Hoppades på lite budgivning men det blev tyvärr inte så. Inte Daniels fel.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Vi är helnöjda med allt kring vår försäljning av huset så här långt. Väldigt bra bemötande!
    • Hagadal
    2022-03-14 Verifierad kund
    Genuin, trevlig och enkelt att prata med. Duktig på sitt jobb.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Från start har vi fått ett lugnt, trevligt och professionellt bemötande av Daniel.
    Daniel är ärlig, genuin och känns väldigt pålitlig.

Daniel levde upp till alla våra förväntningar.
    Tack Daniel att vi fick din hjälp hela vägen till vårt hus.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. Han var ödmjuk, tillgänglig och samarbetsvillig. Toppbetyg.
    2022-03-07 Verifierad kund
    *Blev bra bemött på ett vänligt och tryggt sätt
    *Hade inga större förväntningar men allt var till ett bra tillmötesgående sätt som man också förväntade sig att det skulle vara
    *Min upplevelse av mäklaren blev att han är en glad och humoristisk kille
    2022-03-07 Verifierad kund
    Daniel är en positiv och engagerad mäklare. Hjälpt oss genom hela processen - från visning till kontraktsskrivning. Daniel bemötte oss väl under hela processen.
    2022-03-06 Verifierad kund
    Daniel är trevlig och engagerad. Mäklaren levererade verkligen från visning till kontraktsskrivning. Ett mycket gott betyg från oss!
    • Tostås
    2022-03-02 Verifierad kund
    Mycket lyhörd, professionell, proaktiv och flexibel. Är så nöjd att vi anlitade Daniel och hade inte kunnat tänka mig någon bättre lämpad för detta uppdrag. Mina bästa rekommendationer till Daniel!
    • Tostås
    2022-03-02 Verifierad kund
    Väldig trevlig och proffsig.
    Kompetent och lyhörd till oss säljarer vilket gav oss en trygghet.

Kan varmt rekommendera Daniel till alla som säljer sitt hus/bostad
    • Söder
    2022-03-02 Verifierad kund
    Daniel är trevligt, kunning och lättillgänglig.
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från Daniel! Han påvisar ett seriöst men ändå avslappnat intryck. Levde upp till våra förväntningar. Daniel har varit kanon under hela köpeprocessen.
    2022-02-26 Verifierad kund
    Utmärtkt mäklare som levde upp till de förväntningar vi hade.
    • Gripenberg
    2022-02-18 Verifierad kund
    Jag kände mig mycket väl bemött från första kontakten!
    De förväntningar jag hade blev mer än väl bemötta!
    Jag är mycket nöjd med hela processen av min husförsäljning! Det har varit smidigt och lätt i kontakten och jag har fått tydliga besked hela vägen!
    En toppenmäklare som jag gärna skulle rekommendera!
    • Bäck
    2022-02-17 Verifierad kund
    Blev väldigt väl bemött
    Mäklaren levde upp till det och peppade när det var lite trögt:)

Kan varmt rekommendera Daniel Haglind på Fastighetsbyrån i Tranås
    2022-02-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt, proffsigt men ändå varmt och personligt bemötande.
    Snabb och bra hantering, bra återkoppling med alla frågor och funderingar.
    Jag kan verkligen rekommendera Daniel och Fastighetsbyrån i Tranås.
    • Centralt
    2022-02-08 Verifierad kund
    Mycket väl bemötande.
    Snabbt agerande.
    Mycket nöjda
    2022-02-07 Verifierad kund
    Fyllde alla förväntningar
    Inga förväntningar blev obesvarade.