Läs vad 158 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tranås 2

• 2021-01-18
    Jag och min sambo Albin har med hjälp av Martina sålt vår lägenhet. Vi har blivit bemötta på ett otroligt bra och professionellt sätt. Martina har genom hela processen varit mycket tillmötesgående och alltid funnits tillgänglig vid kontakt.
    Vi är mer än nöjda över den hjälp som vi fått av framför allt Martina (stor eloge till dig) , fastighetsbyrån och bra fotograf.

Tusen tack för all hjälp som vi fått.
    Amanda U
    • 68.0 m²
    • Östra Berg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
  • 2021-01-18
    Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra
    Ermin C
    • 76.0 m²
    • Stoeryd
  • 2021-01-11
    Väldigt professionell i sitt bemötande och svarade alltid bra på frågor och återkopplade alltid som utlovat. Enkel att ha att göra med och inga konstigheter.
    Alexander J
    • 100.0 m²
    • Hagadal
  • 2020-12-21
    Lugn, rutinerad och trygg då vi köpte ett fint fritidshus!
    Pernilla P
  • 2020-12-11
    Köpt en bostad i Tranås.
    trevlig och kunnigt bemött av mäklaren
    Mina förväntningar var snabb, tydlig och bra respons vilket fick.

Överlag mycket bra och kunnig!
    Herman Fredrik B
    • 113.0 m²
  • 2020-11-29
    Sven-Olof överträffade våra förväntningar, Fastighetsbyrån i Tranås är riktigt bra!
    Johan F
    • 58.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sven-Olof Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
  • 2020-11-28
    Jag har sålt mitt radhus. Har blivit professionellt bemött vid all kontakt. Hon är en mild och ödmjuk person som vinner förtroende.
    Snabb och smidig affär.
    Gunnel H
    • Sommen
  • 2020-11-23
    Smidig försäljning av vårt hus.
    Allt flöt på bra och vi är nöjda med bemötande och genomförande.
    Bo Niclas Eric S
    • 106.0 m²
  • 2020-11-21
    Sålde lägenhet 1 rok. Sven-Olof agerade lugnt och tryggt genom hela processen med tydlig och bra kommunikation. Gav ett väldigt seriöst intryck vilket gjorde att jag kände mig trygg med att sälja bostaden. Kan absolut rekommendera att anlita Sven-Olof!
    Alexander Ö
    • 51.0 m²
  • 2020-11-13
    Hej,,Martina sålde vårt hus på Februarigatan
    Proffsigare hjälp går inte att få
    Martina har välkomnat oss så väl från första stund,vi rekommenderar henne högt,vi är så tacksamma och nöjda

Marita Erotokritos Pavlides
    Marita Elisabeth P
    • 142.0 m²
    • Fröafall
  • 2020-11-12
    Vi, dvs min fru och jag har köpt Tranås vackraste villa och den ligger vid Tranås "paradgata" Tingsvägen som gränsar emot Svartån med sin vattenfontän och den fantastiska Ekmarks Park, vilken ligger som en oas mitt inne i Centrala Tranås.

Martina har varit fantastisk emot oss köpare: Hon har visat stor respekt, tillmötesgående och skött sitt jobb på ett proffsigt sätt.

Gunilla och Hans-Lennart Ydrenäs
    Hans-Lennart Y
    Hans-Lennart Y
    • 253.0 m²
  • 2020-11-10
    Jag köpte en etta och är väldigt nöjd med mitt köp. Mäklaren var bra (men fick känslan av att jag "jagade" henne ibland då hon inte ringde tillbaka). Hon var mycket hjälpsam eftersom det är min första lägenhet och alltid mycket positiv.
    Linnea B
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
  • 2020-11-10
    Köpte en lägenhet som vart en del renovering på men Martina var hjälpsam att tömma den åt damen vi köpte av och hela affären gick smidigt och bra :)
    Karl K
    • 61.0 m²
  • 2020-11-03
    Kanon trevlig och smidig affär vid köp!
    Cecilia O
    • 95.0 m²
  • 2020-10-27
    Har ej träffat eller pratat med Sven Olof.
    Endast sms och Mail kontakt och då har det fungerat utan några som helst problem.
    Richard J
  • 2020-10-26
    Martina var proffsig, personlig och flexibel i sitt bemötande. Uppskattade hennes lugna och trygga approach. Vi är mycket nöjda med hennes hanterande av affären då vi köpte vår sommarstuga.
    Cecilia A
    • 79.0 m²
  • 2020-10-25
    Sven-Olof har haft hand om försäljningen av vår fastighet. Med hans erfarenhet och kunnande har det känts bra genom hela processen.
    Anna A
  • 2020-10-24
    Jag har köpt en villa av Martina.

Hon tar hand om kunden på bästa sätt.

Jag kan verkligen rekommendera Martina och hennes personal.
    Johnny F
    • 102.0 m²
    • Fröafall
  • 2020-10-23
    Vi har sålt våran bostadsrätt med hjälp av Martina! Vi blev väldigt bra bemötta och de va smidigt att få kontakt.
    Jag förväntade mej dock lite mer pengar för bostaden då den var värderad till ganska mycket mer, sen saknade jag uppdateringar! I bästa fall skulle jag velat ha daglig kontakt med mäklaren då jag är en nyfiken person!
    Men absolut bra försäljning, inte mycket att klaga på! Rekommenderas starkt.
    Tilda R
    • 54.0 m²
    • Hagadal
  • 2020-10-22
    Sålt villa, Proffsigt med en låg profil, bra med tips och synpunkter,

Helhetsintryck över förväntan proffsigt.

/Thommy
    Thommy N
    • 121.0 m²
  • 2020-10-22
    Sålt fritidshus blev bra bemött och fick bra hjälp,det funkade till belåtenhet ,duktig mäklare. M.V H Hasse.
    Hans R
    • 50.0 m²
    • På landet
  • 2020-10-19
    Vi har sålt vårt charmiga hus byggt 1938.

Då vi känner Martina sedan tidigare är det lätt att man tänker att man är på ett visst sätt men Martina var väldigt proffsig i sitt bemötande.

Vi hade inga direkta förväntningar mer än att vi ville få hjälp att sälja vårt hus på ett bra sätt och Martina på Fastighetsbyrån Tranås levde verkligen upp och mer därtill till dom förväntningarna vi hade.

Vi är supernöjda med Martina och de på fastighetsbyrån som varit inblandade i vår försäljning. Allt var proffsigt genomfört och det gick fort. Vi kan verkligen rekommendera Martina på Fastighetsbyrån Tranås.
    Annelie R
    • 121.0 m²
  • 2020-10-16
    Sålde en bostadsrätt, 3 rok, i början av Corona-epidemin och både visningar och försäljning funkade fint, även om omständigheterna var som de var.
    Åse A
    • 77.0 m²
  • 2020-10-15
    Jag har sålt en liten bostadsrätt. Jag blev bra bemött av mäklaren. Trevlig, kunnig och vänlig. Försäljningen tog lite tid, men mäklaren hittade en köpare!
    Per E
  • 2020-10-13
    Kompetent, duktig, lättsam. Bra samtal
    Maud L
    • 350.0 m²
    • Österbymo
  • 2020-10-12
    Vi har köpt en lägenhet. Allt gick alldeles utmärkt med Martina A.
    Loanne P
    • 56.0 m²
  • 2020-10-08
    Vi har sålt vår fars bostadsrätt efter hans bortgång. Vi har fått ett bra bemötande vid våra kontakter och försäljningen gick bra. Men så har ju Sven-Olof en viss rutin, då han bl.a. har sålt lägenheten en gång tidigare.
    Thomas W
    • 79.0 m²
  • 2020-10-08
    Köpt bostadsrätt och sålt villa. Vi är nöjda medSven Olof. Vänligt bemötande punktlig och alltid hjälpsam.
    Jan K
    • Östra Berg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sven-Olof Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
  • 2020-10-06
    Vi har sålt en villa. Har blivit mycket väl bemötta av Fastighetsbyrån.
    Våra förväntningar levdes upp till helt och hållet.
    Marie L
    • 98.0 m²
    • Bäck
  • 2020-10-05
    Mycket bra kan rekommenderas!
    Tomas G
    • 34.0 m²
  • 2020-10-05
    har sålt en villa. Fick dålig eller ingen information fortlöpande om ev intressenter eller visningar utan fick själv ringa och höra efter. Inte heller uppdaterades den länk som lades upp specifikt för våt villa. Har fortfarande inte fått den reavinstberäkning som ingick i avtalet och som utlovats.
    Anne-catrine A
    • 134.0 m²
  • 2020-10-05
    Villa. Mycket trevlig och proffsig.
    Bra upplevelse. Allt flöt på.
    Jan Torgny T
    • 155.0 m²
    • Tostås
    Köpt villa på landet
    Bra bemötande, korrekt men samtidigt personligt.
    Utifrån mina erfarenheter överensstämde mäklaren med mina förväntningar och behov.
    Smidig affär.
    Åke E
    • Linderås
  • 2020-10-04
    Vi har köpt ett parhus på Lejongatan 1 och ärendet/affären sköttes som förväntat. Nöjda och belåtna med både affären och framförallt vårt hus!
    Ann-katrin H
    • Ängaryd
  • 2020-10-04
    Hon har varit hjälpsam vid frågor och
    Funderingar.
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska överlåta mitt
    Hus den 2 november till köparen
    Siv F
    • Tingshusområdet
  • 2020-10-03
    Mkt trevliga och kunning mäklare
    Jag har köpt en liten lägenhet som är jätte mysig
    Jag ger 10 av 10 stjärnor till Sven Olof Karlsson

Alma
    Alma W
  • 2020-10-03
    Allt fungerade ferfekt och hon har glort ett jättebra jobb
    Peter W
    • 123.0 m²
  • 2020-10-02
    Vi har sålt en sommarbostad. Bemötandet som vi har fått har varit proffsigt och trevligt.
    Andreas J
    Köpt villa på landet.
    Bemötandet gott. Inte påträngande, vilket jag uppskattade mycket. Överlät mycket av visningen och informationen till säljarna, vilket också är bra.
    Snabb, smidig och mycket bra i kommunikationen mellan köpare och säljare.
    Mäklaren gjorde allt vad vi förväntade oss.
    Vi är vana och erfarna säljare och köpare av hus. Kanske skulle mer oerfarna osäkra köpare behövt mer hjälp och stöd. Mäklaren kanske kände av våra behov, så hon höll sig lite vid sidan.
    Kerstin E
    • Linderås
    nytt parhus
    mycketbra och kunde påverka mycket
    uppfyllde mina förväntningar
    vi trivsjättebra
    Hans Erik Edvard H
    • Ängaryd
    Bostadsrätt såld
    OK. Mest kontakt med mäklarassistenten. Alla relevanta uppgifter vidarebefordrades inte till köparna som uppgjort.
    Anna H
    • 91.0 m²
  • 2020-10-01
    Alert, erfaren, kunnig och pålitlig. Trevlig att samarbeta med.
    Gunilla H
    • 75.0 m²
    • Hestra
  • 2020-10-01
    Alles was dik in orde. De documenten met de nodige uitleg was perfect, Alsook een goede opvolging
    Bedankt daarvoor
    Marc R
    Marc R
    • 58.0 m²
    • Österbymo
  • 2020-10-01
    Sålt en villa. Martina ger ett vänligt och proffsigt intryck. Uppfyller de förväntningar jag hade på mäklaren. Hon är serviceinriktad, hjälpsam och tillgänglig.
    Ewa Annelie Sofie T
    • 197.0 m²
    • Granelund
  • 2020-10-01
    Ett mycket bra bemötande,sålde vårat fritidshus med hjälp av hans kunskaper om kundernas önskemål
    Carina N
    • 32.0 m²
  • 2020-10-01
    Vi sålde en villa. Affären gick snabbt och det var över förväntan.
    Kontakterna med mäklaren var personliga och tydliga. Vi är överlag väldigt nöjda.
    Gulli Ingrid Birgitta L
    • 154.0 m²
    • Källås
  • 2020-10-01
    Ärlig, tydlig, kunnig, hjälpsam, omsorgsfull.
    Köpte en bostadsrätt pga separation, jobbigt läge, fick mkt bra hjälp och stöd.
    Ingfrid A
    • 108.0 m²
  • 2020-10-01
    Erfaren. Kunnig och kommer i tid :)
    Patrik S
    Patrik S
    • 120.0 m²
  • 2020-10-01
    Engagerad och proffsig mäklare.
    Lars Anders B
    • 149.0 m²
  • 2020-08-20
    Sålt fritidshus som mäklaren värderade rätt,fick över det begärda priset,ingen budgivning.Kände mig trygg med affären och med mäklarbyrån.Återkommer när jag ska sälja min permanent bostad om några år.
    vänligen AnnMarie Farnemark
    Ann-marie E
    • 25.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tranås

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte