Fastighetsbyrån Tranås

Fastighetsbyrån Tranås

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Vi på Fastighetsbyrån arbetar affärsmässigt och med personligt engagemang i varje affär och skräddarsyr vårt erbjudande till dig och de krav du ställer på mäklartjänsten.

Vi säljer drygt 120 bostäder varje år här i Tranås, Ydre och Aneby kommun. Tack vare våra många lyckade affärer och vårt lokala kontaktnät vet vi var nästa försäljning kommer ske, hur marknaden och prisläget ser ut samt vad du ska tänka på inför visning.

Kom gärna förbi och ställ dina frågor direkt till oss på Storgatan i Tranås, eller kontakta oss för att få veta mer om hur vi kan hjälpa dig i ditt livs kanske största affär!

Läs vad 201 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tranås 2

• På landet
    2021-09-21
    Mycket Glad och Trevlig
    Något glömsk men annrs ordningsam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Haglind en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2021-09-18
    Han var jätte trevlig och duktig mäklaren som har tålamod med kunder.
    2021-09-13
    Bra bemötande, lyhörd för funderingar och hur vi ville att försäljningen skulle vara. Kom med bra tips å saker att tänka på ett objektivt sätt. Precis så som vi hade hoppats att mäklaren skulle vara.
    • På landet
    2021-09-08
    Martina Aronsson gjorde ett mycket bra jobb.
    2021-07-14
    Engagerad, ambitiös mäklare som verkligen tar hand om sina säljare/köpare. Snabba svar och bra kommunikation! Toppen helt enkelt 🙌
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2021-07-08
    Allt har fungerat väldigt smidigt och bra. Professionellt. Försäljningen har tagit längre tid än förväntat men det har funnits orsaker till det som inte mäklaren kunnat påverka.
    2021-07-07
    Trevlig o öppen, spontan, sade vad han tyckte,
    erfaren o kunning, både om samhället o objektet, trots att han var ganska ung. Han informerade hela tiden, han skötte det perfekt.
    En jättebra mäklare
    2021-07-07
    Helt perfekt , lätt att prata med , så inget att klaga på :)
    2021-07-02
    Kunnig, vänlig och personligt bemötande.
    Väldigt nöjd med affären och servicen.
    Skulle rekommendera
    2021-06-27
    Martina har varit proffsig och ett bra bollplank vid försäljningen av min lägenhet. Supernöjd!
  • Elina Mirjam P
    sålde sitt hus med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2021-06-15
    Martina är lugn, trygg och erfaren. Allt som vi hade kommit överens om utförde hon professionellt och noggrant. Martina, tillsammans med hennes team: Jessica och Sven-Olof uppfyllde våra förväntningar och var både ett kompetent och tryggt stöd i försäljningen av vårt radhus.
    • Söder
    2021-06-13
    Martina var snabb på att återkoppla och väldigt lyhörd. Vi fick en utmärkt service.
    2021-06-12
    Mycket bra

Bra visning

Bra uppföljning vid köpet

Vi har ju inte tillträtt huset än
  • köpte sitt hus med hjälp av Sven-Olof Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
    • Gripenberg
    2021-06-10
    Bra snabba beslut och alltid nöjd
    2021-06-10
    Friendly, helpfull and good-humored. We are satisfied by her advices, tips very much !
    2021-06-09
    Köpte villan,
    Jag har haft bästa mäklaren 👍🏻
    Bra information förklaring hjälp.
    • Kimarp
    2021-06-09
    Trevligt bemötande, snabb respons och flexibel.
    2021-06-07
    Sålt villa.
    Absolut bästa tänkbara bemötande och mycket profsigt.
    • Rönnäs
    2021-06-04
    Engagerad. Snabb med återkoppling. Professionell.
    2021-06-04
    Daniel har på ett fantastiskt fint sätt arbetat med vår bostadsaffär. Hans personliga engagemang och professionella integritet har förenats på ett föredömligt sätt från start till mål. Vi rekommenderar honom varmt till alla framtida kunder!
    2021-05-28
    Daniel fick uppdraget att sälja vårat hus och det här han skött utmärkt. Han har varit smidig och lyhörd under processen och vi är nöjda med resultatet.
    2021-05-26
    Vi har köpt vårt första hus av Martina och är så nöjda! Hon har svarat på alla våra frågor och hjälpt oss under hela processen. Kan varmt rekommendera Martina!
    2021-05-26
    Jag vill återkomma när allt är klart
    • Hestra
    2021-05-25
    Har köpt en sommarstuga om inte markägaren har något att invända. Har ingenting att anmärka på. Bra bemötande. Ringer tillbaka om han är upptagen när jag sökt honom. Tar reda på fakta jag frågar efter. Så allt är bra. Mvh Peter Enell
    2021-05-24
    Vi köpte Bennichsgatan 5 i Tranås och fick fantastisk hjälp av mäklaren med att få se bostaden innan visning och under hela processen. Vi fick precis den hjälp vi behövde. Glada över en fin affär!
    2021-05-22
    Martina är mycket kunnig,
    Trevligt bemötande
    • Stoeryd
    2021-05-18
    Han är en underbar människa kan jag säga.
  • köpte en tomt med hjälp av Daniel Haglind en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2021-05-12
    Mycket nöjd med Daniels stöd i processen. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2021-05-07
    Snabbt och korrekt skött hela vägen.
    2021-05-07
    Det mesta har fungerat väldigt bra
    2021-05-06
    Mycket bra. Vi är mycket nöjda så här långt med försäljningen av vårt hus
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Haglind en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2021-05-04
    Fick hjälp med att köpa en lägenhet, snabb kontakt och snabb återkoppling. Mycket trevlig och professionell.
  • sålde en tomt med hjälp av Daniel Haglind en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2021-04-13
    Daniel sålde vår extra tomt vid sommarstugan. Kontakten med Daniel har under hela processen varit väldigt positiv, effektiv och saklig.
    Helt klart kommer jag kontakta Daniel om jag ska sälja sommarstugan framöver. Allt gick väldigt smidigt och snabbt.
    Häls
    Torbjörn Fredricson
    2021-04-12
    Sålt ett radhus/kedjehus via Daniel och det har skötts på ett smidigt samt professionellt sätt hela vägen.
    2021-03-23
    Jag tycker det var en perfekt försäljning av huset
    2021-03-23
    Vi har sålt vårt hus och Daniel var den mäklaren som tog sig an att sälja det. Från första mötet upplevde vi att Daniel var genuin, ärlig, hjälpsam, trevlig, tydlig, ja listan kan göras lång🤩
    Vi rekommenderar verkligen Daniel då han inte konstlade till allting, han upplevdes använda egna erfarenheter i en köp och sälj process vilket kändes väldigt lugnande vilket kändes som han var på riktigt.
    Så vi säger tusen tack för hjälpen och önskar Daniel stort lycka till i framtiden!
    Camilla och Johan Klasson
    2021-03-18
    I samband med försäljning av mitt hus i Österbymo, var Daniel
    min mäklare.
    Jag är helnöjd med hur affären sköttes från början till slut.
    Det kan enligt mig inte vara bättre.
    • Bäck
    2021-03-17
    Sålt villa, köpt lägenhet. Är mycket nöjd, bra bemötande, lyhörd. Kontinuerlig kontakt och uppdatering genom hela affären.
  • Annett Ä
    köpte sitt hus med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2021-02-28
    Köpt ett radhus. Mäklaren var både trevlig och proffsig. Lätt att prata med och få kunnigt svar på ställda frågor. Proffesionellt agerande rakt igenom. Är super nöjd med mitt köp. 👍😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Sven-Olof Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2021-01-31
    Sven-Olof är kunnig och lyhörd. Försäljningen av fastigheten gick smidigt och lätt.
    • Gripenberg
    2021-01-28
    Villa
    Bra bemött
    Förväntade mej en problemfri försäljning o ett bra pris o att både säljare o köpare blir nöjda
    Hon var i stort sett bra med plus för noggrann info inför kontraktskrivande.
    Kanske skulle inform mer om de presumtiva köpare som fanns o om deras ev intresse
    2021-01-28
    Sålt hus👍 Bra👍 Ja han levde upp till mina förväntningar👍De var bra👍👍
    2021-01-23
    Martina har hittills gjort sitt jobb exemplariskt. Slutbedömning gör jag efter slutförsäljningsdatum 1/6-21.
    • Östra Berg
    2021-01-18
    Jag och min sambo Albin har med hjälp av Martina sålt vår lägenhet. Vi har blivit bemötta på ett otroligt bra och professionellt sätt. Martina har genom hela processen varit mycket tillmötesgående och alltid funnits tillgänglig vid kontakt.
    Vi är mer än nöjda över den hjälp som vi fått av framför allt Martina (stor eloge till dig) , fastighetsbyrån och bra fotograf.

Tusen tack för all hjälp som vi fått.
    • Stoeryd
    2021-01-18
    Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra
    2021-01-11
    Väldigt professionell i sitt bemötande och svarade alltid bra på frågor och återkopplade alltid som utlovat. Enkel att ha att göra med och inga konstigheter.
    • Rönnäs
    2020-12-21
    Lugn, rutinerad och trygg då vi köpte ett fint fritidshus!
    2020-12-11
    Köpt en bostad i Tranås.
    trevlig och kunnigt bemött av mäklaren
    Mina förväntningar var snabb, tydlig och bra respons vilket fick.

Överlag mycket bra och kunnig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sven-Olof Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
    2020-11-29
    Sven-Olof överträffade våra förväntningar, Fastighetsbyrån i Tranås är riktigt bra!
    2020-11-28
    Jag har sålt mitt radhus. Har blivit professionellt bemött vid all kontakt. Hon är en mild och ödmjuk person som vinner förtroende.
    Snabb och smidig affär.