Cecilia Eng

Cecilia Eng

Cecilia Eng är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Cecilia Eng har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Cecilia Eng har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Eng har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

121 omdömen om Cecilia Eng

Sedan starten hos Reco 2021
Bo P
Tumba

Vi hade ett antal mäklare på besök inför vår husförsäljning, när vi träffade Cecilia kändes allt rätt. Professionell, engagerad, positiv och trevlig. Cecilia har alltid varit tillgänglig för våra frågor och funderingar och vi har känt oss trygga genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Cecilia!

Pia P
Tumba

Redan vid vårt första möte sommaren 2021 när vi lade ut vårt hus till kommande försäljning hos Fastighetsbyrån fick vi ett mycket bra intryck av Cecilia. Vi hade flera olika mäklare här för värdering men Cecilia var helt oslagbar i sitt bemötande och entusiasm över vår fastighet och visade stor kunnighet och professionalism. Nu när fastigheten såldes visade hon återigen sitt professionella sätt att bemöta oss som säljare men även de spekulanter som var här. Hon har en stark drivkraft, vet vad hon gör, återkopplar snabbt...

Madeleine T
Tumba

Vi är supernöjda med Cecilia som känns lugn och trygg. Hon har bemött oss med respekt och varit förtroendegivande under all kontakt. Vi kan starkt rekommendera Cecilia som mäklare!

Claes T
Tumba

Trevlig som bara den! Tackar så hemskt mycket

Kjersti H
Tullinge

Lugn, trevlig och tydlig i förmedling av information.

Peter Gustav Q
Grödinge

Kunnig och känns professionell i sin roll som mäklare. Ingav förtroende från allra första början och fram till försäljning av vårt hus. Har också ett trevligt bemötande!

Susanna H
Grödinge

Proffsigt och trevligt bemötande. Påläst på objektet och lagom "på".

Jens I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
Rikstens Friluftsstad

Trevlig och hjälpsam! Allt gick bra med köpet och vi är nöjda 👍

Ayad A
Tumba

Cecilias bemötande var oerhört trevlig och proffesionell. Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara trevlig, hjälpsam, tydlig och proffesinell vilket cecilia verkligen var. Ett stort plus var även hur Cecilia har hand om sitt kontor som var väldigt rent, prydligt och fint vilket gjorde hela upplevelse mycket trevligare. Hela upplevelsen var väldigt positiv och trevlig. Skulle jag framöver behöva kontakta och arbeta med en mäklare så skulle jag mer än gärna kontakta Cecilia.

Emmely L
Tumba

Professionell och inkännande för våra behov och önskningar.