Christine Berg

Christine Berg

Christine Berg är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Christine Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 345 omdömen med ett betyg på 4.9. Christine Berg har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

345 omdömen om Christine Berg

Sedan starten hos Reco 2014
Eduardo Andrés T
Tullinge

Christine var väldig proffesionellt och pålitlig över hela inköpprocessen. Hon var vänlig och uppriktig alla gånger vi pratades vid. Christine visade oss lägenheten i en privat visning och gav oss möjliheten att ta en bra beslut. Vi tyckte att det fungerade väldigt bra med Christine under hela processen och önskar henne lycka till!

Przemyslaw K
Rikstens Friluftsstad

Tycker att Christine Berg är Veligt hjälpsam mäklaren.

Sanna A
Rikstens Friluftsstad

Informativ, inkännande, kreativ, driven och lyhörd.

Mona-lisa H
Norra Uttran/Sandstugan

Fantastisk mäklare. Kunnig, lugn och pålitlig. Att sälja i dessa tider är inte lätt men Christine höll flera visningar, följde upp och höll mig uppdaterad hela tiden. Utmärkt tycker jag, tack Christine. Du är en riktig klippa!

Galini K
Tumba

Christine är lätt att kommunicera med, väldigt tydlig och svarade på alla våra frågor och funderingar. Hon kom med bra råd och tips inför vår försäljning och vi gillade hennes sätt att jobba där hon inkluderade oss i alla steg och förklarade allt utförligt och tydligt. Det var även henne vi köpte vår lägenhet från för 8 år sedan så det säger en del om det goda intrycket vi fick av henne då som köpare och nu som säljare.

Elin T

Motsvarade alla förväntningar. Är supernöjd

Mahesh K
Rikstens Friluftsstad

Christine har varit awesome att förklara alla av mina frågor om vad ska man göra för att köpa lägenhet. Hon är lugnt, tydligt och mycket hjälpsam att hjälpa man köpa sin drömt hus. Vi köpte vår första lägenhet via Christine och det har varit en jättefin erfarenhet.

Arpita A
Rikstens Friluftsstad

She is just awesome. Explained things clearly took all responsibilty to clear our doubts.

Sara H
Sålde sitt hus med hjälp av Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Christine har varit trevlig, tydlig och lätt att kommunicera med. Alltid återkopplat när hon lovat. Det har upplevts tryggt att genomföra en bostadsaffär med Christine.

Josefine F
Tumba

Kan inte föreställa mig en mer kunnig, tillmötesgående, pedagogisk, trevlig och genuin mäklare. Är nöjd rakt igenom!