Fastighetsbyrån Vaxholm

Fastighetsbyrån Vaxholm

4.3
Call 08-541 336 50 Share

About company

Välkommen till vackra Vaxholm i kanten av Stockholms skärgård, och välkommen till oss på Fastighetsbyrån. Vi har funnits här i området i många år och kan både områdets bostäder och mäklarbranschen. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi ser varje affär som unik och gör vårt yttersta för att din affär ska gå smidigt...

8 omdömen om Fastighetsbyrån Vaxholm

Sedan starten hos Reco 2013

Anders B
Centrala Vaxholm

Lennart var lugn, saklig och lätt att förstå. Lennart ansträngde sig för att vara tillmötesgående. Hela köpupplevelsen har varit till stor tillfredsställelse vi fick det nästa under rådande förutsättningar och konjunktur.

Tommy Z
Petersberg

Det var inga problem, trevlig.

Darcy P
Petersberg

Mäklaren är professionell och noggrann och har ett trevligt sätt att prata och presentera sig.

Emma V
Fredriksberg

Köpt en bostad. lite svårt att få snabb återkoppling. Annars bra bemötande.

Åsa K
Fredriksberg

Mäklaren motsvarade de förväntningar jag hade på honom. Tydlig, serviceinriktad och vänlig

Johanna L
Fredriksberg

Blev bra bemött genom hela processen. Kanske skulle viljat se mer proaktivitet ang hur man annonserar -olika kanaler mm.

Lisa S
Fredriksberg

Jag har sålt en lägenhet i Vaxholm. Mäklaren var mycket hjälpsam och trevlig! Han levde upp till förväntningarna.

Karoline S
4bedrooms

När vi köpte bostad var mäklaren väldigt mån om att svara på frågor och återkom alltid med svar nästa dag på frågor han inte kunde svara på direkt. Han kändes ärlig.