Alla kategorier Mäklare Jönköping Vetlanda Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vetlanda

Fastighetsbyrån Vetlanda

Storgatan 11, 574 32 Vetlanda — Visa karta

Vill du flytta till, från eller i Vetlanda? Vi på Fastighetsbyrån är lokala mäklare som funnits här i kommunen i över 40 år. Med den erfarenheten och det kontaktnät vi byggt upp genom åren kan vi stolt säga att i Vetlanda är vi på hemmaplan! Vi kan alla gatunamn, de bästa promenadstråken och hur du enklast tar dig till skola och jobb från kommunens alla hörn.

Vi strävar ständigt efter att utveckla våra tjänster och med hjälp av vår kunskap och vårt engagemang hoppas vi kunna leverera en affärsmässig och trygg mäklartjänst, i varje affär och för alla parter.

Utnyttja vårt kunnande och tveka inte att kontakta oss när du har frågor kring bostad eller fastighet i Vetlanda!

Läs vad 20 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vetlanda

• Sven K skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Sålt villa.
    Mycket bra handhavande från mäklarens sida.
    Mycket nöjd med mäklarens insats. Läs mer
  • Helena L skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Ett mycket proffsigt bemötande och bra service vid köp av villa! Läs mer
  • Kinga M skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Profesioell agerande och gott bemötande. Lätt att nå och kommunicera med. Bra på att förklara och förtroendeingivande. Läs mer
  • Leif G skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Sålt en mindre villa. Engagerad mäklare och en förhållandevis smidig process Läs mer
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Mycket bra påläst förtroendeingivande. Väldigt noga person. Är ärlig och engagerad. Skulle absolut anlita Roger igen och verkligen rekommendera honom till någon annan. Mer verkstad än bara ord :). Tack Roger ! Läs mer
  • Lilian A skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Sålt en sommarstuga.
    Man kände att mäklaren ville göra en snabb affär hellre än att vi fick bra betalt. Läs mer
  • Bo D skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Sålt mitt hus. Allt gick som smort. hela affären var över på14 dagar. Jag är mycket nöjd. Allt fungerade perfekt. Hela tidsplanen var kanon. Mäklaren gjorde det mycket bra. Informerade hela tiden vad som hände. Än en gång är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Anders H skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Sålt vår bostad.
    Trevligt bemötande.
    Kunden i fokus. Läs mer
  • Bernth J skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    En otroligt kunnig och professionell hantering Läs mer
  • Kerstin S skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Bra fastighets byrå. Seriös och lyhörd på kunden. Läs mer
  • Bengt-Owe Q
    Bengt-Owe Q skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Sålt ett enfamiljshus. Mäklaren var bra att ha med att göra. Mäklaren gjorde ett bra jobb,likaså fotografen. Än så länge är allt ok. Läs mer
  • Folke L skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    utförde ett bra jobb. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Sakari B skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Ärligt och bra hanterat. Inte billigast men prisvärt. Läs mer
  • Ola L skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Vi tyckte Johan Axelsson var utmärkt bra, trevlig och
    intresserad av objektet som var lite mer annorlunda än en "vanlig" villa försäljning. Läs mer
  • Lis C skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Det var en god og professionel behandling Läs mer
  • Karl-Eric F skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Bemötandet. Det bästa tänkbara. Värdet något i Överkant. Läs mer
  • Kurt M
    Kurt M skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Köpte huset och sålde efter några år Läs mer
  • Monica A skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Mäklaren var mycket kunnig och engagerad. Mycket vänlig och proffitionellt uppträdande Läs mer
  • Carolina S skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Dåligt engagemang från mäklaren fick tjata väldigt mycket på honom är väldigt missnöjd med hur fastighetsbyrån hanterade vår hus försäljning. Kommer inte anlita dem igen och rekommenderar den inte till någon. Att betala så mycket för så lite jobb som vi dessutom var tvunga att tjata oss till är skamligt att Läs mer
  • Samuel B skrev om Fastighetsbyrån Vetlanda
    Man arbetar målmedvetet. Inspirerar säljaren för att se goda möjligheter att få sin fastighet såld. Även om det tog tid. Läs mer

Storgatan 11, 574 32 Vetlanda