Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm Fillers Institute

Fillers Institute

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm — Visa karta

Med över 20 års erfarenhet inom kirurgi och intensivvård erbjuder vi på Fillers Institute ett antal olika estetisk medicinska behandlingar på vår klinik i centrala Stockholm. Sedan 10 år tillbaka har vi specialiserat oss på just estetisk medicin och hos oss kan du få olika fillerbehandlingar, men även andra föryngrande behandlingar såsom behandling med infrarött ljus, kemisk peeling och mesoterapi.

Genom att följa den senaste internationella forskningen och hålla koll på de senaste behandlingsmetoderna kan vi säkerställa att våra kunder får det bästa och mest säkra resultatet.

Funderar du på om och hur du skulle kunna minska dina ålderstecken? Boka en gratis konsultation hos oss. Vi är specialister på anti-aging och kan hitta de bästa alternativen för just dig.

Välkommen till Fillers Institute!

Läs vad 24 kunder tycker om Fillers Institute

• Cecilia G
    Cecilia G skrev om Fillers Institute
    Trevligt och mycket professionellt
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Fillers Institute
    Blev jättenöjd med fillers i läpparna. Blev precis så som jag ville ha det. Kommer absolut att besöka Fillers Institut igen.
  • Charlotte P
    Charlotte P skrev om Fillers Institute
    Jag har fått ett mycket professionelt mottagande och är mycket nöjd med behandlingen med fillers. Kan rekommenderas!
    Charlotte
  • Emma E
    Emma E skrev om Fillers Institute
    Mycket bra och professionellt bemötande. Seriös klinik med
    restylane certifikat. Sjuksköterska Alexandra är lyhörd och har ett öga för vad jag som patient är i behov av. Hon levererar fina och naturliga resultat.
    Har tidigare varit på andra professionella kliniker men de har inte levererat lika fina resultat.
  • Shanti
    Shanti skrev om Fillers Institute
    Är mycket nöjd med Fillers Institute och kan varmt rekommendera företaget. Proffsigt bemötande och kunnande, man känner sig trygg och väl omhändertagen.
  • Daranee D
    Daranee D skrev om Fillers Institute
    I did skin boosters and I really satisfy with the result and Alexandra she know best of what she do to have a natural looks and that's most important.
  • Funda A
    Funda A skrev om Fillers Institute
    Jätte trevlig , tar hand om en väldigt ödmjukt
  • Julia U
    Julia U skrev om Fillers Institute
    Vart hos Alexandra ett flertal tillfällen och alltid vart super nöjd! Fick en super bra uppfattning på engång, hon kändes seriös, hon lyssnade på mina önskemål och utförandet blev så mycket bättre än jag hade föreställt mig. Hon är otroligt proffsig och även om jag bor en bra bit ifrån så är det så värt att resa den biten för jag vet att jag kommer vara 110% nöjd!
  • Britta S
    Britta S skrev om Fillers Institute
    bra bemötande. Resultatet kändes också bra, skönt att "bara" jobba med fillers o ändå ha ett bra resultat. Blåmärken efteråt, men det får jag lätt.
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Fillers Institute
    Jag vann en behandling och fick göra den en söndag då det var svårt med tider! Bra service! Gjorde också en botoxbehandling samtidigt, nöjd med både bemötandet och utförandet. Skulle önska lite erbjudanden/specialpriser!
  • Eva G
    Eva G skrev om Fillers Institute
    Har endast varit i kontakt aldrig behandling
  • Catrin B
    Catrin B skrev om Fillers Institute
    Mycket bra och trevligt bemötande. Är jättenöjd med min behandling.
  • Marcela C
    Marcela C skrev om Fillers Institute
    Jag hade ett vänligt bemötande och gillade mycket!
  • Carl W
    Carl W skrev om Fillers Institute
    Konstigt bemötande, stelt och kallt och ovilja att lyssna på önskemål, Resultatet undermåligt, Kundservice undermålig; återkom inte ens enligt överenskommelse. Fann en bättre proffsigare aktör med bättre resultat som följd.
    2017-03-25 Alexandra A svarar Carl W
    Det var ju tråkigt att det blev en sån upplevelse av oss,
  • Alex S
    Alex S skrev om Fillers Institute
    Jag är mycket nöjd med Fillers Institute. Och får alltid hjälp som bshövs.
    Tack
    Alex
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Fillers Institute
    Mycket trevligt bemötande, man känner sig trygg och ompysslad!
  • Sewa K
    Sewa K skrev om Fillers Institute
    Det är bra men de håller inte sina ord.
    2017-03-24 Alexandra A svarar Sewa K
    Svara gärna på mina mejl/sms så kan vi reda ut det här.
  • Alejandra A
    Alejandra A skrev om Fillers Institute
    Dåligt service ingen uppföljning
    2017-03-23 Alexandra A svarar Alejandra A
    Du borde ha haft uppföljning, jag beklagar
  • selwa b
    selwa b skrev om Fillers Institute
    Mycket bra service fick och hon lyssnade noggrant på mina önskemål och inte pushade på vad jag skulle ha för behandling.
  • Britt-marie Ö
    Britt-marie Ö skrev om Fillers Institute
    Mycket bra bemött. Väldigt nöjd med resultatet av vitamincocktail.
  • Patricia D
    Patricia D skrev om Fillers Institute
    Härlig personal
    Bra behsndling
  • Suzanne O
    Suzanne O skrev om Fillers Institute
    Blev väl mottagen och fick bra information inför mitt första besök. Trevlig miljö. Går gärna dit igen.
  • Sara L
    Sara L skrev om Fillers Institute
    Super nöjd, väldigt professionellt bemötande
  • Sara P
    Sara P skrev om Fillers Institute
    Vänligt, professionellt och proaktivt.

Engelbrektsgatan 39, 114 32 Stockholm