Fillers Institute

Fillers Institute

Ring 073-346 66 40 www.fillersinstitute.se
4.3

Med över 20 års erfarenhet inom kirurgi och intensivvård erbjuder vi på Fillers Institute ett antal olika estetisk medicinska behandlingar på vår klinik i centrala Stockholm. Sedan 10 år tillbaka har vi specialiserat oss på just estetisk medicin och hos oss kan du få olika fillerbehandlingar, men även andra föryngrande behandlingar...

54 omdömen om Fillers Institute

George E
Skrev om Fillers Institute

Utmärkt professionell med toppen bemötande

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Jessica F
Skrev om Fillers Institute

Supernöjd! Bra bemötande, service och resultat.

Maria A
Skrev om Fillers Institute

Väldigt oseriöst intryck. Kvinnan jag träffade surfade/messade på mobilen under samtalet och kollade knappt upp när man pratade. Hade knappt svar på frågor man hade och kändes helt ointresserad.

Svar från Fillers Institute

Först och främst, tack för din återkoppling! Det är värdefullt för vårt förbättringsarbete. Vi är ledsna och ber så hemskt mycket om ursäkt att du fick en sånt intryck. Vårt mål är att erbjuda en hög service nivå och en stor del av detta är att lyssna på dig som kund och använda oss av vår erfarenhet och best practices i branschen. Ibland visar vi upp egna eller andras referense/anatomi bilder under konsultations tid, för att underlätta förklaringen. Det är ingen ursäkt, men det kan ha varit så att vi sökte efter sådana...

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Maria N
Skrev om Fillers Institute

Super rekommenderar! Bra bemötande och trevliga människor!

Julia G
Skrev om Fillers Institute

Bra och proffesionellt bemötande.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Liisa K
Skrev om Fillers Institute

Personligt och bra bemötande. Bra grundlig information.

Emmanuel  d
Skrev om Fillers Institute

Professional and friendly service.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 470 omdömen 4.9 av 470 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Roshna F
Skrev om Fillers Institute

Jag har gjort olika behandlingar såsom mesoterapi och botox hos Alexandra och har varit väldigt njöd för både behandlingen och bemötandet. Alexandra är super duktigt.

Eva Marianne N
Skrev om Fillers Institute

Proffsigt bemötande och glad jag kunde få min behandling med kort varsel. Blev jättenöjd.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Jessi C
Skrev om Fillers Institute

I have had the BEST experiences at Fillers Institute with Alexandra. She really takes time to understand what I want and then she carefully explains her recommendations to me so I understand what it means and what to expect. She is also extremely gentle and careful during the treatments. The results for me have been better than I expected every time. She has always been careful to start slow and never 'overdo' anything, so the results look natural and real. Plus, she uses as little product as possible to get the best results,...

René P
Skrev om Fillers Institute

Kund i flera år, nöjd med den varma servicen, de kvalitativa produkterna och proffesionaliteten. Rekommenderas starkt!

Alexandra A och  albeir A gillar detta
Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Carl H
Skrev om Fillers Institute

Bra bemötande och service. Trevliga lokaler.

Dora R
Skrev om Fillers Institute

Alexandra är oerhört proffsig och kunnig! Hon är alltid flexibel med tider, har kunnat utföra behandlingar kvällstid, söndagar osv. Har gjort kemisk peeling, skinnbooster, vitamincoctail.

Lisa H
Skrev om Fillers Institute

Fillers i läppar och Botox i pannan. Jag blev väldigt vänligt bemött av Alexandra som också var mycket noggrann, tålmodig och lugn. Detta var första gången jag gjorde något sådant så med tanke på det så är jag positivt överraskad. Jag fick ett par små blåmärken på underläppen, men antar att det är normalt. Lite svullen ett tag efteråt.

Ewa B
Skrev om Fillers Institute

Ingen erfarenhet av det sorry

Alexandra A
Skrev om Fillers Institute

Jag har gått hos Fillers Institute sen 2015, LegSsk Alexandra har alltid varit extremt noggrann och är mycket kunnig på vad hon håller på med, tack

viktiria R
Skrev om Fillers Institute

Behandling av glabella/ 5 juli 2018 Alexandra träffade mig i hallen, presenterade sig, berättade om behandling, hur går det till, vad ska jag förvänta mig. Behandling gick smärtfri för min del, inga blåmärke heller. Efter 4 veckor är det tydligt, synligt förbättring, ska gärna försätta behandlingen hos Alexandra. Absolut rekommenderas.

yasemin V
Skrev om Fillers Institute

4xProfhilo. Blev mött väldigt professionellt Kända bra vibbar på en gång och det är vad jag går på. Min upplevelse var kanonbra vilket jag kommer rekommenderar mina vänner

lola R
Skrev om Fillers Institute

Kommer inte ihåg att jag har varit på behandling hos dem. Varför fick jag frågan att bedömma dem då???

Ekaterina V

Trevligt bemötande, professionell personal

ivania N
Skrev om Fillers Institute

The service was excellent, I had facial cleansing and bought a few products.

annelie E
Skrev om Fillers Institute

Skinbooster behandling. Märkte ingen jättestor skillnad Men man måste väl gå flera ggr?! Annars en fin klinik och proffisig personal.

Svar från Fillers Institute

Hej Det var du som vann behandlingen, eller hur? Det kan stämma vad du säger. Vi följer vetenskapligt bevisande resultat. Resultaten börjar visa sig redan efter den första behandlingen. Men det är främst efter den tredje behandlingen som man i studierna sett en signifikant förbättring av hudens elasticitet och hudens struktur. Det är därför säljs ofta som kur med tre behandlingstillfällen. Ett typiskt behandlingsprogram består av tre initiala behandlingar med...

albeir A
Skrev om Fillers Institute

Kanonbra resultat, har varit där flera gånger, superbra service!

Angelica  H
Skrev om Fillers Institute

Fin klinik och trevligt bemötande.

Annette K
Skrev om Fillers Institute

Ådernätbehandling på benen. Bokade tid på nätet men blev uppringd då tiden behövde ändras av företaget. Jag fick den behandling jag beställt och det gick mycket snabbare än förväntat, vilket var bra. Mycket trevligt bemötande!

Katja J
Skrev om Fillers Institute

Otroligt proffsigt bemötande och väldigt bra resultat! Är jättenöjd och kommer absolut tillbaka!

Gabriella  E

Trevligt bemötande Professionell attityd

Anna R
Skrev om Fillers Institute

Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och möjlighet att få tid för botox pga tandgnissel.

Rana Y
Skrev om Fillers Institute

Jag upplevde mycket bra, jag tycker att de är väldigt duktiga och rekommendera de till andra

Emelie A
Skrev om Fillers Institute

Tryggt, seriöst, fräscht och proffesionellt. Trevligt bemötande.

Cecilia G

Trevligt och mycket professionellt

Jessica B
Skrev om Fillers Institute

Blev jättenöjd med fillers i läpparna. Blev precis så som jag ville ha det. Kommer absolut att besöka Fillers Institut igen.

Charlotte P
Skrev om Fillers Institute

Jag har fått ett mycket professionelt mottagande och är mycket nöjd med behandlingen med fillers. Kan rekommenderas! Charlotte

Emma E
Skrev om Fillers Institute

Mycket bra och professionellt bemötande. Seriös klinik med restylane certifikat. Sjuksköterska Alexandra är lyhörd och har ett öga för vad jag som patient är i behov av. Hon levererar fina och naturliga resultat. Har tidigare varit på andra professionella kliniker men de har inte levererat lika fina resultat.

Shanti
Skrev om Fillers Institute

Är mycket nöjd med Fillers Institute och kan varmt rekommendera företaget. Proffsigt bemötande och kunnande, man känner sig trygg och väl omhändertagen.

Ulla L

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

Funda A
Skrev om Fillers Institute

Jätte trevlig , tar hand om en väldigt ödmjukt

Julia U
Skrev om Fillers Institute

Vart hos Alexandra ett flertal tillfällen och alltid vart super nöjd! Fick en super bra uppfattning på engång, hon kändes seriös, hon lyssnade på mina önskemål och utförandet blev så mycket bättre än jag hade föreställt mig. Hon är otroligt proffsig och även om jag bor en bra bit ifrån så är det så värt att resa den biten för jag vet att jag kommer vara 110% nöjd!

Britta S
Skrev om Fillers Institute

bra bemötande. Resultatet kändes också bra, skönt att "bara" jobba med fillers o ändå ha ett bra resultat. Blåmärken efteråt, men det får jag lätt.

Lotta W
Skrev om Fillers Institute

Jag vann en behandling och fick göra den en söndag då det var svårt med tider! Bra service! Gjorde också en botoxbehandling samtidigt, nöjd med både bemötandet och utförandet. Skulle önska lite erbjudanden/specialpriser!

Eva G
Skrev om Fillers Institute

Har endast varit i kontakt aldrig behandling

Catrin B
Skrev om Fillers Institute

Mycket bra och trevligt bemötande. Är jättenöjd med min behandling.

Marcela C
Skrev om Fillers Institute

Jag hade ett vänligt bemötande och gillade mycket!

Carl W
Skrev om Fillers Institute

Konstigt bemötande, stelt och kallt och ovilja att lyssna på önskemål, Resultatet undermåligt, Kundservice undermålig; återkom inte ens enligt överenskommelse. Fann en bättre proffsigare aktör med bättre resultat som följd.

Svar från Fillers Institute

Det var ju tråkigt att det blev en sån upplevelse av oss,

Alex S
Skrev om Fillers Institute

Jag är mycket nöjd med Fillers Institute. Och får alltid hjälp som bshövs. Tack Alex

Annelie S
Skrev om Fillers Institute

Mycket trevligt bemötande, man känner sig trygg och ompysslad!

Sewa K
Skrev om Fillers Institute

Det är bra men de håller inte sina ord.

Svar från Fillers Institute

Svara gärna på mina mejl/sms så kan vi reda ut det här.

Alejandra A

Dåligt service ingen uppföljning

Svar från Fillers Institute

Du borde ha haft uppföljning, jag beklagar

selwa b
Skrev om Fillers Institute

Mycket bra service fick och hon lyssnade noggrant på mina önskemål och inte pushade på vad jag skulle ha för behandling.

Britt-marie Ö
Skrev om Fillers Institute

Mycket bra bemött. Väldigt nöjd med resultatet av vitamincocktail.