Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Välkommen till Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar Etablerad 1923. Vi är en flyttfirma med lång erfarenhet, faktiskt den äldsta flyttfirman i Malmö. Vi erbjuder alla slags flytt- och transportuppdrag både till privatpersoner och företag. Vad behöver du hjälp med? Bland våra tjänster hittar du allt mellan bohagsflytt, företagsflytt...

17 omdömen om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Dubravko D
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Att anlita dem gick enkelt via mail, fick timerbjudande som var helt ok, lastbilen kom i tid och killarna var snabba och duktiga, inga skador på möbler eller så. Jag skulle anlita dem igen vid behöv. Det handlade om flytt i samma stad men ca 30 minuter mellan stadsdelar

Karin H
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Bästa flyttfirman, superbra, noga och proffesionella• Har flyttat många gånger och Pastor Pärs är att rekommendera för den som vill vara nöjd och trygg.

Lars M
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Mycket bra och tillmötesgående. Snabbt och effektivt. Flyttstädningen utomordentligt bra.

LEONARD A
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Har inte använt dem, men jag bad om en offert. Först fick jag fylla i ett formulär om bostäderna, var jag bodde, var jag skulle flytta och vilka tjänster jag önskade. Sedan fick jag ett mail med ett formulär där jag fick fylla i hur många kartonger jag hade, vilka möbler som skulle flyttas och vilka rum de stod i. Sedan fick jag en offert… där det stod vad lastbilen kostade, vad städningen kostade per kvadratmeter, vad det kostade per påbörjad mil, vad materialet kostade, vad gubbarna kostar, hur mycket de skall ha i OB,...

Daniel W
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Helt fantastiskt utförd flytt, killarna fick slita som djur men samtligt var dom väldigt varsamma och hjälpsamma med allt. Vilka hjältar och vilken service!

LINDA L
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Fick hjälp med flytt från lägenhet till villa på annan ort. Otroligt professionella, effektiva och trevliga. Flytten gick mycket smidigare än vi hade väntat oss. De hade lösningar på allt och vi är otroligt nöjda. Kan varmt rekommendera Pastor Svärds Pojkar och skulle definitivt anlita dem igen.

Anette B
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Världens bästa flyttfirma! Flexibla och lösningsfokuserade. Ingav förtroende och trygghet. Fanns inget dom inte löste. Bokade också hjälp med att köra skräp till tippen. Allt tog dom med ett fantastiskt resultat. Toppenkillar! Tveka inte, det är bara att boka!

Bengt J
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Allt fungerade perfekt, från packning till leverans!

Peter M
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Andra gången och fortfarande lika bra.

Marcus D
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Fantastisk hjälp med flytten. Proffsiga och trevliga. Kan varmt rekommendera dem.

Ingrid B
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Mycket bra! Duktiga, trevliga och flexibla! Fick hjälp att flytta möbler, köra och lämna saker till loppis, tippen, tung matta till kemtvätt mm.

Stefan K
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Från början till slut mycket professionellt och samtidigt personligt och trevligt. Kan inte vara mer nöjd.

Johan B
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Jag fick hjälp med en flytt från Malmö till Stockholm och är väldigt nöjd med Pastor Svärds Pojkar. Bemötandet var utmärkt trevligt och professionellt från första stund och beställningen gick smidigt. Flyttkillarna förtjänar en eloge för sitt arbete, som utfördes noggrant, varsamt och i stor serviceanda. Jag rekommenderar varmt Pastor Svärds Pojkar!

Maria A
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Vi vände oss till Pastor Svärds Pojkar på rekommendation av vänner som haft en bra upplevelse kring sin flytt. Jag mailade en förfrågan och fick ett snabbt svar och uppföljning via telefon. Tydlig prisbild och bra råd kring packning gav extra trygghet. Punktlighet i kombination med effektivitet och lyhördhet under flyttdagen gjorde denna "mödosamma dag" enkel för oss. Vi har också fått packa upp lådorna och lämna tillbaka dessa efterhand utan någon tidspress från firman vilket har varit av stor betydelse för oss. Toppen från start till mål!

Nina D
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Positiva, lösningsorienterade och seriösa i hanteringen av flyttgodset. Enkla att kommunicera med - när man väl fick kontakt via hemsidan. Ansvarstagande när något oförutsett inträffar. Rekommenderar gärna.

Liljana J
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Första gången jag anlitade en flyttfirma och anledningen att jag valde just det här företaget var att jag hört bra om dom & jag gillade namnet ! Killarna var mycket effektiva , hjälpsamma och tillmötesgående och det tyckte jag var mycket positivt . Kommer definitivt anlita dom igen , 😃 Mvh Liljana Jeremic

Susanne R
Skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Jag fick hjälp med flytt från lager till hus. Bra samtal och rekommendation före flytten. Flytten gick lättare och snabbare än jag trott pga effektiva, smarta "Pojkar". Jag är väldigt nöjd!!!