Alla kategorier Flyttfirma Skåne Malmö Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Celsiusgatan 40, 212 14 Malmö — Visa karta

Välkommen till Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar Etablerad 1923.

Vi är en flyttfirma med lång erfarenhet, faktiskt den äldsta flyttfirman i Malmö. Vi erbjuder alla slags flytt- och transportuppdrag både till privatpersoner och företag. Vad behöver du hjälp med? Bland våra tjänster hittar du allt mellan bohagsflytt, företagsflytt och dödsbo.

Ingenting är omöjligt för oss! Vårt mål är alltid att flytten ska vara i trygga händer, oavsett om du flyttar en möbel eller ett helt hem.

Varmt välkommen att kontakta oss för en kostnadsfri offert!

Läs vad 7 kunder tycker om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

• Ingrid B
    Ingrid B skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB
    Mycket bra! Duktiga, trevliga och flexibla! Fick hjälp att flytta möbler, köra och lämna saker till loppis, tippen, tung matta till kemtvätt mm. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB
    Från början till slut mycket professionellt och samtidigt personligt och trevligt. Kan inte vara mer nöjd. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB
    Jag fick hjälp med en flytt från Malmö till Stockholm och är väldigt nöjd med Pastor Svärds Pojkar. Bemötandet var utmärkt trevligt och professionellt från första stund och beställningen gick smidigt. Flyttkillarna förtjänar en eloge för sitt arbete, som utfördes noggrant, varsamt och i stor serviceanda. Jag rekommenderar varmt Pastor Svärds Pojkar! Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB
    Vi vände oss till Pastor Svärds Pojkar på rekommendation av vänner som haft en bra upplevelse kring sin flytt. Jag mailade en förfrågan och fick ett snabbt svar och uppföljning via telefon. Tydlig prisbild och bra råd kring packning gav extra trygghet. Punktlighet i kombination med effektivitet och lyhördhet under flyttdagen gjorde denna "mödosamma dag" enkel för oss. Vi har också fått packa upp lådorna och lämna tillbaka dessa efterhand utan någon tidspress från firman vilket har varit av stor betydelse för oss. Toppen från start till mål! Läs mer
  • Nina D
    Nina D skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB
    Positiva, lösningsorienterade och seriösa i hanteringen av flyttgodset. Enkla att kommunicera med - när man väl fick kontakt via hemsidan. Ansvarstagande när något oförutsett inträffar. Rekommenderar gärna. Läs mer
  • Liljana J
    Liljana J skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB
    Första gången jag anlitade en flyttfirma och anledningen att jag valde just det här företaget var att jag hört bra om dom & jag gillade namnet ! Killarna var mycket effektiva , hjälpsamma och tillmötesgående och det tyckte jag var mycket positivt . Kommer definitivt anlita dom igen , 😃
    Mvh Liljana Jeremic Läs mer
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB
    Jag fick hjälp med flytt från lager till hus. Bra samtal och rekommendation före flytten.
    Flytten gick lättare och snabbare än jag trott pga effektiva, smarta "Pojkar".
    Jag är väldigt nöjd!!! Läs mer

Celsiusgatan 40, 212 14 Malmö