Flyttstädarna

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Flyttstädarna

• 2019-03-27

Elin R skrev om Flyttstädarna
    Det här är det mest oseriösa företag jag någonsin haft att göra med. Jag hade bokat ett flyttstäd onsdag den 27/2-19.
    Städet var bekräftat och vi bestämde en tid. I och med att jag inte hörde någonting ifrån företaget den utsatta tiden så ringde jag till "Matilda" som är ansvarig(antar jag)och frågade vart dom var. Hon började då be om ursäkt och sa att hon fick ont i magen och att hon skrivit torsdag den 27/2-19 och inte onsdag den 27/2-19. Jag uttrycker att det är olyckligt med tanke på att lägenheten ska besiktigas torsdag 28/2-19 klockan 11:00. Hon säger då att hon ska sätta ihop ett gäng och komma klockan 07:00 på torsdagen och börja städa. Detta skulle hon SJÄLVKLART utföra gratis med tanke på att DOM har gjort fel.
    Vi kom överens om detta och dom kom på den utsatta tiden dagen därpå.
    Nu har vi fått en PÅMINNSELSE på en försenad faktura.
    1. Vi skulle få detta gratis med tanke på att DOM gjort fel. Det kan ju knappast vara kundens fel att företagaren skriver fel datum i sin kalender? (Hon skrev inte i en kalender iofs för hon uttryckte att hon satt i bilen och skrev ner på ett papper.)
    2. Vart är FAKTURAN?! Hur kan man skicka en PÅMINNELSE först?!

Anlita inte detta oseriösa företag. Det är inte värt mödan.
    Jag hoppas att ni sover gott om nätterna när ni lurar era kunder.
    Det är fruktansvärt patetiskt hur detta företag genuint lurar sina kunder. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Eriksbergs Kembar och Städ
    4.2 / 5 i betyg — 209 omdömen
    Badge2020
    "Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia"
    Anders Ö
  • Anna L

2015-11-16

Anna L skrev om Flyttstädarna
    Vi använde Flyttstädarna för en flyttstädning av en lokal. Läs mer