Folktandvården Skogås

1.0

4 omdömen om Folktandvården Skogås

Youssef Z
Skrev om Folktandvården Skogås

Hade ont i underkäke ,kunde inte äta på hö sida ,det ömmar och fick akut besök 23 min ,betalat 1700 kr hos en okunnig tandläkare och fortfarande har ont ,kan inte äta och inte ens borsta tänder där det gör ont. Det handlar om en liten fraktur som åtgärdat första besöket. Har kommit andra dag för att göra tandundersökning ,men har klagat att problemet är kvar och om det är ett hål som handlar om ,behöver man rotfyllning ,i värsta fal dra bort tand och någonting måste göras för att bli av med smärta ,men svaret...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Michael C
Skrev om Folktandvården Skogås

Kund bemötandet är under all kritik, blir dåligt bemött när man ska boka ny tid i receptionen som tandläkare säger man ska göra, de har inga tider och de vet inte när de kommer ha tid eller när de återkommer även om man frågar om det är dagar/veckor/månader bort så vet de inget och försöker inte ta reda på det för än man har bett om det flera gånger. Åter besöket blir man illa bemött. Har bytt tandläkare nu och kommer aldrig tillbaka.

Sadia Q
Skrev om Folktandvården Skogås

Dåligt kundbemötande av receptionist. Bokade tid för son och fick tid dagen efter. Meddelades aldrig om att en avgift kommer tas ut om han avbokar tiden då det är mindre än 24 timmar kvar. Avbokar tiden någon timme efter och hon säger att det ska tas ut 400:-. Och påpekar att det står i boknings smset. Men den uppgiften får man efter att man bokar. Så ringer hon upp och säger att hon visst meddelat per telefon vid bokning vilket jag ej håller med om. Men nu får de sina 400/- som de kan glädjas åt.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

britta p
Skrev om Folktandvården Skogås

Sätter inte min fot på folktandvården i Skogås något mera. Allt som lagades gick snabbt sönder igen. Två tänder som blev till skyhöga kostnader på slutet. Tandköttsinflammation m.m. En tandläkare som inte lyssnade på vad jag sa!

Sadia Q gillar detta