Folktandvården Spånga

2.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Folktandvården Spånga

• 2018-09-20

Abdirahman M skrev om Folktandvården Spånga
    dålig bemötande ingen kostnad förslag ,lekaren som jag träffade bara talade om betalning, jag fick bytta låkaren och informerade klinik chefen hur jag upplevde. väntade 3 månader att få träffa ny läkaren
    efter 3 månader kom mina tid klockan 1700 eftermiddag från jobbet fick vänta 30 min. jag frågade varför jag vänta så länge läkaren har rast sa en klinikens med arbetare. jag frågade varför ringa inte mig och berättar att det bli försening men det bli ingen svar. jätte tråkigt

efter 1 dag ringde jag fick ny tid ny läkare ny klinik bra bemötande mycket information jag känna mig som hemma och mår bra.
    det var första besök hos folktandvården i Spånga och det bli sista Läs mer
  • Reco tipsar!
    DentOn Tandvård
    4.8 / 5 i betyg — 402 omdömen
    fiveYearsBadge
    "För en som haft svårt att lita på tandläkare, så har Natalie överträffat alla förväntningar. Proffsig, hjälpsam och väldigt serviceminded. R"
  • Tobias H

2009-03-05

Tobias H skrev om Folktandvården Spånga
    Vi har faktiskt positiva erfarenheter av folktandvården i Spånga. Har varit där två gånger med min son (efter en incident på förskolan) och den tandläkare vi träffade då var både omsorgsfull och mycket duktig på att få sonen att känna sig trygg ... dvs få honom att vara tillmötesgående trots att tandläkaren skulle in och känna på tänder/tandkött/läpp som både blödde och gjorde ont. Läs mer
  • Elina E

2008-01-15

Elina E skrev om Folktandvården Spånga
    Jag gick hos Folktandvården i Spånga från jag var liten tills för något år sedan. När jag tog bort min tandställning missade den tandläkaren att ta bort lite av limmet som tandställningen satt fast med. Jag ringde då och bokade en tid hos Folktandvården för att de skulle slipa bort den lilla kanten och samtidigt polera mina tänder och det slutade med att de slipade sönder min tand. Det var riktigt nära att den dog pga att hon kom ner i pulpan. Efter det här har jag aldrig mer gått tillbaka till Folktandvården utan valde samma tandläkare som mina föräldrar har. Jag upplevde ofta personalen som väldigt otrevliga mot kudn. Bland annat satt alltid min tandläkare och pratade privata saker över huvudet på mig med tandsköterskan, vilket jag tycker är olämpligt. Nej fy, för folktandvården. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tandea - Barkarby
    4.8 / 5 i betyg — 58 omdömen
    Badge2020
    "Hos Tandea har jag fyllt början på håll, tagit bort tandsten. Samt vad jag intresserad av att forma mina tänder, så en estetiskbehandling gj"

Bästa Tandläkarna nära Folktandvården Spånga:

Gill B Gill B tycker:
“Alltid lika trevliga och proff...” Läs mer
Tandcentralen (3.6km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte