Alla kategorier Bilverkstad Östergötland Linköping Försäljning + Bilskadecenter

Vigfastgatan 1, 582 78 Linköping — Visa karta

Radiatorvägen 5, 70227, ÖREBRO
Speedy Bilservice Örebro
Roger O:
Mycket bra service, trevlig personal. Jag fick hjälp samma dag då bilen lagt av på motorvägen och jag var enbart på genomresa och det var vi...

Läs vad 2 kunder tycker om Försäljning + Bilskadecenter

• Gunnar J
    Gunnar J skrev om Försäljning + Bilskadecenter
    Var inte riktigt ärlig om bilens fel & brister när jag ringde. Trots att jag uttrygligen sa till att jag vill ha ett ärligt svar då man ibland åker långt för att titta på bilar. Fel som är så uppenbara att man ser dom på håll bör inte undanhållas vid telefonkontakt. Sen att vi mäniskor har olika åsikter om vad som är ok eller inte är ju ett problem. Det är nog så att dom tjänar så bra per såld bil att dom inte bryr sig om en missad kund, fast å andra sidan hade inte denna text hamnat här. Kontentan är, åk inga långa sträckor om ni ska handla bil hos dessa för risken är att du blir besviken.
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Försäljning + Bilskadecenter
    De har alltid varit trevliga att ha att gör med. Det har också varenda gång gått att få service eller reparation utförd inom en vecka. Det sägs ju att "Märkesverksatäder" skall vara dyrarare än "noname", vilket jag inte grävt något i, men det har i alla fall de flesta gånger inte känts förvånansvärt dyrt.

Vigfastgatan 1, 582 78 Linköping