Four Nordic Group AB

Four Nordic Group AB

Llama 072-160 70 20 www.fngab.se
4.5

About company

Four Nordic Group AB - Vi är företaget som har örat mot gatan. Tanken med Four Nordic group föddes när vi insåg att vid sidan av städverksamheten så vill våra kunder även ha hantverks-och FM-tjänster (Facility Management Service). Vi har ett rykte om oss som säger att vi är serviceinriktade och kunniga. Detta tar vi vara på....

60 omdömen om Four Nordic Group AB

Rafid Dheia K
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Super nöjd med flyttstädningen, rekommenderas.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

SASA F
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Fantastiskt jobb från Four Nordic Group. Köpte flyttstädning. Jag är helt nöjd med bemötandet, arbetet och resultatet.

JULIET R
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Helt makalöst fantastisk service! Jag fick problem på lantstället då vattnet slutade fungera, jag hade några andra som kom ut och kunde inte hitta problemet. Fastän det var bara några dagar innan jul så kom Djordjo ut och fixade problemet, samtidigt som han uppgraderade elen. Tack igen Djordjo för att du så smidigt löste situationen! Utan tvekan den bästa servicen jag fått. 11/10!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

LINUS B
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Jag är nöjd med städningen. De städade min sekelskifteslägenhet på 33 kvadrat och kan rekommendera bolaget.

Vijaylakshmi jagdish P
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Hi, We used their cleaning services and are very happy. The staff was very friendly and very helpful. We would highly recommend them to everyone. Our apartment was spotless and looked brand new. Thank you so much!! Amazing work. Djordjo (contact person) was always very prompt in replying to our queries and helping us with suggestions. Melena the cleaning staff was very fast, hard working and very cheerful.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Staffan K
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Flyttstädning. Kom väldigt sent på dagen, så liten chans att hinna åtgärda om städningen inte varit bra. Nu var städningen bra, så det var inget problem.

Martin G
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Köpte flyttstädning. Bra bemötande. De kom förbi och hämta nyckeln kvällen innan jag flyttade och städade efter att jag åkt vilket passade mig perfekt. Mina hyresvärdar kollade in den färdigstädade lägenheten och var nöjda med resultatet! Överlag levde det upp till mina förväntningar!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Lena H
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Flyttstäd. När jag första gången besökte den tomma lägenheten noterade jag kladd och vattenmärken på arbetsbänken. När jag följande dag var där för att polera densamma (enkelt med fönsterputs och mirakeltrasa) såg jag fler ytor som var smutsiga. Den ”knepiga” hörnan i badrummet, damm under badrumskommoden, smuts på väggar runt fönster, ytor på den vägghängda fläkten, damm på golvlister etc. Kontaktade förstås Flyttbolaget och de beställde ny städ... har inte hört av köparna sedan dess!

Cecilia G
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Jättefin flyttstädning, inget att klaga på!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Per Å
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Jag är hel nöjd med uppdraget både med bemötandet och det praktiska arbetet och resultatet

Olof D
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Städtjänst som del av flytt via Flyttbolaget. Bra enkelt och ordentligt genomfört.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Veronica S
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Flyttstäd. Noggrant städat i kök och badrum. Slarvigt städat på golven och golvlister, fläckar som inte går att missa fanns kvar när jag kom för inspektion, fick städa själv.

Willy J
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Köpte flyttstädning via Flyttbolaget. Vi blev mycket nöjda och belåtna .Toppen jobb helt enkelt Kan varmt rekommenderas.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Camilla S
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Flytthjälp och flyttstädning, trevligt bemötande, bra service. Rekommenderas!

Ulla R
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Flytt och flyttstäda mycket nöjd med både flytt och mycket trevlig och serviceinriktad personal och ett gott resultat kan varmt rekommendera er

Martin L
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Helt okej städning till förhållandevis högt pris jämfört med andra städbolag. Överlag blev allt rent och fint men ett par missar som jag var tvungen att fixa själv efteråt. Detta gör att jag blev lite besviken. Golvet (plastmattan) hade smutsfläckar som jag gnuggade bort med rengöringsduk på egen hand. Fett under fläkten likaså, som också gick bort enkelt med rengöringsduk. De hade även missat att torka högt upp på dörrkarmarna, ett eluttag i badrummet, golvlisterna i köket ordentligt samt inne i klädskåpen (det senare såg jag direkt och påtalade på plats, vilket de då åtgärdade direkt).

Marianne F

Flyttstädning. Smidigt o enkelt

Felix B
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Mycket bra service, smidigt, snabbt och enkelt.

Cecilia L
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Flyttstädning! Jätte fint och luktade gott.

Sandra H
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Jag har flyttat många gånger och sett många flyttstädningar men denna var obestridligt den bästa!!! Så nöjd med kommunikationen och flexibiliteten från arbetsledaren, han gjorde allt för att det skulle flyta på smidigt och enkelt för vår del. Jag kommer att anlita detta företag igen och rekommendera till andra. Verkligen oerhört serviceinriktade!!! STORT TACK!

Borislav S gillar detta
Jonas L
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Duktiga killar under en väldigt trevlig och serviceminded Borisloavs ledning. Tack, Jonas o Lisa

Borislav S gillar detta
Johan Å
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Flyttstäd stor villa: bra kommunikation och tillmötesgående vad gällde mina tidspreferenser. Men framförallt, skinande rent när det var klart! /Johan

Jonathan H
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Städningen var mycket bra, såväl golv som fönster och kök.

Michael J
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Fick hjälp med att riva bort plastmattor, lägga parkett, slipa parkett, byta dörrkarmar, foder och lister, samt installera ett nytt eluttag. Är mycket nöjd med resultatet. Prisvärt, jämfört med konkurrenters offerter som vi ratade. De kom med egna förslag, höll mig väl informerad under arbetets gång, var mycket tillmötesgående och angelägna om att genomföra arbetet i tid.

Christina C
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Jag beställde flyttstädning och tycker att den utfördes mycket väl av trevlig personal. Firman rekommenderas!!!

Christian G
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Proffsigt bemötande och super bra städ resultat!

Peter Ö
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Snabbt rent och bra! Samt trevlig personal.

Bojan S
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Trapprenovering, kunnig och seriös personal, bra kommunikation med arbetsledning som kom med bra förslag och vi blev supernöjda.

Joakim Z
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Trevligt bemötande, effektiva och duktiga på sitt arbeta. Kan helt klart rekommendera detta företag.

Sofia L
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Flytt och flyttstädning i skärgården Det bästa företag jag någonsin anlitat! Proffs! Allt var perfekt. Snabb och tydlig offert. Snabb återkoppling. Uppföljning och allt klaffade. Trevliga och välstädat.

Jessica P
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Mycket bra städat. Professionell bemötande och bra kontakt.

Linda K
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Vi är mycket nöjda med golvarbetet som utfördes av FNG Golv gällande slipning och lackning av våra golv samt trappan mellan våningarna. Vi vill gärna rekommendera FNG Golv och deras trevliga yrkeskunniga personal och arbetsledning. Med vänlig hälsning Linda

Drazenko B
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Jag anlitade Four Nordic Group för att måla mitt husets fasad samt bygga nytt altandäck .De utförde arbete väldigt proffsigt tycker jag ..Först tvättade de fasad och skrapade gamla färg ordentligt innan de började med målning ,Fick tips från de att använda Beckers Akrylat Max som var bäst i test enligt Folksam undersökning .Efter att de har målat huset blev fönsterna skitiga från fasadtvätt och de bjud på fönsterputs som blev riktig uppskattad ..Under hela arbeten kände jag mig inte oroligt för någonting och allt gick smidigt och gärna rekommenderar de .Drazenko Besir /Farsta

Filippa W
Escribió sobre Four Nordic Group AB

En professionell byggfirma med humana priser. Duktiga och flexibla hantverkare med sinne för det där lilla extra och dessutom ytterst sociala och trevliga att ha och göra med.

Cameron F
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Great house cleaning experience, very professional. Explained exactly what services had been completed after the work had been completed.

Carolina  P
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Four Nordic Group jobbade hos oss förra hösten, det gällde reparation av badrum, ny tak och målning. Elektriska reparationer ingick också i paketet. Vi var väldigt nöjda med arbetet och resultatet. Det gjordes inom tidsramarna och med kvalitet. Four Nordic Group var profsiga, informerar om vad som gäller och pratade med oss om något förändras i planering eller materiall. Vi uppskattade detta väldigt mycket. Skulle absolut ta en ny offert för näst kommande arbete! Mvh, Carolina Poggio 07072.....

Emma L
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Jag anlitade Four Nordic Group för golvslipning hemma hos mig. Mycket proffesionelt skött sedan första kontakt, till genomfört arbete. Har bara positivt att tala om, samt mycket fint resultat på golvslipning. Rekommenderas varmt

Mikael J
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Mycket nöjd med badrumsrenoveringen FNG Bygg utförde i vår bostad. Det började med att ansvarig byggledare gick igenom hela projektet från början till färdigställande. Var noga med att dokumentera alla delmoment under hela byggtiden. Sammanfattningsvis bra pris, trevlig och professionell personal. Vill gärna rekommendera Four Nordic Group AB

Peter N
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Hyfsad fint städning. Mycket bra kontakt och professionelt bemötande. Rekommenderar Four Nordic Group.

Emelie W
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Beställde en studsmatta. Gick smidigt, hyfsat snabb leverans till dörren.

Susanne H
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Fint resultat och rena fönster vid min flyttstädning - rekommenderas!

Erick R
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Jättebra, trevliga och snabba!

Jonatan S
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Väldigt bra. Avslappnat och professionellt bemötande.

Jessica H
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Dåligt städat och efter påpekande så var ansvarig rätt "dryg" i sina kommentarer på mejl. Om förutsättningar att göra ett bra arbete är dåliga får man kontakta kunden och påpeka detta när man är på plats så kanske kunden åtgärdar problemet! Jag förväntade mig att städningen skulle vara utfört på ett korrekt sätt vilket det inte blev! Tog mycket av min tid att reklamera detta vilket jag naturligtvis velat besparas! Kan inte rekommendera Inreno städ till andra.

Ulf P
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Beställde Flyttbolaget och de var mkt trevliga och seriösa. Lätt att komma i kontakt med. Kom i tid och var försiktiga med alla möbler mm. Beställde även flyttstädning som var till full belåtenhet.

Sofia W
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Bra företag, jag är nöjd enligt mitt beställning. Snabbt städat!

Nils O
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Anlitade Inreno företag för flyttstädning. De gjorde ett strålande jobb, det märks att de är riktiga proffs.

Cecilia L

Bra städat. Mycket duktiga personaler. Rekommenderas varmt

Peter H

Mycket fint och snabbt städning av Inreno... Bara positivt +++

Isabelle B
Escribió sobre Four Nordic Group AB

Väldigt imponerad över Inreno företaget, mycket mycket bra jobb. Det största framsteg med Inreno är att dom använder bara ECO städ medel, vilket är super super bra. Stort rekommendation