Alla kategorier Byggstäd Stockholms län Stockholm Södermalm Four Nordic Group AB

Four Nordic Group AB

Allhelgonagatan 9, 118 58 Stockholm — Visa karta

Four Nordic Group AB - Vi är företaget som har örat mot gatan.
Tanken med Four Nordic group föddes när vi insåg att vid sidan av städverksamheten så vill våra kunder även ha hantverks-och FM-tjänster (Facility Management Service).
Vi har ett rykte om oss som säger att vi är serviceinriktade och kunniga. Detta tar vi vara på.

Som namnet antyder så är Four Nordic Group uppdelat i fyra olika affärsområden. Dessa är Snickeri/golv-, VVS-, El- och målningsservice samt städ- och Facilityservice. Det sistnämnda under namnet Inreno.

Våra olika företagsgrenar är:
- Smarta Hemmet -> Larminstallationer och kameraövervakning m.m
- Inreno -> Städ och Hushållsnära tjänster
- FNG Bygg -> Badrumsrenovering, Köksrenovering, Fasadarbete, Snickeriarbete m.m
- FNG EL - > Elinstallationer, Solpaneler, Elanalys m.m
- FNG Golventreprenad -> Golvslipning och Golvläggning.
- IT Proffsen -> Företag / Privat hemsidor, Webdesign m.m

Läs vad 47 kunder tycker om Four Nordic Group AB

• Camilla S skrev om Four Nordic Group AB
    Flytthjälp och flyttstädning, trevligt bemötande, bra service. Rekommenderas! Läs mer
  • Ulla R skrev om Four Nordic Group AB
    Flytt och flyttstäda mycket nöjd med både flytt och mycket trevlig och serviceinriktad personal och ett gott resultat kan varmt rekommendera er Läs mer
  • Martin L skrev om Four Nordic Group AB
    Helt okej städning till förhållandevis högt pris jämfört med andra städbolag. Överlag blev allt rent och fint men ett par missar som jag var tvungen att fixa själv efteråt. Detta gör att jag blev lite besviken.

Golvet (plastmattan) hade smutsfläckar som jag gnuggade bort med rengöringsduk på egen hand. Fett under fläkten likaså, som också gick bort enkelt med rengöringsduk. De hade även missat att torka högt upp på dörrkarmarna, ett eluttag i badrummet, golvlisterna i köket ordentligt samt inne i klädskåpen (det senare såg jag direkt och påtalade på plats, vilket de då åtgärdade direkt). Läs mer
  • Marianne F skrev om Four Nordic Group AB
    Flyttstädning. Smidigt o enkelt Läs mer
  • Felix B
    Felix B skrev om Four Nordic Group AB
    Mycket bra service, smidigt, snabbt och enkelt. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Four Nordic Group AB
    Flyttstädning! Jätte fint och luktade gott. Läs mer
  • Sandra H skrev om Four Nordic Group AB
    Jag har flyttat många gånger och sett många flyttstädningar men denna var obestridligt den bästa!!! Så nöjd med kommunikationen och flexibiliteten från arbetsledaren, han gjorde allt för att det skulle flyta på smidigt och enkelt för vår del. Jag kommer att anlita detta företag igen och rekommendera till andra. Verkligen oerhört serviceinriktade!!! STORT TACK! Läs mer
    Borislav S gillar detta
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Four Nordic Group AB
    Duktiga killar under en väldigt trevlig och serviceminded Borisloavs ledning.
    Tack,
    Jonas o Lisa Läs mer
    Borislav S gillar detta
  • Johan Å skrev om Four Nordic Group AB
    Flyttstäd stor villa: bra kommunikation och tillmötesgående vad gällde mina tidspreferenser. Men framförallt, skinande rent när det var klart! /Johan Läs mer
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Four Nordic Group AB
    Städningen var mycket bra, såväl golv som fönster och kök. Läs mer
  • Michael J skrev om Four Nordic Group AB
    Fick hjälp med att riva bort plastmattor, lägga parkett, slipa parkett, byta dörrkarmar, foder och lister, samt installera ett nytt eluttag. Är mycket nöjd med resultatet. Prisvärt, jämfört med konkurrenters offerter som vi ratade. De kom med egna förslag, höll mig väl informerad under arbetets gång, var mycket tillmötesgående och angelägna om att genomföra arbetet i tid. Läs mer
  • Christina C skrev om Four Nordic Group AB
    Jag beställde flyttstädning och tycker att den utfördes mycket väl av trevlig personal. Firman rekommenderas!!! Läs mer
  • Christian G skrev om Four Nordic Group AB
    Proffsigt bemötande och super bra städ resultat! Läs mer
  • Peter Ö skrev om Four Nordic Group AB
    Snabbt rent och bra! Samt trevlig personal. Läs mer
  • Bojan S skrev om Four Nordic Group AB
    Trapprenovering, kunnig och seriös personal, bra kommunikation med arbetsledning som kom med bra förslag och vi blev supernöjda. Läs mer
  • Joakim Z skrev om Four Nordic Group AB
    Trevligt bemötande, effektiva och duktiga på sitt arbeta. Kan helt klart rekommendera detta företag. Läs mer
  • Sofia L skrev om Four Nordic Group AB
    Flytt och flyttstädning i skärgården
    Det bästa företag jag någonsin anlitat!
    Proffs! Allt var perfekt. Snabb och tydlig offert. Snabb återkoppling. Uppföljning och allt klaffade. Trevliga och välstädat. Läs mer
  • Jessica P skrev om Four Nordic Group AB
    Mycket bra städat. Professionell bemötande och bra kontakt. Läs mer
  • Linda K skrev om Four Nordic Group AB
    Vi är mycket nöjda med golvarbetet som utfördes av FNG Golv gällande slipning och lackning av våra golv samt trappan mellan våningarna. Vi vill gärna rekommendera FNG Golv och deras trevliga yrkeskunniga personal och arbetsledning.
    Med vänlig hälsning Linda Läs mer
  • Drazenko B
    Drazenko B skrev om Four Nordic Group AB
    Jag anlitade Four Nordic Group för att måla mitt husets fasad samt bygga nytt altandäck .De utförde arbete väldigt proffsigt tycker jag ..Först tvättade de fasad och skrapade gamla färg ordentligt innan de började med målning ,Fick tips från de att använda Beckers Akrylat Max som var bäst i test enligt Folksam undersökning .Efter att de har målat huset blev fönsterna skitiga från fasadtvätt och de bjud på fönsterputs som blev riktig uppskattad ..Under hela arbeten kände jag mig inte oroligt för någonting och allt gick smidigt och gärna rekommenderar de .Drazenko Besir /Farsta Läs mer
  • Filippa W skrev om Four Nordic Group AB
    En professionell byggfirma med humana priser. Duktiga och flexibla hantverkare med sinne för det där lilla extra och dessutom ytterst sociala och trevliga att ha och göra med. Läs mer
  • Cameron F skrev om Four Nordic Group AB
    Great house cleaning experience, very professional. Explained exactly what services had been completed after the work had been completed. Läs mer
  • Carolina P skrev om Four Nordic Group AB
    Four Nordic Group jobbade hos oss förra hösten, det gällde reparation av badrum, ny tak och målning. Elektriska reparationer ingick också i paketet.

Vi var väldigt nöjda med arbetet och resultatet.
    Det gjordes inom tidsramarna och med kvalitet. Four Nordic Group var profsiga, informerar om vad som gäller och pratade med oss om något förändras i planering eller materiall. Vi uppskattade detta väldigt mycket.

Skulle absolut ta en ny offert för näst kommande arbete!

Mvh,
    Carolina Poggio
    07072..... Läs mer
  • Emma L skrev om Four Nordic Group AB
    Jag anlitade Four Nordic Group för golvslipning hemma hos mig. Mycket proffesionelt skött sedan första kontakt, till genomfört arbete. Har bara positivt att tala om, samt mycket fint resultat på golvslipning. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Mikael J skrev om Four Nordic Group AB
    Mycket nöjd med badrumsrenoveringen FNG Bygg utförde i vår bostad. Det började med att ansvarig byggledare gick igenom hela projektet från början till färdigställande. Var noga med att dokumentera alla delmoment under hela byggtiden. Sammanfattningsvis bra pris, trevlig och professionell personal. Vill gärna rekommendera Four Nordic Group AB Läs mer
  • Peter N skrev om Four Nordic Group AB
    Hyfsad fint städning. Mycket bra kontakt och professionelt bemötande. Rekommenderar Four Nordic Group. Läs mer
  • Emelie W skrev om Four Nordic Group AB
    Beställde en studsmatta. Gick smidigt, hyfsat snabb leverans till dörren. Läs mer
  • Susanne H skrev om Four Nordic Group AB
    Fint resultat och rena fönster vid min flyttstädning - rekommenderas! Läs mer
  • Erick R skrev om Four Nordic Group AB
    Jättebra, trevliga och snabba! Läs mer
  • Jonatan S skrev om Four Nordic Group AB
    Väldigt bra. Avslappnat och professionellt bemötande. Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Four Nordic Group AB
    Dåligt städat och efter påpekande så var ansvarig rätt "dryg" i sina kommentarer på mejl. Om förutsättningar att göra ett bra arbete är dåliga får man kontakta kunden och påpeka detta när man är på plats så kanske kunden åtgärdar problemet! Jag förväntade mig att städningen skulle vara utfört på ett korrekt sätt vilket det inte blev! Tog mycket av min tid att reklamera detta vilket jag naturligtvis velat besparas! Kan inte rekommendera Inreno städ till andra. Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Four Nordic Group AB
    Beställde Flyttbolaget och de var mkt trevliga och seriösa. Lätt att komma i kontakt med. Kom i tid och var försiktiga med alla möbler mm.
    Beställde även flyttstädning som var till full belåtenhet. Läs mer
  • Sofia W skrev om Four Nordic Group AB
    Bra företag, jag är nöjd enligt mitt beställning. Snabbt städat! Läs mer
  • Nils O skrev om Four Nordic Group AB
    Anlitade Inreno företag för flyttstädning. De gjorde ett strålande jobb, det märks att de är riktiga proffs. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Four Nordic Group AB
    Bra städat. Mycket duktiga personaler. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Peter H skrev om Four Nordic Group AB
    Mycket fint och snabbt städning av Inreno... Bara positivt +++ Läs mer
  • Isabelle B skrev om Four Nordic Group AB
    Väldigt imponerad över Inreno företaget, mycket mycket bra jobb. Det största framsteg med Inreno är att dom använder bara ECO städ medel, vilket är super super bra. Stort rekommendation Läs mer
  • Matias K skrev om Four Nordic Group AB
    Lägenheten är extremt snyggt och ren. Tack för mycket bra städ :) Läs mer
  • Marie O skrev om Four Nordic Group AB
    Rekommenderar Inreno företag. Jag tackar för ett utomordentligt jobb av de tre killarna som kom och städade min lägenhet. Alla jag pratar med får veta hur nöjd jag är.

Vänliga hälsningar
    Marie Läs mer
  • Ellen E skrev om Four Nordic Group AB
    Hej Thomas
    Städningen fick med beröm godkänt.
    Särskilt imponerade var de av fönsterputsen.
    Så fina har fönsterna aldrig varit under den tid som jag bodde där.
    Tacka den som städade och tala om hur nöjd jag är.
    Hälsningar
    Ellen Läs mer
    Marie O gillar detta
  • Per J skrev om Four Nordic Group AB
    Hej Thomas Svensson INRENO
    Jag är glad och tackar för utfört jobb enligt beställning.
    Tack. Läs mer
  • Camilla B skrev om Four Nordic Group AB
    Vill framföra att jag var väldigt nöjd med flyttstädningen, mycket trevlig och tillmötesgående personal. Rekommenderar Inreno. Inga klagomål från nya ägarna☺ Läs mer
  • Calle B skrev om Four Nordic Group AB
    Tack för denna gång, fint som attan. Ny gäst flyttar in i morgon. Må väl... Läs mer
  • Marcel K
    Marcel K skrev om Four Nordic Group AB
    Undvik! Flottigt kakel i badrum och kök, stora gröna fläckar under diskbänk, damm och droppande fett från köksfläkten är vad de lämnade kvar och anser vara en Bra städning. Undvik undvik undvik. Läs mer
  • Goran M skrev om Four Nordic Group AB
    Ett mycket bra, flexibel och profesionel företag med jätte bra personal. Läs mer
  • Niklas F skrev om Four Nordic Group AB
    Niklas Furubjelke,

Har anlitat Inreno ett antal ggr och alltid blivit väl bemött av både personal och ledning och allt arbete de utfört åt oss genom åren har alltid präglats av noggrannhet, engagemang och yrkesskicklighet. Jag rekommenderar Inreno å det varmaste. Läs mer
  • Jonas M skrev om Four Nordic Group AB
    Avrekommenderar starkt att använda denna städfirma. Anlitade dem för en flyttstädning och arbetet var slarvigt utfört överlag och vissa rum var skitigare än innan de kom in i lägenheten. Väldigt ohjälpsamma när man visade missnöje och påpekade felaktigheter och fick ingen som helst gehör för mina åsikter. Antlita inte!! Läs mer

Allhelgonagatan 9, 118 58 Stockholm