Fraktson AB

Fraktson AB

fraktson.se
  • BadgeFourYears

Vi på Fraktson Flytt AB har anställda med lång erfarenhet inom bohagsflytt, utlandsflytt, kontorsflytt, flyttstädning, fönsterputsning och tunga lyft (piano flygel). Vi flyttar allt från mindre lägenheter, kontor till större villor och hela företag. Fraktsons flytt utför ALLT inom flytt, transport, städ, magasinering och recycling.Vi...

203 omdömen om Fraktson AB

Sedan starten hos Reco 2021

Monica elisabeth A

ANLITA DEM INTE! Flyttkillarna som kom började direkt att försöka omförhandla villkoren i offerten. De kom med för liten lastbil, trots en gedigen offertförfrågan där det tydligt framgick att vi hade ett förråd, påstod de att de inte skulle ingå. De försökte debitera extra för tjänster som ingick, som inplastning av möbler. Flytten blev dubbelt så dyr som offererat. Krävde betalt för att lasta av när lastbil nr 2 slutligen kom, som också den var för liten. De sista sakerna i förrådet fick vi flytta själva. Vi kommer att reklamera!

Massimo M
Skrev om Fraktson AB

everything went smooth. since the moment we have been in touch with the company. Only one shelf was a little bit cracked (and we asked for compensation), and a box fall off cause became wet due to the raining during the moving day. The price was hugely competitive. AN extra van was add last minute cause of high amount of items to move, with a very reasonable extra cost. Overall, I'm happy to have them. Recommended.

Håkan F
Skrev om Fraktson AB

Toppenbra, hjälpsam och trevlig personal, noga med att stämma av med kunden.

Lars-gunnar G
Skrev om Fraktson AB

Vi är oerhört nöjda med den flytt som Fraktson utförde åt oss idag. Flyttkillarna kom i tid , var väldigt snabba och effektiva och dessutom mycket trevliga och hjälpsamma. Har absolut inget att klaga på och kan bara varmt rekommendera den här flyttfirman. Larsgunnar/Maria

Kashifa A
Skrev om Fraktson AB

Pojkarna var riktigt trevliga och gav den bästa servicen. De är verkligen vänliga och hjälpsamma människor. Rekommenderas definitivt.

William Widdenhielm W

Helt fantastisk, grabbarna är försiktiga och rikigt hurtiga. Rekommenderar verkligen denna firman när det kommer till flytt! 10/10 stjärnor från oss!

Greger S
Skrev om Fraktson AB

Hej, Flyttning möbler mellan 2 lager. Super-gubbar som kom. Helnöjd Greger Schölander

Ove Häger H
Skrev om Fraktson AB

Fungerat utmärkt är mycket nöjd kan rekommenderas.

Manish S
Skrev om Fraktson AB

It was lovely and easy moving with fraktson. I highly recommend mohammad and company and he was perfect. Thank u very much! 🤩🤞.

Rozgar D
Skrev om Fraktson AB

Väldigt trevliga killar, som jobbar duktigt och snabbt! Rekommenderas starkt!

Roben B
Skrev om Fraktson AB

Hjälpsamma flyttkillar, flexibla med tiden om man har ont om tid. Tog flytten minde tid om man genomför med andra flytt företag. Jättebra priser.

Nils-Erik H
Skrev om Fraktson AB

Fraktson är ett professionellt företag. Jag är väldigt nöjd med deras arbete dom gjort för mig jobbar snabbt och är professionella. Lätta av att ha göra med och löser alla problem. Jag har beställt packning av kök och flytt från villa till lägenhet. Rekommenderar denna firma.

Helén J
Skrev om Fraktson AB

Är hundra procent nöjd! Punktliga, trevliga och tillmötesgående. Snabba och effektiva. Skulle varmt rekommendera till andra

Pia S
Skrev om Fraktson AB

är supernöjd med med killarna som hjälpte mig med flytten. Arbetade snabbt och effektiv från början till slut. Glada och hjälpsamma 🙂 Jag kan varmt rekommendera denna flyttfirma 😀

Svar från Fraktson AB

Tack Pia för de fina omdöme, detta ska vi framföra till våra grymma flyttkillar. Lycka till med erat nya boende Önskar fraktson flytt och städ.

Johan E
Skrev om Fraktson AB

Bra och enkel kommunikation innan och under, flexibla och väl utfört arbete. Både flytt och städning.

Oscar S
Skrev om Fraktson AB

Vi har använt oss av flera flyttfirmor genom åren och den här firman är under all kritik. För det första var de 40 minuter sena när flytten skulle dra igång. Därefter lyckas de orsaka skador på två möbler, varav den ena innebar en krossad glasskiva. När de bar in möblerna i den nya lägenheten var de oaktsamma och mitt framför våra ögon skrapade de en bokhylla rakt i väggen så att det blev ett stort märke. Efter att flytten var genomförd blev det en långdragen process över flera veckor för att få dem att åtgärda skadorna...

Peter W
Skrev om Fraktson AB

Klanderfri städning och bra bemötande. Prisvärt.

Lisbeth J
Skrev om Fraktson AB

Trevlig personal , kunniga både med flytten och städningen är jättenöjd kan verkligen rekommendera Fraktson.

Fawsia A
Skrev om Fraktson AB

Jag rekommenderar varmt denna flyttfirma , Fraktson . De är professionella och kan sitt arbete. Jag är jättenöjd med hela flytten och hjälpen som jag har fått från dem. Fraktson har också rimliga priser.

Donia K
Skrev om Fraktson AB

Trevligt bemötande, lösningsorienterade och väl genomförd flytt! Kan starkt rekommenderas.

Anna C
Skrev om Fraktson AB

Vi blev ståendes med ett kök som vi inte fick på plats och behövde hjälp, hittade Fraktson på nätet med fina recensioner och ringde! Vi fick hjälp samma dag!! Personalen var trevliga och mycket tillmötesgående när vi stötte på ett problem med att kylskåpet inte riktigt fick plats i den ytan som fanns, de hjälpte oss lösa problemet utan diskussion och till priset vi redan bestämt, så tacksamma!! De förväntningarna vi hade efter att ha läst recensionerna överträffades! Det var rent och fint efter att de utfört sitt arbete! Rekommenderar stark Fraktson!!

Stojna I
Skrev om Fraktson AB

Bästa flyttfirman. Rekommenderar starkt!

Peter S
Skrev om Fraktson AB

Jag är nöjd med deras jobb. De kunde ställa upp sanbbt, gjorde ett mycket fint flyttstäd och var enkla att komminucera med.

Nicole R
Skrev om Fraktson AB

Bästa flyttfirman som räddade dagen när min bokade flyttfirma inte dök upp eller svarade i telefon. Fraktson räddade verkligen dagen när jag ringde i panik, trevliga killar som jobbade snabbt och med ett gott humör. Tack för bra service!

Bashar A
Skrev om Fraktson AB

Är supernöjd med hur snabbt och smidigt flytten gick. Rekommenderar denna flyttfirma starkt!

Nicky B
Skrev om Fraktson AB

De ringde och höll oss uppdaterade om att de var påväg, allt gick snabbt och effektivt. Väldigt nöjda med hela upplevelsen!

Lina K
Skrev om Fraktson AB

Grymt bra service o trevliga flyttkillar. Upplevde klart de förväntningar jag har haft på en flyttfirma. Gott bemötande och en snabb och smidig flytt.

Mona R
Skrev om Fraktson AB

Fin information inför ankomst, och trots fel i offerten så löste de trevliga killarna flytten med effektivitet och gott humör.

Johan H
Skrev om Fraktson AB

Bästa flyttfirma i gbg. Kan varmt rekommendera dem för flytt till södra skärgården.

Katarina H
Skrev om Fraktson AB

Toppen service Snabba och effektiva Trevligt bemötande Vi är mkt nöjda Borde kanske vara en 5 av 5

Aleksandar P
Skrev om Fraktson AB

Trots sjukdom bland personalen lyckades de hitta ersättare och flytta oss den olanerade flyttdagen.

Sonya F
Skrev om Fraktson AB

Tummen upp för denna firma. Kanonflytt!

Kosrat L
Skrev om Fraktson AB

Äntligen en snabb firma som är försiktiga med möblerna! Väldigt proffsigt bemötande också. Tack för en bra flytt. //K

Viktor J
Skrev om Fraktson AB

Bokade långväga flytt av två pianon. Smidig kontakt med företaget, tydlig offert, tidsplan som hölls. Så långt var allt prima. När ett av pianona anlände med flera skador blev det dock problem. Fraktson blånekade att de hade något med skadorna att göra trotts bildbevis. Hotade med inkasso och skickade även fakturan dit (en dag efter förfallodatum) trotts att frågan om ansvar för skadorna inte var behandlad. Har man tur och allt går bra så är de säkert väldigt smidiga men om något går snett så är det inte värt krånglet.

Annelie B
Skrev om Fraktson AB

Fantastiskt trevliga och kompetenta killar. Så nöjda. Tack för hjälpen. God Jul och Gott Nytt År.

Laila P
Skrev om Fraktson AB

Hade inte så stor koll, men tycker dem skötte det över förväntan. Snabbt, smidigt och trevliga

Mats David J
Skrev om Fraktson AB

Flexibla och hjälpsamma! Effektiv flytt.

Tatjana J
Skrev om Fraktson AB

Bästa👍🏻 Flyttat två gånger med dem och allt varit perfekt. Rekommenderar

Daniel S
Skrev om Fraktson AB

Väldigt vänliga, lugn och ordnad flytt och transport av vårt bohag.

Abhijeet J
Skrev om Fraktson AB

The service was excellent. Very good handling of things. Very friendly persons. May be on service on specificed time would have helped a lot.

Fredrik A

Grym service, dom var störtsköna som hjälpte oss och otroligt effektiva. 5 av 5

Jakub B
Skrev om Fraktson AB

Mycket bra flytt! Snabba. Stor bil. Bra pris.

Eva L
Skrev om Fraktson AB

Kom i tid. Trevligt bemötande.

Gaurav G
Skrev om Fraktson AB

It was really great experience with the moving. They are very professional and I would really recommend to use this company. Everything was secure and safe and nothing was damaged. Very happy with the service!

Allan J
Skrev om Fraktson AB

Fantastiskt hjälp av grabbarna. Flytten gick väldigt fort och smidig. Vi fick hjälp trots att vi hade mer saker än överenskommet. Rekommenderas starkt. Väldigt billig pris dessutom.

Catrin R
Skrev om Fraktson AB

Mycket trevliga och hjälpsamma. Jag rekommenderar deras flytt-tjänster.

Jens L
Skrev om Fraktson AB

Vi anlitade Fraktson för att flytta ett vackert, gammalt piano av märket Östlind och Almqvist från 1930. Vi var mycket noga att meddela dom att detta är ett stort och tungt piano som ska bäras ner från våning 4. Efter flytten upptäckte vi stora, fula skrapmärken, där pianot måste ha skrapat mot räcken i trappuppgången! Trots att vi har fotobevis med bilder före och efter förnekar företaget ansvar och hotar i stället med inkasso. Dom är arroganta och oseriösa! Flyttpersonalen verkade vara okunniga om pianoflytt och arbetade...

Ann S
Skrev om Fraktson AB

Supertrevliga grabbar, starka och försiktiga med ens grejer. Är jättenöjd och rekommenderar dom varmt!

Yanzhen W
Skrev om Fraktson AB

Trevligt bemötande 👍! Flyttgubbar var duktiga, jobbade hårt 👍. Jag har redan tipsat er till några vänner 👍👍👍.

Åza S
Skrev om Fraktson AB

Fick mitt direktbyte att flyta på perfekt! Lösningsfokuserade och håller vad de lovar. Bra packat och trevlig personal. Rekommenderar gärna Fraktson!