Fraktson AB

Vi på Fraktson Flytt har anställda med lång erfarenhet inom flyttbranschen. Vi flyttar allt från mindre lägenheter, kontor till större villor och hela företag. Vi garanterar att vår flyttfirma gör din flytt så smidig, snabb och säker som möjligt.

100 omdömen om Fraktson AB

Sedan starten hos Reco 2021
  • 2023-01-27 Insamlad av företaget
    Mycket god service, utförande och bemötande. Tack.
  • 2023-01-25 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och hjälpsamma.

Trevliga killar som bar möblerna. Hade lite svårt att hitta vår adress. Han kanske inte kunde använda kartan, men vi pratades vid flera gånger och till slut kan han rätt.
  • 2023-01-22 Insamlad av företaget
    Ett stort tack till Fraktson som gjorde jobbet så snabbt , till min förvåning,

Kl 08.00 kommer dem till mig , tar allt i lägenheten flyttar till nästa lägenhet , klara med allt kl 10.20 ,

Även personalen var tillmötes , proffsiga samt trevliga ,

Kan varmt rekommendera er till mina vänner , stort tack igen ..

Mvh En ny kund till er :)..
  • 2023-01-21 Insamlad av företaget
    Very good service & flexible, would recommend to anyone who likes a stress free service.
  • 2023-01-19 Insamlad av företaget
    Snabbt svar på offertförfrågan, bokade flytt som fungerade utmärkt. Två man kom på avtalad tid och arbetade snabbt och till belåtenhet.
  • 2023-01-11 Insamlad av företaget
    Kom i tid och utförde flytten utan problem. Bra kommunikation med Mike både före och efter flytt. När en spegel av misstag gick sönder under flytten erbjöds kompensation.

Ett stort plus är att de erbjuder såväl avlämning som upphämtning av de lånekartonger jag beställt.
  • 2022-12-29 Insamlad av företaget
    Jag är en sjukt nervös flyttare och fick riktigt bra stöd, både praktiskt och psykologiskt av dom. Rekommenderar starkt! Priset var också mycket bra för den fina servicen av både kundtjänst och gubbarna vid flytten. 👍
  • 2022-12-28 Insamlad av företaget
    Mike och hans medarbetare är pålitliga, trevliga och lätta att anlita. De utför sitt jobb på bästa tänkbara sätt. Jag är så glad över flytt samt städning de utfört. Tusen tack!

Anlitar Du Fraktssons AB så blir Du nöjd!
  • 2022-12-23 Insamlad av företaget
    Tack för mycket snabb flytt! Allt fungerade verkligen perfekt!
  • 2022-11-24 Insamlad av företaget
    Vi flyttade från Orust till Skaraborg, från en villa till lgh på 4:e våning. Flyttbilen kom vid 08.30, som avtalat. Tre snabba killar hade lastat bilen full på en timma och drog iväg på snöiga vägar. Vid 13.00 var dom framme och började bära in grejorna. Vi fick alla möbler och flyttlådor på plats inom två timmar! Mycket bra bemötande från alla vi var i kontakt med och fantastiskt bra flyttkillar! Att vi valde Fraktson berodde på att de lämnade den absolot bästa offerten, men hela upplevelsen var över förväntan.
    // Stellan
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse Stellan, det betyder mycket för oss.
    Mvh Fraktson
  • 2022-11-17 Insamlad av företaget
    Tre väldigt trevliga flyttgubbar med vänlighet, proffsighet och effektivitet. Väldigt goa och serviceinriktade. De var väldigt försiktiga med alla saker och vi kände oss väldigt trygga!
  • 2022-11-10 Insamlad av företaget
    Skickade in en offertförfrågan på Offerta för en flytt på 85 mil. Mike på Fraktson var den som återkopplade snabbast med en professionellt skriven offert där allt var specificerat. Det som kändes extra tryggt var att det stod fast pris utan dolda avgifter. Plus att priset var mycket bra.
    Killarna som kom var noggranna, de skyddade de möbler och saker som var ömtåliga och de var snabba på att tömma lägenheten
    Jag rekommenderar varmt Mike med personal på Fraktson AB
    Camilla A
    Jätte tack Camilla!! Tack för du tog dig tid att beskriva din upplevelse med oss, det värmer att du hade en trygg upplevelse kring flytten! Önskar dig allt gott! Fraktson AB
  • 2022-11-09 Insamlad av företaget
    Beställde flytthjälp och fick snabbt svar vid varje kontakt.
    Blev supernöjd och kan varmt rekommendera Flaktsson. Jättetrevliga killar, som jobbade snabbt och proffesionellt. Allt kändes 100% tryggt!
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse Connie, det betyder mycket för oss Fraktson AB
  • 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Allt från prisfråga tills att arbetet var klart sköttes på ett exemplariskt sätt
    Tack Dan för ditt fina omdöme! Skönt att höra att du är nöjd med vår utförda flytt och städ.
  • 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemött när jag ringt och ringer snabbt tillbaka.
    Hade fått rekommendation och läst andras bedömning.
    Snabb och säker flytt. Allt fungerade bra så jag är nöjd med Fraktson.
  • 2022-11-02 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande både från flyttplaneraren och killarna som bar möblerna.
    Snabba och effektiva flytt killar!
    Vi är mycket nöjda!
  • 2022-10-31 Insamlad av företaget
    Vilket gott och proffessionellt bemötande.
    Redan vid start, vilket var i tid, fick jag en trevlig chaufför som hade all korrekt information gällande uppdraget. Flyttgubben var kompetent och varsam med våra föremål. En duktig förare med god geografisks kännedom.

Tack Fraktsson, tar gärna er igen vid behov.
  • 2022-10-17 Insamlad av företaget
    Vi fick jättebra hjälp av Fraktson när vi flyttade och vi kan varmt rekommendera dem!
  • 2022-10-05 Insamlad av företaget
    Proffsiga och effektiva! Jättenöjd :-)
  • 2022-10-04 Insamlad av företaget
    Flytten gick väldigt smidigt, duktiga och trevliga killar. väldigt hjälpsamt. värdefullt och bra pris också. Jättebra upplevse med Fraktson
  • 2022-10-04 Insamlad av företaget
    Fantastiskt trevlig personal, lugna och ordentliga.
    Flytten gick jättebra och ingenting trasigt.
  • 2022-09-28 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande hela vägen, från förfrågan till själva flytten. Jag hoppades på effektiv flytt med bra kvalitet där inga möbler skadades & där mina önskemål tillgodosågs. Det var precis det jag fick. Flytthjälpen genomfördes på ett utmärkt sätt.
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse Jimmy, det betyder mycket för oss Fraktson AB
  • 2022-09-28 Insamlad av företaget
    De kom precis den tid som var bestämt. Väldigt effektiva och trevliga.
    Köpte både flytt och städ och allt var toppen plus väldigt bra pris.
  • 2022-09-17 Insamlad av företaget
    3 jätteduktiga,snabba,trevliga killar som gjorde
    Ett utmärkt jobb.
    Hälsning Eva
  • 2022-09-16 Insamlad av företaget
    jag är mycket glad att jag fick tips om Fraktsons AB ,.Dom var mycket punktliga, hjälp med nedmontering av möbler .lampor speglar mm. Vid min nya bostad fick jag hjälp att montera upp alla möbler och lampor och data och tv...Är mycket nöjd .Anlitade även städservicen att slippa städa ur. Så proffsiga kan varmt rekommendera dessa tjänster hos Fraktson AB . Camela Nordin
  • 2022-09-01 Spontant omdöme
    Fantastiskt! Flytt från Stenungsund till Göteborg. Bra kommunikation, bra pris och supertrevliga flyttkillar! Kunniga och otroligt försiktiga/respektfulla med ens saker. Väldigt snälla och proffsiga. Är supernöjd och kommer definitivt rekommendera de till alla jag känner och kommer anlita de igen om det behövs.
    Tack Sadaf ödmjukast för din dina recension här på Reco Fraktson AB
  • 2022-09-01 Insamlad av företaget
    Blev bemött väldigt bra. Jag var väl mest orolig, man har ju läst så mycket om fraktbolag att dom är dåliga och så även om jag haft ett bra samtal när vi bokade. Men dom ställde verkligen upp och gjorde ett bra arbete. Min kontakt Mike var redig och bra!
    Tack Ebba! För att du tog din tid att lämna omdöme om oss och våra tjänster. Fraktson AB
  • 2022-08-08 Insamlad av företaget
    Bokade flytthjälp. Blev mycket väl bemött. Flytten utfördes utmärkt av trevlig och tillmötesgående
    personal.
  • 2022-08-06 Insamlad av företaget
    Jag har bara positivt att säga om Fraktson. Mike var oerhört tillmötesgående med flera sena ändringar -och killarna som gjorde flytten gjorde ett grymt jobb. Färdiglastad 21.30 i Göteborg, Färdigtömd 12.00 i Stockholm dagen efter. 5/5.
    Tack Johan för ditt fina omdöme!
    Skönt att du är nöjda med vår utförda flytt och service.
  • 2022-08-04 Insamlad av företaget
    Killarna var fantastiska och allt gick så smidigt! Andra gången jag anlitar er rekommenderar er varmt :)
  • 2022-08-04 Insamlad av företaget
    Mycket effektiva, trevliga och proffsiga personer som både tog väl hand om mitt bohag men också bjöd på härlig energi!
  • 2022-08-03 Insamlad av företaget
    Väldigt serviceinriktade och professionella. Supernöjd med deras insats!
  • 2022-07-29 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga killar som gjorde ett utmärkt jobb.
  • 2022-07-29 Insamlad av företaget
    Vi fick fick hjälp med att flytta vårt bohag mellan Sverige och Lettland. Från första kontakt så har jag blivit vänligt och proffsigt bemött, allt kom fram i bibehållet skick, och i rätt tid.
    Vad kul att läsa att du är nöjd med flytten - tack Johan för omdömet och jag hoppas du och familjen trivs i eran nya bostad!
  • 2022-07-27 Insamlad av företaget
    Excellent Service and had an awesome experience.
  • 2022-07-12 Insamlad av företaget
    De hjälpte mig med flyttning den 2 juli och med flyttstäd dem 4 juli på min 84m2 lgh. Jag kan bara säga att deras jobb var utmärkt. Flyttkillarna var snabba, snälla och försiktiga med våra saker och städerskorna var väldigt profesionella. Jag var överraskad att de även torkade av fläckar på väggarna jag tänkte att det skulle inte gå att rensa. Vi är jätte nöjda, 100% rekommenderad.
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse Gustavo, det betyder mycket för oss Fraktson AB
  • 2022-07-11 Insamlad av företaget
    Riktigt bra, smidigt och enkelt.
    Klart och tydligt och bra bemötande.
    Är riktigt nöjd.
    Är du nöjd så är vi jättenöjda Andreas . Tack för ditt fina omdöme . Fraktson AB
  • 2022-07-06 Insamlad av företaget
    Bästa flyttfirman jag någonsin använt mig av! Det tog flyttkillarna Max 3 timmar att både tömma gamla lägenheten & fylla den nya! De var otroligt trevliga & hjälpsamma med allt från demontering till ihopsättning av det som var svårast för oss. Och allt detta gjorde dom i 32 graders värme utan ett enda gnäll! Jag rekommenderar Fraktsons Flytt starkt!
    Flyttstädningen ger jag också 5/5! Otroligt fint städat av 2 goa & trevliga tjejer! Eget material hade dom med sig av högsta kvalitet!Rekommenderar självklart även Fraktsson flyttstädning starkt!
    Tack ödmjukast för din dina recension här på Reco Fraktson AB
  • 2022-07-04 Insamlad av företaget
    Beställde en flytt. Den genomfördes utan incidenter. Det krävdes 2 körningar vilket flytt teamet visade flexibilitet på och tacksamt nog löste. Flytt teamet jobbade hårt men lungt och metodiskt. Mkt bra! Vi är nöjda med jobbet som utfördes!
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse Roger, det betyder mycket för oss Fraktson AB
  • 2022-07-04 Insamlad av företaget
    Flyttgubbarna jobbade bra och effektivt. Nöjd!
  • 2022-07-02 Insamlad av företaget
    Var jättesmidigt! Duktiga, effektiva och trevliga.
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Jättetrevlig personal. Flytten blev lite sen pga trafik men kompenserades med en extra gubbe. Själva flytten gjordes snabbt och effektivt med stor försiktighet för ömtåligheter. Dessutom allt till ett väldigt överkomligt pris. Rekommenderas!
    Tack Mattias för ditt fina omdöme!
    Skönt att du är nöjda med vår utförda flytt och service.
  • 2022-06-29 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och serviceinriktat företag. De var proffsiga och flyttade allt med noggrannhet. Mycket nöjd med dem och deras chef. De rekommenderas varmt
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse Maria, det betyder mycket för oss.
    Fraktsons Flytt
  • 2022-06-28 Spontant omdöme
    Möbler gick sönder. Flyttstädning dålig.
    Plus dock för trevliga flyttkillar.
  • 2022-06-26 Insamlad av företaget
    Världens bästa killar! Jätte härliga och roliga och snälla. Dom hjälpte oss med allt vi behövde. Jag är super nöjd och kommer definitivt andvända dom igen om jag flyttar nån dag!! 10/10
    Jätte tack Lydia!! Tack för du tog dig tid att beskriva din upplevelse med oss, det värmer att du hade en positiv upplevelse kring flytten! Önskar dig allt gott!
    Mvh Fraktsons flytt.
  • 2022-06-19 Spontant omdöme
    Jätteduktiga och trevliga flyttkillar! Rekommenderas varmt!
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse Marie, det betyder mycket för oss. Fraktson AB
  • 2022-06-18 Spontant omdöme
    Jag har bara gott att säga -- supersmdigt, snabbt, bra bemötande.
    En flytt är aldrig smärtri, men det var den för mig den här gången tack vare Fraktson AB
    Har även haft flyttstädning som har varit perfekt.
    Om jag någonsin ska flytta igen är de mitt absolut första val.
    Tack Sonja!
    För att du tog din tid att lämna omdöme om oss och våra tjänster.
  • 2022-06-17 Insamlad av företaget
    Anlitat firman vid två tillfällen- levererat varje gång. Fantastiska killar som får jobbet gjort utan strul. Pålitliga och trevliga!
    Rekommenderar starkt.
    Tack Fraktsons flytt
    Tack ödmjukast för din dina recension här på Reco Fraktson AB
  • 2022-06-17 Spontant omdöme
    Jag flyttade i Göteborg den 4 juni och eftersom bemötandet både när jag bokade och när jag ringde några dagar innan för att kolla så allt var bokat rätt var bra trodde jag att jag hade en bra dag framför mig. Jag blev lovad av Mike att flyttlaget skulle komma kl 9, men när ingen dök upp ringde jag honom.
    Jag fick då beskedet att ”Jaha, dig har jag glömt bort. Det är sånt som händer jämt, det får man räkna med när man flyttar.” När jag frågade hur det kunde ske när jag dubbelkollat bokningen på måndagen sa han att han pratar med 40-50 personer varje dag och att jag kunde inte förvänta mig att han skulle komma ihåg alla. Han var nonchalant mot mig och det var tydligt att han tyckte att jag var fånig när jag ville ha bekräftelse när ett flyttlag var på väg. ”Dom ringer när dom ringer” hette det då.
    2 timmar senare dök ett flyttlag upp, de gjorde ett bra jobb så ingen skugga på dom.
    Men jag vill avråda alla från att anlita Fraktson, det går säkert fint när allt flyter på, men gör det inte det så är bemötandet uselt! Jag ville ha en stressfri flytt men fick istället en av de stressigaste dagarna i mitt liv. Jag hade läst igenom recensionerna här innan och kände mig trygg i att anlita Fraktson, men jag antar att ingen av de kunderna hade Mike som kontaktperson.
    Hej Ingrid. Det är tråkigt att du har missförstått flytt-tiden, du blev lovad att killarna skulle komma mellan 9 och 10 dock var det kaos i göteborgstrafiken denna lördag och det var omöjligt att komma i tid för oss. Vi var där 10.25. Trots att vi var 25 minuter sena utfördes flytten och du var jättenöjd på plats.
    Fraktsons Flytt AB
  • 2022-06-11 Insamlad av företaget
    Proffsiga. Effektiva och trevliga. Skulle absolut rekommendera !
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse Agneta, det betyder mycket för oss Fraktson AB