Alla kategorier Restaurang Stockholms län Huddinge Toutouzoglou Events HB

Slåttervägen 41B, 141 70 Segeltorp — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Toutouzoglou Events HB

• Mikael S
    Mikael S skrev om Toutouzoglou Events HB
    Här tar jag mig en kaffe-to-go ibland och den har alltid varit bra. Snabbt går det också. Läs mer
  • Tinna O
    Tinna O skrev om Toutouzoglou Events HB
    Lite långsam, men trevlig service. Kaffet är gott och salladen också. Mysigt trots det är i en stor lokal. Minus för kortavgiften. Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Toutouzoglou Events HB
    Jättemysigt, bra kaffe och fräscha sallader! bra personal! Värt ett besök! Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Toutouzoglou Events HB
    Trevligt. Fint inrett. Gott kaffe. Läs mer
  • Frida T
    Frida T skrev om Toutouzoglou Events HB
    Jättemysigt café. Jag gillar deras chockladtårta, den är superb! Men jag måste nog dissa deras matutbud. Är du hungrig tipsar jag om Därmedpasta som ligger runt hörnet. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Toutouzoglou Events HB
    Sänker betyget nu efter att ha ätit deras lunch två gånger. VAttning pasta, smaklöst och oambitiöst. Påminner mest om skolmaten. Kaffet är gott men skippa lunchen.
    _

Är ett stort fan av Frapino, oavsett hur många man är, om man har barnvagn med sig eller sitter i permobil kan alla få plats utan att det känns som en skolmatsal. Har hamnat här både när jag vill sitta själv och läsa en bok, är ett stort gäng eller på dejt. Älskar kaffe och gillar att kunna fylla på med deras koffeinfria när magen surnat och man har hjärtklappning efter för många vanliga på raken. Läs mer
    Ronny M gillar detta
  • Annika T
    Annika T skrev om Toutouzoglou Events HB
    Ett helt ok cafe tycker jag.. Dom utger sig för att göra söders bästa kaffe, jag vet inte om jag håller med, jag tycker alltid att kaffet smakar brännt så därför går jag alltid hellre till Där med Pasta över gatan som gör det bättre. Mysighetsfaktorn på Frapino tycker jag är bra goda kakor och helt ok luncher.. Läs mer

Bockholmen, 17078, SOLNA