Toutouzoglou Events HB

3.6

7 omdömen om Toutouzoglou Events HB

Mikael S
Skrev om Toutouzoglou Events HB

Här tar jag mig en kaffe-to-go ibland och den har alltid varit bra. Snabbt går det också.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Tinna O
Skrev om Toutouzoglou Events HB

Lite långsam, men trevlig service. Kaffet är gott och salladen också. Mysigt trots det är i en stor lokal. Minus för kortavgiften.

Jenny T
Skrev om Toutouzoglou Events HB

Jättemysigt, bra kaffe och fräscha sallader! bra personal! Värt ett besök!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Carl S
Skrev om Toutouzoglou Events HB

Trevligt. Fint inrett. Gott kaffe.

Frida T
Skrev om Toutouzoglou Events HB

Jättemysigt café. Jag gillar deras chockladtårta, den är superb! Men jag måste nog dissa deras matutbud. Är du hungrig tipsar jag om Därmedpasta som ligger runt hörnet.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Emma K
Skrev om Toutouzoglou Events HB

Sänker betyget nu efter att ha ätit deras lunch två gånger. VAttning pasta, smaklöst och oambitiöst. Påminner mest om skolmaten. Kaffet är gott men skippa lunchen. _ Är ett stort fan av Frapino, oavsett hur många man är, om man har barnvagn med sig eller sitter i permobil kan alla få plats utan att det känns som en skolmatsal. Har hamnat här både när jag vill sitta själv och läsa en bok, är ett stort gäng eller på dejt. Älskar kaffe och gillar att kunna fylla på med deras koffeinfria när magen surnat och man har hjärtklappning efter för många vanliga på raken.

Ronny M gillar detta
Annika T
Skrev om Toutouzoglou Events HB

Ett helt ok cafe tycker jag.. Dom utger sig för att göra söders bästa kaffe, jag vet inte om jag håller med, jag tycker alltid att kaffet smakar brännt så därför går jag alltid hellre till Där med Pasta över gatan som gör det bättre. Mysighetsfaktorn på Frapino tycker jag är bra goda kakor och helt ok luncher..

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen