Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem Friskvårdspoolen

Friskvårdspoolen

Spånga Torgväg 11, 163 51 Spånga — Visa karta

Vi på Friskvårdspoolen har som affärsidé att knäcka Sverige. Genom starkt kundfokus och ärlighet vill vi skapa långsiktiga relationer och samarbeten med våra kunder. Vi jobbar alltid efter våra tre ledord som är helhetssyn, flexibilitet och motivation.

Vad behöver du hjälp med inom naprapati? Vi behandlar det mesta som rör muskler och leder, vare sig det är ryggskott, nackspärr, musarm, spänningshuvudvärk, ischias eller knäskador. Målet är alltid analysera och behandla problemen så pass grundligt att de går att förebygga.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 7 kunder tycker om Friskvårdspoolen

• Micke O
    Micke O skrev om Friskvårdspoolen
    Niklas och Friskvårdspoolen har hjälp mig som ingen annan har kunnat. Varit hos många, men Niklas och crew har jag fullt förtroende för och rekommenderar varmt.
    Mvh,
    Micke Läs mer
    2018-02-05 Niklas B svarar Micke O
    Vad skönt att du mår bättre Micke!
  • Robert S
    Robert S skrev om Friskvårdspoolen
    Hej, bästa hjälpen med mitt knä, korrigerar i ryggen och höften och mitt knä blir nästan som nytt.
    Efter samtal med Niklas tar han emot mig på en söndag, helt fantastiskt.

Kan bara säga skulle definitivt gå tillbaka och även rekommendera honom till vänner. Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Friskvårdspoolen
    Gick till Niklas på Friskvårdspoolen med ett ont knä. Efter 30 minuters behandling på den magiska bänken och Niklas kunskaper känner jag ingenting av värken längre! Kan varmt rekommendera Niklas och Friskvårdpoolen!!!! Läs mer
  • Carmela P
    Carmela P skrev om Friskvårdspoolen
    Första gången jag var där kom jag för att jag fått en låsning i höften och inte kunde gå ordentligt. När jag ringde fick jag den första lediga tiden i Spånga. Jag blev bra bemött genom att man lyssnade på mig och förstod mitt dilemma. Sedan dess har jag även varit i kontakt med massage och då fortsatt med naprapaten. Båda är kunniga och hjälpande. Lätt att känna sig bekväm och trygg och lätt att boka tid. Har även tagit med min dotter dit som också blivit hjälpt. Läs mer
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Friskvårdspoolen
    En jättebra naprapat som är mycket professionell och duktig Läs mer
  • Carl N
    Carl N skrev om Friskvårdspoolen
    Kunde inte sitta, stå eller gå på 5 dagar.

30 minuter med Niklas i hans speciallbänk har gjort mig till människa igen.

Idag var första dagen på 5 dagar jag kunde sitta till bords och äta middag med familjen tack vare Niklas Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Friskvårdspoolen
    Redan från första besöket har det varit bra bemötande och kunnig problemlösning.
    Oavsett vilken naprapat så hittar de lösningar och samband mellan olika problemområden.
    Supernöjd med de resultat jag har fått vilket har lett till kontinuerliga besök och rekommenderas varmt till alla i behov av hjälp. Läs mer

Spånga Torgväg 11, 163 51 Spånga