Friskvårdspoolen

Friskvårdspoolen

Ring 08-33 50 06 www.friskvardspoolen.se

Vi på Friskvårdspoolen har som affärsidé att knäcka Sverige. Genom starkt kundfokus och ärlighet vill vi skapa långsiktiga relationer och samarbeten med våra kunder. Vi jobbar alltid efter våra tre ledord som är helhetssyn, flexibilitet och motivation. Vad behöver du hjälp med inom naprapati? Vi behandlar det mesta som rör...

12 omdömen om Friskvårdspoolen

Niclas T
Skrev om Friskvårdspoolen

Niklas är den bästa! Hjälp mig mycket med mina ryggproblem! 👍👍👍👍

Svar från Friskvårdspoolen

Tack Niclas! Mot ny mål och tyngre vikter i framtiden!!!!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 432 omdömen 4.7 av 432 omdömen

Ian B
Skrev om Friskvårdspoolen

Är idrottare och tränare för ett bandylag. Nicklas har blivit som en i teamet på det sätt han tar sig an killarna och deras problem. Engagerad och proffsig. Mycket uppskattad.

Svar från Friskvårdspoolen

Superkul att se killarnas framfart i utvecklingen! //Niklas

Sara G
Skrev om Friskvårdspoolen

Naprapat. Hade sträckt ryggen och sätesmuskeln o hade låsning i nacken. Jag kunde knappt komma ur bilen när jag gick dit och var helt rörlig när jag gick därifrån. Toppenservice och superbra bemötande! Niklas är ett proffs! Så tacksam!

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Lotta P
Skrev om Friskvårdspoolen

Bästa bemötande och proffsig hjälp på bästa sätt Rekommenderar starkt att komma hit och få hjälp

Yad S
Skrev om Friskvårdspoolen

Bästa napprapat- behandlingen i stan! Mycket kunnig, engagerad och proffsig och därtill supertrevlig. Rekommenderas starkt!

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Micke O
Skrev om Friskvårdspoolen

Niklas och Friskvårdspoolen har hjälp mig som ingen annan har kunnat. Varit hos många, men Niklas och crew har jag fullt förtroende för och rekommenderar varmt. Mvh, Micke

Svar från Friskvårdspoolen

Vad skönt att du mår bättre Micke!

Robert S
Skrev om Friskvårdspoolen

Hej, bästa hjälpen med mitt knä, korrigerar i ryggen och höften och mitt knä blir nästan som nytt. Efter samtal med Niklas tar han emot mig på en söndag, helt fantastiskt. Kan bara säga skulle definitivt gå tillbaka och även rekommendera honom till vänner.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1032 omdömen 4.7 av 1032 omdömen

Har gått hos Agilokliniken i många år. Dom har fixat allt ifrån en skadad axel efter ett fall. Inpincement i en axel vilket gjort att jag kl

Caroline S Caroline S
Tobias H
Skrev om Friskvårdspoolen

Gick till Niklas på Friskvårdspoolen med ett ont knä. Efter 30 minuters behandling på den magiska bänken och Niklas kunskaper känner jag ingenting av värken längre! Kan varmt rekommendera Niklas och Friskvårdpoolen!!!!

Carmela P
Skrev om Friskvårdspoolen

Första gången jag var där kom jag för att jag fått en låsning i höften och inte kunde gå ordentligt. När jag ringde fick jag den första lediga tiden i Spånga. Jag blev bra bemött genom att man lyssnade på mig och förstod mitt dilemma. Sedan dess har jag även varit i kontakt med massage och då fortsatt med naprapaten. Båda är kunniga och hjälpande. Lätt att känna sig bekväm och trygg och lätt att boka tid. Har även tagit med min dotter dit som också blivit hjälpt.

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 279 omdömen 5.0 av 279 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Victoria S
Skrev om Friskvårdspoolen

En jättebra naprapat som är mycket professionell och duktig

Carl N
Skrev om Friskvårdspoolen

Kunde inte sitta, stå eller gå på 5 dagar. 30 minuter med Niklas i hans speciallbänk har gjort mig till människa igen. Idag var första dagen på 5 dagar jag kunde sitta till bords och äta middag med familjen tack vare Niklas

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 326 omdömen 4.8 av 326 omdömen

Som alltid, proffsigt bemötande och god hjälp.

Eva L
Skrev om Friskvårdspoolen

Redan från första besöket har det varit bra bemötande och kunnig problemlösning. Oavsett vilken naprapat så hittar de lösningar och samband mellan olika problemområden. Supernöjd med de resultat jag har fått vilket har lett till kontinuerliga besök och rekommenderas varmt till alla i behov av hjälp.