Frisör Extend

extend.nu
  • BadgeThreeYears
Call 08-509 230 26 Share

About company

På Extend är vi specialiserade på klippning och avancerade färgningar. Vi har ett brett och alternativt utbud och erbjuder både enklare mode klippningar, till mer extrema frisyrer, både med löshår och starka extremfärger. Vi sätter inga gränser på vad man kan göra med håret, däremot är det viktigt att som kund vara inlyssnande...

606 omdömen om Frisör Extend

Anton N
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Har klippt mig hos Magnus i många år och kan inte rekommendera honom varmt nog! Han har en förmåga att ta alla mina tankar och idéer och skapa en frisyr som ser fantastisk ut på mig - även när min vision är långt ifrån nåbart med min hårtyp. Han är bäst!

Rebecka V
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

Felicia är både lyhörd och noggrann. Jag kan varmt rekommendera henne! :)

Jill L
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

En bra och inlyssnade frisör! Felicia klippte min 13-åring som inte alls uppskattar att gå till frisören. Men det här var toppen!

Ebba H
Wrote about Therese N a part of Frisör Extend

Jättebra frisör som jag kommer återkomma till: lyhörd, och noggrann! Förstod precis vad jag ville.

Linda K
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

Tog hand om mitt barn på ett fint sätt, och frisyren blev precis vad hon hade tänkt sig!

Stefan L
Wrote about Umbra W a part of Frisör Extend

Väldigt duktig hon vet vad hon gör

Ulla S
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Magnus gör ett fantastiskt jobb. Han är lyhörd och mycket skicklig. Lyckas skapa den naturliga look jag vill ha. Tack för det Magnus.

Nike M
Wrote about Therese N a part of Frisör Extend

Toppenbra! Proffsiga extensions och trevligt bemötande! Jag kommer igen.

Stephanie B
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

Hon var super trevlig och mån om att klippningen skulle bli toppen. Min son blev super glad och Felicia stressade inte utan tog tid på sig för att se till att han blev riktigt glad!

Carina B
Wrote about Therese N a part of Frisör Extend

Therese N är inlyssnande och intresserad av mina resonemang, funderingar och önskemål med mitt hår. Förklarar väl vilka möjligheter som finns och har med sin expertis uppnått fantastiska resultat. Jag är mycket nöjd.

Leon E
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Jättetrevlig frisör könde mig välkommen och tryggt. Gjorde håret assnyggt också är så nöjd😁

Madeleine J
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

Otroligt duktig och trevlig frisör, mitt hår blir perfekt varje gång!

Isac A
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

Fantastiskt bra, inget negativt!!

Lois H

Supernöjd! 10/10, rekommenderar!

Kristina S
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Magnus lyssnade och kom med tips Så bra

Rebecka S

Kom in till Extend för att få en klippning. Blev bemött av jättetrevliga och duktiga Wanda. Hon lyssnade på mina önskemål och jag blev mer än nöjd av resultatet. Kom in med livlöst och slitet hår till salongen och gick ut med ett fräscht och uppklippt hår.

Zee S

Hon var jätte trevlig och tog emot mina förslag och bollade många idéer med mig. Hon var mycket enkel att prata med under besöket och det var aldrig en tråkig stund. Jag är otroligt nöjd med mitt hår efter. Skulle rekommendera till andra.

Nourjahen J

Wanda is amazing! She remembers everything you tell her and is good at connecting with you. For me, that's super important. She's very friendly and cheerful. She makes me laugh. Whenever I'm done, I feel so pretty and beautiful. As a hairdresser, she always listens to me and what I want to do. She also gives me good tips. My curls are much better now. My hair also has more volume and is longer and healthier. She advises me on everything related to my hair. I've recently gotten highlights from her and I'm loving my hair....

Katarina M
Wrote about Linda W a part of Frisör Extend

Linda är en mästare på både att klippa och färga

Kerstin D
Wrote about Therese N a part of Frisör Extend

Helt fantastisk frisör, lyssnad på mig och kom med råd jag är 100% nöjd kan inte bli bättre

Lena H

Fantastisk duktig! Noga och Wanda kan verkligen ta hand om långt hår! Jag är verkligen nöjd och kommer att komma tillbaka till henne! Får högsta betyg av mig! Mvh Lena Hannerz.

Anna L

I had a great experience, Wanda was super talented and kind!

Cirilla W
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

Superfint bemötande! Hjälpte mig hitta vad jag ville ha och känna efter

Niki A

Det var ok! Samt det tog 5:30 timmar istället 3 timmar. Jag skulle göra balayage och bokade för 3 timmar men det tog väldigt längre tid och resultatet var ok!

Svar från Wanda S

Hej Niki! Du hade bokat en Balayage för 3h men väl på plats så berättade du att du även ville färga din utväxt samt visade en bild och berättade att du ville ha lite kopparfärgat hår. Efter Balayagen gjorde vi därför en pre-toner för att få koppar tonen att fästa ordentligt, Både Utväxt färgningen och pre-toner är extra tjänster du inte bokat och därför tog det lite längre tid. När färgen nästan var klar så ändrade du dig och sa att du hellre ville ha en blond färg och visade en annan bild och då fick vi ta bort kopparfärgen...

Fanny D
Wrote about Therese N a part of Frisör Extend

Har gått till Therese i tio år och har aldrig blivit besviken. Hon är både väldigt duktig på sitt jobb och kul att prata med. Hoppas jag kan klippa mig hos henne i 10 år till.

Marie-sofie K
Wrote about Hanse A a part of Frisör Extend

Alltid nöjd med resultatet, oavsett vad vi provat. Hanse är alltid positiv och villig att prova ens påhitt, men kommer även med goda råd. En trygg plats för alla, som bryr sig om individen.

Tobias N
Wrote about Umbra W a part of Frisör Extend

Fix+färgning av dreads. Blev superbra! Jag är 100% nöjd, med resultat, genomförande och det lugna & mysiga bemötandet. Skönt att luta sig tillbaka och låta Umbra vara kreativ. Och pedagogisk för hur sköta dreadsen nu. Jag kommer att återkomma.

Samira M

Wanda,helt underbar och fantastiskt duktig frisör! Fick mitt hår precis som jag önskade,tack❤️

Valerie K
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

Jag har gått till Felicia sen hon va lärling. Förutom att vara världens mest chill frisör så lyssnar hon alltid och kommunicerar allt hon gör.

Jaz O
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

Jättetrevlig och duktig som vanligt! Supernöjd!

Anna-Karin L
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Magnus G är jättegullig! En alldeles fantastisk upplevelse att åter hälsa på för att bli fin i håret! Och jag är mycket nöjd med Magnus G:s behandling! Jättekul! Tack!

Anders O
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Magnus är mycket skicklig och noggrann!

Vera Å
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Alltid ett nöje att komma till Magnus, härligt bemötande och blir väl omhändertagen. Lyssnar på vad jag vill och kommer med bra råd när jag frågar. Rolig att prata med

Lovisa E
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

Jag bad Felicia om det omöjliga: att få ut 4 års värt av blå toning och bli blond igen. På ett besök fick hon till en jättefin blond färg i rötterna med silvriga toner i längderna. Jag är jättenöjd! Dessutom fick jag ett jättebra bemötande och hade en supertrevlig dag i frisörstolen. TACK!

Paola F
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Magnus är en väldigt trygg och varm person. Han lyssnar in, kommer med förslag och är alltid lite benägen att vilja göra några ändringar.

Bonis K

Hon är så bra frissor .Varm välkomnande och professionell .Super nöjd

Rion Å

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag blev supernöjd med frissyren iallafall!

Madalina M

I came to the extend salon for a haircut and a colour change (bleach & balayage). Wanda is a professional hairdresser, she gave me advices about how to maintain my hair colour and how to keep my hear healthy. She was very caring with my hair and she helped me pick a cool dye colour and gave me a good suggestion about what haircut woul suit me better.

Erika G
Wrote about Linda W a part of Frisör Extend

Supertrevlig och välkomnande trots väldigt sen ankomst från min sida. Hade bokat klippning med större förändring. Linda var oerhört lyhörd och kommunikativ kring önskemål på frisyr/klippning, jag hade en ganska vag beskrivning av en större förändring som hon lyckades tolka. Är mer än nöjd med resultatet som blev precis som jag hade tänkt och samtidigt mer nytt och påhittigt. Vi diskuterade även min vanliga hårrutin och frisyren är helt anpassad utifrån den, så formen kräver ingen förändring i metod för torkning/föning/formning...

Mercedes E

Jag är väldigt nöjd och tacksam med Wanda och spasalongen, jag älskade jobbet hon gjorde med mitt hår 🌸🙌🌷🙏❤️😅😂 tack så mycket.

Mikael S
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Bästa bästa bästa bästa bästa bästa

Carolina G
Wrote about Linda W a part of Frisör Extend

Linda va extremt trevligt och lyssnar på vad jag ville ha och gav mig tips på hur det skulle kunna va bättre. Lämnade frisören extremt nöjd och glad.

Marie S
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

Lyhörd och duktig! Noggrann! Väldigt trevlig också, hittade henne via insta och blev väldigt nöjd med min nya frilla

Tove L

Jättetrevligt bemötande och superfint resultat, spenderade en heldag med Wanda med avfärgning, blekning, extremfärg, och klippning och är så nöjd och har fått många komplimanger för håret!

Ticksy H
Wrote about Hanse A a part of Frisör Extend

Bästa frisören som vet precis vad man vill ha och vad som passar en bäst.

Emilia H
Wrote about Felicia M a part of Frisör Extend

I had a very good experience with Felicia M! She is a very good hairdresser and took her time cutting my hair. She listened to my wishes and cut it, exactly the length and style that I wanted it to be! I Can 100% recommend:))

Akashi H

Therese gjorde bästa hockeyfrillan 👍👍👍👍👍

Mikael T
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Magnus var både inkännande och omhändertagande. Vi hade en superbra dialog innan, där Magnus tog in vad jag sa och hur min vision såg ut, och sedan kunde Magnus använda sin erfarenhet och skicklighet för att göra en realistisk klippning utifrån mina linjer och hur vi tänkte oss att det ska se ut även i framtiden. Magnus är också en fantastisk konversatör och det känns som att vi hann med att avhandla precis allt mellan himmel och jord på en timme. Jag gick därifrån mycket nöjd och med en superb klippning. Jag kommer aldrig byta salong.

Chanel R

Väldigt nöjd med Wanda och mitt hår blev perfekt 😍

Ismini O
Wrote about Magnus G a part of Frisör Extend

Supertrevlig och kunnig, men bra idéer kring hur mitt mål kunde uppnås. Satte i löshår för att jämna ut utväxt