Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Gabriels Trafikskola

Gabriels Trafikskola

Artillerigatan 83, 115 30 Stockholm — Visa karta

Gabriels Trafikskola finner du i Jakobsberg norr om Stockholm samt på Östermalm i centrala Stockholm. Våra centrala lägen gör Gabriels Trafikskola till ett naturligt val för dig som vill ta körkort i Stockholm!

Vi erbjuder skräddarsydd utbildning för B-körkort efter dina behov. Oavsett om du har erfarenhet sedan tidigare eller vill ta dina första styrtag hos oss kan vi erbjuda dig en flexibel lösning som du känner dig trygg med. Vi har både intensivkurser för att ta körkortet snabbt eller startpaket där man kan ta det i sin egen takt. Teoriutbildningen Riskettan samt handledarutbildning kan du också gå hos oss.

Vårt mål är att du ska bli bekväm med bilen och trafiken. Oavsett om ditt mål är att köra familjen, åka på bilsemester genom Europa eller köra i jobbet vill vi att du ska känna dig säker och trygg när du väl har körkortet i handen!

Välkomna!
Mån-Tor: 09:30-17:30
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 157 kunder tycker om Gabriels Trafikskola

• Sandra B
    Sandra B skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket bra från början till slut! Läs mer
  • Isabelle W
    Isabelle W skrev om Gabriels Trafikskola
    Uppskattar lärarna och denna körskola enormt mycket, kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag har fått den hjälp och vägledning som jag önskat hela vägen till körkortet! Väldigt bra bemötande från alla. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-12-08 Gabriels Trafikskola svarar Sandra E
    Härligt att höra Sandra! Grattis igen till körkortet. Gos jul!
  • Per A
    Per A skrev om Gabriels Trafikskola
    Lärarna är mycket bra och kunniga. När man mailade support fick man alltid ett snabbt och tillfredsställande svar. Man fick bra hjälp med att boka det man behövde. Jag blev mycket trevligt bemött. Läs mer
    2017-12-08 Gabriels Trafikskola svarar Per A
    Hej Per! Vad glada vi blir av dina ord. Det värmer. Grattis till körkortet och ha en underbar jul!
  • Emilie J
    Emilie J skrev om Gabriels Trafikskola
    Vänligt och professionellt bemötande från alla. Alltid villiga att lösa lektioner och annat så det passar med en själv.
    Grejade körkortet på första försöket tack vare Gabriels trafikskola!:) Läs mer
    2017-12-01 Gabriels Trafikskola svarar Emilie J
    Härligt att höra Emilie! Glöm inte att kolla in din bild på våran Facebook och Instagram. Stort grattis igen och God jul!
  • Gabrielle L
    Gabrielle L skrev om Gabriels Trafikskola
    Alla personer som jag har stött på Gabriels Trafiksskola, både på Artellerigatan och i Jakobsberg har varit varma och visat ett fint välkomnande.
    Jacob är otroligt pedagogisk och väldigt duktig på det han gör, han har ett säkert och betryggande sätt att vara på och extremt duktig på att se vad som krävs och hur det ska kommuniceras ut mot student.
    Ola och Fredrik som jag har kört med har hanterat uppgiften på absolut bästa sätt och jag är otroligt tacksam för deras insats.

En fantastisk körskola helt enkelt. Läs mer
    2017-12-01 Gabriels Trafikskola svarar Gabrielle L
    Du är fantastisk! Tack för dina fina ord Gabrielle och grattis igen till körkortet! God Jul!
  • Fariba N
    Fariba N skrev om Gabriels Trafikskola
    Fantastisk .Jag var besviken när jag kom till skolan och fick hjälp av pedagogiska lärare. Jag var underkänd 3 ggr redan. Efter 20 kör lektion blev jag godkänd. Läs mer
    2017-12-01 Gabriels Trafikskola svarar Fariba N
    Hej Fariba! Vi är glada att du äntligen hamnade rätt och tog körkortet via oss. Ett stort grattis. Kolla gärna in din bild på våran Facebook/Instagram också. God Jul!
  • Isak
    Isak skrev om Gabriels Trafikskola
    Jättebra skola! Rekommenderas verkligen. Extra tack till Niklas, som är en väldigt pedagogisk och bra lärare! Läs mer
    2017-11-20 Gabriels Trafikskola svarar Isak
    Hej Isak och tack för dina ord! Din bild finns nu på våran Instagram och Facebook där du tagit körkortet! Grattis igen!
  • Hassan H
    Hassan H skrev om Gabriels Trafikskola
    Allt var klockrent. Nu är även teorin fixad så dags att bege mig ut på vägarna på ett trafiksäkert och ansvarsfullt sätt. Läs mer
    2017-11-20 Gabriels Trafikskola svarar Hassan H
    Tjena Hassan! Härligt att höra att du grejade teorin också. Det börjar bli halt nu så kör försiktigt. Grattis igen!
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Gabriels Trafikskola
    Mkt nöjd med Gabriels Trafikskola! Vänliga instruktörer, härligt familjeföretag!
    Jag köpte intensivpaketet med 20 lektioner- iom att jag aldrig suttit framför ratten tidigare var detta toppen att komplettera med körning på hemmaplan!
    Teoridelen på nätet var toppen!
    Riktigt nöjd och sjukt glad över mitt körkort!!! Läs mer
    2017-11-20 Gabriels Trafikskola svarar Mikaela S
    Vad glada vi blir! Grattis igen Mikaela!
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Gabriels Trafikskola
    Proffsigt och med hög service! Läs mer
    2017-11-20 Gabriels Trafikskola svarar Magnus N
    Det var ett nöje att ha dig som elev. Vi syns säkert i krokarna. Grattis till körkortet!
  • Tanya-Lee P
    Tanya-Lee P skrev om Gabriels Trafikskola
    Tog mitt körkort häromdagen tack vare denna fantastiska körskola! Jättebra kontakt redan från början med en tydlig planering över alla steg fram till uppkörningen. Hade en grym lärare som var lugn och pedagogisk och jag kände mig alltid trygg med honom bredvid trots att jag aldrig kört bil innan och inte hade några riktiga förkunskaper. Kan inte rekommendera denna skola mer! 10/10! Läs mer
    2017-11-20 Gabriels Trafikskola svarar Tanya-Lee P
    Vi blev så glada för din skull. Stort grattis igen till körkortet och glöm inte att kolla in din bild på våran Instagram och Facebook-sida!
  • Björn A
    Björn A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte 15 körlektioner i ett intensivpaket. De var väldigt trevliga och lätta att ha och göra med. Jag fick klara instruktioner om vad jag skulle göra och vad som skulle krävas av mig för att kunna ta körkortet på utsatt tid. Läs mer
    2017-11-06 Gabriels Trafikskola svarar Björn A
    Hej Björn!
    Och körkortet tog du i utsatt tid :) Kör försiktigt och tack för dina ord.
  • Michael R
    Michael R skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt bra körskola! Min lärare var extra duktig på att ge små tillrättavisningar som gav stor effekt på mitt körande. Jag är mycket nöjd. Deras teoritjänst är också mycket bra. Läs mer
    2017-11-06 Gabriels Trafikskola svarar Michael R
    Hej Michael!
    Tack för din rekommendation. Kör försiktigt :)
  • Dina A
    Dina A skrev om Gabriels Trafikskola
    Världens bästa trafikskola!
    Hade aldrig kört, tog mitt körkort på 4 veckor med Fast-pris paketet. Fantastiskt stöd och tips och upplärd!
    Tog teori och uppkörning på första försök och det är tack vare Gabriels trafikskola. Läs mer
    2017-11-06 Gabriels Trafikskola svarar Dina A
    Du är bäst Dina! Det var 4 grymma veckor och vi tvekade aldrig på att du skulle klara det!
    Ha det bäst i värmen!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Gabriels Trafikskola
    Rekommenderas starkt. Bra läge på Östermalm och trevliga bilar (i nuläget Volvo V40) att köra med. Men framförallt, en riktigt trevlig och kunnig personal! Läs mer
    2017-11-06 Gabriels Trafikskola svarar Andreas A
    Hej Anderas!
    Härligt att höra, det värmer! Grattis igen till körkortet :)
  • Sofi N
    Sofi N skrev om Gabriels Trafikskola
    Bemötandet har varit kanon hela tiden! Fick all hjälp jag behövde från dag 1 tills sista dagen! Bättre än förväntat! Läs mer
    2017-11-06 Gabriels Trafikskola svarar Sofi N
    Hej Sofia!
    Härligt att göra det värmer!
    Ha en fortsatt bra dag!
  • Nicholas M
    Nicholas M skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket kompetenta och effektiva. Konkurrenskraftigt pris och bra handledning som ledde till körkort på bara några veckor. Jag kan varmt rekommendera Gabriels Trafikskola! Läs mer
    2017-11-06 Gabriels Trafikskola svarar Nicholas M
    Hej Nicholas!
    Härligt att höra att du hade en bra upplevelse hos oss. Det värmer. Ha det bäst!
  • Martin J
    Martin J skrev om Gabriels Trafikskola
    Gabriels trafikskola var bra. Jag grejade uppkörningen på första försöket tack vare dem. Hade mäst Johan men ochså Fredrik som båda var jätte bra lärare. Läs mer
    2017-09-29 Gabriels Trafikskola svarar Martin J
    Härligt att höra Martin och grattis till körkortet!
  • Liliane N
    Liliane N skrev om Gabriels Trafikskola
    Supernöjd med trafikskolan och framförallt med läraren Saber som var toppen, pedagogisk, rolig och noggran. Mycket trevilgt bemötande! Det var en jättebra upplevelse som jag alltid kommer ha med mig.
    Rekommenderar varmt dem som vill ha körkort att gå till Gabriels trafikskola. Läs mer
    2017-09-28 Gabriels Trafikskola svarar Liliane N
    wow tack Liliane för dina ord det värmer. Kör försiktigt och ha en jätte bra höst!
  • Vilma K
    Vilma K skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt pedagogiska och man lärde sig väldigt snabbt!! Rekomenderar!
    Jag körde med Ola och Johan! Läs mer
    2017-09-28 Gabriels Trafikskola svarar Vilma K
    Tack Vilma det var ett nöje att arbeta med dig. Ha en bra dag!
  • Sara J
    Sara J skrev om Gabriels Trafikskola
    Supernöjd med Gabriels trafikskola. Hade 10 körlektioner med Fredrik som lärare, han var mycket pedagogisk och duktig! Klarade både teorin och uppkörningen på första försök tack vare Fredrik! Läs mer
    2017-09-28 Gabriels Trafikskola svarar Sara J
    Hej Sara! Härligt att du klarade allt på första försöket. Grattis igen och en en underbar dag!
  • Robin W
    Robin W skrev om Gabriels Trafikskola
    Varm och trevlig upplevelse. Bra bemötande och alltid glada miner på kontoret. Läs mer
    2017-09-28 Gabriels Trafikskola svarar Robin W
    Härligt Robin och stort grattis till körkortet igen!
  • Karwan S
    Karwan S skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra trafikskola med hjälpsamma personal Läs mer
    2017-09-06 Gabriels Trafikskola svarar Karwan S
    Hej Karwan! Tack, vi gör vårt bästa!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jättetrevlig personal, kände mig väldigt trygg med min lärare och allt kändes naturligt vid uppkörningen. De slarvade dock lite med tiderna. Lektionerna tog ofta slut före de skulle men väldigt sällan höll de på längre än de skulle. Läs mer
    2017-09-06 Gabriels Trafikskola svarar Andreas L
    Hej Andreas!
    Härligt att du kände dig trygg. Vad tar med oss din feedback. Grattis till ditt körkort!
  • Emil Å
    Emil Å skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket trevlig personal som lungt och metodiskt instruerar. Läs mer
    2017-09-06 Gabriels Trafikskola svarar Emil Å
    Grattis Emil till körkortet! och tack för dina ord!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Gabriels Trafikskola
    Grym personal som gör det lilla extra för sina elever, stor eloge till Niklas och Fredrik som ställde upp när det krisade❤ Läs mer
    2017-09-06 Gabriels Trafikskola svarar Johanna H
    Vi försöker verkligen göra det lilla extra för att få allt att fungera. Grattis till körkortet!
  • Simon T
    Simon T skrev om Gabriels Trafikskola
    Stort tack till Gabriels trafikskola! Jag körde i Jakobsberg och är mycket nöjd med alltihop. De i receptionen var kanonbra och gav mig alltid den hjälp jag behövde! Jag hade mestadels körlektioner med Niklas, som var utmärkt från början till slut. Alltid lugn och tydlig med vad han menar, vilket hjälpte enormt! Störtskönt med en så bra trafiklärare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-09-06 Gabriels Trafikskola svarar Simon T
    Niklas är verkligen en klippa! Tack för dina ord och grattis igen till körkortet!
  • David L
    David L skrev om Gabriels Trafikskola
    Moderna och pålitliga bilar, kunniga lärare och vettiga priser. Enda som hindrar från fullt betyg är att jag fick mina tider ombokade 2 gånger. Läs mer
    2017-08-10 Gabriels Trafikskola svarar David L
    Ett stort grattis till körkortet David! Bra jobbat!
  • Lydia L
    Lydia L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 15 lektioner, risk 1 & risk 2, teoriprov och instuderingsfrågor samt uppkörning. Jag la dock till 5 lektioner efter rekommendation av körskolan. Personalen är otroligt trevliga och proffesionella! Jag är nu med körkort!! Woho Läs mer
    2017-08-10 Gabriels Trafikskola svarar Lydia L
    Vi är så imponerade av dig och riktigt bra jobbat med körkortet! Grattis!
  • Lovisa E
    Lovisa E skrev om Gabriels Trafikskola
    Kanon bra körskola med trevlig personal.
    Ett super bra stöd mot körkortet. 😊 Läs mer
    2017-08-10 Gabriels Trafikskola svarar Lovisa E
    Vad glada vi blir! Grattis till körkortet igen!
  • Alex T
    Alex T skrev om Gabriels Trafikskola
    Intensivkurs för att ta körkort.
    Extremt väl bemött av samtliga på hela trafikskolan. Väldigt trevlig personal i receptionen som alltid var tillmötesgående och hjälpte till med ombokningar, bokningar och info.
    Min körskolelärare var helt fantastisk. Lugn, sansad och pedagogisk. Tack vare Robert klarade jag första uppkörningen på bara 15 lektioner. Det är inte illa! Läs mer
    2017-08-10 Gabriels Trafikskola svarar Alex T
    Det var jätte kul att ha dig som elev och ett stort grattis till körkortet!
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Gabriels Trafikskola
    Jeg er utrolig fornøyd med all hjelp som Gabriels Trafikkskola har gjort! Fra første møte, hvor jeg var innom for å kolla hur og hur mycket alt skulle kosta. På dagen bokade vi intensivkurs som startet veckan etter. Fantstisk service!
    Kjørleksjonene med Ola var veldig profesjonelle og tilpasset etter mitt behov og lærer kunnskaper. Ola er en person som det er enkelt og kommunisere med og han kan virkelig sitt fag.
    Jeg ønsker ønsker å takke Allan og Jacob for profesjonell hjelp og dyktig veiledning. Dere alle gjør en fantstisk jobb!
    Takk Läs mer
    2017-07-07 Gabriels Trafikskola svarar Andreas F
    Tack själv Andreas! Det var ett nöje att hjälpa dig med körkortet! Ha det bäst!
  • Johan H
    Johan H skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag körde med Robert och Jacob och de var verkligen duktiga. Tack vare Robert, Jacob och Safar lyckades jag ta mitt efterlängtade körkort - jag är osäker på om jag hade lyckats med det utan dem! Läs mer
    2017-07-07 Gabriels Trafikskola svarar Johan H
    Johan vi är så glada att du klarade det! Det är du verkligen värd. Ha en superbra sommar :)
  • Siavash R
    Siavash R skrev om Gabriels Trafikskola
    Hej
    Bra trafik skolan men inte bäst.
    Jag rekommenderar skolan till mina kompisar och vänner.
    "Jag tipsar att
    Köra med en motiverade trafik lärare "
    Trafik lärare skulle inte kolla på sin mobil under körning, endast om det är nödvändigt.
    "Du betalar endast för körlektionen "
    Siavash Läs mer
    2017-07-07 Gabriels Trafikskola svarar Siavash R
    Hej! Stort grattis till körkortet och för din konstruktiva feedback. Ha en bra dag!
  • Ali Y
    Ali Y skrev om Gabriels Trafikskola
    Dålig trafik skola. kände mig lurade av Gabriels Trafikskola, de säger vad som helst att får elverna att köpa fler lektioner. tillslut fick jag körkort med Sollentunas trafikskola som var 100 gånger bättre! Läs mer
    2017-06-21 Gabriels Trafikskola svarar Ali Y
    Hej Ali!
    Tråkigt att du kände så hos oss. Vi rekommenderar fler körlektioner till de som behöver det, ingen annan. Vi är dock glada att du fått körkortet nu och önskar dig lycka till i framtiden!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Gabriels Trafikskola
    En riktigt bra körskola med kompetenta och duktiga lärare, samt mycket trevlig administrativ personal som hjälper lite extra! Troligtvis inte den billigaste skolan i Sthlm, men helt klart värt pengarna för mig. De hjälpte till då jag bara kunde köra morgonpass pga jobb, och trots fullbokat för alla lärare fick det att gå ihop! Klarade teorin och framförallt uppkörning på första gången, vilket jag är övertygad om är tack vare deras sätt att lära ut och se till att man som elev verkligen är redo innan uppkörning! Läs mer
    2017-06-21 Gabriels Trafikskola svarar Fredrik A
    Ett stort grattis till körkortet Fredrik!
  • Adriana
    Adriana skrev om Gabriels Trafikskola
    Stort tack all trevlig och proffsig personal på Gabriels Trafikskola Jakobsberg !
    Ett extra stort TACK till Niklas ,min grym lärare från dag ett fram till uppkörningen.
    Kunde inte fått någon bättre, tack för tålamod och moraliskt stöd :) Utan dig hade jag inte klarat detta!
    Varmt rekommenderar Gabriels trafikskola, 5 stjärnor av 5 möjliga. Läs mer
    2017-06-02 Gabriels Trafikskola svarar Adriana
    Niklas är en klippa! Men det är du med, ett stort grattis till dit körkort!
    Adriana gillar detta
  • Elin F
    Elin F skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är supernöjd! Började övningsköra i januari och tog körkortet 4 månader senare. Bra, trevliga och pedagogiska lärare. Läs mer
    2017-06-02 Gabriels Trafikskola svarar Elin F
    Härligt att höra Elin. Grattis till körkortet!
  • Mireille K
    Mireille K skrev om Gabriels Trafikskola
    Bästa trafikskolan. Rekommenderar verkligen Gabriels trafikskola och bästa läraren Yacoub Läs mer
    2017-05-22 Gabriels Trafikskola svarar Mireille K
    Tack Mireille! Det var ett nöje att ha dig som elev. Ha en bra sommar och kör försiktigt!
  • Nicole S
    Nicole S skrev om Gabriels Trafikskola
    Tog körkortet idag och kunde inte gjort det utan Gabriels trafikskola, och min lärare Niklas. Kan reklomendera honom som lärare då han helt enkelt lärde mig att köra bil. Tack! Läs mer
    2017-05-22 Gabriels Trafikskola svarar Nicole S
    Grattis till körkortet Nicole!
  • Ella O
    Ella O skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är jättenöjd med min upplevelse och ni var ett stort stöd och en stor hjälp mot mitt körkort. Jag kommer rekommendera er för kompisar och släktingar i framtiden! Läs mer
    2017-05-22 Gabriels Trafikskola svarar Ella O
    Hej Ella! Tack för dina ord och grattis till körkortet åter igen!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med Gabriels Trafiskskolas bemötande och hjälpsamhet. Skolan har mycket kunniga trafikskollärare som hjälpt mig hela vägen fram till körkortet. Rekommenderar Gabriels Trafikskola starkt! Läs mer
    2017-05-10 Gabriels Trafikskola svarar Sofia L
    Det var ett nöje att utbilda dig till körkortet. Ha en underbar student och kör försiktigt!
  • Kristell H
    Kristell H skrev om Gabriels Trafikskola
    De är helt fantastiska!! Så otroligt hjälpsamma, speciellt för mig som lätt blir nervös och stressad vid körning! Nu har jag äntligen mitt körkort ❤️ Läs mer
    2017-05-10 Gabriels Trafikskola svarar Kristell H
    Du är fantastisk :) Grattis till körkortet och kör försiktigt där ute!
  • Mark J
    Mark J skrev om Gabriels Trafikskola
    Så himla trevlig service!! Bra lärare och trevlig personal! Kan inte ha varit mera nöjd!! Läs mer
    2017-05-03 Gabriels Trafikskola svarar Mark J
    Härligt Mark att du kände så! Grattis till körkortet!
  • Ki W
    Ki W skrev om Gabriels Trafikskola
    Utmärkt körskola! Jag tog mitt körkort idag efter superfin körträning och pepp med/av Fredrik, alla på körskolan har varit tillmötesgående trevliga och serviceminded! Rekommenderas! Läs mer
    2017-04-28 Gabriels Trafikskola svarar Ki W
    Det är sånna här ord som värmer lite extra hos oss. Tack! Grattis till körkortet åter igen :)
  • Ejaz T
    Ejaz T skrev om Gabriels Trafikskola
    Trevliga och duktiga lärare som är väldigt pedagogiska Läs mer
    2017-04-28 Gabriels Trafikskola svarar Ejaz T
    Grattis till körkortet Ejaz roligt att du blev nöjd
  • Cathrin F
    Cathrin F skrev om Gabriels Trafikskola
    Jättebra från början till slut ! Läs mer
    2017-04-25 Gabriels Trafikskola svarar Cathrin F
    Stort grattis till körkortet Cathrin!
  • Rigat G
    Rigat G skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag ville bara tacka er, ni är så professionella och grymt duktiga. Tack för att ni finns. Läs mer
    2017-04-24 Gabriels Trafikskola svarar Rigat G
    Hej Rigat! Tack för att du finns :) och grattis åter igen till körkortet!
  • Kristin M
    Kristin M skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra och pedagogiska lärare, dock svårt att få tider så var ute i god tid med att boka. Läs mer
    2017-04-24 Gabriels Trafikskola svarar Kristin M
    Hej Kristin och grattis till körkortet! Ja det har vart fullbokat mycket och vi arbetar med att anställa fler lärare! Ha en bra vår och sommar!

Artillerigatan 83, 115 30 Stockholm