Gabriels Trafikskola

Artillerigatan 83, 115 30 Stockholm — Visa karta

Gabriels Trafikskola finner du i Jakobsberg norr om Stockholm samt på Östermalm i centrala Stockholm. Våra centrala lägen gör Gabriels Trafikskola till ett naturligt val för dig som vill ta körkort i Stockholm!

Vi erbjuder skräddarsydd utbildning för B-körkort efter dina behov. Oavsett om du har erfarenhet sedan tidigare eller vill ta dina första styrtag hos oss kan vi erbjuda dig en flexibel lösning som du känner dig trygg med. Vi har både intensivkurser för att ta körkortet snabbt eller startpaket där man kan ta det i sin egen takt. Teoriutbildningen Riskettan samt handledarutbildning kan du också gå hos oss.

Vårt mål är att du ska bli bekväm med bilen och trafiken. Oavsett om ditt mål är att köra familjen, åka på bilsemester genom Europa eller köra i jobbet vill vi att du ska känna dig säker och trygg när du väl har körkortet i handen!

Välkomna!
Mån-Tor: 09:30-17:30
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 259 kunder tycker om Gabriels Trafikskola

• 2020-07-15

VIKTORIA A skrev om Gabriels Trafikskola
    Är väldigt glad att jag valde Gabriels Trafikskola i Jakobsberg. Susanne är väldens bästa lärare! Skulle rekomendera henne 100ggr om. Klarade min teori och uppkörning på första försöket. Läs mer
  • 2020-01-27

Carina A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag körde mycket privat och köpte paket med 5 lektioner i två omgångar. Väldigt duktiga lärare som gav superbra tips och feedback. Jag kände mig stärkt och peppad efter varje lektion. De gjorde det möjligt för mig att klara kortet på första försöket. Tack så mycket!!! Ett speciellt tack till Fredrik <3 Läs mer

Patrik T skrev om Gabriels Trafikskola
    Deras mediumpaket för körkort som innehåller 14 lektioner, bil till uppkörningen, risk ettan och tvåan och teoriprov.

Det bästa med körskolan var min lärare som lät mig ta snabba steg genom utbildningen och alltid var lugn och sansad när vi var ute och körde.

Mina förväntningar var väldigt höga från början eftersom jag sökte mig dit på rekommendation. De förväntningarna slog dem med råge. Läs mer

John Michael R skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag tog körlektioner för automatkörkort. Fick bra vägledning för att bli medveten om brister i min körning tills jag kände mig säker i min körning. Mycket bra och trevlig personal på företaget. Jag är väldigt nöjd med Gabriels trafikskola. Läs mer

Caroline L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte 11 körlektioner vilket som va lite dyra men då man fick köra i 55 minuter så va det helt klart värt det. Jag blev väldigt trevligt bemött av alla, även om dem inte hade kört med mig i bil. Som helhet skulle jag helt klart rekommendera dem till andra. Läs mer

Lava E skrev om Gabriels Trafikskola
    Köpte 19 lektioner. Först ett paket på 14 och sedan 5 extra.
    Jag blev bemött på det bästa möjliga sätt och alla var otroligt trevliga och hjälpsamma med allt jag frågade om.
    Jag var till en början väldigt nervös innan jag skulle påbörja min första lektion för ville verkligen ha en bra lärare som kunde göra mig trygg och lugn. När jag fick min lärare kunde jag inte vara mer än nöjd. Allt var otroligt trevligt och kände mig trygg direkt. Jag fick hjälp med att boka nya lektioner och teoriprov vilket var till stor hjälp. Jag hoppades och förväntade att trafikskolan skulle vara en trevlig plats att vara på. Och när jag kom dit för första gången blev jag överväldigad av deras vänlighet och deras fantastiska hjälp.
    Körde med samma lärare hela tiden vilket var helt underbart. Jag fick lära mig så otroligt mycket och det är jag glad för. Kändes väldigt tryggt när min lärare följde med mig till uppkörningen och väntade där på mig. Och när jag sedan klarade det möttes jag av en stor kram! Hela upplevelsen på Gabriels Trafikskola har varit helt fantastisk och kommer gärna tillbaka igen och kan rekommendera alla att börja där. Går inte att få en bättre upplevelse och ett bättre bemötande.
    Tack för allt fina ni på Gabriels Trafikskola. Utan er hade jag inte tagit mitt körkort ❤️ Läs mer

Alexandra Z skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag ringde och bad om 10 körlektioner under två veckors tid. Trots mycket bokat lyckades dom fixa körlektionerna och jag klarade uppkörningen och hade ett körkort två veckor senare. Lisa var världens bästa körlärare, pedagogisk och gav många tips! Receptionen var alltid trevlig och gav mycket information och lyckades boka en uppkörning & skrivtid åt mig trots så kort varsel. Kan verkligen rekommendera Gabriels Trafikskola! Läs mer

Noah R skrev om Gabriels Trafikskola
    Hadde aldrig kört förut, köpte en intensivkurs på 15 lektioner, men la till ungefär 7 lektioner extra på det, tog körkortet efter 2 månader. Helt klart en av dom bästa besluten jag har tagit är att köra på Gabriels trafikskola, kör med Susanne och ni kommer garanterat ta erat körkort inom snar framtid oavsett om ni har kört bil innan eller inte, hon är tydlig, lärorik, och är bekväm och ha som lärare Läs mer

Jonny O skrev om Gabriels Trafikskola
    Trevlig personal men det är ganska dyrt. Läs mer
  • Eli M

2020-01-24

Eli M skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra skola, lite dyrt men värt, trevliga lärare. Läs mer

Noor A skrev om Gabriels Trafikskola
    Bästa trafikskolan !!!
    Bra bemötande av alla där i trafikskolan samt kände jag mig super nöjd!! Läs mer

Alina O skrev om Gabriels Trafikskola
    Super professionellt bemötande,
    Stort tack till min Lärare Susann hon är en guldstjärna. Så himla duktig på att lära ut i detalj om hur man ska titta i speglar, trafikregler osv.. Har aldrig träffat på en så grym lärare som hon och har varit på olika trafikskolor innan jag kom till Gabriels trafikskola i Jakobsberg.

Marie i receptionen är supertrevlig och hjälpte mig att hitta tider för körlektioner så att jag han köra mycket innan min uppkörning. Stort tack till henne för hjälpen också. Läs mer

Nicolas M skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket bra i kommunikation och upplevelse. Läs mer

Helena M skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag tycker att Gabriels trafikskola hjälpt mig med att ta mitt körkort snabbt och tryggt. Tack för att ni finns! Rekommenderas starkt Läs mer

Tomas L skrev om Gabriels Trafikskola
    bra lärare. Läs mer

Tobias W skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag övningskörde privat i ett halv år och var nästan redo för uppkörning, jag köpte 1 lektion för att se hur "duktig" jag var och jag fick en preliminär uppkörning direkt efter. Jag tog 5 lektioner för att lära mig det sista och att för att få en godkännande för att få uppkörnings tiden. Personalen är jätte trevlig och min handledare var jätte trevlig och kunnig på att lära ut. Klarade allt ihopa på första försöket. Läs mer

Emil J skrev om Gabriels Trafikskola
    Helt ok trafikskola, dock så var min lärare väldigt bra 10/10 till henne. Läs mer
  • 2020-01-10

Alexandra Sofie N skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag hittade Gabriels Trafikskola Östermalm av en slump och jag är så glad att jag valde att köpa trafiklektioner där.

Jag har kört med Robert som är en väldigt lugn, pedagogisk och vänlig lärare.

Som elev på trafikskolan känner man sig sedd och hörd och bemötandet är oerhört varmt och välkomnande.

Man är i trygga och kompetenta händer från början till slut. De är tydliga i att kommunicera hur processen går till, samt även generellt snabba att svara på mail/i telefon.

De har överträffat alla mina förväntningar och jag upplever att de är mycket bättre än sina konkurrenter. Läs mer
  • Nina L

2019-10-24

Nina L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jätte duktiga! Jag hade Lisa som lärare och hon var väldigt pedagogik och duktig på det hon gör. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Stort tack! Läs mer
  • 2019-09-30

Jonas M skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag körde med Susanne i drygt två månader och klarade uppkörningen på första försöket. Sammanlagt körde vi runt 15 lektioner tillsammans, och hon anpassade sig efter mina tidigare kunskaper (som hyfsad nybörjare). Vi gick igenom nya saker varje lektion, och allt satt som en smäck. Hon gav mig tydliga riktlinjer på egna övningar efter varje lektion vilket resulterade i en konstant utveckling. Susanne gav mig det jag behövde för att klara uppkörningen, och det är jag evigt tacksam för. Tack! Läs mer

Aida P skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte 10 körningar först sedan köpte jag 5 körningar (paketpris).
    Jag blev väl bemött av personalen som har stöttat mig igenom hela processen. Kändes verkligen bra!
    Det var min mamma som rekommenderade då hon själv tog sitt körkort där.
    Jag skulle rekommendera alla att gå på Gabriels trafikskola. Professionella och otroligt hjälpsamma! Läs mer

Edvin L skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra, bra, bra.

Körkort på första försöket. Läs mer

Matilda Q skrev om Gabriels Trafikskola
    Köpte paket med 10 lektioner men behövde fler. Hade en superbra och peppande lärare Läs mer
  • 2019-08-19

Jonatan W skrev om Gabriels Trafikskola
    Köpte ett litet paket med 9 lektioner och allt inkluderat. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Bra upplevelse, duktigare lärare och mysig trafikskola! Läs mer
  • 2019-08-17

Amanda N skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner-kitet! Jag blev tilldelad Susanne som lärare. Hon är en stjärna! Susanne är trevlig men ändå sträng. Detta såg jag endast som posetivt då när jag gjorde fel sa hon inte endast ”så får du inte göra” utan förklarade tydligt vad man ska göra istället och upprepar övningen tills man faktiskt förstår och kan! Och om man inte förstår kände jag ingen skam i att fråga då jag litade på att Susanne inte skulle dumförklara en utan förklara på ett annat sätt. Hon var under våra lektioner ihop även bra på det sättet att hon lärde mig teori samtidigt som vi körde och lämpade de i olika trafiksituationer. Körskolan kan via elevcentralen (teoriskola online som man får när man köper ett lektionspaket) ha koll på vad man har läst i teorin och prövar en under lektionerna om man kan det man har läst. Dem tillämpar även lektionerna till vad dem ser man har pluggat.
    Jag rekommenderar verkligen Gabriels trafikskola i Jakobsberg och framförallt Susanne! Läs mer
  • Talla G

2019-07-24

Talla G skrev om Gabriels Trafikskola
    I was told about the school by a friend and the people working in the company are so super friendly so cool is a good company and I like the way they do their job Läs mer
  • Angelica Paz Quintana M

2019-07-24

Angelica Paz Quintana M skrev om Gabriels Trafikskola
    Otroligt bra bemötande på kontoret och på telefon
    Duktiga och roliga lärare som man trivs med och känner sig säker
    Verkligen får man det som de lovar
    Tack de blev godkänd på en gång Läs mer
  • 2019-07-23

Ludwig E skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt bra körskola, det enda negativa var att jag fick fler lektioner bokade än vad vi kommit överens om, dock inget som ändrad mitt betyg om skolan, då jag behövde lektionerna!

Läraren Fredrik är grym Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Ludwig E
    Fredrik är verkligen grym! Tack för ditt omdöme och grattis igen till ditt körkort!
  • 2019-07-23

Adam S skrev om Gabriels Trafikskola
    Extremt duktiga och professionella! Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Adam S
    Tack Adam! Du var en jätte bra elev! Grattis igen till körkortet!
  • 2019-06-26

Linnea O skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag hade Susanne Pernilla Ljungstedt som trafikläget och är supernöjd. Bra, lugn och pedagogisk lärare. Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Linnea O
    Roligt att höra Linnea! Grattis igen till ditt körkort!
  • 2019-06-22

Eltaf R skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte rund 10 lektioner och de bokade uppkörning åt mig. Receptionist var väldigt hjälpsam och de hade bra plan på hur de ska lära ut och en checklista där de prickade av de delarna man klarade och skrev beskrivning om det behövdes och var lätt att komma den senare. Min lärare var också duktigt! Jag är väldigt nöjd med allt. Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Eltaf R
    Vad glada vi blir av ditt omdöme! Grattis igen till ditt körkort!
  • 2019-06-20

Fredrik H skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ursprungligen 10-lektioners paketet och teoriboken, men det blev ytterligera några lektioner eftersom jag inte kände mig redo. Min körlärare Ove var förstående och pedagogisk. Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Fredrik H
    Härligt att höra Fredrik! Grattis ännu en gång :)
  • 2019-06-13

Rickard W skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra tjänst, bra bemötande, rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Rickard W
    Tack Rickard! Kör försiktigt där ute!
  • 2019-06-13

Emilia K skrev om Gabriels Trafikskola
    Proffsigt och pedagogiskt. Värt både investerad tid och pengar. Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Emilia K
    Tack Emilia och du körde fantastiskt! Grattis igen till körkortet!
  • 2019-05-28

Andrea C skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ett intensivpaket om 10 lektioner. Lyssnade på körkortsljudboken på spotify och gjorde tester på körkortssidan som jag tyckte var superbra!

Klarade teori och uppkörning på första försöket. Tack till Lisa men även till Marie som alltid välkomnade en glatt och hjälpte att boka lektioner mm.

Hälsningar
    Andrea Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Andrea C
    Vad roligt att du även gillade korkortssidan.se. Stort grattis igen till körkortet. Kör försiktigt!
  • 2019-05-08

Mohamed Omer S skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte körlextioner på Gabriels trafikskolan, läraren var duktiga och forklarade på bästa sätt och visade mig att de är proffisionella och kuniga. Jag hade inte såna förväntningar innan jag träffade de och fick självfortroende efter uppmuntring och tips som läraren gav mig. Jag ska alldrig glömma de eftersom de gjorde mina drömmer levende. Jag vill säga tusen tack till Gabriels trafikskolan allihopa speciellt min lärare Lisa Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Mohamed Omer S
    Wow vilka ord! Så roligt att höra! Man ska aldrig sluta tro på sig själv! Grattis igen!
  • 2019-05-08

Rahel R skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är nöjd men mina körlektioner jag köpte ett paket och lite extra lektioner. Tack för min lärare så har jag nu klarat min uppkörning. Han visade verkligen eget innisiativ vilket fick mig att bli mer taggad. Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Rahel R
    Härligt att höra Rahel! Ibland behöver man den där extra uppmuntran för att bli taggad. Grattis ännu en gång!
  • 2019-04-12

Amina A skrev om Gabriels Trafikskola
    Sämsta skolan i Järfälla. Allt handlar om att tjäna pengar! Tar 1299 kr för uppkörning, man får inte ens köra till transportstyrelsen. Däremot måste man sitta o vakta bilen efter uppkörningen i 35 min som man betalat för. Fi, vad skamligt! Läs mer
    2019-05-08 Gabriels Trafikskola svarar Amina A
    Hej Amina!
    Det är tråkigt att du känner så. Liksom alla företag så tar man givetvis betalt för tjänster och ingen tvingar dig att betala. Ha en fortsatt bra dag.
    Gabriels Tafikskola
  • Samuel T

2019-03-06

Samuel T skrev om Gabriels Trafikskola
    Alla trafiklärare på den här skolan osar av professionalitet och är verkligen bra på sitt jobb. Under tiden här utvecklades jag väldigt mycket som förare, och blev mycket mer lugn och självsäker bakom ratten. Personalen är trevlig, hjälpsam, och väldigt serviceinriktad. Den här skolan är helt enkelt allt jag ville att den skulle vara. Inte bara en väg till körkortet, utan också en relationsbyggande skola som är mån om elevernas utveckling som förare. Tack för allt! Ni är grymma! Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Samuel T
    Tack Samuel! Detta är exakt vad vi försöker åstadkomma för att körkortet är en process, en utbildning och en dröm för många. Grattis igen och tack för ditt omdöme!
    Gabriels Trafikskola, Susanne L gillar detta
  • 2019-03-04

Sergej K skrev om Gabriels Trafikskola
    Gabriels trafikskola var jätte snälla och trevliga människor som bemötte eleverna bra och gick igenom vad alla individer behöver öva på.
    Hade inge speciella förväntningar alls . Finns inget att klaga på heller .
    Skulle aldrig klara utan min körkortlärare #Susanne:) Läs mer
    2019-07-23 Gabriels Trafikskola svarar Sergej K
    Susanne är en klippa! Tack för ditt omdöme och grattis till körkortet!
    Gabriels Trafikskola, Susanne L gillar detta
  • Filiz K

2019-02-24

Filiz K skrev om Gabriels Trafikskola
    Blev rekomenderad av en bekant och blev verkligen inte besviken. Rekomenderas starkt!! Läs mer
    2019-02-27 Gabriels Trafikskola svarar Filiz K
    Tack snälla för din rekommendation!
  • 2019-02-06

Bianca A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag började köra med Gabriels trafikskola i oktober 18 och körde någon gång i veckan/varannan vecka. Jag fick bra kunskaper både teoretiskt samt praktiskt och jag trodde aldrig jag skulle klara första uppkörningen men det gjorde jag. Jag är tacksam för all stöd och all driv ni gav mig! Ni har lärt mig mycket!
    Tack Läs mer
    2019-02-27 Gabriels Trafikskola svarar Bianca A
    Tack snälla Bianca för ditt omdöme! Det värmer att du tagit körkortet. Kör försiktigt!
    Susanne L gillar detta
  • 2019-01-25

Louise T skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag kan verkligen rekommendera Gabriels Trafikskola. De är hjälpsamma, lyhörda och väldigt trevliga. Stort Tack till Måns och all personal! 👍 Läs mer
    2019-02-06 Gabriels Trafikskola svarar Louise T
    Tack Lousie och ett stort grattis till körkortet!
  • Nora A

2018-12-27

Nora A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag har bara fina ord om Gabriels traffikskola, pedagogiska, tålmodiga & vänlig personal. En extra stjärna till Nicklas som hjälpte mig att ta körkort och stärkte mitt självförtroende i bilkörning, tack! Professionell och snabb undervisning, till skillnad från många andra skolor vill dom inte mjölka dig på pengar. Rekommenderar denna skola till alla som ska börja sin väg mot körkortet! Läs mer
    2019-01-02 Gabriels Trafikskola svarar Nora A
    Hej Nora!

Det värmer när vi läser ditt omdöme. Det betyder mycket för oss. God fortsättning!
  • 2018-12-19

gg d skrev om Gabriels Trafikskola
    Skulle inte rekommendera den här körskolan till någon Läs mer
    2019-01-02 Gabriels Trafikskola svarar gg d
    Hej!

Kan du vara vänlig och maila oss på info@gabrieltrafikskola.se så vi vet vem du är? Vi vill gärna se varför du känner så och hur vi kan förbättra oss.

Gabriels Trafikskola
  • 2018-12-04

Fabian M skrev om Gabriels Trafikskola
    Köpte ett intensivpaket.
    Mycket nöjd med både lärare och bemötande.
    Var knas med appen i början men det är ju inte trafikskolans fel.
    Rekommenderar starkt.
    Klarade både teori och uppkörning på första försöket Läs mer
    2019-01-03 Gabriels Trafikskola svarar Fabian M
    Härligt att höra Fabian! Kör försiktigt :)
  • 2018-11-30

Jonas L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 20 lektioner och behövde ta en lektion extra och klarade uppkörningen på första försöket. Företaget är väldigt trevligt och hjälpsamt men om man inte var ute i god tid fanns det inte alltid lediga körlektioner. Mina förväntningar var att jag skulle ha en snäll och trevlig lärare som skulle lära mig köra bil säkert, vilket jag fick :) Läs mer
  • 2018-11-29

Johan G skrev om Gabriels Trafikskola
    Intensiv paket
    Blev bemött välkomnande och trevligt
    Hade inga förväntningar , upplevelsen var mycket bättre än vad jag någonsin hade trott
    Trafikskolan lyckades lösa tidsbegränsade situationer på ett mycket snyggt och effektivt sätt. Fick känslan av att trafikskolan brydde sig påriktigt! Starkt rekommenderas Läs mer
  • 2018-11-27

Lova G skrev om Gabriels Trafikskola
    Köpte intensivkurs med 14 lektioner, riskettan och halkbana etc. Supernöjd med Gabriels trafikskola. Bra bemötande från start och det var perfekt för mig med en intensiv plan där allt bokades direkt. Körde med Måns och han var jättebra: lugn och låter en tänka själv men förklarar bra när man behöver det. Bästa med Gabriels var att lektionerna var 80 min långa, man hann verkligen komma in i körningen varje lektion. Rekommenderar Måns och Gabriels till alla som vill lära sig att köra bil. Tack för att ni hjälpte mig på min väg till körkortet :) Läs mer
    2018-11-29 Gabriels Trafikskola svarar Lova G
    Hej Lova! Tack för dina ord och ett stort grattis till körkortet. Kör försiktigt nu för det är halt på vägarna nu. God jul också :)
  • 2018-11-21

Wilma B skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 10 körlektioner, risk 1an och teoriböcker inkluderat. Jag blev bemött av trevlig personal och utbildare som verkligen är engagerade. Jag är väldigt nöjd med min utbildning och skulle rekommendera Gabriels trafikskola. Läs mer
    2018-11-29 Gabriels Trafikskola svarar Wilma B
    Bra jobbat Wilma med körkortet och ett stort grattis! Nu är det bara att tuta och köra :)

Artillerigatan 83, 115 30 Stockholm