Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Gabriels Trafikskola

Gabriels Trafikskola

Artillerigatan 83, 115 30 Stockholm — Visa karta

Gabriels Trafikskola finner du i Jakobsberg norr om Stockholm samt på Östermalm i centrala Stockholm. Våra centrala lägen gör Gabriels Trafikskola till ett naturligt val för dig som vill ta körkort i Stockholm!

Vi erbjuder skräddarsydd utbildning för B-körkort efter dina behov. Oavsett om du har erfarenhet sedan tidigare eller vill ta dina första styrtag hos oss kan vi erbjuda dig en flexibel lösning som du känner dig trygg med. Vi har både intensivkurser för att ta körkortet snabbt eller startpaket där man kan ta det i sin egen takt. Teoriutbildningen Riskettan samt handledarutbildning kan du också gå hos oss.

Vårt mål är att du ska bli bekväm med bilen och trafiken. Oavsett om ditt mål är att köra familjen, åka på bilsemester genom Europa eller köra i jobbet vill vi att du ska känna dig säker och trygg när du väl har körkortet i handen!

Välkomna!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:30-17:30
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 197 kunder tycker om Gabriels Trafikskola

• Johan H
    Johan H skrev om Gabriels Trafikskola
    Tog sammanlagt 22 lektioner hos Gabriels i Stockholm City, upplevde deras service som utomordentlig, och deras utbildning som oerhört pedagogisk och väl anpassad efter varje enskild elev. De skräddarsydde allt från schemaläggning till enskilda körmoment efter minsta behov jag hade (har exempelvis själv jobb under väldigt varierande tider, ofta reser jag dessutom iväg från stan). Jag hade personligen nästintill ingen erfarenhet med manuell växellåda (som jag tog körkort för), men trots det faktum att jag startade på ruta ett så tog jag mig framåt snabbt med trafiklärarnas vägledning. Oerhört kompetenta trafiklärare!

Utöver att driva en proffsig verksamhet är jag väldigt imponerad över Gabriels Trafikskolas allmänna attityd i samtliga skeden av min utbildning. Oavsett vem man har att göra med så möts man alltid av en positiv inställning. Jag ringde runt till ett tiotal trafikskolor när jag tänkte boka intensivkurs, och Gabriels var den enda som direkt plockade upp den positiva tråden och visade ett genuint intresse för att anpassa utbildningen efter mina arbetstider och behov. Den sköna ”klart-vi-fixar-det!”-attityd är vad som lyfter trafikskolan från att vara en toppkandidat till det enda och mest självklara valet i mina ögon.

Något dyrare än vissa andra trafikskolor förvisso, men samma eller bättre värde för pengarna tror jag uppriktigt är svårt att hitta. All hjälp och service man kan tänka sig behöva finns under ett och samma tak - plattformen de erbjuder, oavsett vilken nivå man ligger på eller hur ditt schema ser ut, är en fantastisk språngbräda till inte bara körkortet, utan en bra, genomgående körförmåga som varar därefter. En skola av högsta kvalité.

Trafikskola? Välj Gabriels!

Extra stort tack till Lisa, Oscar och Måns för er insats och bidrag till att ha gjort det ett nöje att ta körkort. Läs mer
  • Arvin T
    Arvin T skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte mellan packet intensivkurs. Min lärare Niklas var grym, han är extremt lärorik och pedagågisk samtidigt som han är duktig på att känna av eleven ifall det är för mycket på en och samma gång och behöver hjälpa till. Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag hade ingen erfarenhet alls innan jag skrev in mig på Gabriels på Östermalm.
    Fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande redan från start.
    Robert tog mycket väl hand om mig och Lisa såg till att jag fixade slutet för att sedan klara både teorin och uppkörningen på första försöket.

Tusen tack till er alla! Läs mer
  • David L
    David L skrev om Gabriels Trafikskola
    Gick från att ha nästan ingen körvana alls till att ha körkort inom en månad här. Körde 25 lektioner intensivt, och utan möjlighet att köra på egen hand. Trevligt bemötande och bekvämt att kunna ta lektioner inom centrala Stockholm. Hade alla lektioner med Lisa som jag kan starkt rekommendera som lärare! Kunde inte ha bett om en bättre. Tack! Läs mer
    2018-07-09 Gabriels Trafikskola svarar David L
    Lisa är en klippa! Tack för dina ord David och njut av körkortet!
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt bra och trevliga, hjälpte mig inte bara med körkort, utan gjorde mig också till en säker förare! Läs mer
    2018-07-09 Gabriels Trafikskola svarar Niklas P
    Sådana kommentarer som för oss att bli emotionella. Det är precis det det handlar om, att bli en bra och trygg förare. Inte bara ta ett körkort. Grattis Niklas!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra bemötande, bra och pedagogisk lärare. Rekomenderas Läs mer
    2018-07-09 Gabriels Trafikskola svarar Daniel H
    Tack Daniel! Ha en fantastisk sommar!
  • Maya G
    Maya G skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag gjorde en intesivkurs på två veckor (15 lektioner) och klarade både uppkörningen och teorin på första försöket. Jag tyckte att jag fick all hjälp jag behövde och blev bemött på ett vädligt bra sätt. Att ta körlektioner är nästan ett måste för att klara uppkörningen skulle jag tro. Handledarna där vet exakt vad som krävs. Läs mer
    2018-07-09 Gabriels Trafikskola svarar Maya G
    Tack Mya för ditt omdöme och grattis ännu en gång till körkortet!
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ca 7 lektioner samt uppkörning.
    Väldigt nöjd är jag med körningen. Fick körkort på första försöket. Läs mer
    2018-07-09 Gabriels Trafikskola svarar Jeanette H
    Yes det fick du :) Grattis och kör försiktigt där ute!
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Gabriels Trafikskola
    Grymt bra lärare och service! Dem hjälper dig med allt för att fixa körkortet på nolltid. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Fanny E
    Fanny E skrev om Gabriels Trafikskola
    En riktigt bra körskola med trevliga & kunniga lärare. Bra bemötande från början till körkort. 😀👍🏻 Läs mer
  • Felix D
    Felix D skrev om Gabriels Trafikskola
    I börjar var det struligt, mina lektioner blev ombokade många gånger. Men med tiden så blev allt bättre. Dom la upp en plan åt mig, bokade uppkörning och skrivning. Och idag kan jag stolt rekommendera Gabriels trafikskola Läs mer
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag körde endast med trafikskolan, inget på egen hand. Mycket snälla och hjälpsamma var de på trafikskolan, hade även bra kunskap om vad som skulle bedömas på körproven. Jag tog totalt ca. 40 körlektioner, och klarade båda proven på det. Läraren jag hade var mycket noga med att sätta upp en plan om hur många lektioner som krävdes och satte även upp mål som skulle uppnås. Mycket nöjd med min tid hos Gabriels trafikskola. Läs mer
    2018-05-08 Gabriels Trafikskola svarar Isabella L
    Stort grattis till körkortet!!
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag körde 10st körningar de är fantastiskt och hjälpsamma människor alla
    Jag är mycket nöjd med min resultat Läs mer
    2018-05-08 Gabriels Trafikskola svarar Linnea L
    Härligt att läsa Linnea! Grattis till körkortet!
  • Malin J
    Malin J skrev om Gabriels Trafikskola
    Tack Gabriels trafikskola för att ni fick mig att tycka det är kul att köra bil. För allt ni lärt mig och för ert tålamod. Nu ska jag mängdträna med den kunskap jag har med mig i bagaget från er och sen ska nog även den här räddharen ta sitt körkort :) Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Malin J
    Du kommer att klara det! Vi kommer sakna prata med dig på kontoret. Lycka till med flytten och ha en grym sommar!
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt nöjd! Köpte 5 lektioner och fick hjälp med att boka uppkörning snabbt och klarade det på första försöket! Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Linnea L
    Du för grym Linnea! Stort grattis igen!
  • Sofia I
    Sofia I skrev om Gabriels Trafikskola
    Köpte intensivkurs med 15 lektioner. Hela upplevelsen har varit mycket trevlig och undervisande: jag fick lära mig så jag förstod och fock massor med tips för hur man underlättar körningen! Rekommenderas!! Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Sofia I
    Kul att det var så givande. Grattis och kör försiktigt ute på vägarna!
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag tog mitt körkort med Gabriels trafikskola och är väldigt nöjd. Bra bemötande från början och hela vägen igenom, och dessutom väldigt trevliga och pedagogiska lärare! Rekommenderar starkt. Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Pontus E
    Härligt att höra att du var nöjd Pontus. Bra jobbat med utbildningen och grattis till körkortet!
  • Todd B
    Todd B skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ett paket på 10 lektioner hos Gabriels på östermalm och är väldigt nöjd med hela upplevelsen. Jag fick chans att köra med samtliga lärare och de var grymma allihop.

Särskilt bra var stödet jag fick när jag kuggade min första uppkörning - man var uppmuntrande och positiv, tvivlade aldrig på mina förmågor (jag var fullt redo men klantade mig litegrann) och hjälpte mig att få en ny uppkörning på mindre än två veckor. Jag rekommenderar denna trafikskola varmt. Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Todd B
    Ibland klarar man inte det direkt och då måste man inte ge upp hoppet. Du kämpade direkt och tog körkortet på andra försöket. Bra jobbat Todd och grattis till körkortet!
  • Joni J
    Joni J skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte fem körlektioner som hjälpte mig att klara uppkörningen på första försöket. Den första lektionen påpekades mina förbättringsområden och resterande lektioner förbättrande dem till en optimal nivå. Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Joni J
    Mycket bra jobbat Joni med körlektionerna. Grattis!
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jättetrevliga körlärare som verkligen vill att man ska lyckas, superutbildning, proffsigt Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Sofia A
    Lycka ni så lyckas vi! Stort grattis till körkortet igen Sofia!
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt nöjd! Duktiga lärare och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Ulrika B
    Härligt att höra Ulrika! Stort grattis till körkortet än en gång :)
  • Keyze F
    Keyze F skrev om Gabriels Trafikskola
    Det var fantastiska upplevelser. Jag kom till Gabriel trafikskolan med lite förmåga och kunskap om bil körning och lämnade som en självständig chaufför med körkort i väldigt kort tid.

Jag köpte bara 6 kör lektioner av 80 minuter varje, men har lärt mig enormt mycket. Personalen och lärarna är mest trevliga och hjälpsamma folk som alla skulle önska träffa.

jag rekommenderar alla som vill ta körkort i kort tid och lite kostnader till Gabriels trafikskolan.
    Tack GABRIELS TRAFIKSKOLAN och min lärare SABER. Läs mer
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket bra och seriös bilskola tycker jag. Jag hade Niklas som lärare, och han var kanonbra. Det kändes hela tiden som att fokus låg på att lära sig köra bil i allmänhet, inte på att "taktikplugga" för att t ex lära sig fickparkera som en kung med EN bil, och bli osäker i alla andra bilar. Det man lär sig ska fungera även efter uppkörning, i en annan bil, i en annan stad.

I övrigt har Leen och Marie hjälp till med inbokning av allt möjligt. Ta hjälp av dem! Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Gabriels Trafikskola
    Tog körkort på rekordtid - kan bara bli netyget utmärkt! Läs mer
    2018-03-14 Gabriels Trafikskola svarar Peter S
    På inte 2 veckor så tog du körkortet! Så starkt jobbat. Grattis!
  • William B
    William B skrev om Gabriels Trafikskola
    Professionella lärare, bra utvärdering. Köpte 10 lektioner samtidigt som en kompis, vi fick varsin extra gratis. Bra med tider som börjar kl 7, så man hinner till jobbet efter. Fräscha bilar Läs mer
    2018-03-14 Gabriels Trafikskola svarar William B
    Och så tog du körkortet på första försöket! Grattis William!
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Gabriels Trafikskola
    Proffsigt bemötande och varje lektion kändes givande. Gabriels håller vad dom lovar och de vill verkligen att man ska bli en bra förare. Läs mer
    2018-03-09 Gabriels Trafikskola svarar Karolina L
    Det vill vi verkligen. Grattis till körkortet Karolina!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket bra! Körde med Johan och han va suverän! Läs mer
    2018-03-09 Gabriels Trafikskola svarar Daniel M
    Härligt att höra Daniel! Grattis till körkortet!
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag tog 25 körlektioner och klarade körkortet på första försöket. Är super nöjd med Gabriels trafikskola. De lär ut på ett jättebra sätt och är alltid trevliga och hjälpsamma. Jag skulle rekommendera dem till alla jag känner som ska ta körkort. Läs mer
    2018-03-09 Gabriels Trafikskola svarar Emelie A
    Tack för dina fina ord Emilie. Du var en fantastisk elev. Grattis igen till körkortet!
  • Ranna K
    Ranna K skrev om Gabriels Trafikskola
    Från att man kommer innanför dörren på Gabriels Trafikskola till att man sitter bakom ratten så känner man en samhörighet. Man välkomnas in i en familj. Jag har i flera år skjutit på att ta körkortet men på ca 2 månader har jag tillsammans med Gabriels Trafikskola lyckats få körkortet! Jag kan varmt rekommendera denna skola, otroliga instruktörer och smidig process där skolan i princip tar hand om allt. Tack till alla på Gabriels för all hjälp och för att jag äntligen har körkortet i hand! Läs mer
    2018-03-09 Gabriels Trafikskola svarar Ranna K
    Det är exakt det vi vill att ni ska känna Ranna. Omhändertagna från början till att ni har körkortet. Ditt omdöme värmer. Grattis igen till körkortet.
  • Engla L
    Engla L skrev om Gabriels Trafikskola
    Alla är super trevliga som jag har träffat. Två väldigt bra och trevliga lärare som jag har haft på så kort tid bara. Dom var jättebra Läs mer
    2018-03-09 Gabriels Trafikskola svarar Engla L
    Härligt att höra Engla! Grattis till körkortet :)
  • Emma A
    Emma A skrev om Gabriels Trafikskola
    Mitt mål var att ta körkort på kort tid, och jag startade verkligen från noll (visste inte ens i vilken ordning bilens pedaler satt). Jag hade läst positiva omdömen om Gabriels Trafikskola på nätet, och ringde därför hit och förklarade mina förutsättningar. Och redan från den första inledande kontakten per telefon, har jag fått ett professionellt, personligt, varmt och enormt hjälpsamt bemötande av Marie i receptionen. Hon är skälet till att det från början kändes rätt att välja Gabriels Trafikskola.

Jag har huvudsakligen kört med Fredrik, som är en rakt igenom proffsig lärare. Tålmodig, lugn och ödmjuk med fullständig koll på allt. Mycket av det han har lärt mig kommer jag alltid att ha med mig i bakhuvudet ute i trafiken. Han har stärkt mig i att våga ta för mig mer, något som jag ibland har svårt för.

Tack vare Gabriels klarade jag uppkörningen på första försöket, och nu sittter jag här med mitt rykande färska körkort :) Läs mer
    2018-03-09 Gabriels Trafikskola svarar Emma A
    Wow det är sådana här storys som får oss att förstå hur viktigt vårt yrke är och vad det betyder för er att ta körkort. Ett stort grattis Emma till ditt körkort!
  • Oscar Y
    Oscar Y skrev om Gabriels Trafikskola
    Superbra från första kontakt till jag fick körkortet på första försöket! Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-06 Gabriels Trafikskola svarar Oscar Y
    Härligt att höra Oscar! Grattis till körkortet!
  • Carl K
    Carl K skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra bemötande och insatta handledare som vill de bästa för eleverna, har körkort idag pga dem, super bra service men lite väl dyrt kanske. 4/5! Rekommenderas men man ska vara beredd på att ge en slant för kortet. Läs mer
    2018-02-06 Gabriels Trafikskola svarar Carl K
    Vi gör vårt bästa för er :) Grattis till körkortet igen och kör försiktigt!
  • Karin U
    Karin U skrev om Gabriels Trafikskola
    En seriös och bra trafikskola, med mycket duktiga och trygga trafiklärare! Läs mer
    2018-02-06 Gabriels Trafikskola svarar Karin U
    Grattis till körkortet Karin! Din bild finns på vår Instagram och Facebook!
  • Eric I
    Eric I skrev om Gabriels Trafikskola
    Dubbel lektionerna har varit väldigt bra
    Enkel lektionerna var däremot inte lika givande Läs mer
    2018-01-18 Gabriels Trafikskola svarar Eric I
    Hej Eric! Stort grattis till körkortet. Dubbellektioner ger väldigt mycket. Vi är noga med att ha dessa i slutet av utbildningen för att kunna öva ordentligt inför uppkörning.
  • Linn Anna Katarina P
    Linn Anna Katarina P skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag tog många lektioner av Gabriels trafikskola i Jakobsberg. Marie i reseptionen är riktigt hjälpsam och man kan i princip få hjälp med allt från henne. Riktigt trevlig! Körskolelärarna upplever jag lite olika kompetenta. Körde med tre olika killar. 2 av de var super bra tycker jag. Har kört på många andra skolor i Sthlm tidigare men inte känt att jag lärt mig särskilt mycket. Dessa killar hjälpte mig verkligen med det jag inte tänkte på som borde förbättrats. Med hjälp av det fick jag mitt körkort. Rekomenderar verkligen Gabriels trafikskola i Jakobsberg. Framförallt läraren Niklas. Läs mer
    2018-01-18 Gabriels Trafikskola svarar Linn Anna Katarina P
    Hej Linn! Vi gör vårt bästa för er och Marie är en klippa. Tack för dina ord och kör försiktigt.
  • Carl S
    Carl S skrev om Gabriels Trafikskola
    Riktigt bra lärare och en bra sammansatt paket Läs mer
    2018-01-18 Gabriels Trafikskola svarar Carl S
    Grattis till körkortet Carl! Bra jobbat :)
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Gabriels Trafikskola
    Felfri process hela vägen, alla på Gabriels trafikskola är proffs! Läs mer
    2018-01-04 Gabriels Trafikskola svarar Marcus B
    Tack Marcus och grattis till körkortet! Glöm inte att kolla in din bild på Instagram!
  • Cristina D
    Cristina D skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra info ang priser och upplägg över telefon. Jag valde fast pris. Lärarna är pedagogiska och lugna. Fokus på att lära sig grunderna noggrant så att manövrering blir enklare längre fram och man kan fokusera på allt nytt som händer istället. Riktigt bra skola allt som allt! Supernöjd! Läs mer
    2018-01-04 Gabriels Trafikskola svarar Cristina D
    Roligt att du är nöjd Christina. Det var jätte kul att ha dig som elev. Din bild ligger uppe på vår Instagram och Facebook :) Kör försiktigt!
  • Mikaela P
    Mikaela P skrev om Gabriels Trafikskola
    Alltså TACK! Köpta intensivkurs med 15 lektioner och idag har jag körkort!! Störst tack till Saber!! Världens bästa lärare! TACKTACKTACK❤️ Läs mer
    2018-01-04 Gabriels Trafikskola svarar Mikaela P
    Tack själv Mikaela! Saber är en klippa :) Gratis igen till körkortet!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket bra från början till slut! Läs mer
    2018-01-04 Gabriels Trafikskola svarar Sandra B
    Härligt att höra Sandra! Grattis till körkortet!
  • Isabelle W
    Isabelle W skrev om Gabriels Trafikskola
    Uppskattar lärarna och denna körskola enormt mycket, kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2018-01-04 Gabriels Trafikskola svarar Isabelle W
    Tack för dina ord Isabelle! Grattis igen till körkortet och kör försiktigt där ute :)
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag har fått den hjälp och vägledning som jag önskat hela vägen till körkortet! Väldigt bra bemötande från alla. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-12-08 Gabriels Trafikskola svarar Sandra E
    Härligt att höra Sandra! Grattis igen till körkortet. Gos jul!
  • Per A
    Per A skrev om Gabriels Trafikskola
    Lärarna är mycket bra och kunniga. När man mailade support fick man alltid ett snabbt och tillfredsställande svar. Man fick bra hjälp med att boka det man behövde. Jag blev mycket trevligt bemött. Läs mer
    2017-12-08 Gabriels Trafikskola svarar Per A
    Hej Per! Vad glada vi blir av dina ord. Det värmer. Grattis till körkortet och ha en underbar jul!
  • Emilie J
    Emilie J skrev om Gabriels Trafikskola
    Vänligt och professionellt bemötande från alla. Alltid villiga att lösa lektioner och annat så det passar med en själv.
    Grejade körkortet på första försöket tack vare Gabriels trafikskola!:) Läs mer
    2017-12-01 Gabriels Trafikskola svarar Emilie J
    Härligt att höra Emilie! Glöm inte att kolla in din bild på våran Facebook och Instagram. Stort grattis igen och God jul!
  • Gabrielle L
    Gabrielle L skrev om Gabriels Trafikskola
    Alla personer som jag har stött på Gabriels Trafiksskola, både på Artellerigatan och i Jakobsberg har varit varma och visat ett fint välkomnande.
    Jacob är otroligt pedagogisk och väldigt duktig på det han gör, han har ett säkert och betryggande sätt att vara på och extremt duktig på att se vad som krävs och hur det ska kommuniceras ut mot student.
    Ola och Fredrik som jag har kört med har hanterat uppgiften på absolut bästa sätt och jag är otroligt tacksam för deras insats.

En fantastisk körskola helt enkelt. Läs mer
    2017-12-01 Gabriels Trafikskola svarar Gabrielle L
    Du är fantastisk! Tack för dina fina ord Gabrielle och grattis igen till körkortet! God Jul!
  • Fariba N
    Fariba N skrev om Gabriels Trafikskola
    Fantastisk .Jag var besviken när jag kom till skolan och fick hjälp av pedagogiska lärare. Jag var underkänd 3 ggr redan. Efter 20 kör lektion blev jag godkänd. Läs mer
    2017-12-01 Gabriels Trafikskola svarar Fariba N
    Hej Fariba! Vi är glada att du äntligen hamnade rätt och tog körkortet via oss. Ett stort grattis. Kolla gärna in din bild på våran Facebook/Instagram också. God Jul!
  • Isak
    Isak skrev om Gabriels Trafikskola
    Jättebra skola! Rekommenderas verkligen. Extra tack till Niklas, som är en väldigt pedagogisk och bra lärare! Läs mer
    2017-11-20 Gabriels Trafikskola svarar Isak
    Hej Isak och tack för dina ord! Din bild finns nu på våran Instagram och Facebook där du tagit körkortet! Grattis igen!
  • Hassan H
    Hassan H skrev om Gabriels Trafikskola
    Allt var klockrent. Nu är även teorin fixad så dags att bege mig ut på vägarna på ett trafiksäkert och ansvarsfullt sätt. Läs mer
    2017-11-20 Gabriels Trafikskola svarar Hassan H
    Tjena Hassan! Härligt att höra att du grejade teorin också. Det börjar bli halt nu så kör försiktigt. Grattis igen!
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Gabriels Trafikskola
    Mkt nöjd med Gabriels Trafikskola! Vänliga instruktörer, härligt familjeföretag!
    Jag köpte intensivpaketet med 20 lektioner- iom att jag aldrig suttit framför ratten tidigare var detta toppen att komplettera med körning på hemmaplan!
    Teoridelen på nätet var toppen!
    Riktigt nöjd och sjukt glad över mitt körkort!!! Läs mer
    2017-11-20 Gabriels Trafikskola svarar Mikaela S
    Vad glada vi blir! Grattis igen Mikaela!

Artillerigatan 83, 115 30 Stockholm