Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Gabriels Trafikskola

Gabriels Trafikskola

Artillerigatan 83, 115 30 Stockholm — Visa karta

Gabriels Trafikskola finner du i Jakobsberg norr om Stockholm samt på Östermalm i centrala Stockholm. Våra centrala lägen gör Gabriels Trafikskola till ett naturligt val för dig som vill ta körkort i Stockholm!

Vi erbjuder skräddarsydd utbildning för B-körkort efter dina behov. Oavsett om du har erfarenhet sedan tidigare eller vill ta dina första styrtag hos oss kan vi erbjuda dig en flexibel lösning som du känner dig trygg med. Vi har både intensivkurser för att ta körkortet snabbt eller startpaket där man kan ta det i sin egen takt. Teoriutbildningen Riskettan samt handledarutbildning kan du också gå hos oss.

Vårt mål är att du ska bli bekväm med bilen och trafiken. Oavsett om ditt mål är att köra familjen, åka på bilsemester genom Europa eller köra i jobbet vill vi att du ska känna dig säker och trygg när du väl har körkortet i handen!

Välkomna!
Mån-Tor: 09:30-17:30
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 230 kunder tycker om Gabriels Trafikskola

• 2019-06-26

Linnea O skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag hade Susanne Pernilla Ljungstedt som trafikläget och är supernöjd. Bra, lugn och pedagogisk lärare. Läs mer
  • 2019-06-22

Eltaf R skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte rund 10 lektioner och de bokade uppkörning åt mig. Receptionist var väldigt hjälpsam och de hade bra plan på hur de ska lära ut och en checklista där de prickade av de delarna man klarade och skrev beskrivning om det behövdes och var lätt att komma den senare. Min lärare var också duktigt! Jag är väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • 2019-06-20

Fredrik H skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ursprungligen 10-lektioners paketet och teoriboken, men det blev ytterligera några lektioner eftersom jag inte kände mig redo. Min körlärare Ove var förstående och pedagogisk. Läs mer
  • 2019-06-13

Rickard W skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra tjänst, bra bemötande, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-13

Emilia K skrev om Gabriels Trafikskola
    Proffsigt och pedagogiskt. Värt både investerad tid och pengar. Läs mer
  • 2019-05-28

ANDREA C skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ett intensivpaket om 10 lektioner. Lyssnade på körkortsljudboken på spotify och gjorde tester på körkortssidan som jag tyckte var superbra!

Klarade teori och uppkörning på första försöket. Tack till Lisa men även till Marie som alltid välkomnade en glatt och hjälpte att boka lektioner mm.

Hälsningar
    Andrea Läs mer
  • 2019-05-08

Mohamed Omer S skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte körlextioner på Gabriels trafikskolan, läraren var duktiga och forklarade på bästa sätt och visade mig att de är proffisionella och kuniga. Jag hade inte såna förväntningar innan jag träffade de och fick självfortroende efter uppmuntring och tips som läraren gav mig. Jag ska alldrig glömma de eftersom de gjorde mina drömmer levende. Jag vill säga tusen tack till Gabriels trafikskolan allihopa speciellt min lärare Lisa Läs mer
  • 2019-05-08

Rahel R skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är nöjd men mina körlektioner jag köpte ett paket och lite extra lektioner. Tack för min lärare så har jag nu klarat min uppkörning. Han visade verkligen eget innisiativ vilket fick mig att bli mer taggad. Läs mer
  • 2019-04-12

AMINA A skrev om Gabriels Trafikskola
    Sämsta skolan i Järfälla. Allt handlar om att tjäna pengar! Tar 1299 kr för uppkörning, man får inte ens köra till transportstyrelsen. Däremot måste man sitta o vakta bilen efter uppkörningen i 35 min som man betalat för. Fi, vad skamligt! Läs mer
    2019-05-08 Gabriels Trafikskola svarar AMINA A
    Hej Amina!
    Det är tråkigt att du känner så. Liksom alla företag så tar man givetvis betalt för tjänster och ingen tvingar dig att betala. Ha en fortsatt bra dag.
    Gabriels Tafikskola
  • Samuel T

2019-03-06

Samuel T skrev om Gabriels Trafikskola
    Alla trafiklärare på den här skolan osar av professionalitet och är verkligen bra på sitt jobb. Under tiden här utvecklades jag väldigt mycket som förare, och blev mycket mer lugn och självsäker bakom ratten. Personalen är trevlig, hjälpsam, och väldigt serviceinriktad. Den här skolan är helt enkelt allt jag ville att den skulle vara. Inte bara en väg till körkortet, utan också en relationsbyggande skola som är mån om elevernas utveckling som förare. Tack för allt! Ni är grymma! Läs mer
  • 2019-03-04

Sergej K skrev om Gabriels Trafikskola
    Gabriels trafikskola var jätte snälla och trevliga människor som bemötte eleverna bra och gick igenom vad alla individer behöver öva på.
    Hade inge speciella förväntningar alls . Finns inget att klaga på heller .
    Skulle aldrig klara utan min körkortlärare #Susanne:) Läs mer
  • Filiz K

2019-02-24

Filiz K skrev om Gabriels Trafikskola
    Blev rekomenderad av en bekant och blev verkligen inte besviken. Rekomenderas starkt!! Läs mer
    2019-02-27 Gabriels Trafikskola svarar Filiz K
    Tack snälla för din rekommendation!
  • 2019-02-06

Bianca A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag började köra med Gabriels trafikskola i oktober 18 och körde någon gång i veckan/varannan vecka. Jag fick bra kunskaper både teoretiskt samt praktiskt och jag trodde aldrig jag skulle klara första uppkörningen men det gjorde jag. Jag är tacksam för all stöd och all driv ni gav mig! Ni har lärt mig mycket!
    Tack Läs mer
    2019-02-27 Gabriels Trafikskola svarar Bianca A
    Tack snälla Bianca för ditt omdöme! Det värmer att du tagit körkortet. Kör försiktigt!
  • 2019-01-25

Louise T skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag kan verkligen rekommendera Gabriels Trafikskola. De är hjälpsamma, lyhörda och väldigt trevliga. Stort Tack till Måns och all personal! 👍 Läs mer
    2019-02-06 Gabriels Trafikskola svarar Louise T
    Tack Lousie och ett stort grattis till körkortet!
  • Nora A

2018-12-27

Nora A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag har bara fina ord om Gabriels traffikskola, pedagogiska, tålmodiga & vänlig personal. En extra stjärna till Nicklas som hjälpte mig att ta körkort och stärkte mitt självförtroende i bilkörning, tack! Professionell och snabb undervisning, till skillnad från många andra skolor vill dom inte mjölka dig på pengar. Rekommenderar denna skola till alla som ska börja sin väg mot körkortet! Läs mer
    2019-01-02 Gabriels Trafikskola svarar Nora A
    Hej Nora!

Det värmer när vi läser ditt omdöme. Det betyder mycket för oss. God fortsättning!
  • 2018-12-19

gg d skrev om Gabriels Trafikskola
    Skulle inte rekommendera den här körskolan till någon Läs mer
    2019-01-02 Gabriels Trafikskola svarar gg d
    Hej!

Kan du vara vänlig och maila oss på info@gabrieltrafikskola.se så vi vet vem du är? Vi vill gärna se varför du känner så och hur vi kan förbättra oss.

Gabriels Trafikskola
  • 2018-12-04

Fabian M skrev om Gabriels Trafikskola
    Köpte ett intensivpaket.
    Mycket nöjd med både lärare och bemötande.
    Var knas med appen i början men det är ju inte trafikskolans fel.
    Rekommenderar starkt.
    Klarade både teori och uppkörning på första försöket Läs mer
    2019-01-03 Gabriels Trafikskola svarar Fabian M
    Härligt att höra Fabian! Kör försiktigt :)
  • 2018-11-30

Jonas L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 20 lektioner och behövde ta en lektion extra och klarade uppkörningen på första försöket. Företaget är väldigt trevligt och hjälpsamt men om man inte var ute i god tid fanns det inte alltid lediga körlektioner. Mina förväntningar var att jag skulle ha en snäll och trevlig lärare som skulle lära mig köra bil säkert, vilket jag fick :) Läs mer
  • 2018-11-29

Johan G skrev om Gabriels Trafikskola
    Intensiv paket
    Blev bemött välkomnande och trevligt
    Hade inga förväntningar , upplevelsen var mycket bättre än vad jag någonsin hade trott
    Trafikskolan lyckades lösa tidsbegränsade situationer på ett mycket snyggt och effektivt sätt. Fick känslan av att trafikskolan brydde sig påriktigt! Starkt rekommenderas Läs mer
  • 2018-11-27

Lova G skrev om Gabriels Trafikskola
    Köpte intensivkurs med 14 lektioner, riskettan och halkbana etc. Supernöjd med Gabriels trafikskola. Bra bemötande från start och det var perfekt för mig med en intensiv plan där allt bokades direkt. Körde med Måns och han var jättebra: lugn och låter en tänka själv men förklarar bra när man behöver det. Bästa med Gabriels var att lektionerna var 80 min långa, man hann verkligen komma in i körningen varje lektion. Rekommenderar Måns och Gabriels till alla som vill lära sig att köra bil. Tack för att ni hjälpte mig på min väg till körkortet :) Läs mer
    2018-11-29 Gabriels Trafikskola svarar Lova G
    Hej Lova! Tack för dina ord och ett stort grattis till körkortet. Kör försiktigt nu för det är halt på vägarna nu. God jul också :)
  • 2018-11-21

Wilma B skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 10 körlektioner, risk 1an och teoriböcker inkluderat. Jag blev bemött av trevlig personal och utbildare som verkligen är engagerade. Jag är väldigt nöjd med min utbildning och skulle rekommendera Gabriels trafikskola. Läs mer
    2018-11-29 Gabriels Trafikskola svarar Wilma B
    Bra jobbat Wilma med körkortet och ett stort grattis! Nu är det bara att tuta och köra :)
  • Micke P

2018-11-19

Micke P skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte först ett mellan paket o sen ett mindre( för jag behövde det)
    Supertrevliga lärare o superflexibla ägare.
    Jag behövde sluta mina körlektioner hemma för o få det o fungera med barnhämtning o aktiviteter o det var inga problem.
    Jag ör så sjukt nöjd med Gabriels trafikskola o rekommenderar dom till alla jag känner!!! Läs mer
    2018-11-29 Gabriels Trafikskola svarar Micke P
    Det värmer när man läser ett sådant här omdöme Micke! Härligt att du kände dig nöjd. Grattis igen och god jul!
  • 2018-11-19

Julia N skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra lärare, bra tider på körningen, bra priser och bra bemött av alla som jobbade där, kunde inte valt en bättre körskola! Läs mer
    2018-11-29 Gabriels Trafikskola svarar Julia N
    Härligt att höra Julia! Grattis till körkortet ännu en gång och kör försiktigt :)
  • 2018-10-20

George H skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte 43 körlektioner. Jag blev bemött på ett bra och respektfult sätt.

Mina förväntningar som jag tyckte jag att de levde upp till.

Upplevelsen kännde jag var bra Läs mer
    2018-11-07 Gabriels Trafikskola svarar George H
    Härligt att höra George! Grattis till körkortet och kör försiktigt!
  • 2018-10-12

Manda L skrev om Gabriels Trafikskola
    Intensivkurs, bemötandet är super trevliga och tydliga när dem lär ut!! Jätte nöjd med allt. Lärde mig snabbt och kände mig väldigt trygg i deras händer Läs mer
    2018-10-16 Gabriels Trafikskola svarar Manda L
    Vad roligt att höra Manda! Grattis ännu en gång till körkortet!
  • 2018-10-12

Kumar S skrev om Gabriels Trafikskola
    Very good school. Highly recommended... Läs mer
    2018-10-16 Gabriels Trafikskola svarar Kumar S
    Thx! Have a great day and congrats to your license.
  • Tuva F

2018-10-04

Tuva F skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt bra och professionellt! Läs mer
    2018-10-08 Gabriels Trafikskola svarar Tuva F
    Tack Tuva! Grattis till körkortet :)
  • 2018-10-04

Tim L skrev om Gabriels Trafikskola
    Körningen gick bra. Betalningen blev dåligt. Läs upp hur resursbanken fungerar innan man börjar fråga folk om pengar. Man kräver pengar av resursbanken, inte privat personer. Men annars var det bra. Läs mer
    2018-10-08 Gabriels Trafikskola svarar Tim L
    Hej Tim! Härligt att körningen gick bra och att du tog körkortet. Angående Resurs Bank:

Det är räntefritt i upp till 24 månader. De tar en Administrativ avgift på 35 kr i månanden samt en engångsavgift beroende på hur många månader då lägger avbetalningen på.

Kör försiktigt :)
  • 2018-09-29

Sangram N skrev om Gabriels Trafikskola
    It was really good information. The teacher was excellent. Läs mer
    2018-10-08 Gabriels Trafikskola svarar Sangram N
    We are glad to hear that. Congrats to you driving license!
  • 2018-09-28

Eda A skrev om Gabriels Trafikskola
    Körde intensivt i tre veckor, totalt 15 körleltioner a 80 min på Gabriels Trafikskola, Östermalm. Fjärde veckan gjorde jag teoriprov och uppkörning klarade bägge.
    Använde mig endast utav appen för att förbereda mig för kunskapsprovet, super smidigt.
    Var pga tidigare erfarenheter med tidigare trafikskola ganska osäker och skärrad över att ta körkort.
    Hade dåligt självförtroende över min körning och hela körkortet var ångestladdat.
    Gabriels trafikskola blev lösningen, bättre lärare än Robert får man leta efter! Lugn och pedagogisk precis det jag behövde. Så glad och tacksam över att jag valde Gabriels Trafikskola.
    All personal är helt fantastisk och hjälpsamma, i en trevlig miljö. Tveka inte! Läs mer
    2018-10-02 Gabriels Trafikskola svarar Eda A
    Wow Eda! Vilket omdöme och vi blir alldeles varma om hjärtat. Vad glada vi blir! Kör försiktigt och grattis ännu en gång till körkortet!
  • 2018-09-26

Simon G skrev om Gabriels Trafikskola
    Körlektioner - duktiga instruktöter och blev bemött bra! Företaget levfe upp till mina förväntningar! Läs mer
    2018-10-02 Gabriels Trafikskola svarar Simon G
    Härligt att höra Simon! Grattis ännu en gång :)
  • 2018-09-19

Yasmine S skrev om Gabriels Trafikskola
    Min upplevelse av Gabriels trafikskola har bara varit bra. Bemötandet från personalen har varit jättebra. Tycker att personalen har varit väldigt duktiga på att förklara olika situationer i trafiken. Mina förväntningar var att jag skulle ta körkortet och tack vare kör läraren Ola så gjorde jag det. Läs mer
    2018-10-08 Gabriels Trafikskola svarar Yasmine S
    Härligt att höra Yasmine! Grattis till ditt körkort ännu en gång och kör försiktigt :)
  • Alexander B

2018-09-16

Alexander B skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag hade 8 körlektioner och var rädd för att jag skulle ha en lärare som var stel och inte sa så mycket, jag fick rena motsatsen jag fick en glad och bra körlärare som jag kände mig trygg med. Kunde inte frågat om något mer klarade uppkörningen på första försöket samma med teorin. Riktigt bra körskola! Läs mer
    2018-10-08 Gabriels Trafikskola svarar Alexander B
    Det är viktigt att du som elev känner dig avslappnad i bilen. Kul att trivdes hos oss och grattis igen till körkortet!
  • Johan H

2018-07-31

Johan H skrev om Gabriels Trafikskola
    Tog sammanlagt 22 lektioner hos Gabriels i Stockholm City, upplevde deras service som utomordentlig, och deras utbildning som oerhört pedagogisk och väl anpassad efter varje enskild elev. De skräddarsydde allt från schemaläggning till enskilda körmoment efter minsta behov jag hade (har exempelvis själv jobb under väldigt varierande tider, ofta reser jag dessutom iväg från stan). Jag hade personligen nästintill ingen erfarenhet med manuell växellåda (som jag tog körkort för), men trots det faktum att jag startade på ruta ett så tog jag mig framåt snabbt med trafiklärarnas vägledning. Oerhört kompetenta trafiklärare!

Utöver att driva en proffsig verksamhet är jag väldigt imponerad över Gabriels Trafikskolas allmänna attityd i samtliga skeden av min utbildning. Oavsett vem man har att göra med så möts man alltid av en positiv inställning. Jag ringde runt till ett tiotal trafikskolor när jag tänkte boka intensivkurs, och Gabriels var den enda som direkt plockade upp den positiva tråden och visade ett genuint intresse för att anpassa utbildningen efter mina arbetstider och behov. Den sköna ”klart-vi-fixar-det!”-attityd är vad som lyfter trafikskolan från att vara en toppkandidat till det enda och mest självklara valet i mina ögon.

Något dyrare än vissa andra trafikskolor förvisso, men samma eller bättre värde för pengarna tror jag uppriktigt är svårt att hitta. All hjälp och service man kan tänka sig behöva finns under ett och samma tak - plattformen de erbjuder, oavsett vilken nivå man ligger på eller hur ditt schema ser ut, är en fantastisk språngbräda till inte bara körkortet, utan en bra, genomgående körförmåga som varar därefter. En skola av högsta kvalité.

Trafikskola? Välj Gabriels!

Extra stort tack till Lisa, Oscar och Måns för er insats och bidrag till att ha gjort det ett nöje att ta körkort. Läs mer
  • 2018-07-27

Arvin T skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte mellan packet intensivkurs. Min lärare Niklas var grym, han är extremt lärorik och pedagågisk samtidigt som han är duktig på att känna av eleven ifall det är för mycket på en och samma gång och behöver hjälpa till. Läs mer
  • Sandra B

2018-07-25

Sandra B skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag hade ingen erfarenhet alls innan jag skrev in mig på Gabriels på Östermalm.
    Fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande redan från start.
    Robert tog mycket väl hand om mig och Lisa såg till att jag fixade slutet för att sedan klara både teorin och uppkörningen på första försöket.

Tusen tack till er alla! Läs mer
  • 2018-06-30

David L skrev om Gabriels Trafikskola
    Gick från att ha nästan ingen körvana alls till att ha körkort inom en månad här. Körde 25 lektioner intensivt, och utan möjlighet att köra på egen hand. Trevligt bemötande och bekvämt att kunna ta lektioner inom centrala Stockholm. Hade alla lektioner med Lisa som jag kan starkt rekommendera som lärare! Kunde inte ha bett om en bättre. Tack! Läs mer
    2018-07-09 Gabriels Trafikskola svarar David L
    Lisa är en klippa! Tack för dina ord David och njut av körkortet!
  • 2018-06-29

Niklas P skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt bra och trevliga, hjälpte mig inte bara med körkort, utan gjorde mig också till en säker förare! Läs mer
    2018-07-09 Gabriels Trafikskola svarar Niklas P
    Sådana kommentarer som för oss att bli emotionella. Det är precis det det handlar om, att bli en bra och trygg förare. Inte bara ta ett körkort. Grattis Niklas!
  • 2018-06-29

Daniel H skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra bemötande, bra och pedagogisk lärare. Rekomenderas Läs mer
    2018-07-09 Gabriels Trafikskola svarar Daniel H
    Tack Daniel! Ha en fantastisk sommar!
  • Maya G

2018-06-29

Maya G skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag gjorde en intesivkurs på två veckor (15 lektioner) och klarade både uppkörningen och teorin på första försöket. Jag tyckte att jag fick all hjälp jag behövde och blev bemött på ett vädligt bra sätt. Att ta körlektioner är nästan ett måste för att klara uppkörningen skulle jag tro. Handledarna där vet exakt vad som krävs. Läs mer
    2018-07-09 Gabriels Trafikskola svarar Maya G
    Tack Mya för ditt omdöme och grattis ännu en gång till körkortet!
  • 2018-06-09

Jeanette H skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ca 7 lektioner samt uppkörning.
    Väldigt nöjd är jag med körningen. Fick körkort på första försöket. Läs mer
    2018-07-09 Gabriels Trafikskola svarar Jeanette H
    Yes det fick du :) Grattis och kör försiktigt där ute!
  • 2018-06-08

Niklas T skrev om Gabriels Trafikskola
    Grymt bra lärare och service! Dem hjälper dig med allt för att fixa körkortet på nolltid. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-05-25

Fanny E skrev om Gabriels Trafikskola
    En riktigt bra körskola med trevliga & kunniga lärare. Bra bemötande från början till körkort. 😀👍🏻 Läs mer
  • 2018-05-08

Felix D skrev om Gabriels Trafikskola
    I börjar var det struligt, mina lektioner blev ombokade många gånger. Men med tiden så blev allt bättre. Dom la upp en plan åt mig, bokade uppkörning och skrivning. Och idag kan jag stolt rekommendera Gabriels trafikskola Läs mer
  • Isabella L

2018-05-04

Isabella L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag körde endast med trafikskolan, inget på egen hand. Mycket snälla och hjälpsamma var de på trafikskolan, hade även bra kunskap om vad som skulle bedömas på körproven. Jag tog totalt ca. 40 körlektioner, och klarade båda proven på det. Läraren jag hade var mycket noga med att sätta upp en plan om hur många lektioner som krävdes och satte även upp mål som skulle uppnås. Mycket nöjd med min tid hos Gabriels trafikskola. Läs mer
    2018-05-08 Gabriels Trafikskola svarar Isabella L
    Stort grattis till körkortet!!
  • 2018-04-29

Linnea L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag körde 10st körningar de är fantastiskt och hjälpsamma människor alla
    Jag är mycket nöjd med min resultat Läs mer
    2018-05-08 Gabriels Trafikskola svarar Linnea L
    Härligt att läsa Linnea! Grattis till körkortet!
  • Malin J

2018-04-27

Malin J skrev om Gabriels Trafikskola
    Tack Gabriels trafikskola för att ni fick mig att tycka det är kul att köra bil. För allt ni lärt mig och för ert tålamod. Nu ska jag mängdträna med den kunskap jag har med mig i bagaget från er och sen ska nog även den här räddharen ta sitt körkort :) Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Malin J
    Du kommer att klara det! Vi kommer sakna prata med dig på kontoret. Lycka till med flytten och ha en grym sommar!
  • 2018-04-22

Linnea L skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt nöjd! Köpte 5 lektioner och fick hjälp med att boka uppkörning snabbt och klarade det på första försöket! Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Linnea L
    Du för grym Linnea! Stort grattis igen!
  • 2018-04-15

Sofia I skrev om Gabriels Trafikskola
    Köpte intensivkurs med 15 lektioner. Hela upplevelsen har varit mycket trevlig och undervisande: jag fick lära mig så jag förstod och fock massor med tips för hur man underlättar körningen! Rekommenderas!! Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Sofia I
    Kul att det var så givande. Grattis och kör försiktigt ute på vägarna!
  • 2018-04-14

Pontus E skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag tog mitt körkort med Gabriels trafikskola och är väldigt nöjd. Bra bemötande från början och hela vägen igenom, och dessutom väldigt trevliga och pedagogiska lärare! Rekommenderar starkt. Läs mer
    2018-04-27 Gabriels Trafikskola svarar Pontus E
    Härligt att höra att du var nöjd Pontus. Bra jobbat med utbildningen och grattis till körkortet!

Artillerigatan 83, 115 30 Stockholm