Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Gabriels Trafikskola

Gabriels Trafikskola

Artillerigatan 83, 115 30 Stockholm — Visa karta

Gabriels Trafikskola finner du i Jakobsberg norr om Stockholm samt på Östermalm i centrala Stockholm. Våra centrala lägen gör Gabriels Trafikskola till ett naturligt val för dig som vill ta körkort i Stockholm!

Vi erbjuder skräddarsydd utbildning för B-körkort efter dina behov. Oavsett om du har erfarenhet sedan tidigare eller vill ta dina första styrtag hos oss kan vi erbjuda dig en flexibel lösning som du känner dig trygg med. Vi har både intensivkurser för att ta körkortet snabbt eller startpaket där man kan ta det i sin egen takt. Teoriutbildningen Riskettan samt handledarutbildning kan du också gå hos oss.

Vårt mål är att du ska bli bekväm med bilen och trafiken. Oavsett om ditt mål är att köra familjen, åka på bilsemester genom Europa eller köra i jobbet vill vi att du ska känna dig säker och trygg när du väl har körkortet i handen!

Välkomna!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:30-17:30
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 142 kunder tycker om Gabriels Trafikskola

• Andreas A
    Andreas A skrev om Gabriels Trafikskola
    Rekommenderas starkt. Bra läge på Östermalm och trevliga bilar (i nuläget Volvo V40) att köra med. Men framförallt, en riktigt trevlig och kunnig personal!
  • Sofi N
    Sofi N skrev om Gabriels Trafikskola
    Bemötandet har varit kanon hela tiden! Fick all hjälp jag behövde från dag 1 tills sista dagen! Bättre än förväntat!
  • Nicholas M
    Nicholas M skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket kompetenta och effektiva. Konkurrenskraftigt pris och bra handledning som ledde till körkort på bara några veckor. Jag kan varmt rekommendera Gabriels Trafikskola!
  • Martin J
    Martin J skrev om Gabriels Trafikskola
    Gabriels trafikskola var bra. Jag grejade uppkörningen på första försöket tack vare dem. Hade mäst Johan men ochså Fredrik som båda var jätte bra lärare.
    2017-09-29 Gabriels Trafikskola svarar Martin J
    Härligt att höra Martin och grattis till körkortet!
  • Liliane N
    Liliane N skrev om Gabriels Trafikskola
    Supernöjd med trafikskolan och framförallt med läraren Saber som var toppen, pedagogisk, rolig och noggran. Mycket trevilgt bemötande! Det var en jättebra upplevelse som jag alltid kommer ha med mig.
    Rekommenderar varmt dem som vill ha körkort att gå till Gabriels trafikskola.
    2017-09-28 Gabriels Trafikskola svarar Liliane N
    wow tack Liliane för dina ord det värmer. Kör försiktigt och ha en jätte bra höst!
  • Vilma K
    Vilma K skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt pedagogiska och man lärde sig väldigt snabbt!! Rekomenderar!
    Jag körde med Ola och Johan!
    2017-09-28 Gabriels Trafikskola svarar Vilma K
    Tack Vilma det var ett nöje att arbeta med dig. Ha en bra dag!
  • Sara J
    Sara J skrev om Gabriels Trafikskola
    Supernöjd med Gabriels trafikskola. Hade 10 körlektioner med Fredrik som lärare, han var mycket pedagogisk och duktig! Klarade både teorin och uppkörningen på första försök tack vare Fredrik!
    2017-09-28 Gabriels Trafikskola svarar Sara J
    Hej Sara! Härligt att du klarade allt på första försöket. Grattis igen och en en underbar dag!
  • Robin W
    Robin W skrev om Gabriels Trafikskola
    Varm och trevlig upplevelse. Bra bemötande och alltid glada miner på kontoret.
    2017-09-28 Gabriels Trafikskola svarar Robin W
    Härligt Robin och stort grattis till körkortet igen!
  • Karwan S
    Karwan S skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra trafikskola med hjälpsamma personal
    2017-09-06 Gabriels Trafikskola svarar Karwan S
    Hej Karwan! Tack, vi gör vårt bästa!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jättetrevlig personal, kände mig väldigt trygg med min lärare och allt kändes naturligt vid uppkörningen. De slarvade dock lite med tiderna. Lektionerna tog ofta slut före de skulle men väldigt sällan höll de på längre än de skulle.
    2017-09-06 Gabriels Trafikskola svarar Andreas L
    Hej Andreas!
    Härligt att du kände dig trygg. Vad tar med oss din feedback. Grattis till ditt körkort!
  • Emil Å
    Emil Å skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket trevlig personal som lungt och metodiskt instruerar.
    2017-09-06 Gabriels Trafikskola svarar Emil Å
    Grattis Emil till körkortet! och tack för dina ord!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Gabriels Trafikskola
    Grym personal som gör det lilla extra för sina elever, stor eloge till Niklas och Fredrik som ställde upp när det krisade❤
    2017-09-06 Gabriels Trafikskola svarar Johanna H
    Vi försöker verkligen göra det lilla extra för att få allt att fungera. Grattis till körkortet!
  • Simon T
    Simon T skrev om Gabriels Trafikskola
    Stort tack till Gabriels trafikskola! Jag körde i Jakobsberg och är mycket nöjd med alltihop. De i receptionen var kanonbra och gav mig alltid den hjälp jag behövde! Jag hade mestadels körlektioner med Niklas, som var utmärkt från början till slut. Alltid lugn och tydlig med vad han menar, vilket hjälpte enormt! Störtskönt med en så bra trafiklärare. Rekommenderas varmt!
    2017-09-06 Gabriels Trafikskola svarar Simon T
    Niklas är verkligen en klippa! Tack för dina ord och grattis igen till körkortet!
  • David L
    David L skrev om Gabriels Trafikskola
    Moderna och pålitliga bilar, kunniga lärare och vettiga priser. Enda som hindrar från fullt betyg är att jag fick mina tider ombokade 2 gånger.
    2017-08-10 Gabriels Trafikskola svarar David L
    Ett stort grattis till körkortet David! Bra jobbat!
  • Lydia L
    Lydia L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 15 lektioner, risk 1 & risk 2, teoriprov och instuderingsfrågor samt uppkörning. Jag la dock till 5 lektioner efter rekommendation av körskolan. Personalen är otroligt trevliga och proffesionella! Jag är nu med körkort!! Woho
    2017-08-10 Gabriels Trafikskola svarar Lydia L
    Vi är så imponerade av dig och riktigt bra jobbat med körkortet! Grattis!
  • Lovisa E
    Lovisa E skrev om Gabriels Trafikskola
    Kanon bra körskola med trevlig personal.
    Ett super bra stöd mot körkortet. 😊
    2017-08-10 Gabriels Trafikskola svarar Lovisa E
    Vad glada vi blir! Grattis till körkortet igen!
  • Alex T
    Alex T skrev om Gabriels Trafikskola
    Intensivkurs för att ta körkort.
    Extremt väl bemött av samtliga på hela trafikskolan. Väldigt trevlig personal i receptionen som alltid var tillmötesgående och hjälpte till med ombokningar, bokningar och info.
    Min körskolelärare var helt fantastisk. Lugn, sansad och pedagogisk. Tack vare Robert klarade jag första uppkörningen på bara 15 lektioner. Det är inte illa!
    2017-08-10 Gabriels Trafikskola svarar Alex T
    Det var jätte kul att ha dig som elev och ett stort grattis till körkortet!
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Gabriels Trafikskola
    Jeg er utrolig fornøyd med all hjelp som Gabriels Trafikkskola har gjort! Fra første møte, hvor jeg var innom for å kolla hur og hur mycket alt skulle kosta. På dagen bokade vi intensivkurs som startet veckan etter. Fantstisk service!
    Kjørleksjonene med Ola var veldig profesjonelle og tilpasset etter mitt behov og lærer kunnskaper. Ola er en person som det er enkelt og kommunisere med og han kan virkelig sitt fag.
    Jeg ønsker ønsker å takke Allan og Jacob for profesjonell hjelp og dyktig veiledning. Dere alle gjør en fantstisk jobb!
    Takk
    2017-07-07 Gabriels Trafikskola svarar Andreas F
    Tack själv Andreas! Det var ett nöje att hjälpa dig med körkortet! Ha det bäst!
  • Johan H
    Johan H skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag körde med Robert och Jacob och de var verkligen duktiga. Tack vare Robert, Jacob och Safar lyckades jag ta mitt efterlängtade körkort - jag är osäker på om jag hade lyckats med det utan dem!
    2017-07-07 Gabriels Trafikskola svarar Johan H
    Johan vi är så glada att du klarade det! Det är du verkligen värd. Ha en superbra sommar :)
  • Siavash R
    Siavash R skrev om Gabriels Trafikskola
    Hej
    Bra trafik skolan men inte bäst.
    Jag rekommenderar skolan till mina kompisar och vänner.
    "Jag tipsar att
    Köra med en motiverade trafik lärare "
    Trafik lärare skulle inte kolla på sin mobil under körning, endast om det är nödvändigt.
    "Du betalar endast för körlektionen "
    Siavash
    2017-07-07 Gabriels Trafikskola svarar Siavash R
    Hej! Stort grattis till körkortet och för din konstruktiva feedback. Ha en bra dag!
  • Ali Y
    Ali Y skrev om Gabriels Trafikskola
    Dålig trafik skola. kände mig lurade av Gabriels Trafikskola, de säger vad som helst att får elverna att köpa fler lektioner. tillslut fick jag körkort med Sollentunas trafikskola som var 100 gånger bättre!
    2017-06-21 Gabriels Trafikskola svarar Ali Y
    Hej Ali!
    Tråkigt att du kände så hos oss. Vi rekommenderar fler körlektioner till de som behöver det, ingen annan. Vi är dock glada att du fått körkortet nu och önskar dig lycka till i framtiden!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Gabriels Trafikskola
    En riktigt bra körskola med kompetenta och duktiga lärare, samt mycket trevlig administrativ personal som hjälper lite extra! Troligtvis inte den billigaste skolan i Sthlm, men helt klart värt pengarna för mig. De hjälpte till då jag bara kunde köra morgonpass pga jobb, och trots fullbokat för alla lärare fick det att gå ihop! Klarade teorin och framförallt uppkörning på första gången, vilket jag är övertygad om är tack vare deras sätt att lära ut och se till att man som elev verkligen är redo innan uppkörning!
    2017-06-21 Gabriels Trafikskola svarar Fredrik A
    Ett stort grattis till körkortet Fredrik!
  • Adriana
    Adriana skrev om Gabriels Trafikskola
    Stort tack all trevlig och proffsig personal på Gabriels Trafikskola Jakobsberg !
    Ett extra stort TACK till Niklas ,min grym lärare från dag ett fram till uppkörningen.
    Kunde inte fått någon bättre, tack för tålamod och moraliskt stöd :) Utan dig hade jag inte klarat detta!
    Varmt rekommenderar Gabriels trafikskola, 5 stjärnor av 5 möjliga.
    2017-06-02 Gabriels Trafikskola svarar Adriana
    Niklas är en klippa! Men det är du med, ett stort grattis till dit körkort!
    Adriana gillar detta
  • Elin F
    Elin F skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är supernöjd! Började övningsköra i januari och tog körkortet 4 månader senare. Bra, trevliga och pedagogiska lärare.
    2017-06-02 Gabriels Trafikskola svarar Elin F
    Härligt att höra Elin. Grattis till körkortet!
  • Mireille K
    Mireille K skrev om Gabriels Trafikskola
    Bästa trafikskolan. Rekommenderar verkligen Gabriels trafikskola och bästa läraren Yacoub
    2017-05-22 Gabriels Trafikskola svarar Mireille K
    Tack Mireille! Det var ett nöje att ha dig som elev. Ha en bra sommar och kör försiktigt!
  • Nicole S
    Nicole S skrev om Gabriels Trafikskola
    Tog körkortet idag och kunde inte gjort det utan Gabriels trafikskola, och min lärare Niklas. Kan reklomendera honom som lärare då han helt enkelt lärde mig att köra bil. Tack!
    2017-05-22 Gabriels Trafikskola svarar Nicole S
    Grattis till körkortet Nicole!
  • Ella O
    Ella O skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är jättenöjd med min upplevelse och ni var ett stort stöd och en stor hjälp mot mitt körkort. Jag kommer rekommendera er för kompisar och släktingar i framtiden!
    2017-05-22 Gabriels Trafikskola svarar Ella O
    Hej Ella! Tack för dina ord och grattis till körkortet åter igen!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med Gabriels Trafiskskolas bemötande och hjälpsamhet. Skolan har mycket kunniga trafikskollärare som hjälpt mig hela vägen fram till körkortet. Rekommenderar Gabriels Trafikskola starkt!
    2017-05-10 Gabriels Trafikskola svarar Sofia L
    Det var ett nöje att utbilda dig till körkortet. Ha en underbar student och kör försiktigt!
  • Kristell H
    Kristell H skrev om Gabriels Trafikskola
    De är helt fantastiska!! Så otroligt hjälpsamma, speciellt för mig som lätt blir nervös och stressad vid körning! Nu har jag äntligen mitt körkort ❤️
    2017-05-10 Gabriels Trafikskola svarar Kristell H
    Du är fantastisk :) Grattis till körkortet och kör försiktigt där ute!
  • Mark J
    Mark J skrev om Gabriels Trafikskola
    Så himla trevlig service!! Bra lärare och trevlig personal! Kan inte ha varit mera nöjd!!
    2017-05-03 Gabriels Trafikskola svarar Mark J
    Härligt Mark att du kände så! Grattis till körkortet!
  • Ki W
    Ki W skrev om Gabriels Trafikskola
    Utmärkt körskola! Jag tog mitt körkort idag efter superfin körträning och pepp med/av Fredrik, alla på körskolan har varit tillmötesgående trevliga och serviceminded! Rekommenderas!
    2017-04-28 Gabriels Trafikskola svarar Ki W
    Det är sånna här ord som värmer lite extra hos oss. Tack! Grattis till körkortet åter igen :)
  • Ejaz T
    Ejaz T skrev om Gabriels Trafikskola
    Trevliga och duktiga lärare som är väldigt pedagogiska
    2017-04-28 Gabriels Trafikskola svarar Ejaz T
    Grattis till körkortet Ejaz roligt att du blev nöjd
  • Cathrin F
    Cathrin F skrev om Gabriels Trafikskola
    Jättebra från början till slut !
    2017-04-25 Gabriels Trafikskola svarar Cathrin F
    Stort grattis till körkortet Cathrin!
  • Rigat G
    Rigat G skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag ville bara tacka er, ni är så professionella och grymt duktiga. Tack för att ni finns.
    2017-04-24 Gabriels Trafikskola svarar Rigat G
    Hej Rigat! Tack för att du finns :) och grattis åter igen till körkortet!
  • Kristin M
    Kristin M skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra och pedagogiska lärare, dock svårt att få tider så var ute i god tid med att boka.
    2017-04-24 Gabriels Trafikskola svarar Kristin M
    Hej Kristin och grattis till körkortet! Ja det har vart fullbokat mycket och vi arbetar med att anställa fler lärare! Ha en bra vår och sommar!
  • Trema G
    Trema G skrev om Gabriels Trafikskola
    Personligt bemötande, såg till att jag klarade uppkörning på första försöket!
    2017-04-13 Gabriels Trafikskola svarar Trema G
    Stort grattis Trema till körkortet!
  • Evelina E
    Evelina E skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag har upplevt en bra service, bra pedagogik och god hjälp under lektionerna.
    2017-04-13 Gabriels Trafikskola svarar Evelina E
    Härligt att höra :) Grattis åter en gång!
  • Mamadu M
    Mamadu M skrev om Gabriels Trafikskola
    Är mycket nöjd med körning,och fick min körkort idag.tack!!!
    2017-04-13 Gabriels Trafikskola svarar Mamadu M
    Grattis Mamadu till körkortet! Bra jobbat!
  • Erik S
    Erik S skrev om Gabriels Trafikskola
    Tack till alla på Gabriels Trafikskola. Det har varit en effektiv och intensiv kurs då jag inte haft möjlighet att öva något privat. Ni har varit mycket proffesionella och hjälpsamma i alla lägen. Extra stor eloge till Fredrik som stod för majoriteten av mina lektioner och tog mig från 0 till 100 på mindre än tre månader.
    2017-04-13 Gabriels Trafikskola svarar Erik S
    Vi gör vårt bästa och det glädjer oss att det ger resultat! Stort grattis Erik till körkortet!
  • Kamila Z
    Kamila Z skrev om Gabriels Trafikskola
    Smidigt och proffessionalt! Varmt rekommenderar
    2017-03-29 Gabriels Trafikskola svarar Kamila Z
    Tack Kamila för dina ord! Grattis till körkortet!
  • Sara
    Sara skrev om Gabriels Trafikskola
    Tyvärr onöjd. Kände mig lurad på pengar, men nu har jag ett körkort i handen med hjälp av en annan trafikskola så slutet gott allting gott trots allt!
    2017-03-21 Gabriels Trafikskola svarar Sara
    Hej Sara! Tråkigt att du känner så om oss då det är det sista vi vill göra är att lura någon. Det glädjer oss att du nu har körkortet!
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Gabriels Trafikskola
    Supertrevlig personal som hjälper en på bästa sätt!
    Efter en intensivvecka med Saber som lärare tog jag ITT körkort!
    2017-03-17 Gabriels Trafikskola svarar Camilla J
    Hej Camilla! Saber är en klippa och härligt att du nu har ditt körkort!
  • Paulina B
    Paulina B skrev om Gabriels Trafikskola
    Rekommenderar varmt den som vill ha körkort att gå till Gabriels trafikskola. Superbra service och kunniga lärare. Körkortet kunde inte ha gått smidigare!
    2017-03-17 Gabriels Trafikskola svarar Paulina B
    Tack snälla för din rekommendation! Kör försiktigt :)
  • Maja H
    Maja H skrev om Gabriels Trafikskola
    Duktiga körskollärare. Hjälpsam attityd från administrativ personal.
    2017-03-17 Gabriels Trafikskola svarar Maja H
    Tack Maja! Vi gör vårt bästa. Ha det bäst :)
  • Nikki S
    Nikki S skrev om Gabriels Trafikskola
    Superbra trafikskola, känns lite som "en andra familj". Min handledare var UA och har blivit frustrerad på mig, skrattat med mig och lärt mig bli en trygg förare. Samt personalen i receptionen har vart fantastisk, hjälpt till att planera, boka etc. ut efter mina förutsättningar som föräldraledig. Tusen tack för allt ni gjort och lärt mig, finns absolut inget ont att säga om denna trafikskola. Rekommenderas till allt och alla!
    2017-03-17 Gabriels Trafikskola svarar Nikki S
    Tack så hemskt mycket Nikki! Vi blir så glada av din recension och det har vart ett nöje att lära dig köra bil. Vi öskar dig all lycka i framtiden och kör försiktigt!
  • Oliver S
    Oliver S skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket trevligt bemötande, väldigt medgörliga, och utbildning av kvalité. Elevcentralen tycker jag dock är lite osmidigt upplagd
    2017-03-08 Gabriels Trafikskola svarar Oliver S
    Hej Oliver! Vi gör vårt bästa. Elevcentralen kan absolut göras bättre, vi ska vidarebefordra detta till STR som utvecklar elevcentralen. Grattis till körkortet!
  • Sara N
    Sara N skrev om Gabriels Trafikskola
    Dom vill ditt bästa i alla lägen och inget är en så stor fest som när just DU tagit ditt körkort, rekommenderar starkt!
    2017-03-08 Gabriels Trafikskola svarar Sara N
    Hej Sara och tack för att du känner så om oss. Grattis till körkortet!
  • Mohamed S
    Mohamed S skrev om Gabriels Trafikskola
    Bästa körskola
    Jag rekommenderar Gabriels Trafikskola till alla som vill ta körkortet snabbt. Jag tog körkortet efter bara 5 intensiva körlektioner. Min körlärare Fredrik var jätte snäll och trevlig körlärare som hjlpte mig väldigt mycket under kursen och även vid uppkörning då följde han mig till Trafikverket och väntade på mig tills jag klarade. Jag klarade både teori och uppkörningen på första försöket.
    2017-02-28 Gabriels Trafikskola svarar Mohamed S
    Hej Mohamed! Härligt att du tog allt på första försöket, bra jobbat! Lycka till med allt i framtiden!
  • Stina E
    Stina E skrev om Gabriels Trafikskola
    Rekommenderar starkt! Pedagogiska lärare som gjorde det roligt att lära sig köra bil
    2017-02-28 Gabriels Trafikskola svarar Stina E
    Hej Stina! Tack för dina ord och lycka till i framtiden!
  • Lin Q
    Lin Q skrev om Gabriels Trafikskola
    I must say that Gabriel Trafikskolan is the best i ever had. Since i had a license from China, it was difficult to adapt to the swedish test. Other trafik schools i went to, they started to teach me how to steer the steering wheel, and i think it is just a waste of time (money is another issue). I found Gabriel Trafikskolan on google as it is close to the test place in Jacobsberg, with a high recommendation score.

Ola and Niklas did test drives with me and assessed my problems directly. We went on driving as an advanced learner and i was trained in the trafic situation (not starting by learning how to steer the steering wheels).

I am very satsfied with them, not only because i passed the driving test, but also because they are serious people, they go directly to ur problems and they act effectively in the teaching process.

All driving licenses are expensive, but if you meet the correct people, u save not only ur money, but also your precious time.

Thanks to Ola and Niklas, and i would definitely recomment Gabriel Trafikskolan.
    2017-02-28 Gabriels Trafikskola svarar Lin Q
    Wow Lin! Not only is this flattering for us but this is so good feedback for us. We always strive to give the best education and service to our students and we couldn't be happier by your kind words.

We will forward you words to Ola and Niklas!

Have a nice day and congrats to you driving license once again!

Artillerigatan 83, 115 30 Stockholm