GEO LOKALVÅRD AB

GEO LOKALVÅRD AB

geostadservice.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till GEO LOKALVÅRD AB tidigare GEO STÄDSERVICE AB! Vi på GEO LOKALVÅRD AB bjuder alltid på din första städning. Vi finns till för dig som privatperson såväl som företag. Tjänster: Putsa fönster, flyttstädning, hemstädning, kontorsstädning, hotellstädning, grovstädning, storstädning och mycket mer. Vi har nöjd-kund-garanti...

35 omdömen om GEO LOKALVÅRD AB

Felix H
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Väldigt noggrant städat, hur rent som helst inför flytt.

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Hej Felix! vi uppskattar ditt omdöme. Kul att du är nöjd ! Vi ser fram emot att höras igen 🙂🥰 Hälsningar Tinatin GEO lokalvård AB

Filip  P
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Dem hjälper oss med flyttstädningar när vi hinner inte göra själva, duktiga, hjälpsamma och vi har aldrig fått reklamation från kunder.

Ola A
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Toppen, kom i god tid och levererade vad som utlovats.

Ann C
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Jag hade stora förväntningar men Tinatin & hennes kollega gjorde ett jätte fint jobb & var väldigt tillmötesgående & hade en hög arbetsnivå . Vill lämna mina bästa rekommendationer till Tinatin & hennes team

Angelika H
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Bra och snabbt svar på mina frågor. Och fantastisk genomfört flyttstäd.

Sofia E
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Fantastisk kvalité! Mycket nöjd.

Tinatin Z gillar detta
Eva Anita S
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Jätteduktig, lite varma fönster svårjobbat!!

Fleurette M
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Bra bemötande, bra städning, hemstädning uppfyller mina förväntningar.

Lisbeth F

Punktliga Väl utfört arbete

Odd W
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Kanon bra upplevelse! Varit kund sedan start! Hemstädning varannan vecka!

Lars Å
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

All kontakt med företaget fungerade smidigt. Fönsterputsaren kom exakt på utlovad tid och hon gjorde ett utmärkt jobb. RUT avdrag fungerade med automatik. Jag valde det billigaste alternativet via offertförfrågnings site och jag ågrar inte att jag valde GEO. Rekomenderas.

Håkan P
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Jag vet inte vad som krävs av städaren för att ge betyget "exceptionellt". Hon gör ett mycket bra arbete och jag är väldigt nöjd med henne.

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Tack Håkan , vi uppskattar ditt omdöme. Kul att du är nöjd !

Mimmi A

Super bra som alltid Anlitat ägaren många år Bästa betyg

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Hej Mimmi ! tack för ditt omdöme , vad bra att du är nöjd :)

Elisabet G

Jättenöjd med städningen! Kan rekommendera 👍

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Vad roligt, tack! Vi uppskattar ditt omdöme.

Birgitta G
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

bemött bra, önskar bättre svenska av personal gäller städtjänst

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Tack för din feedback, vi uppskattar att du tog dig tid till att ge oss ett omdöme. Vi försöker at fixar en svenska talande tjej till dig :)

Seyithan A
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Jag är nöjd med hjälpen. Kommer att rekommendera andra också.................................................................. tack för hjälpen.

jonas a
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Snabbt, bra och billigt. Blev mycket nöjd.

Anders L
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Njaaaaa - Si och så……. Bra pris , och flexibla vid beställning - av Flyttstäd. Men inte helt nöjd med resultatet - bl a fönsterputs ej okey

Marianne L
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Trevligt bemötande vid första tillfället med Tinatin. Två flickor kom 28/9 och tvättade mina fönster. De gjorde ett mycket bra jobb. Var effektiva och mycket trevliga. Jag är mycket nöjd med resultatet. Vänliga hälsningar Marianne

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Tack för din feedback, vi uppskattar att du tog dig tid till att ge oss ett omdöme. Vi ser fram emot att höras igen 🙂🥰 Hälsningar Tinatin GEO Städservice AB

LENA G
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Blev trevligt bemött. Flyttstädningen av trean blev noga genomförd. Tog dock lång tid. De började städa vid 8-tiden och var färdiga 17:45. Bra pris.

Britt-Marie B
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Trevligt bemötande och utmärkt kvalitet på flyttstädningen.

Sofia Z
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Fick en storstädning och är mycket nöjd! Det är nog första gången jag inte har någonting att anmärka på och är till och med imponerad! Hoppas fler vill ha städning av Geo i min närhet så jag kan få regelbunden städning!

Oskar L
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Beställde en flytt städning snabbt att få tid, de gjorde mer än de skulle. Och de är väldigt trevliga. Priset är också jätte bra. Rekommenderas starkt!

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Fantastiskt! Vilket omdöme :) Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, mvh/ Tinatin

Conny L
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Bra bemötande och arbetet blir bra

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Vilket fint omdöme, vi blir så glada över att höra att ni är nöjda med vår service :) Hoppas vi hörs igen Hälsningar Tinatin GEO Städservice AB

Eva O
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Ägaren Tina bemötte mig mycket väl. Vi kom bra överens. Hon var snabb och samtidigt noggrann. Rent o snyggt var det här. Tina hade en medarbetare med sig som talade engelska . Vi hade svårt att förstå varandra. JAg vet inte hur van hon var av hemstädning. Tina lovade att hon (Tina) skulle komma själv nästa gång. Enl överenskommelse tar jag kontakt med henne inför nästa städning. Mvh. Eva Oberger

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Tack för din feedback, vi uppskattar att du tog dig tid till att ge oss ett omdöme. Vi ser fram emot att höras igen :) Hälsningar Tinatin GEO Städservice AB

Eivor L
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Tina som städar jättegullig och trevlig person.

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Hej Eivor !Stort Tack för din feedback .

Anne-Marie L
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Som 90-åring är det svårt att överlåta städning till någon annan i sitt eget hem men Tinatin är ödmjuk och gör ett fantastiskt jobb. Jag och min gubbe är då tacksamma.

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Fantastiskt! Vilket omdöme :) Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, vi ser fram emot att höra från dig igen :) Hälsningar Tinatin GEO Städservice AB

Ingrid J

Känner Tina s Dan förut har inget att klaga på Har månadsstädning

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Tack för din feedback. Vi ser fram emot att höras igen :) Hälsningar Tinatin GEO Städservice AB

Bo W
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Hej ett trevligt bemötande och bra städning av trevliga tjejer! En kran gick sönder men blev utbytt med en ny! Jag rekommenderar dom gärna!!

Gisela L
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Jag hittade en annons i faceboken om GEO STÄDSERVICE. Fick en god kontakt med TINATIN ZARDIASHILL Det gällde fönsterputsning, och hon kom på avtalad tid. Vi fick god kontakt med varandra, och är proffs på sitt arbete. Till hösten tänker jag att kontakta henne för storstädning, och vid behov även för veckostädninog. Med vänlig hälsning Gisela Lattermann

Lisbeth F
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Väldigt nöjd med allt. Kom vid utsatt klockslag.

Fleurette M
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Bra service, underbart städat, öga för detaljer, noga. Supernöjd kund!!

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Vi bugar och bockar, fantastiskt omdöme. Det är en ära att få hjälpa er i er vardag :) Hälsningar Tinatin GEO Städservice AB

Anna L
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Allt mycket bra - kommunikation och resultat!

Odd W
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Tina och hennes kollegor städar med kärlek och med noggrannhet.

MY L
Skrev om GEO LOKALVÅRD AB

Bäst! Har testat flera städerskor/ företag innan, men här har du bästa! Alltid rent och fint, alltid supertrevlig!

Svar från GEO LOKALVÅRD AB

Tack My !for fantastic ömdomen :)