Gigarent

Trallbanevägen 16, 134 43 Gustavsberg — Visa karta

Gigarent består av ett gäng ambitiösa personer med hög ansvarskänsla och gedigen erfarenhet av flytt och städ.

Läs vad 157 kunder tycker om Gigarent

• Eliza C
    Eliza C skrev om Gigarent
    Flytt+flyttstädning. Från början gav de sken av att vara mycket trevliga och tillmötesgående. När flyttdagen kom blev det ett helvete. Oprofesionella (började med att de otrevligt krävde att jag skulle fixa någonstans att perkera åt dem), endast en person talade liiite svenska, de klagade gång på gång att vi hade för mycket saker, deras kontaktperson på kontoret skällde (!) ut mig för det!!! Flytten tog två dygn i stället för en dag och vi fick hjälpa till och bära in saker. Vi fick betala mer än avtalat . Tur att man fortfarande kunde nyttja RUT/ROT-avdraget annars hade det blivit åt helvete dyrt! Dessutom glömde de våra cyklar vilket jag fick tjata om, böna och be och påminna gång på gång!!! En av de värsta upplevelser jag haft. Flytt är en känslosam historia i sig, men detta oprofesionella och verkligen superotrevliga och superobahagliga bemötandet har gjort det till en ångestdag jag vill radera från mitt minne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2016-11-30 Veronika E svarar Eliza C
    Hej Eliza!
    Det låter verkligen inte särskilt trevligt det du skriver. Ledsamt verkligen. Vet ej när detta kunnat vara men känns som längesen. Vi har för några månader sen bytt utan vårat flytt team till helt nya arbetare. Och de sköter sig utan några anmärkningar.
    Och jag som jobbar i bokningen hade kanske inte fått all info ang vad som skulle flyttas eller hur mycket det var. Kan blivit nån missuppfattning mellan dig och mig kanske? Ber om ursäkt så här i efterhand om det var så otroligt obehagligt som du beskriver för så vill vi inte att ni kunder skall känna förstås.
    Flytta skall ju kännas tryggt och glädjefyllt då man vänder blad i sitt liv då vi vet att flytta är en stor omställning i livet.
  • Bertil H
    Bertil H skrev om Gigarent
    Beställde flyttstädning. Fick instruktioner vad jag behövde göra för att underlätta städningen, tex dra ut kyl och frys. Gjorde allt detta och förklarade också detaljerat hur man kommer åt utsidan av fönstren. Trots detta hade man inte gjort rent under duschkabinen. Inte heller hade man tvättat utsidan av fönsrten. Var tvungen att handleda på plats för att få jobbet gjort. Personalen var rätt sura för mina anmärkningar på arbetet.
    2016-11-30 Veronika E svarar Bertil H
    Hej Bertil.
    Det var ju tråkigt att det vart så dålig upplevelse av bemötandet av personalen. Jag vet ej när detta var och vilka som jobbade, men ska ta upp det med personalen. Den senaste tiden har vi bara fått goda vitsord från kunder.
    Vi hoppas att det blev rent till slut och om det uppstår problem så sitter jag bara ett telefonsamtal bort.
  • Andrea S
    Andrea S skrev om Gigarent
    Gigarent anlitades för flyttstädning av vårt hus våren 2015. Deras städning var under all kritik. Vi fick börja med att städa in oss i huset.
    Exempelvis fanns det spindelväv kvar uppe i hörnen i taket. Spisluckan var inte rengjord utan såg gräslig ut. Då förra ägarna hade en hund var samtliga dörrar, dörrposter och element gråa av smuts vilket inte torkats. Väggarna vid diskhon i köket var smutsiga av stänk från diskmaskinen etc.
    Jag tog kort på detta och kontaktade Gigarent. Jag fick prata med en riktigt otrevlig kvinna som bara talade om att de inte tänker ta ansvar för detta eftersom antalet dagar för reklamation gått ut (vi flyttade inte in förrän ca 1 vecka efter att städningen gjorts och upptäckte det därför inte.
    Det var först när jag blev förbannad och talade om för henne att de som företag för sin egen skull borde vara intresserade av att veta vilket extremt dåligt jobb deras städare gör, oavsett om de tänker åtgärda det eller inte, som hon till slut i alla fall lyssnade på vad jag hade att säga. Jag fick dock knappt en ursäkt hällande detta. Skulle inte rekommendera någon att anlita detta företag för ni kommer ändå att få städa på egen hand. Jag har anlitat andra städfirmor både innan och efter detta och varit supernöjd, så kommer aldrig mer att anlita Gigarent.
    2016-11-28 Veronika E svarar Andrea S
    Hej Andrea!
    Det var ju hemskt tråkigt att det blev en sån dålig upplevelse av vårt uppdrag. Vi har en generös "nöjd kund garanti" som sträcker sig 5 dgr från städtillfället. Och det är ju upp till er kunder att försöka hålla er till den. Och den som bott där innan borde ha informerat er. Dessutom så besiktar alltid den som betalar/beställer tjänsten direkt efter medan personal är kvar på plats. Och han/hon borde ha påpekat att det ej var rent om det var så du uppfattade det. Men visst, kunde ha hanterat det bättre säkert. Och så klart tar vi emot kritik på ett bra sätt då vi vill bara ha nöjda kunder. Och vi har mycket nöjda kunder, och tråkigt att du inte blev en av dem.
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Gigarent
    Vi har använt Gigarent flera gånger och har alltid blivit otroligt nöjda!
    Bra kontakt, snabbt svar på offertförfrågan, och de
    är väldigt noggranna med sin städning!
    Det finns ingenting att klaga på!
    2016-11-28 Veronika E svarar Katarina P
    Hej Katarina!
    Jätteskoj att du alltid blir lika nöjd med oss.
    Du är så välkommen att höra av dig igen när du behöver oss igen.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Gigarent
    Rekommenderas!! Kom i tid och gjorde ett jättebra jobb!!
    2016-11-24 Veronika E svarar Johanna N
    Hej Johanna!
    Vad kul att du vart nöjd med oss.
    Ser fram emot att förhoppningsvis få hjälpa dig eller dina vänner i framtiden. ;-)
  • Ann-catrin L
    Ann-catrin L skrev om Gigarent
    Fantastiskt bra. Jättefin service.
    2016-11-23 Veronika E svarar Ann-catrin L
    Hej Ann-Catrin.
    Tack för att du anlitade oss och glad att du blev nöjd.
    Välkommen åter om du behöver våra tjänster.
  • Erik B
    Erik B skrev om Gigarent
    Vi var fullt nöjda med Gigarent på en skala 1-10 blir de 10.
    2016-11-21 Veronika E svarar Erik B
    Hej Erik!
    Det var mycket roligt att du blev nöjd med vår tjänst.
    Välkommen att kontakta oss igen om det skulle vara så att du behöver oss.
    Vi fixar inte bara flyttar o flyttstädar. ;-)
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Gigarent
    Det var andra gången jag anlitade Gigarent för en städning. För 1,5 år sen var det flyttstädning, och nu bad vi de att tvätta fönster i trapphuset på vår bostadsrättsförening.
    Jobbet var båda gånger perfekt gjort. Sen är det alltid ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Jag är supernöjd och kan rekommendera dem!
    2016-11-21 Veronika E svarar Yvonne R
    Hej Yvonne!
    Tack så mycket för att du anlitar oss till olika uppdrag. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen.
  • Riaz S
    Riaz S skrev om Gigarent
    100% Nöjd
    Riaz Silvan
    2016 11 17
    2016-11-17 Veronika E svarar Riaz S
    Tack så mycket Riaz. Kul att du blev nöjd med vår insats. Du är välkommen igen om du behöver våra tjänster.
    Vänligen Veronika, GigaRent
  • Helena F
    Helena F skrev om Gigarent
    De kom i tid, dock var det svårt att kommunicera då de ej pratade svenska. Hade några saker att ta upp. De började inte städa ditekt fast jag försökte visa dem. Väntade nästan en timme. Vår frys skulle tömmas när vi åkte för vi hade en hel dag att vänta så bad dem att ta den sist men vägrade... Stod å väntade på frysen. Försökte kommunicera att de kunde börja städa på de andra143 kvm, men icke, de städade inte för än frysen var avstängd. Inte så bra. Detta hade jag sagt innan de kom.
    2016-08-29 Veronika E svarar Helena F
    Hej Helena!
    Det var ju inte så bra att de inte gjorde som du bad dem. Om frysen inte är avfrostad så tar det ju tid, men som sagt de hade ju kunnat vänta om det är som du säger ett heldagsjobb att städa. De hade kunnat avvaktat utan att krångla. Du skulle har ringt mig här i bokningen så hade jag kommunicerat med dem.
    Hoppas för övrigt att du blev nöjd med resultatet.
    MVH Veronika, GigaRent

Välkommen åter till oss.

// vänligen Veronika
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Gigarent
    Tre fantastiskt duktiga killar städade vårt hus inför överlämnandet till de nya ägarna, så noggrant och ordentligt hade jag inte väntat mig - i minsta detalj. De nya ägarna var imponerade!
    Varmt rekommenderat!
    2016-06-14 Veronika E svarar Staffan N
    Hej Staffan!
    Jättekul att ni bägge var så nöjda.
    Välkommen igen till oss om ni behöver hjälp med några av våra tjänster.

Vänligen Veronika , GigaRent
  • Heli L
    Heli L skrev om Gigarent
    Snabbt och proffsigt bemötande.
    Jag anlitade Gigarent för flyttstädning, de gjorde ett jättebra jobb. Kan verkligen rekommendera
    2016-05-23 Veronika E svarar Heli L
    Hej Heli!
    Vad bra att du blev nöjd med städningen.
    Vi hjälper dig gärna igen om du behöver någon av våra olika tjänster inom flytt o städ.
  • m
    m skrev om Gigarent
    Städningen bra men, anlitade dem även för flytthjälp och de hade inte med några lådor eller förpackningsmaterial. Vi fick åka och handla lådor åt dem och låna ut kläder och filtar till packningen. Men det värsta är att våra fina, gamla champagneglas i kristall "försvann" i flytten.
    2016-05-09 Veronika E svarar m
    Hej Maria!
    Fint att städningen var bra. Men ang kartongerna så skulle kund stå för dem själv. Därav att vi inte hade några med oss av vad jag kan läsa mig till i bokningen så här långt efteråt. Om det skulle ha önskats kartonger så skulle kund ha fått hyra dem av oss. Och filtar finns alltid i bilen, men det var mycket fint att ni som kund kunde bistå med skydd över möbler då de filtar vi har ej räckte. ( vi emballerar inte möbler om inte kund bokar det. Tex bubbelplast etc . Men vi har alltid filtar för att skydda och täcka så gott det går).
    Champange glasen är en mycket mycket tråkig historia som vi ej vet hur detta gått till. Vi har ju fört dialog om dem med dig Maria och det som vi kom fram till var att du skulle kontakta försäkringsbolaget. Vad vi förstår så är de ej försäkrade och det är ju inte bra med tanke på att de tydligen var värda mycket. Vi har kontaktat en jurist och för rådfrågan och de menade på att om en kund har mycket värdefulla möbler, glas etc så måste detta meddelas oss vid offert, så kan vi se om vi som flyttfirma vill ta jobbet, då det innebär en risk för oss att ev stå för skadan om en olycka sker. Men det hade inte heller gjorts. Vi beklagar verkligen att glasen är borta, men tyvärr så finns inga bevis på att du ägt dem, och det är det helt tokiga i denna historia. Och det är ett nederlag för oss att du som kund inte blev helt nöjd med oss. Då vi strävar efter nöjda kunder och detta tog iallafall hårt på mig, jag som sitter i bokningen, önskade att glasen kom fram men det verkar ej som de gjort det då du tar upp det här så långt efteråt.
  • Tom S
    Tom S skrev om Gigarent
    Snabbt, enkelt, bra pris och väl utfört jobb.
    2016-05-04 Veronika E svarar Tom S
    Hej Tom!
    Det var kul att allt funkade bra och att du blev nöjd.
    Hör av dig igen om du behöver ngn av alla våra andra tjänster, du är välkommen!
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Gigarent
    Snabbt svar på frågor, städade ok men fick göra om ett par saker som köparen inte var nöjd med. Bra pris och kontakt i övrigt.
    2016-05-04 Veronika E svarar Henrik L
    Hej Henrik!
    Kul att du blev nöjd, men jag blir frågande till att du inte utnyttjade vår nöjd kund garanti?
    Inte ska du behöva stå och städa efter oss, vi kommer inom 5 dgr fr att du hört av dig/eller den nya ägaren om det är nåt som ej är tillfredställande rent, Men det ska inte ha gått mer än 5 dgr från städtillfället. Ville bara informera dig ifall du missade det. Vi vill bara ha nöjda kunder.
    Hoppas att vi hörs igen om du behöver vår hjälp.
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om Gigarent
    Helt ok... .... .. . . ...................
  • Richard L
    Richard L skrev om Gigarent
    Smidigt och trevligt bemötande vid beställning. Utmärkt leverans av städ och flytthjälp. Fastighetsägaren genomförde flyttbesiktning och förklarade sig mycket nöjd.
    2016-05-03 Veronika E svarar Richard L
    Hej Richard!
    Alltid lika kul att få respons på att vi utför ett bra jobb, jag som bokar och våra anställda ute på fältet.
    Ser fram emot att få hjälpa dig ev i framtiden, eller dina vänner.
  • Shani P
    Shani P skrev om Gigarent
    Jättebra! De gjorde ett riktigt bra jobb! Pålitliga och bra pris. Jag har rekomenderat de till flera personer!
    2016-05-03 Veronika E svarar Shani P
    Hej Shani!
    Det var verkligen fint att du blev nöjd med vår tjänst.
    Du är så välkommen igen till oss om du behöver vår hjälp.
  • Lena G
    Lena G skrev om Gigarent
    Hej!

Jag har köpt flyttstädtjänster fyra gånger och separat fönstertvätt en gång. Jag är jättenöjd både med utförandet och snabbt och trevligt bemötande av Veronica.

Jag rekommenderar gärna företaget till andra.
    2016-05-03 Veronika E svarar Lena G
    Hej Lena!
    Tack så mycket för de fina omdömet.
    Det är så kul med återkommande kunder. Du är välkommen igen när du behöver vår hjälp.
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Gigarent
    Hej,
    Vi är otroligt nöjda med vår kontakt person- Veronika, hon är proffsig och servicemainded!
    Ang. Städpersonalen så är vi inte helt nöjda med den vi har nu, men detta har vi redan pratat om.
    2016-05-02 Veronika E svarar Tomas A
    Hej Tomas o Anna! ;-)
    Det är jättekul att ni är nöjda med det jag gör. Vill att ni ska få den service ni betalar för, och ni är ju mkt flexibla kunder som ställer upp för oss med. Det är sant att den personal som var hos er och städade ( hemstäd) och som ni tyckte städade tilllfredställande rent har inte den senaste tiden kunnat komma pga olika anledningar. Och de vi ersatt har inte ni varit helt nöjd med. Men vi för dialog ang detta och kommer att finna en lösning. Ett förslag har jag redan lagt fram som ni ska fundera över.
    Vi tycker det är fint att ha er som kunder och vill verkligen inte förlora er.
  • Louise G
    Louise G skrev om Gigarent
    Trevliga och lösnings benägna.
    2016-05-02 Veronika E svarar Louise G
    Hej Louise!
    Trevligt att du tycker det.
  • Elisabeth P
    Elisabeth P skrev om Gigarent
    Bra bemötande, stor flexibilitet och ordentligt städat. Däremot oordning på ekonomin med flera månaders mejlande fram och tillbaka om betalning (som gjordes i god tid innan förfallodagen).
    2016-05-02 Veronika E svarar Elisabeth P
    Hej Elisabeth!
    Vi är oerhört glada över att du blev så nöjd med vår tjänst. Men det var ju hemskt tråkigt med att vi inte hade koll på din faktura. Vet ej vad som orsakade detta, men skönt att det löste sig slutligen. Tack för ditt tålamod. MVH Veronika
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Gigarent
    Ett mycket bra utfört arbete av positiv personal!
    Rekommenderar Gigarent med många +
    2016-04-15 Veronika E svarar Thomas L
    Tack så mycket för att du anlitade oss.
    Vi ser fram emot att eventuellt få hjälpa dig i framtiden, då vi har många tjänster att erbjuda.
    Du vet vart vi finns. ;-)
    Vänligen GigaRent, Veronika
  • Per W
    Per W skrev om Gigarent
    Mycket missnöjda med städningen, många brister, med personalens uppförande vid omstädning, brister i omstädning samt uppföljning av "HQ"
    Dessutom dök de inte upp när de skulle göra omstädningen!
    Brister i städningen omfattade, lister, element, ugn, ovanpå kylskåp, bakom torktumlare...
    Vid om städning var de inte förberedda vare sig med städmaterial eller den lista vi skickat in. Personalen som kom var otrevliga och ville att vi skulle peka ut alla brister.
    Tydligen saknas egenkontroll ...
    Lister fortfarande dammiga liksom bakom element..
    Tydligen förväntar de sig en 100% kvalitets kontroll av städningen!
    2016-02-18 Veronika E svarar Per W
    Hej! Fint att ni utnyttjade vår nöjd kund garanti. Men tyvärr så kontrollerades inte städningen till fullo efter att vi kom tillbaka några dagar senare. Och det är liksom viktigt att det görs, då vi anser att det vilar ett ansvar hos kunden att se till att han/hon blir nöjd. Jag finns ett telefon samtal bort, så det är bara ringa mig alla dagar i veckan om det uppstår nåt problem när vi väl är där. Då hade vi löst det direkt istället. Vi är inte klara med detta ärende ännu. Jag har ju just skrivit till dig att vi ska utreda orsaken till det som hänt. Och bett att få återkomma till dig. // Mvh Veronika; GigaRent
    2016-02-22 Per W svarar Veronika E
    Jag är också ett samtal bort! Och det förvånar mig att du inte ringt, du har ju messat!?!
    Med tanke på allt ni missat i städningen 3 ggr (jo, ni dök ju inte upp en gång!) Ni var inte förberedda när ni kom och var otrevlig mot min fru! Ni följde inte de anmärkningar ni fått, och följaktligen blev det inte rent! Fett på ugnsluckan, dam på lister, dam bakom elementet. VI hittade till och med glasbit i mattan! Och nu vill ni debitera/ timme för något ni skulle gjort rätt från början!? Och ni kallar det nöjd kund!?
    2016-02-22 Veronika E svarar Per W
    Hej Per! Jag har inte messat utan vi konverserar via mejl. För att vi ska ha allt daterat och kunna återkoppla till om det är nåt som vi måste reda ut i efterhand. Därav att jag vill mejla.
    Och vi har gjort det vi kunnat och ni som kund skall gå igenom det som skall åtgärdas då vi är på plats, men så gjordes tydligen inte även fast personalen lämnade din fru och hon var nöjd då. Sen återkommer ni flera dagar senare med ytterligare klagomål, tex ungnsluckans nederkant. Den meddelade du inte mig första kontakten vi hade så personalen visste inte om att den skulle fixas igen. Personalen lossade elementen och gjorde rent där. Det är konstigt om det inte blev rent efter 2 städningar?
    Och vi har många nöjda kunder, men de skriver oftast inte på denna sida utan ringer eller mejlar mig.
    Och de är nöjda för att vi för en bra dialog med dem. Och att personalen skulle vart otrevliga tycker jag är tråkigt verkligen. Men när jag pratade med personalen så håller de inte med dig. De förde en bra dialog med din fru och lämnade er bostad och trodde att allt var okej. Det är en ren missuppfattning känns det som mellan dig, din fru och personalen.
    11/2 messade du mig!
    Personalen som kom, pratade engelska och franska, (vilket även min fru gör) och utifrån vad de sade och hur de ifråga satte henne gjorde henne illa till mods och ville bara att de skulle ut ur huset. Hon kände sig inte trygg med 2 små barn och attityden hos er personal.
    Jag har skickat bilder till dig på hur mina fingrar ser ut efter att ha dragits på plana ytor (lister runt fönster och dörrar!) jag har skickat bilder på hur det ser ut runt elementen. Där finns lager med damm.
    Jag skall vara tydlig med att säga att vi vill inte ha in er i huset igen för vi har inget förtroende för er eller sätt ni hanterar ärendet.
    Bristen på professionalism både ursprunglig städning, och uppföljning av städning. Att ifrågasätta våra kommentarer av städning trots att vi har dem väl dokumenterade och sedan ändå inte lyckat städa rent? Förväntar ni er att vi skall stå bredvid och titta på när ni städar? Nej, Jag kan absolut inte rekommendera er som städbolag!
    2016-02-22 Veronika E svarar Per W
    Okej, men sen efter det har vi mejlat.
    Vi förväntar oss inte att ni ska stå och titta när vi städar, absolut inte. Men att ni ska kontrollera direkt när vi är där det förväntar vi oss. Och om det hade gjorts så hade detta inte uppkommit. Det är det som är själva grejen med det hela. Vi har nöjda kunder för att de är tydliga med vad de vill att vi åtgärdar, och det är tråkigt att vi misslyckades med er.
    Och om din fru kände att hon inte kunde kommunicera med dem så skulle hon ha ringt mig. Jag finns alltid på telefon i såna här lägen.
    Vår personal får mycket beröm för att de är lyhörda och måna att det ska bli rent o snyggt. Varför inte det gick att få till det som vi brukar få är en gåta för mig.
    Vi beklagar att ni ej är nöjda. Vet att den som bodde innan er anlitat oss tidigare eller genom rekommendationer från en bekant eller dylikt, och därav att han ville att vi skulle komma och städa i den bostad ni flyttade in i, så det var extra tråkigt detta.
    2016-02-22 Per W svarar Veronika E
    "rekommendation från en bekant eller dyligt" Du har alltså ingen koll på just denna kund! Bristen på kvalitet är uppenbar! Du har fått bilder och nu kommer säljaren att får åtgärda bristen i städningen!
    Er personal är orsaken till situationen! De städade slarvigt och kunde inte kommunicera att de förväntade sig en 100% kontroll av arbetet!

Du påstår att du talat med all inblandade, men varken jag eller min fru har hört något från dig! Du har pratat med din personal som har all anledning i världen att frisera sanningen! för sanningen är att ni inte städat rent!
    Per!
    Vi har många kunder o via telefon när detta bokades ( för länge sen) så vet jag att han som bodde i bostaden innan dig har blivit rekommenderad att anlita oss. Om det är viktigt så hör med honom. Tyvärr kan jag inte hålla reda på exakt vem det var som rekommenderade honom, men hör med honom.
    Och som jag skrev tidigare så konverserar vi både här och på mejl. Och det är ju bara att din fru läser vad vi skriver och lägger sin kommentar tycker jag hade vart bra. Att vi har konversationen skriftligt känns tryggt för oss bägge.
    Tycker att du ska gå vidare med detta på högre instans. Vi möts där. Det här leder ingen stans iallafall.
    Jag kommenterar inget mer av detta. Tack!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Gigarent
    Helt ok! Skulle kunna anlita dem igen. Golvet var inte helt rent, de använde moppar och ingen dammsugare. Men som sagt, skulle kunna använda dem igen. Väldigt trevligt bemötande vid bokning.
    2015-09-28 Veronika E svarar Sarah L
    Hej Sarah!
    Vad kul att du blev nöjd. Vi använder inte dammsugare då vi är ett miljöföretag och städar på ett annat sätt. Du är välkommen att anlita oss igen. // Mvh Veronika, GigaRent
  • Carl L
    Carl L skrev om Gigarent
    Jag har ingen aning om att jag använt dem
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Gigarent
    Bra städning, men kommunikationen mellan flyttkillarna och ert kontor fungerade inte samt ej heller kommunikationen mellan mig och flyttkillarna. De fick bl.a ringa och fråga efter vår nya adress flera gånger...
    Men, städningen har varit bra, det är den jag bedömer nedan.
    Bra initiativ till insamling t. barncancerfonden!
    2015-09-28 Veronika E svarar Åsa B
    Hej Åsa!
    Det var ju tråkigt att du inte tyckte att det funkade med kommunikationen. Om det var jag som jobbade i bokningen så brukar jag vara mycket behjälplig med att ge vägledning när våra kunder har frågor om olika saker. ( det är jag som alltid jobbar förutom under 4 v på sommaren då vi har vikarie)
    Skönt att du iallafall blev nöjd, det glädjer mig.
    Och vi satsar mycket på miljö och barncancerfonden är också nåt vi tycker är viktigt.
    Mvh Veronika, GigaRent
  • Malin W
    Malin W skrev om Gigarent
    Tidigare år har de funkat bra men när jag nu anlitade dem igen så kom personen sent, gjorde hälften av den utlovade checklistan och de fakturerade fullt pris trots att jag klagade. Använder dem inte igen tyvärr.
    2015-08-14 Veronika E svarar Malin W
    Hej Malin!
    Oj vad tråkigt att du fick en sån dålig upplevelse då det som du skrev fungerat så bra tidigare. Undrar vad som var skälet till att personalen kom sent?
    Och att inte allt genomfördes som det skulle var ju ännu värre måste jag säga.
    Blir mkt konfunderad och undrar om du talade med mig ang detta, för vi har ju 5 dgr garantin som betyder att vi inom 5 dgr skall återkomma och fixa till det som ej var tillfredställande rent.
    Ledsen att förlora dig som kund. // Veronika
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Gigarent
    Vi beställde en flyttstädning av radhus på 98 kvm. Städningen var mycket bra utförd, fanns inget att klaga på. Bra pris och bra bemötande från början till slut.
    2015-08-14 Veronika E svarar Kenneth L
    Hej Kenneth!
    Kul att det blev en bra upplevelse för dig och att du blev nöjd med vår tjänst.
    Välkommen igen när du behöver hjälp i framtiden.
  • Anita H
    Anita H skrev om Gigarent
    Vi är mycket nöjda med flyttstädningen av vårt radhus och vänder oss gärna till företaget, om vi skulle behöva hjälp vid ett annat tillfälle. Vi vände oss till Gigarent på rekommendation från vänner.
    2015-08-14 Veronika E svarar Anita H
    Hej Anita!
    Du är jättevälkommen att kontakta oss igen.
  • Anna T
    Anna T skrev om Gigarent
    Flyttstäd till ett mycket bra pris.
    Vilket fantastiskt jobb och vilka trevliga, duktiga och noggranna killar som städade. Jag är supernöjd och kommer absolut att anlita GigaRent igen samt rekommendera er till vänner och familj. Tack!
    2015-07-09 Veronika E svarar Anna T
    Hej Anna!
    Vad kul att du blev nöjd med vår tjänst.
    Ser fram emot att höra av dig igen så vi kan hjälpa dig och dina vänner, bekanta.
    Mvh Veronika, GigaRent
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Gigarent
    Bra möte. Rent å snyggt .Har rekommenderat er firma till vänner.
    2015-06-15 Veronika E svarar Håkan O
    Hej Håkan!
    Trevligt att du var nöjd med vår städning.
    Och är tacksamma över att du rekommenderar oss vidare till andra som behöver våra tjänster.
    ( inom flytt, flyttstäd, storstäd, hemstäd m.m.)
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Gigarent
    Vi har varit väldigt nöjda varje gång vi anlitat gigatent.
    2015-06-10 Veronika E svarar Camilla S
    Hej Camillia!
    Kul med återkommande kunder.
    Ser fram emot att få hjälpa dig igen om tillfälle uppstår att du behöver oss.
    ( Eller vänner o bekanta)
  • Alf E
    Alf E skrev om Gigarent
    Jag har köpt flyttstädning 2 ggr.
    Jag var mycket nöjd båda bångerna.
    2015-06-10 Veronika E svarar Alf E
    Hej Alf!
    Roligt att höra att du blev nöjd med vårt jobb.
    Du vet vart vi finns om du behöver våra tjänster i framtiden.
  • Carolina K
    Carolina K skrev om Gigarent
    Har använt Gigarent 2 ggr och varit väldigt nöjd båda gångerna. De är snabba och hjälpsamma, städar noggrant och är dessutom relativt billiga.
    2015-03-12 Veronika E svarar Carolina K
    Hej, trevlig trevligt Carolina att du är nöjd med oss....
    Det är bara att återkomma om du vill att vi ska hjälpa dig igen...eller dina vänner, släkt, bekanta.
    Ser fram emot att höras igen! Mvh Veronika
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Gigarent
    Bra flyttstädning. Fick dubbla fakturor med det löstes snabbt och enkelt genom kundtjänst.
    2015-03-12 Veronika E svarar Sofia G
    Hej Sofia!
    Fint att du blev nöjd med städningen...men ack så galet med dubbla fakturor...det måste ha skett ett misstag verkligen....men fint att vi löste det. Välkommen att boka oss igen! // Veronika
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Gigarent
    Jag gjorde en flyttstädning och informerade köparna av mitt hus att kontakta mig om de inte var nöjda.
    Gigarent städade, jag var faktiskt inte där och kontrollerade, men hörde inget av nya köparna så antog att allt var bra gjort.
    Efter två veckor informerade köparna oss att de ej var nöjda, och sade att de hade städat själva, fråga mig inte varför, men då får man skylla sig själva.
    2015-03-16 Veronika E svarar Joakim S
    Hej Joakim!
    Det var ju fint att du vart nöjd, men tråkigt att de som flyttade in ej var det.
    Om nån av er hade hört av sig till oss så hade vi givetvis åkt och fixat till det som de ej fann tillfreställande rent.....Vi har kundgaranti, och den innebär att du eller den som flyttar in hör av sig till oss senast 5 dgr efter att vi städat så lägger vi in det i kalendern, men vi måste få 5 dgr på oss. och vi skulle naturligtvis kommit så fort vi kunnat. MVH Veronika
  • Matilda M
    Matilda M skrev om Gigarent
    Ok men inte helt rent efter byggstäd. Vissa ställen missade som man upptäck efter ett tag.
    2015-03-10 Veronika E svarar Matilda M
    Hej Matilda!
    Tråkigt att du ej var helt nöjd. Tråkigt att höra. Men om du hade hört av dig så hade vi kommit och fixat det som missats. Vi har en nöjdkund garanti som innebär att du som kund/inflyttade person har 5 dgr på er från den dagen vi vart o städat att höra av er till oss så kommer vi och åtgärdar det inom 5 dgr. Mvh Veronika, GigaRent
  • Jan J
    Jan J skrev om Gigarent
    Städtjänst och flyttning.
    Perfekt städning utan anmärkning
    Mycket bra flytt.
    2015-03-10 Veronika E svarar Jan J
    Hej, vad kul att du tyckte att allt funkade bra med flytt o städ.
    Vi ser fram emot att få hjälpa dig en annan gång, eller dina vänner o bekanta.
    MVH Veronika, GigaRent
  • Staffan Erland Hjalmar I
    Staffan Erland Hjalmar I skrev om Gigarent
    Jag tycker att det var ett fantastiskt bra jobb som de gjorde hos oss.! Jag ger dem högsta betyg! Skulle gärna anlita dem igen?
    2015-02-25 Veronika E svarar Staffan Erland Hjalmar I
    Hej!
    Vad kul att du blev så nöjd med vår insats.
    Du är så välkommen att höra av dig igen, och tipsa dina vänner o bekanta om oss så blir vi oerhört tacksamma.
  • Wilma Ö
    Wilma Ö skrev om Gigarent
    inte speciellt rent... (flyttstädning)
    2015-02-23 Veronika E svarar Wilma Ö
    Hej Wilma!
    Mycket tråkigt att höra att du ej vart nöjd. Undrar om du kontaktade mig i bokningen så hade vi löst det på en gång...Du vet att vi har en städgaranti som går ut på att du/ den som skall flytta in har 5 dgr på dig att höra av dig från den dagen vi vart o städat. Så kommer vi inom 5 dgr och åtgärdar klagomålet. Synd om du ej hörde av dig isf. Eller ringde mig medan personal var kvar så hade det åtgärdats direkt. MVH Veronika
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Gigarent
    Missat massa när han städat och ändå efter vi sagt till var det inte helt 100...............................
    2015-02-20 Veronika E svarar Thomas T
    Hej Tomas!
    Det var ju tokigt att du det ej vart bra städat, även fast du bad om att det skulle göras bättre.
    Undrar omdu kontaktade mig ang detta så hade vi löst det direkt?
    Och vi har en städgaranti på 5 dgr, som lyder: att vi ringer dig som har beställt jobbet för att du kontrollerar medans personal finns kvar, sen har den inflyttade personen 5 dgr på sig från den dagen vi vart o städat att kontakta oss så kommer vi tillbaka och åtgärdar klagomålet.
    MVh Veronika
  • Elin L
    Elin L skrev om Gigarent
    Bra service innan och efter utförandet av jobbet. Dock inte jätte proffsigt när städaren kommer med tåget och har en soppkvast och mopp under armen, använder inte dammsugare eller ordentliga rengöringsmedel, städningen blev godkänd utifrån det pris vi betalade, kan rekommenderas om man inte har allt för höga krav på flyttstädningen.
    2015-02-10 Veronika E svarar Elin L
    Hej Elin!
    Vi är ett företag som försöker vara så miljövänliga som möjligt. Att vår personal kommer med tåg eller buss är väl bara positivt att de åker kollektivt. Personalen har det mesta med sig och förlängningsbara skaft så de når där de ska. Och dammsugare behövs i regel inte då vi har fiberoptiktrasor som suger upp dammet, istället för att det ska fara runt en massa damm efter att vi städat. Huvudsaken är att du blev nöjd....Och du vet att du kan använda dig av vår kundgaranti som gäller för den som flyttar ut och den som flyttar in. Garantin är generös på hela 5 dgr från den dagen vi vart och städat. Finns brister så åker vi tillbaka och fixar det så snart vi bara kan. Välkommen åter till oss. Mvh Veronika
  • Carl - Göran P
    Carl - Göran P skrev om Gigarent
    Snabbt, rent, trevligt och absolut ett företag jag rekommenderar.
    2015-02-05 Veronika E svarar Carl - Göran P
    Hejsan Carl-Göran!
    Alltid lika kul att höra att ni kunder blir nöjda med vår insats.
    Hoppas att du hör av dig igen om du behöver våra tjänster inom flytt/städ.
  • Nasrin K
    Nasrin K skrev om Gigarent
    Första gången vi bokade en tid, så hade de missat tiden trots bekräftelse. Vi fick boka om, men jobbet de utförde var helt ok, och som ursäkt drog de av 200 kr på faktura. Så upplevelsen är ok.
    2015-03-10 Veronika E svarar Nasrin K
    Hej Nasrin!
    Jättetrist att vi missade den dagen vi skulle kommit, men vår server hade brakat så bokningen registrerades aldrig dumt nog. Men vi kom inom ett par dagar och städade, och du accepterade att få en liten kompensatation för besväret det åsamkat dig.
    Såg att du bokat oss tidigare också, så vi ser fram emot att få hjälpa dig eller dina vänner i framtiden. Mvh Veronika, GigaRent
  • Mats P
    Mats P skrev om Gigarent
    Trevligt bemötande och bra pris! Blev riktigt rent och fint!
    2015-02-05 Veronika E svarar Mats P
    Hej Mats!
    Roligt att höra att du blev nöjd. Vi ser fram emot att höra av dig igen om du behöver hjälp (flytt och städ). Mvh Veronika
  • Antonia S
    Antonia S skrev om Gigarent
    Toppenjobb. Super rent pch trevlig städare.
    2015-02-04 Veronika E svarar Antonia S
    Hej Antonia!
    Jättekul att du blev nöjd med vår insats. Hoppas att du hör av dig igen om du vill ha hjälp av oss.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Gigarent
    .vi har sålt vår villa och anlitade Girarent. Vi är mycket nöjda med flytt-
    städningen.Bemötandet vi fick var mycket bra.
    2015-02-04 Veronika E svarar Gunnar H
    Hej Gunnar!
    Alltid lika kul att få veta att vi har utfört ett bra jobb...
    Ni är alltid välkommen att återkomma om ni behöver våra tjänster. // Veronika
  • Barbro & Hans T
    Barbro & Hans T skrev om Gigarent
    Vi har sett att dom har misskött uppdrag men hos oss skulle dom göra en flyttstädning av ett hus, vi lät köparna besikta uppdraget direkt efter utfört arbete och efter små justeringar var allt ok. inget gnäll efter och alla nöjda.
    Hälsningar
    Hans o Barbro
    2015-02-04 Veronika E svarar Barbro & Hans T
    Hej Barbro o Hans!
    Fint att ni tog med de som skulle flytta in vid kontrolleringen av huset =)
    Och att allt kunde åtgärdas på en gång. Fint att det gick att lösa så att alla blev nöjda o glada.

Trallbanevägen 16, 134 43 Gustavsberg