Kent Olsson

Kent Olsson

Kent Olsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Kent Olsson har varit registrerad mäklare sedan 1997-10. Kent Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.9. Kent Olsson har haft 32 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt yrke där man träffar många härliga kunder och får en social gemenskap.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang för att göra mina kunder nöjda med sin bostadsaffär, och min långa erfarenhet i bostadsförhandlingar är en viktig bit. Dessutom är jag alltid glad, positiv och hårt arbetande.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig så njuter jag gärna av en runda golf eller en dag ute på havet.

2023-07 - 2024-06

183 omdömen om Kent Olsson

Sedan starten hos Reco 2017
Karolina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Valla

Fantastiskt fint, både proffsigt men samtidigt personligt bemötande

Svar från Kent Olsson

Tack Karolina, skönt att allt löste sig så bra för er. Ha nu en fortsatt bra sommar och njut lite av semester. :) Mvh/Kent

Annette L
Kyrkesund

Kent är positiv och genuin. Han känner Tjörn väldigt bra och det get ett bra intryck för potentiella köpare. Jag är väldigt nöjd hur han hanterade processen från början till slut.?

Kenneth P
Kyrkesund

Proffsigt skött. Snabbt. Smidigt. Enkelt att komma i kontakt med mäklaren och att få svar på frågor.

Svar från Kent Olsson

Tack Kenneth och välkomna nu till Tjörn :) Ni kommer få det riktigt bra är jag övertygad om. Mvh/Kent

Niklas P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
Valla

Kent lyssnade på våra behov och leverade en tjänst och service i världsklass ! Sålde vårt hem på mindre än 2 veckor !! Kan starkt rekomdera Gofab och Kent & gänget !

Grym är du Niklas! Tack så jättemycket :) Mvh/Kent

Marcus R
Djupvik

Fantastisk bemötande och engagemang

Svar från Kent Olsson

Tacka så mycket Marcus! Känns superbra att ni är så nmöjda och välkomna hit. :) Skall bli kul att se vad ni hittar på framöver, kanske smyger förbi vid tillfälle. :) Ha en fortsatt bra sommar. Mvh/Kent

Berit Marianne L
Valla

Väldigt kunnig och hjälpsam den bästa man kan tänka sig.Värd alla tänkbara lovord.

Svar från Kent Olsson

Tack så jättemycket, det värmer med alla fina ord. Ni har med varit mycket bra att arbeta tillsammans med. :) Mvh/Kent

Kristina N
Valla

Jag blev bemött med mycket vänlighet och kompetent hjälp genom hela processen. Mäklaren levde upp till över mina förväntningar, jag fick alltid snabb support och svar på många frågor.

Svar från Kent Olsson

Tack så mycket Kristina och ni är väldigt välkomna till Tjörn :) Vi kommer säkert ses och ha kontakt framöver med den hjälpen du behöver när du flyttat in. Mvh/Kent

Kristian E
Stenkyrka

Mycket trevligt och kunnig mäklare

Svar från Kent Olsson

Tackar Kristian! Vi ses ju imorgon igen. Skall bli kul att se ert nya hus :) Mvh/Kent

Annika E
Stenkyrka

Vi är jättenöjda med Kent som mäklare. Bra bemötande, duktig, lyhörd, hjälpsam. En kanonmäklare helt enkelt.

Svar från Kent Olsson

Hej Annika, Det låter toppen, känns bra i hjärtat att höra. :) Vi hörs och ses framöver. Mvh/Kent

Daniel  L
Klövedal

Är supernöjd med Kents jobb. Allt gick smidigt, alltid snabb återkoppling och ett trevligt bemötande och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Kan varmt rekommendera Kent som mäklare

Tack så mycket Daniel. Vi ses snart igen :) Mvh/Kent