GT Performance Cars AB

Vegavägen 2, 136 49 Vega — Visa karta

Välkommen till GT Performance Cars!

Vi är en modern bilfirma med stort intresse för bilar, samt en lång erfarenhet inom bilbranschen. Hos oss hittar du ett stort sortiment av bilar efter dina krav. Vår plikt är att du som kund skall känna dig bekväm från första kontakt och nöjd oavsett vad det är för bil du köper. Samtliga bilar säljs med en godkänd Carfax historik, givetvis testas alla bilar innan försäljning.

Läs vad 246 kunder tycker om GT Performance Cars AB

• 2020-12-03

Zoran K skrev om GT Performance Cars AB
    Mycket nöjd kund. Bor i Göteborg, gjorde upp affären över telefon. Bilen var i det skick som utlovades. Till och med bättre.

Supernöjd med säljare, supernöjd med min BMW M4!

Rekommenderar absolut denna handlare!

Nöjd M4 ägare! Läs mer
  • 2020-11-29

JIM Å skrev om GT Performance Cars AB
    Jag och min dotter tycker att Audi Rs5 är så fascinerande och ascool bil. Eddie är jätte trevlig, han är en av de bästa säljare vi har mött. Vi rekommenderar er att köpa bilar hos företaget, ni kommer inte att ångra er! Läs mer
  • 2020-11-25

EMIL B skrev om GT Performance Cars AB
    Familjen växer och vi var på jakt efter en större bil. När jag såg den gråa XC90:n tvekade jag inte och tog kontakt med GT Performance Cars och fick prata med David. Vilken toppensäljare!!
    Tryggt hela vägen och lyhörd och tillmötesgående med bra svar på alla frågor vi hade under köpet👍🏼 Svarade alltid fort och var aldrig påstridig utan väldigt serviceminded!
    Kommer definitivt rekommendera David och GT Performance Cars till andra. Stort tack till Edin för en trygg hemleverans såhär i Corona-tider! Läs mer
  • Elin O

2020-11-20

Elin O skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en Mercedes-Benz c klass coupe av den bästa säljaren Martin Kelava han var till stor hjälp inom både finans och service! Bland den tryggaste och bästa affären jag har gjort. Ett grymt företag helt enkelt Läs mer
  • Fredrik Wilhelm K

2020-11-20

Fredrik Wilhelm K skrev om GT Performance Cars AB
    Fantastisk service och välvårdade bilar!
    Otroligt roligt att handla av grabbarna, kommer rekommendera till fler och återkomma igen. Läs mer
  • Börje Stefan G

2020-11-17

Börje Stefan G skrev om GT Performance Cars AB
    Smidiga, enkla och tillgängliga, nöjd med min bilaffär och servicen. Läs mer
  • TOMAS HARALD R

2020-11-12

TOMAS HARALD R skrev om GT Performance Cars AB
    I alla avseenden mycket bra.
    Bra bemötande och mycket profesionellt och smidigt. Läs mer
  • 2020-11-04

Darren Francis M skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en Audi A5 av säljare David på GT performance. Bemötande och hjälp i toppklass båda innan och efter affären. David svarade alla mina frågor snabbt och fanns alltid till hands. Ska inte tveka att köpa min nästa bil genom David på GT. Läs mer
  • MIKAEL L

2020-11-02

MIKAEL L skrev om GT Performance Cars AB
    Sålde min Golf R via dem. De är väldigt duktiga, väldigt bra och personlig service. Det märks att dem är proffs och tänkt på allt för att göra en snabb, säker och smidig affär. Rekomederar dem starkt! Läs mer
  • HAMILTON V

2020-11-02

HAMILTON V skrev om GT Performance Cars AB
    Seriösa säljare med god erfarenhet och exceptionell kundbemötande. Martin hjälpte mig att sälja in min bil samt köpa en annan bil för ett bra pris och med goda erbjudande. Rekommenderas starkt av denna lyhörda säljaren! Läs mer
  • 2020-10-23

PHILIP S skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en Bmw 135i av David på GT Performance Cars. Klockrent bemötande samt grym service innan och efter affär. För mig betyder det mycket när säljaren finns till hands och hjälper till även efter och det har verkligen David gjort.

Nästa bil blir säkerligen hos GT Performance Cars. Läs mer
  • MAGNUS V

2020-10-22

MAGNUS V skrev om GT Performance Cars AB
    Trevlig personal, fin bilhall.
    Körde ca 45 mil enkel resa för en bil och allt stämde överens med vad säljaren Koray hade berättat till mig innan jag åkte:) Jag har inget alls att klaga på Läs mer
  • STEFAN G

2020-10-18

STEFAN G skrev om GT Performance Cars AB
    Toppen!!! Köpt bil i 5min. Absolut proffsigt personal!
    Rekommenderar Läs mer
  • NEIL N

2020-10-15

NEIL N skrev om GT Performance Cars AB
    Proffsigt, vänligt och personligt bemötande på en helt rätt nivå. Säljare David svarar lika snabbt på frågor nu som innan försäljningen. Det är en inställning som alla säljare borde ha. Här köper jag min nästa bil också. Läs mer
  • 2020-10-12

Stanley Rask N skrev om GT Performance Cars AB
    Jag kan varmt rekommendera GT Performance. De köpte min Porsche Macan och höll utlovat pris utan att försöka pruta på plats. Professionell och trevligt bemötande när bilen hämtades och pengarna var på plats direkt. Läs mer
  • 2020-10-10

Lena S skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en AUDI RS3, är fantastiskt nöjd med säljaren som var trevlig och hjälpsam på alla sätt! Läs mer
  • 2020-10-09

Lennart Jörgen E skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte nyligen en superfin BMW 5GT M-Sport X-drive från David. Fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande, redan från första samtalet, och kan varmt rekommendera David ifall du är ute efter en riktigt fin bil till rätt pris - för dom finns på GT Performance i Haninge, lycka till! Läs mer
  • 2020-10-01

DAVID E skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en fin större bil till familjen utav säljare Martin som igenom affären fick mig att känna mig trygg från början till slut. Hatten av! Läs mer
  • 2020-10-01

Hamed J skrev om GT Performance Cars AB
    Duktiga och proffsiga som jobbar där. Läs mer
  • 2020-09-30

Erik G skrev om GT Performance Cars AB
    Porsche Macan S
    Mycket bra och fötroende bemött.
    Köpa en Porsche i bra skick jag är mycket nöjd med den.
    Kommer att rrekormmendera
    bilfirman till mina vänner. Läs mer
  • OMAR G

2020-09-30

OMAR G skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en bil från Koraj. Fick en jätte snabbt service. Det han var jätte snäll personal. Läs mer
  • 2020-09-25

Bernt Johny E skrev om GT Performance Cars AB
    Bra kontakt o trevlig service Läs mer
  • 2020-09-24

MAXIMILIAN E skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en bil av Martin. Fick riktigt bra service och snabb respons. Kan varmt rekommendera GT Performance Cars! Läs mer
  • 2020-09-23

ISABELLE W skrev om GT Performance Cars AB
    Bra service av David på performance Cars
    Uppfyller alla kundens önskemål & hittar lösningar i allt
    Rekommenderar Läs mer
  • 2020-09-19

Rune F skrev om GT Performance Cars AB
    Jättebra service och bemötande. Läs mer
  • 2020-09-19

Ronnie Kjell Tobias A skrev om GT Performance Cars AB
    Mycket bra bilhandlare, bra service, mycket trevlig personal. Tackar David för en bra affär och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2020-09-15

FLORENTINA S skrev om GT Performance Cars AB
    Vi köpte en Volkswagen Tiguan r-line och är mycket nöjda. Säljare David var mycket professionell och hade ett gott bemötande. Vi kom bra överens och vi fick det vi blev lovade! GT performance cars är seriösa, lita på dem! Läs mer
  • 2020-09-06

Niklas E skrev om GT Performance Cars AB
    Väldigt bra bemötande och affär. Kan inget annat en att vara nöjd kund :) Läs mer
  • 2020-09-04

Anders P skrev om GT Performance Cars AB
    Mycket fina bilar, bemötande och anläggning
    Toppklass! Läs mer
  • 2020-09-04

Dragan C skrev om GT Performance Cars AB
    Bra och snabb handläggning. Snabb utbetalning, många säljare som tar hand om kunderna, fräscha lokaler... Läs mer
  • 2020-08-16

NIKUNJ P skrev om GT Performance Cars AB
    GT Performance Cars är en mycket seriös och professionell bilfirma där Nima och Martin fick mig att känna mig trygg igenom hela köpprocessen. Stort tack för ert proffsiga omhändertagande av mig som kund, jag vet definitivt vart jag ska vända mig för fler bilköp i framtiden Läs mer
  • 2020-08-07

Alexander B skrev om GT Performance Cars AB
    Mycket seriösa handlare som fullföljer sina uppdrag och gett mig en exceptionellt god upplevelse av bilköpet! Läs mer
  • 2020-08-04

MURAT B skrev om GT Performance Cars AB
    Professionellt bemötande och supersnabb förmedling!
    Tack Nima och GT Performance Cars! Läs mer
  • 2020-07-25

Kenneth N skrev om GT Performance Cars AB
    Trevligt och professionellt bemötande av säljare.

Mvh/Kenneth Läs mer
  • 2020-07-21

PETER P skrev om GT Performance Cars AB
    Sålt en BMW. Otroligt proffsigt bemötande från Andreas och Nima! De hjälpte mig dessutom hem när jag lämnat min bil till försäljning. Jag kommer att använda detta företaget igen! Läs mer
  • 2020-07-14

Sadegh B skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte bil.
    Bra bemötande lite stressad personal i början men säljaren prioriterade rätt. professionell och duktig säljare Martin.
    Företaget uppnådde mina förväntningar för bil köp. Läs mer
  • 2020-06-26

Niklas L skrev om GT Performance Cars AB
    Gick smidigt. Dom litade på oss och vi betalade dagen efter. Läs mer

Nemrud B skrev om GT Performance Cars AB
    Tack för grymt bra service och ett riktigt bra bilköp. GT är verkligen en proffsig bilhandlare som tar om sina kunder. Extra stort tack till Nima! Läs mer

Marcus A skrev om GT Performance Cars AB
    Smidig och enkel affär. Trevliga killar som jobbar där. Läs mer

Iosif T skrev om GT Performance Cars AB
    Trevliga personal, bra bemötande, och riktigt bra bilköp Läs mer
  • 2020-06-13

ROMIN D skrev om GT Performance Cars AB
    Fick hjälp med att sälja min sportbil utav Martin. Inom 24h från att bilen annonserades ut så var den såld. Proffesionellt bemötande, trevlig, bra kontakt. Jättenöjd med allt. Tack! Läs mer
  • 2020-06-01

Eva Marie S skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en Porsche Cayenne Turbo hos GT Performance Cars och är väldigt nöjd. Från första kontakt med Andreas till påskrivet avtal blev vi mycket professionellt bemötta. De håller en hög nivå och har ett större engagemang jämfört med andra bilfirmor. Jag vill ge dem mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Sven Ernst Gunnar E

2020-05-31

Sven Ernst Gunnar E skrev om GT Performance Cars AB
    Seriös firma, står för sina misstag utan krångel. Nöjd! Läs mer
  • 2020-05-29

Zoran M skrev om GT Performance Cars AB
    Jag köpte bil och jag jätte nöjd.👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Pernilla N

2020-05-26

Pernilla N skrev om GT Performance Cars AB
    Kia sportade 2.0 CRDi AWD från 2013.
    Bra säljare ( Andreas)
    Gjorde allt för att hitta den perfekta bilen för mig. Läs mer
  • 2020-05-20

Malek M skrev om GT Performance Cars AB
    Hatten av till grabbarna på GT performance (Andreas & Nima) de lyckades sälja min bil på mindre än 2,5 vecka!! Jag trodde aldrig att det skulle gå så snabbt under krisen vi befinner oss i dagsläget.. de var duktiga med att upprätthålla annonsen, och höll mig uppdaterad med jämna mellanrum, de gjorde inget utan mitt samtycke! Dessutom gick det fort med att få pengarna in till mitt konto! Kommer alltid låta grabbarna hjälpa mig att sälja mina bilar framöver!

//Malek Läs mer
  • 2020-05-20

Jonas A skrev om GT Performance Cars AB
    Hjälpt hela vägen, smidigt och bekvämt för mig som säljare! Läs mer
  • 2020-05-18

Gabriel B skrev om GT Performance Cars AB
    Fick snabb hjälp med att sälja min bil! Trevligt bemötande samt proffsig hjälp. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-05-11

Alex skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en BMW 530 av dom, Fyfan vad smidigt!
    Bemötande var över min förväntan👍

Kommer handla där igen 😀 Läs mer
  • AHMET K

2020-04-26

AHMET K skrev om GT Performance Cars AB
    Försökte sälja min bil men blev kontakt av GTP Cars som erbjöd sin hjälp. Tack var det dem så blev min bil såld på ett smidigt och snabbt sätt, fick dessutom pengarna inom några dar. Mycket bra jobbat och tack för hjälpen!

Nöjd kund Läs mer
    GT Performance Cars gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte