GT Performance Cars AB

Lagervägen 5a, 136 50 Haninge — Visa karta

Välkommen till GT Performance Cars!

Vi är en modern bilfirma med stort intresse för bilar, samt en lång erfarenhet inom bilbranschen. Hos oss hittar du ett stort sortiment av bilar efter dina krav. Vår plikt är att du som kund skall känna dig bekväm från första kontakt och nöjd oavsett vad det är för bil du köper. Samtliga bilar säljs med en godkänd Carfax historik, givetvis testas alla bilar innan försäljning.
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 177 kunder tycker om GT Performance Cars AB

• Kristian L

2019-12-07

Kristian L skrev om GT Performance Cars AB
    En riktig seriös och professionell bilförsäljare. Jag blev väldigt trevligt och professionellt bemött och rekommenderar verkligen GT Performance. Allting gick väldigt smidigt Tack! Läs mer
  • Vladimir P

2019-12-04

Vladimir P skrev om GT Performance Cars AB
    Oerhört proffsiga vid förmedling av bilen jag skulle sälja. Överträffade mina förhoppningar och förväntningar i hur fort de sålde bilen. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-12-04

Fredrik L skrev om GT Performance Cars AB
    Var förbi lite spontant en eftermiddag efter att ha sett bil på nätet. Fick bra support av Martin. Detta ledde till ett köp vilket genomfördes utan strul. Snabbt, enkelt och professionellt.
    Stort tack och titta gärna förbi. Finns oftast bilar för de flestas olika behov men viss övervikt mot prestandamodeller. Läs mer
  • 2019-12-04

Stefan S skrev om GT Performance Cars AB
    Fantastiskt bemötande, effektiv försäljning och pengarna snabbt på kontot.
    Kunde inte ha varit bättre! Så nöjd! Läs mer
  • Jimmy J

2019-11-16

Jimmy J skrev om GT Performance Cars AB
    Mycket nöjd med alla mina 3 bilar som jag köpt av grabbarna på GT Auto, alltid bra service och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-12

Mikael B skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte Mercedes, mycket vänligt och trevligt bemötande,kan absolut tänka mej att göra affärer med Martin igen, bara positivt att säga Läs mer
  • 2019-10-27

Samuel E skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en Jeep SRT8
    Trevligt bemötande och smidig affär!
    Lite besviken på att det inte följde med vinterfälgar. Läs mer
  • Eva Maria Cecilia L

2019-10-25

Eva Maria Cecilia L skrev om GT Performance Cars AB
    Fick problem men fick även snabb hjälp av Nima som var jättetrevlig å löste mitt problem 😊 Läs mer
  • 2019-09-17

JAmie S skrev om GT Performance Cars AB
    Trevlig personal väldigt nöjd me bilen Läs mer
  • 2019-09-15

Ingrid S skrev om GT Performance Cars AB
    Professionellt bemötande
    Effektiva Läs mer
  • 2019-09-15

Mohamed Z skrev om GT Performance Cars AB
    Bra service och trevlig personal Läs mer
  • 2019-09-14

Pär R skrev om GT Performance Cars AB
  • 2019-09-13

Mohamed Zied Z skrev om GT Performance Cars AB
    Bästa bilförsäljare. Jätte trevlig personal. Bra service. Allt gick så smidigt. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-09-13

David K skrev om GT Performance Cars AB
    Bra bilköp med säljaren Andreas dom hjälpte till att leverera bilen på halva vägen från mig så jag slapp köra så långt. Läs mer
  • 2019-09-09

Ertan F skrev om GT Performance Cars AB
    Kan varmt rekommendera GT Performance Cars för den som funderar på att sälja sin bil på förmedlingsuppdrag. Det var hur smidigt som helst att få min bil såld, till det pris jag önskat mig. Ett förtroendegivande och professionellt bemötande hela vägen från värdering av bil till slutbetalning.
    Duktiga säljare som gjorde ett riktigt bra jobb med försäljningen! Läs mer
  • 2019-09-09

Jari R skrev om GT Performance Cars AB
    Utmärkt service och det där lilla extra som får kunden att känna sig välkommen och omhändertagen.
    Högsta betyg PLUS! Läs mer
  • 2019-08-28

Robert lui-ming T skrev om GT Performance Cars AB
    Väldigt trevlig personal. Ärliga och transparenta. Fick min bil såld inom 24 timmar. Kan varmt rekommendera bilfirman! Läs mer
  • 2019-08-13

Kamal M skrev om GT Performance Cars AB
    Kan inget annat än varmt rekommendera detta ställe.

Sålt 3 bilar samt köpt 3 bilar hos GT Performance Cars. Fån smidig affär till toppen service. Allt detta hade inte varit möjligt om inte för Andreas som varit en kille med stort hjärta för bilar samt service. Du är i trygga händer hela vägen. Om du någon gång tvekar köpa eller sälja bil, så gör inte det 😊 Läs mer
  • 2019-08-03

Mathilda L skrev om GT Performance Cars AB
    Snabb och bra affär.
    Kan varmt rekommendera bilfirman Läs mer
  • 2019-08-01

Hans L skrev om GT Performance Cars AB
    Bra service och ett trevligt bemötande.
    Köpte en fin Porsche cayenne som jag är mycket nöjd med. Läs mer
  • 2019-07-31

Dealzi D skrev om GT Performance Cars AB
    Blev bemött av väldigt trevlig personal som visste vad dom höll på med, lämnade bilen på tisdagen fick den såld på torsdagen, rekommenderas starkt att vända sig till GT Performace Cars AB. Läs mer
  • Stefan W

2019-07-30

Stefan W skrev om GT Performance Cars AB
    Blev kontaktad av Martin när jag hade min bil ute på blocket och han föreslog att vi skulle sälja bilen via GT Perfomance Cars AB då jag inte fått bilen såld efter två månader. Jag kollade upp företaget som som såg väldigt seriöst ut och gick med på det. Säljarna ingav ett seriöst intryck och var väldigt trevliga.
    Två dagar efter att dom annonserat ut bilen så vart den såld och jag fick den summan som jag ville ha för bilen.
    Tre bankdagar senare så hade jag pengarna på kontot. GT Perfomance gjorde ett grymt säljjobb och jag kan rekommendera dom till 100%. Läs mer
  • Rasmus H

2019-07-02

Rasmus H skrev om GT Performance Cars AB
    Lite halvdrygt i början, men efter ett tag så kommer Andreas och hjälper mig, trots att han egentligen är upptagen med telefon. Fick känna och klämma och kolla över en fin mercedes E63, blir nog köp om ett par dagar! :) Läs mer

Eddie B skrev om GT Performance Cars AB
    En fantastisk bilhall med oerhört trevlig personal, fantastiskt kundbemötande. Första gången jag känner att en säljare inte tvingar på dig ett köp utan verkligen vill ditt bästa, stort tack till Martin som hjälpte oss. Läs mer

Rami S skrev om GT Performance Cars AB
    Nöjd med bemötandet samt bilköpet. Kommer definitivt bli fler bilaffärer. 👍🏻👍🏻 Läs mer

Birgitta L skrev om GT Performance Cars AB
    Mycket trevligt bemötande när jag köpte min audi. Läs mer
  • 2019-06-13

Per Fredrik A skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en BMW m2, affären gick snabbt och smidigt👍 Läs mer
  • 2019-06-11

Stojan B skrev om GT Performance Cars AB
    Mycket bra och trevlig personal kan rekommenderas. Läs mer
  • Toni L

2019-06-11

Toni L skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en Golf R kombi
    Säljaren Andreas va hjälpsam under hela mitt bil köp. Dag 1 blev det provkörning sen sa jag att jag måste fundera lite. Ett stort plus i kanten va att han inte försökte tvinga mig att köpa bilen. 2 dagar senare köpte jag bilen och Andreas skötte allt och visade bilen igen.
    Rekommenderar firman till alla som vill ha en smärtfri bilhandel.
    Jag är ( En mycket nöjd kund) Läs mer
  • 2019-06-11

Mattias W skrev om GT Performance Cars AB
    Dunder ställe, nästa bilköp lär ske där igen:) Läs mer
  • 2019-06-09

Catja R skrev om GT Performance Cars AB
    Väldigt bra bemötande!
    Professionell och väldigt snabb service. Läs mer
  • 2019-05-24

Gracia C skrev om GT Performance Cars AB
    Otroligt bra utmärkt då trevligt bemöt mycket kunniga och hjälpsamma trevliga personaler Läs mer
  • 2019-05-20

Laila R skrev om GT Performance Cars AB
    Trevligt och seriöst bemötande Läs mer
  • 2019-05-19

Laila R skrev om GT Performance Cars AB
    Trevligt och seriöst bemötande. Läs mer
  • Piotr Krzysztof K

2019-05-17

Piotr Krzysztof K skrev om GT Performance Cars AB
    Ångrar mig inte någonting. Fick hjälp med att välja bil som passar mig samt med finansiering.
    Man märker att de bryr sig verkligen om sina kunder som sina bilar.
    Finner inga ord för att beskriva hur bra det var att handla bil där. Läs mer
  • Jack Jalal A

2019-05-16

Jack Jalal A skrev om GT Performance Cars AB
    Supernöjd. Tog ca 6 dagar att sälja bilen. Professionella och pålitliga som brinner för sitt jobb. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-04-26

Abdi abdi L skrev om GT Performance Cars AB
    Grym service och trevlig personal.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-25

Maria H skrev om GT Performance Cars AB
    Snabb och smidig bilaffär med duktig säljare. Läs mer
  • 2019-04-19

Annika N skrev om GT Performance Cars AB
    Mycket trevlig personal. Kände förtroende direkt. Affären gick väldigt smidigt då de skötte all hantering. Läs mer
  • Farhad R

2019-04-18

Farhad R skrev om GT Performance Cars AB
    Grym service och trevlig personal 💯 rekommenderar GT performance cars starkt ! Läs mer
  • 2019-04-18

Rezgar S skrev om GT Performance Cars AB
    Bäst service! Extremt nöjd! Och gjort en väldigt bra affär! Rekomenderar denna firma väldigt starkt och tackar Andreas för all hjälp! Läs mer
  • 2019-04-17

Sinisa B skrev om GT Performance Cars AB
    Blev kontaktad genom blocket, kortfattat dem sålde min bil, bra service och kontakt under tiden bilen var ute på försäljning, rekommenderar starkt Läs mer
  • 2019-04-17

Mats P skrev om GT Performance Cars AB
    Jag köpte en Mini Cooper som jag är jättenöjd med. Säljaren Andreas var mycket trevlig och hjälpsam och ingav förtroende. Jag rekommenderar starkt GT Performance för ditt nästa bilköp! Mats i Umeå Läs mer
  • Marsel B

2019-04-11

Marsel B skrev om GT Performance Cars AB
    Tack Nima och GT Performance Cars för servicen dom gav mig Och hjälpte mig med att sälja bilen. Tack för servicen Jätte nöjd med allt
    M.B Läs mer
  • 2019-04-06

Abdulrazzaq Tahreer T skrev om GT Performance Cars AB
    1.Bmw 520d
    2.En av de bästa och mest lättsamma köp tack vare Martin!
    3.Bra affär som förväntat
    4. Lätt och snabb affär Läs mer
  • Adam M

2019-04-06

Adam M skrev om GT Performance Cars AB
    Sålde min bil på endast 5 dagar till ett högre pris än jag förväntat mig. Grymt bra bemötande och service. När det är dags att byta igen kommer jag både köpa och sälja hos GT! Läs mer
  • 2019-04-06

Jesper S skrev om GT Performance Cars AB
    Grymt bemötande, bra service. Grymt nöjd med min Audi, skulle rekommendera alla till GT performance. Läs mer
  • 2019-04-05

Kretil M skrev om GT Performance Cars AB
    Hi, I sold my car through GT Performance Cars AB. They contacted me seeing my Blocket ad. They have to be more realistic in the evaluation and timeline for sale of the car while signing the contract itself.
    I had to reduce my car\s value by 10000 sek from the agreed amount, for it to be sold in 2.5 months (which meant i had to pay car tax, emi, insurance during this period of no use), whereas they were confident that the car will be sold in 2-3 weeks when i 1st left it.
    I continued to leave my car with them even after the 45 day contract period.
    Cant always blame it on few buyers in the market, but as car dealers, they should be more aware of situations/trends while signing the contracts.
    I got my money deposited in 2-3 days after the car's transfer Läs mer
  • 2019-04-04

Alexander L skrev om GT Performance Cars AB
    Av alla bilfirmor jag va på innan jag besökte gt, så kan jag med all ärlighet säga att inga andra säljare mötte den kompetensen och serviceinriktningen som ni har, tack till Andreas som var oerhört hjälpsam igenom hela bilköpsprocessen! Läs mer
  • 2019-04-01

Casper J skrev om GT Performance Cars AB
    Köpte en bil och är mycket nöjd med bilen, bemötandet och servicen! Läs mer

Lagervägen 5a, 136 50 Haninge