GT Performance Cars AB

GT Performance Cars AB

Välkommen till GT Performance Cars!

Vi är en modern bilfirma med stort intresse för bilar, samt en lång erfarenhet inom bilbranschen. Hos oss hittar du ett stort sortiment av bilar efter dina krav. Vår plikt är att du som kund skall känna dig bekväm från första kontakt och nöjd oavsett vad det är för bil du köper. Samtliga bilar säljs med en godkänd Carfax historik, givetvis testas alla bilar innan försäljning.

Läs vad 310 kunder tycker om GT Performance Cars AB 2

2021-06-08
    Sjuk bra service! Stort tack till David för hela köpet smidigt och bra!
    2021-06-08
    Bemötande och Service i världklass av David!
    Andra bilen jag köper av han och GT, och man är lika nöjd varje gång.
    Spelar ingen roll var i Sverige du bor, ta och tripp till Stockholm och GT Performance och köp din nya bil..du kommer bli mer än nöjd!
    10/10+++++
    2021-06-08
    Mina förväntningar överträffades vida och ett mycket trevligt bemötande. 5 av 5 poäng!
  • JAN W
    2021-06-06
    Topp från början till slut!!
    Stort tack Eddie för en bra, snabb och smidig affär. REKOMMENDERAS
    2021-06-06
    Stort tack till Manuel!! Köpte en jättefin VW Tiguan av er.
    Grym kundservice.
    Rekommenderar detta företaget då dom är väldigt professionella och du kommer åka iväg med ett leende på läpparna!
    Tack igen Manuel för grym service!!
  • WASEEM R
    2021-06-05
    Stort tack för affären Manuel, snabb och smidig 🌟
    2021-06-01
    David är en trevlig, ärlig och mycket tillmötesgående säljare som gör affären enkel o smidig.
    Rekommenderas varmt
    2021-06-01
    Jag fick jättebra service av David och han var jätte tillmötesgående jag är jätte nöjd.
  • SAID ASAD SAID Q
    2021-06-01
    Tack för snabb affär, vädligt bra bemötande och service. David du är grym och kunnig
    2021-06-01
    Såg en BMW 520 på annons. Ringde företaget och kom i kontakt med säljaren David. Han var mycket kunnig och hade utmärkt kundservice. Jag var så nöjd att jag körde direkt från Malmö till Stockholm för att kolla på bilen. För första gången någonsin hade jag en ärlig och mycket hjälpsam säljare. Köpet gick mycket smidigt. Rekommenderar starkt företaget och säljaren David.
    2021-05-31
    Gt Performance och Nima har gjort det lätt omöjliga till en möjlighet … med ett proffsigt och varmt välkomnande så fick dom till en försäljning för min Porsche Panamera Turbo på väldigt kort tid .
    Han man funderingar på sälja sin pärla och vill slippa en massa prutningar och osäkerhet på vem man säljer till ! anlita då Gt Performance AB .
    Mycket nöjd 👍
    Anders W
  • Ash P
    2021-05-30
    Sjukt bra service. Nima svarar i princip dygnet runt på frågor man har.
  • Jonas William L
    2021-05-30
    Riktigt snabb leverans och smidigt köp. Köpte bilen på distans och fick hem bilen efter en vecka.
    2021-05-24
    Martin sålde min RS6:a på ca 1h, professionellt, ärligt och vänligt bemött. Stockholm har en ny cheriff 🤠 Toppbetyg från skogsfinnen!
    2021-05-24
    Köpte bil av GT Performance cars Ab. Jätte bra service trevlig personal.
    2021-05-18
    Såg en M4:a hos GT Performance Cars så tog hojen och åkte och kikade på bilen.
    Jag blev snabbt uppmärksammad av en jättetrevlig och kunnig säljare som heter Manuel.
    Efter en genomgång av bilen bokade vi tid för provkörning någon dag senare och bilen stod redo när jag kom tillbaka.
    Bilen är nu köpt och jag kan verkligen rekommendera firman.
    Grattis till mig och grattis till en pangrekrytering GT Performance Cars. Manuel är snabb att fånga upp kunden, väldigt serviceminded och följer upp affären hela vägen. Världsklass!
    Tack och på återseende!
  • Fredrik K
    2021-05-17
    Företag med fina bilar och som ger ett bra inbytespris på egen bil m.m....
  • PANTEHA T
    2021-05-15
    Så fort jag klev in i firman så kände mig väldigt tryggt att köpa min bil hos gt performance Cars , endast bilar i gott skick i firman, och så himla bra bemötande av säljaren ”Manuel”. han förstod precis vad jag ville ha och ordnade allt jag önskade mig kring köpet , väldigt trevlig säljare, lätt å kommunicera med och hjälpsam. Så jävla nöjd med helheten.
    2021-05-15
    Very nice and friendly staff. Felt really welcome!
    2021-05-15
    Jag köpte en Porsche cayenne och är supernöjd med nya bilen! Bemötandet och servicen var mer än utmärkt! Speciellt Säljaren Eddie var jättetrevlig och mycket kunnig! Köpet gick mycket smidigt! Rekommenderar starkt GT Performance!
    2021-05-15
    Det bästa bilfirma jag gjort affär med. Köpte en fantastiskt fin MB Gle 63s från denna firma och är mycket nöjd. Kommer alltid handla bil från detta företag med Stockholms trevligaste personal.
    2021-05-14
    Bra dialog under köpprocessen med säljare som återkom med detaljer, bilder etc. Jag köpte bilen helt online och var därför noga om att be om alla detaljer, repor och frågade upprepade gånger om det var några fel på bilen. Varudeklarationen var utan anmärkningar.

Verkar dock inte som att företaget gjort en ordentlig test av bilen då jag upptäckte följande fel vid inspektion och testkörning; kraftiga vibrationer i ratten vid acceleration, felvänt säkerhetsbälte, bilens huvudskärm slocknar med jämna mellanrum, lacken lossnat från vingen, tydlig repa och jack i ett däck, spotify fungerar ej. Bilen hade också gått 120 mil längre än i kontraktet. Allt detta hade jag märkt vid fysiskt besök. Bilen levererades efter 16 dagar (maximalt 14 dagar enligt kontraktet).

Säljare försökte släta över felen, men gav tillslut mejladress till reklamation. Då bilen har märkesgaranti kvar har jag vänt mig till märkesverkstad för bedömning och reparation av det som går på garantin. Dock tråkigt att behöva börja med att reparera en så pass dyr bil det första man gör. Väntar nu på märkesverkstads återkoppling.

Sedan är det irriterande att alla bilföretag lägger på en avgift efter det att det finns en prisöverenskommelse (utan att nämna något eller indikera att det tillkommer 800kr på priset), men det kanske de som köper bil ofta är vana vid.
    Hej, Vi uppskattar att du tar dig tid att recensera oss. Tråkigt att höra detta! Vi ber om ursäkt för att leveransen dröjde. Däremot förlorade transportbolaget några dagar denna gång pga påsk och röda dagar. Tesla har en återkallelse på skärmen eftersom att den och andra funktioner krånglat för många. Vi tar emot er feedback och hoppas att ni hittar en lösning med garantiavdelningen & Tesla. Ifall ni har några frågor eller behöver hjälp längs vägen kan ni alltid mejla mig: Martin@gtpcars.se Önskar dig en trevlig kväll! Med vänlig hälsning, Martin Försäljningschef GT Performance Cars AB
    2021-05-14
    Sålde min bil genom GT Performance, inga konstigheter!
  • MATTI R
    2021-05-13
    Ringde ifrån övik och fick tag på en försäljare som heter Manuel. Lovar och vet att om ni nån gång besöker GT performance cars se till att ni pratar med Manuel. Trevlig kille som va lätt att ha med och göra. Det var Riktigt roligt att få komma till Manuel och få köpa en schysst bil. Gt performance cars åk dit säger jag bara!!!
    2021-05-03
    I bought a Toyota Corolla sports. Very nice and good experience to be a customer of GT. David is very helpful and give a response immediately after8:30 in the evening. Very patient and fix everything as promised. Even though I was too excited even forgot my iPad there. David promised to send it to me. Thanks!
    2021-04-27
    Beganad bil årsmodell 2018 och 3000mil
    Okej bemötande fram tills affären var klar.
    Åkte 40 mil för bilen och de utlåtande som försäljaren hade.
    Bilen var ostädad och lite mer skadad i lacken än jag uppfattat.
    Jag hade önskat en rekond för lacken som var genomförd, detta för att få veta vad som var mindre rispor.
    Köpte ändå bilen för förbestämt pris och tänkte att den får dammsugas hemma.

Vid hemkomst så ville familjen provåka vilket vi gjorde men vi kom inte så långt innan sonen fick allergiattack, hoppade ur bilen och kräktes. Städade då bilen och hittade hundhår. Det var inget jag kunde se när jag köpte bilen och inget säljaren informerade om. Jag tog kontakt och frågade vad vi kunde göra?
    Fick svaret att jag skrivit på ett kontrakt och det gick inte att reklamera. Jag undrade om vi kunde dela på en rekond. av bilens insida? Men han sa att det skulle cheferna inte gå med på... han tänkte inte driva ärendet vidare.
    Efter lite tjat fick jag en mailadress till reklamatinonsavdelningen.

Jag hade uppskattat om säljaren tog problemet mer seriöst och försökte hjälpa till mer, det kan ha handla om 1000kr i goodwill. Jag får skicka in en reklamation och får sedan se vad som händer?
    Förutom sonens problem så har vi vart nöjda med bilen, men det är inte hållbart med bil för 3 när man är 4. Jag hoppas få bort hår och mjäll med den rekond jag beställt till kommande vecka.

Köpt en bra bil av en oseriös säljare.

Vid samtal med försäljningschefen som bad om ursäkt för att inte bilen var städad och rengjord vid leverans, så erbjöd sig GT Performance att betala den rekonditionering av bilen som jag beställt.
    Nu har vi rekonditionerat bilen och sonen kan åka i den samt att GT Performance har ersatt oss för utlägget gällande rekonditioneringen.
    Tacksam för samtalet med försäljningschefen och att företaget var tillmötesgående.
    Hej, Vi uppskattar att du tar dig tid att recensera oss. Vi strävar alltid efter 100% kundnöjdhet! Önskar dig en trevlig kväll! Med vänlig hälsning, Martin Försäljningschef GT Performance Cars AB
  • Thomas Nils Hugo A
    2021-04-21
    Inget negativt att säga, snabb och smidig affär. Anlitade GT för att sälja min Tesla. Allt var klart och fixat inom ett par veckor.
  • ÅKE M
    2021-04-18
    Fantastiskt trevligt och proffsigt bemötande. Smidigaste och roligaste bilaffär jag gjort. Rekommenderas varmt!
    2021-04-16
    Super smidigt! Bra service!
    Duktiga killar som skötta försäljningen och sålde bilen på 2 dagar!
    Grymt bra jobbat!
    2021-04-09
    Duktiga grabbar! Väldigt professionellt beteende. Sålde min bil till dem, fick ett väldigt bra pris.
    2021-04-08
    Lät dom sälja min elbil. Mycket professionella, jobbade stenhårt för att göra mig nöjd. Jag är supernöjd.
    2021-04-01
    Köpte en Audi A 4 , otroligt trevlig och proffsig personal . Fick en jätte fin bil som funkar strålande . 5/5
    2021-03-31
    Bra bemötande och uppfyllde min förväntan.
    2021-03-30
    Toppen! Jag är supernöjd. Mvh Tomas
    Köpte en Mercedes G63a.
    Blev oerhört väl och proffsigt bemött på företaget, och dom levde upp till alla mina förväntningar.
    kan varmt rekommendera GT performance Cars, och kan absolut tänka mig att vända mig till dom igen.
    2021-03-25
    Bil nr 2 vi köper hos er, alltid trevligt bemötande. Kommer garanterat köpa fler bilar av er

Micke o Marie Hall
    2021-03-25
    Snabbt och smidigt! Trevlig och hjälpsam personal!
  • Michael Q
    2021-03-22
    Allting har fungerat som utlovat, tydligt och mycket bra kommunikation.
    2021-03-17
    Fick hjälp med bilförsäljning. Trevligt bemötande och mycket smidigt utförd affär.
    2021-03-17
    Sålde en bil via GT Performance Cars. Jättetrevliga och bra bemötande.
    2021-03-17
    Bra personal och fina bilar!

/ Mattias
    2021-03-16
    Köpte just den perfekta bilen härifrån. Jag var där en hel dag och försökte välja, och David presenterade all fakta och hjälpte mig med allting från start till slut. Det blev till slut en C63s AMG!! Otroligt nöjd med mitt köp, och skulle lätt komma tillbaka igen. Tack, David och GT Performance Cars!!
    2021-03-11
    Bra service och väldigt trevligt bemötande.
    2021-03-06
    Sålde min bil till dem. Smidig affär 👍🏼
    2021-02-27
    Mycket bra bemötande och service. Affären gick snabb och smidig. Supernöjd med bilen! Kommer definitivt rekommendera er till alla!
    Stort Tack David!!!
  • STEFAN J
    2021-02-26
    Underbar service! Kom in för att titta på en bil, möttes direkt av en supertrevlig säljare vid namn David, han lyssnade tydligt vad jag var ute efter, och hjälpte mig till en ny bil och tog min gamla i inbyte.. samtidigt efter affären var klar så fortsatte David med service, ringde och undrade om allt var enligt förväntan eller önskemål, och om det fanns något mer han kunde hjälpa mig med. 5 av 5 toasters för service och bemötande!
    2021-02-25
    Väldigt proffesionellt och trevligt bemötande av David. Otrolig hjälpsam och tillmötesgående.

Snabb och smidig affär där båda parterna blev nöjda.

Tveka inte att besöka GT performance.
    2021-02-21
    Grymt bra bemötande och service! Stort tack Eddie!
    2021-02-19
    Gjorde en riktigt stabil affär med detta gäng på GT Performance Cars och säljaren som tog hand om mig var värdsklass. Väl bemött och inkluderad hela vägen, behövde egentligen aldrig stå undrande - fick hjälp med precis allting, hur smidigt som helst. Thanks guys

Grym kärra minst sagt också..

// En garanterat återkommande kund
  • KARAM B
    2021-02-10
    Jag tyckte om allt, jag kan inte beskriva era personal de är mycket trevliga, jag är väldigt glad att jag köpte min bil från era företag, jag rekommenderar företaget för alla som vill gör ett lönsamt köp.