Gusten Persson Fönsterteknik AB

Gusten Persson Fönsterteknik AB

Ring 08-586 411 00 gpfonsterteknik.se

Vi är specialister på fönsterrenovering av alla typer av fönster och fönsterdörrar i Stockholm. Hos oss får du hjälp med att renovera och återställa dina fönster till dess vackra och ursprungliga skick. Hög service, kvalitet och pålitlighet är våra ledord på så sätt arbetar vi ständigt med att utveckla våra tjänster, kompetensutveckla...

3 omdömen om Gusten Persson Fönsterteknik AB

A4 Entreprenad Ab M
Skrev om Gusten Persson Fönsterteknik AB

Gusten P renoverade ca 230 fönster i kontorsfastighet i centrala Stockholm. Vi på A4 Entreprenad valde Gusten efter en upphandling som de vann. Genom projektet visade sig Gusten P vara vänliga, professionella och enkla att jobba med. Kostnader redovisades på ett föredömligt vis , kvaliteten på jobbet var utmärkt och de personer som bytte fönster och hanterade hyresgästerna var både duktiga yrkesmän och trevliga i kundkontakterna. Vi är mycket nöjda med Gustens P och kommer säkert anlita dem igen.

Svar från Gusten Persson Fönsterteknik AB

Hej Mats, Vi vill tacka så mycket för ert fina omdöme om oss och uppskattar det verkligen. Det har varit ett nöje att få arbeta med er och hoppas vi kommer gör det igen. Med vänlig hälsning Gusten Persson Fönsterteknik

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Maria
Skrev om Gusten Persson Fönsterteknik AB

De gjorde fönsterrenovering i vår lägenhet. Riktigt bra jobb från början till slut. Ordningssamma och noggranna. Vi är jättenöjda!

Daniel  S
Skrev om Gusten Persson Fönsterteknik AB

Vi hade fönsterrenovering i vår BRF och jag är riktigt imponerad av hantverkarna. Ett gediget och snyggt slutresultat på jobbet. Dom höll planeringen på dagen. Bra platschef som alltid fanns ett samtal bort om man undrade något. Noggranna med städning innan dom lämna lägenheten sen alltid glada och trevliga. /Pappaledig snickare

Elitfönster På Plats Sollentuna
4.9/5 i betyg av 137 omdömen 4.9 av 137 omdömen

Trevligt bemötande allt fungerade perfekt.

Anna Kristina H Anna Kristina H