H.h. Autocenter HB

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om H.h. Autocenter HB

• 2019-08-16

Anders karl mikael W skrev om H.h. Autocenter HB
    Haft bilen inne flera gånger för reparation och service. Har alltid blivit bra bemött och har kunnat få tid i verkstaden väldigt snabbt. Helt ok priser och varit väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Södertälje
    4.8 / 5 i betyg — 249 omdömen
    Badge2020
    "Bytte 2 hjullager och en liten service. Trevlig och kunnig personal som hjälpte mig hela vägen. Bilen blev som ny och jag är mer än nöjd! R"
    Teresa Urszula O
  • 2012-07-05

Camilla B skrev om H.h. Autocenter HB
    När bilen skulle hämtas efter reparation gick det inte att låsa upp dörren.Dom på autocenter bröt sönder låset och vägrar att laga det pga att bilen är en gammal bil,fick även höra en massa glåpord om min bil,även när vi ringde upp och krävde att låset skulle lagas,slängde dom på luren 2 ggr.(Kan tillägga att det inte var något fel på låset när vi lämnade den)Vi lämnade in för en annan reparation men fick alltså en annan skada på bilen,Så åk inte dit!!! Djupt besviken!!! Läs mer
  • 2009-10-08

Stefan J skrev om H.h. Autocenter HB
    Autocenter I Bromma kommer med spydiga kommentarer och slänger på luren när man frågar en enkel fråga. Skulle aldrig lämna in bilen där och förhoppningsvis så gör någon annan inte det nu heller. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Min Bil Haninge
    4.4 / 5 i betyg — 503 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag brukar låta Min bil åtgärda olika ”saker”på min bil,jag blir vänligt bemött,och dom är väldigt serviceminded.med förtroende vänder jag m"
    Gerd Elisabet F

Bästa Bilverkstäderna nära H.h. Autocenter HB:

Tecs Bil (246m)
Joel Joel tycker:
“När jag lämnar bilen för servi...” Läs mer
Wellkept (1.4km)
Min Bil Bromma (2.8km)