Häggviks Trafikskola AB

4.1

7 omdömen om Häggviks Trafikskola AB

Manuela S
Skrev om Häggviks Trafikskola AB

Mycket nöjda är vi, dottern har kört 8 lektioner, Tommy har humor och är pedagogisk förklarar även med bilder, lite humor löser alltid nervositet. Som baksätes ryttare har jag fått påfyllning i mina körkunskaper. Vi har kombinerat privat körning och körskole lektioner . /Manuela o Michelle

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
KATERINA G
Skrev om Häggviks Trafikskola AB

Jag tog 12 lektioner med Akhtiar och han var en grym lärare!!!! Snäll, förstående, uppmuntrande, rolig och jättepedagogisk. Jag hade på grund av min egen missbedömning kört upp tidigare utan att vara redo, vilket lämnade mig nervös, osäker och livrädd inför att köra upp igen haha. Jag är så tacksam för Häggviks Trafikskola, kommer att rekommendera dem till alla! Jag önskar verkligen att jag hade upptäckt dem genast, det hade gjort min väg till körkortet så mycket lättare och bättre, då jag hade oturen att hamna med mindre...

Pontus B
Skrev om Häggviks Trafikskola AB

Jag valde Häggviks Trafikskola på chans för att det var smidigt med närheten till Häggviks pendeltågsstation, det visade sig att det var en bra chansning. Trafiklärare Tommy är väldigt duktig och pedagogisk på att lära ut, med många år i yrket , vilket märks på t.ex. teori kurserna med de gamla filmerna och pärmarna, men vad gör väl det för informationen är aktuell även idag. Kändes tryggt att övningsköra med honom, och uppkörningen gick bra. Tror han har en av de högsta ”klarade uppkörningar på första försöket” procenten för sina elever jämfört med andra trafikskolor.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Selam S
Skrev om Häggviks Trafikskola AB

Jag var en oerfaren förare och har kört på tre olika körskolor i Stockholms området. Som person har ett krav på körskolorna, jag vill känna att de lär mig köra mer än att de bara ska kännas som att de utför deras arbete. Detta lyckades inte de två första skolorna med. Efter 2 års paus och en rekommendation från en vän sökte jag lyckan hos Häggviks Trafikskola. Jag ansåg att det var det logiska valet i och med att jag skulle köra upp i Sollentuna. Jag bemöttes av Tommy som var oerhört trevlig och engagerad i mitt körande...

Martin V
Skrev om Häggviks Trafikskola AB

Jag och min bror hade gått på 2 bilskolor och inte varit nöjda men läraren på Häggvik var mycket kunnig och trevlig.Det var både lärorikt och roligt,en bilskola vi gärna rekommenderar Martin .V

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Carolina N
Skrev om Häggviks Trafikskola AB

Har än så länge bara varit på handledarkursen där, men jag och mina handledare är mer än nöjda med den! Efter att ha hört att kursen bara är onödig och till för att dra in pengar hade vi låga förväntningar. Tommy som ledde kursen var otroligt karismatisk och underhållande i sitt lärande! Han gjorde dessa timmar mycket värdefulla och lärorika för framtiden, även för de som redan har körkort! En del skratt bjöds det på, samt fika och en härlig atmosfär. Nära avstånd till pendeltåg för de som åker dit kommunalt (Häggvik).

Niklas B
Skrev om Häggviks Trafikskola AB

hade en riktigt dålig erfarenhet här. hade en trafiklärare som tyktes hata sitt jobb, han var i 50 årsåldern så han kanske har slutat nu. han uppvisade den drygaste av attityder och verkade helt ointreserad av av att lära ut. han sa att jag alldrig behöver 20 lektioner till, jag tröttnade efter 2 och körde upp 2 veckor efter det utan några problem. uselt var namnet!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!