Hansför AB

Hansför AB

www.hansfor.se
  • Badge2023

Välkommen till Hansför! Vi på Hansför drivs av övertygelsen att ett välrenoverat, personligt hem kan öka människors livsglädje. Under våra 25 år i byggbranschen har vi vuxit och blivit ett etablerat namn inom byggbranschen. Vi är ett team av kunniga och professionella hantverkare. På Hansför AB gör vi mer än bara renoverar...

20 omdömen om Hansför AB

Martin A
Skrev om Hansför AB

Trevligt bemötande, bra förslag till lösningar och väl genomfört arbete. Rekommenderar gärna!

Niclas G
Skrev om Hansför AB

Mycket bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar, bra kommunikation, flexibel, kunnig, trevlig. Jag har använt Hansför AB vid flera olika tillfällen, målning interiört, exteriört samt mindre monterings arbeten, fräs arbeten i väggar. Kommer anlita Hansför igen.

Ivan D
Skrev om Hansför AB

Företaget renoverade vårt badrum. Vi är jättenöjd med arbetet. Företaget har gjort vad de lovade, de är seriöst och personalen är trevlig. De har utförd arbetet under den avtalade tiden.

Axel M
Skrev om Hansför AB

Proffsigt jobb och aktiv kommunikation.

Robert N
Skrev om Hansför AB

Vi anlitade Hansför för att renovera stora delar av vårt hus och vi är jättenöjda med resultatet. Fidel var trevlig, enkel och rak att kommunicera med varför det kändes som man var i goda händer. Framför allt skulle jag vilja lyfta fram han och hans personals noggrannhet - som såg till att att jobbet kändes gediget och med slutresultat med kvalité. Kan varmt rekommendera detta företag till andra som funderar på att renovera sitt hus.

Svar från Hansför AB

Tack så mycket Robert och tack för ett bra samarbete med er också som kunder!

Gonzalo G
Skrev om Hansför AB

Jag blev otroligt nöjd med reultatet . Jag har anlitat de vid två tillfälle och båda badrum blev jätte finna . Det var värt varenda krona . Tack Hansför !! Jag rekomenderar de varmt!!!

Svar från Hansför AB

Tack Gonzalo för dina varma ord. Vi är också glada över att ha stått till tjänst för er.

Ammar M
Skrev om Hansför AB

Mycket nöjda med alla aspekter av vårt badrumsrenovering. Oerhört trevliga, seriösa och professionella. Jobbet är så noggrant och rent utfört. Detaljer är perfekta. Tidsschema som en klocka. Alla fel som upptäcktes i gamla badrummet korrigerades enlg senaste svensk standard och av högsta kvalitet. Skulle absolut rekommendera!

Svar från Hansför AB

Trevligt att ha samarbetat med er Ammar. Ni är välkomna att kontakta oss när ni behöver renovera hemma!

BRANKA L
Skrev om Hansför AB

Min upplevelse är att jag tycker att dem har vart väldigt duktiga och tillmötesgående samt att dem hållt det som avtalats, varmt rekommenderas.

Svar från Hansför AB

Tack Branka för ditt omdöme. Du kan alltid höra av dig när du går i renoverings tankar!

Bengt A
Skrev om Hansför AB

Jag rekommenderar starkt Hansför AB som skickliga hantverkare. De byggde en veranda åt mig och överträffade mina förväntningar. Projektet avslutades i tid och inom budget, och Hantverkarna var alltid professionella och kommunicerade tydligt under hela processen. Jag skulle inte tveka att anlita dem igen för framtida projekt. Bengt Andersson Tel, 072253665tagebengt@icloud.com 13-10-31

Svar från Hansför AB

Kul att du är nöjd med din veranda Bengt! Vi är glada över det goda samarbetet.

Johan H
Skrev om Hansför AB

Väldigt duktiga på alla områden och ett noggrant utfört arbete levererat på tid, vi var mycket nöjda med slut resultatet 😀👍

Svar från Hansför AB

Tack Johan för du har tagit tid att skriva omdöme om oss. Tveka inte att kontakta oss om du behöver hjälp.

Zeinab A
Skrev om Hansför AB

Har vänt mig till Hansför vid både större och mindre renoveringar flera gånger då jag flyttat några gånger och jag har alltid varit supernöjd. Har så mycket förtroende för Hansför och vet att jobbet blir gjort noggrant, snabbt och bra. Fidel är otroligt duktig och lyhörd och lyssnar på mina önskemål, han ger mig tips och ser till att hålla mig väl informerad om processen vilket känns tryggt. Har bland annat renoverat badrum, byggt vägg mellan rum och målat väggar. För mig har Hansför varit ett självklart val och jag rekommenderar Hansför starkt!

Svar från Hansför AB

Tack så mycket Zeinab. Ett nöje att stå till tjänst!

CECILIA H
Skrev om Hansför AB

Proffesionella och noggranna i både utfört arbete och kommunikation under tiden. Vi är mycket nöjda med arbetet. Jag rekommenderar detta företaget! Cecilia Hagberg

Svar från Hansför AB

Tack Cecilia! Vi är mycket glada över att ni är nöjda.

Mostafa S
Skrev om Hansför AB

Proffsiga, noggranna, lyhörda och snabba! Alltid bra bemötande och fin service.

Svar från Hansför AB

Tack så mycket Mostafa! Vi står till er tjänst, bara att kontakta oss när ni har renoverings tankar på gång.

Joakim M
Skrev om Hansför AB

Kundorienterade och tillmötesgående! Bra kvalitet och prisvärt. De höll utlovad tidplan genom att anpassa bemanningen och arbetsdagarnas längd i projektet. De har byggt en ny trappa och etageringar runt en pool byggd i sluttning, samt ett nytt pooldäck. Allt byggdes i trä. Vi är mycket nöjda med samarbetet och med utfört arbete!

Svar från Hansför AB

Tack Joakim. Välkommen att kontakta oss i framtiden!

Per L
Skrev om Hansför AB

Kan varmt rekommendera Fidel o hans team. De var genuint intresserade av att göra ett bra jobb. Har anlitat dom vid flera tillfällen nu. Lika bra varje gång

Svar från Hansför AB

Tack Per. Vi alltid strävar efter att göra arbetet enligt dem byggregler och normer som finns samt att göra våra kunder nöjda. Vi är glada över att veta att vi uppnår vårt mål.

Per M
Skrev om Hansför AB

Fidel och resten av gänget var verkligen toppen. De kom när de skulle och blev klara när de skulle. Det var aldrig något strul och det gick alltid att prata med dem om man hade frågor.. De var de så otroligt fina allihopa, mot både mig och mina barn. Det var god stämning helt enkelt. Kan verkligen rekommendera dem!

Svar från Hansför AB

Stor tack Per. Härligt att ni är nöjda efter det utförda arbete.

Vanja
Skrev om Hansför AB

De är proffsiga och trevliga. Väldigt tillmötesgående och håller vad de lovar. Det går att lite på att de gör sitt bästa och utför jobbet enligt alla föreskrifter och regler som finns. Jag är 100% nöjd..

Svar från Hansför AB

Stor tack! Välkommen att kontakta oss när du vill ha hjälp.

Viveca G
Skrev om Hansför AB

Jag är väldigt nöjd med Hansför och den renovering de gjorde i min lägenhet: Fidel är punktlig och väldigt noggrann. De gjorde följande arbete: Badrum - flyttade handdukstork, satte upp kommod, spegel och skåp Målade hela lägenheten inklusive tak, köksluckor och dörrar Slipade golv Jag kan varmt rekommendera Hansför.

Svar från Hansför AB

Tack Viveca för dina fina ord!

Mårten M
Skrev om Hansför AB

Supernöjd, rekommenderade dem för min brorsa som också varit jättenöjd!

Svar från Hansför AB

Tack Mårten! Ni är alltid välkomna att kontakta oss igen!

Jörgen
Skrev om Hansför AB

Renovering av badrum, tapetsering och målning av trappa. Seriösa, trevliga och flexibla. När arbetet inte blev klart fredag kom de tillbaka lördag fm. Toppen!

Svar från Hansför AB

Tack Jörgen! Det är bara att höra av dig när du vill.