Harmoni & Funktion Sverige

Ring 073-540 93 60 www.harmoniochfunktion.se

5 omdömen om Harmoni & Funktion Sverige

Peter L
Skrev om Harmoni & Funktion Sverige

En skicklig och gedigen snickare med öga och sinne för detaljer, funktion och material.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Leif D
Skrev om Harmoni & Funktion Sverige

Som professionell beställare av byggtjänster anlitade vi Harmoni & Funktion för att bygga ett arkitektritat staket i en offentlig miljö. Thomas utförde arbetet med perfektion och med god kvalitet. Jag har även anlitat Harmoni & Funktion privat med att hjälpa mig utforma en ny del av mitt kök. Vi hade en bra dialog för att tillsammans resonera oss fram till den bästa lösningen. Thomas genomförde projektet med mycket hög klass och finess. Det märks att Thomas har lång erfarenhet av finsnickeri.

Monica C
Skrev om Harmoni & Funktion Sverige

Min man är den bästa och mest seriösa snickare jag känner till. Han älskar sitt jobb och är väldigt kundengagerad. Jag tycker att han är för noga ibland för jag vill snabba på. Men man får verkligen ett perfekt resultat att njuta av när det är klart. Han har mig som kund och jag är inte den enklaste men det klarar han galant. han är en snäll och godtrogen person så hantera honom därefter. Jag rekommenderar honom varmt! Besök gärna hans hemsida www.harmoniochfunktion.se

Nikke L gillar detta
VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen

AC Athena B
Skrev om Harmoni & Funktion Sverige

Harmoni & Funktion är de av mina underleverantörer som jag vänder mig till i första hand när finsnickerier efterfrågas av mina kunder. Tomas utför ett arbete av mycket hög kvalitet och varken jag eller mina kunder har någonsin haft anledning till att bli besvikna. Det är med varmt hjärta som jag rekommenderar Harmoni & Funktion! Jag önskar att alla kunde få möjligheten att njuta av Tomas exceptionella arbete.

Göran A
Skrev om Harmoni & Funktion Sverige

Hyrde in Thomas från Harmoni & Funktion för att bygga nytt kök. Blev riktigt nöjd, både med arbete och förhållningssätt mot mig som kund. Fick ett gediget kök med fin finnish samt en del bra och smarta lösningar. Kan varmt rekommendera Harmoni & Funktion.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen