Hedin Bil Uppsala

1.5

8 omdömen om Hedin Bil Uppsala

Gunnar H
Escribió sobre Hedin Bil Uppsala

Bokade tid för att åtgärda att elkabeln inte gick att få in. Då jag kom sa mottagande att jag hade bokat för att åtgärda att bilen inte tog emot laddning. Jag korrigerade men när jag sedan hämtade ut bilen sa man att bilen tog emot laddning.... Det var ju INTE det jag hade sökt för. Tvingades att betala 550 för ingenting! Urdåligt!! Oseriöst!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1333 omdömen 4.6 av 1333 omdömen

Mycket trevligt bemötandee. Jag fick svar på mina frågor, och tips m a a mina funderingar.

Raymond S Raymond S
Per Vilhelm V
Escribió sobre Hedin Bil Uppsala

Vi hade skada på höger baklykta på en Mercedes Glc 2021, då vi bor 4mil från Hedins i Uppsala och bilen används i tjänst så synkade vi servicen på bilen i samband med att reservdelen hade anlänt. Vi bokade hyrbil och allt skulle åtgärda, vi lämnade bilen på kvällen innan och hämtade hyrbilen samtidigt. På morgonen då allt skulle åtgärdas ringer de och informerar att delen inte va på plats. Efter ytterligare 2 tillfällen med samma tillvägagångssätt så har vi nu efter 4 månader och 3900kr i utlägg på hyrbil(extra) fått bilen...

Bert K
Escribió sobre Hedin Bil Uppsala

Bokade tid för service på hemsidan. Offert utlovas inom 2 dagar. Ingen offert kom trots minst två mail påminnelser till den mailadress som uppgavs på bokningsbekräftelsen. Efter en vecka bokade jag av. Ingen bekräftelse på det heller. Samma dag som servicen var bokad ringer verkstan och undrar var bilen är. Det blir service påagnat håll för min del.

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

Susanne Christina L
Escribió sobre Hedin Bil Uppsala

Min Nissan var till 2 verkstäder innan Hedin Bil Uppsala, verkstäderna sa att det är växellådan som är trasig. Min bil bärgades till Hedin Bil i Uppsala 10/5. Fick tillbaka den idag 21/7. Först lagade de Kamkedjespännaren och ringde och sa att den var klar. Bilen hämtades och hade samma fel som tidigare och fick bärgas tillbaka till verkstaden. Ingen återkoppling på hela tiden, utan vi fick själv försöka få tag i någon, som visste någonting (vilket inte var lätt). Efter ett antal samtal ringde de och sa, att de hade leveransproblem...

Per-Inge P
Escribió sobre Hedin Bil Uppsala

Jag köpte min helt nya Mercedes 2018 båda jag och min gumma är jätte nöjda varje gång bilen varit på servis bra kund support och att man är trevlig i bemötandet betyder att dom är trevliga i bemötandet en win win situation som sagt Hedin bil Uppsala behöver mer beröm

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Erik Ertan A
Escribió sobre Hedin Bil Uppsala

Jag lämnade min bil på deras verkstad för service. Jag bad dem att kolla på stenskottet jag hade på framrutan. När jag hämtade bilen 3 timmar senare hade stenskottet blivit en spricka. Fick väldigt dåligt bemötande när jag sa till dem att det var ingen spricka när jag lämnade bilen hos dem. Deras svar ”Du vet det är varmt och kallt numera. Det kanske hände på vår parkering”. Sedan frågar dem mig om jag skulle vilja boka tid hos dem för att bytta framrutan. Och de tycker att jag ska stå för självrisken. Jag skulle absolut INTE rekommendera det här stället.

Veronica Å
Escribió sobre Hedin Bil Uppsala

Lämnade in bilen för att få ett gasintyg inför besiktningen, fick tillbaka en bil med körförbud och en offert om 185.000:- för att byta hela gassystemet! De påstod att det läckte, att det var fel på gasklockan och genomrostade tankar. Jag tog den till en bilmek som faktiskt kan nåt om gasbilar för en second opinion och det var inget fel på min bil!!! De gick igenom den med läckagespray och hittade ingen läcka. Den sk rostiga tanken var en komposittank som satt under en kåpa med väldigt lite ytlig rost på. Jävla tomtar!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Necati K
Escribió sobre Hedin Bil Uppsala

Sjukt! Har varit i kontakt med en Nicolina Marklund på verkstan i Uppsala och varje gång jag påpekar och invänder mot arbetet som har gjorts så lägger hon bara på luren. När jag in formerar den s.k. personalansvarige så gör denne samma sak. Lägger bara på luren. Vad Hedinbil menar egentligen: "lyd & betala och gör som vi säger eller håll bara käft" Sanslöst