Helsingborgs Flyttstäd

Filbornavägen 37, 252 76 Helsingborg — Visa karta

Tycker du, som många andra, att städningen är det största stressmomentet när det är dags att flytta? Vi vet att flyttstädningen är större än en vardaglig städning och vi är specialister på att städa så att både nuvarande och framtida boende blir nöjd med resultatet.

Vår städgaranti gör att du kan lämna ansvaret i våra händer och vara säker på att få en välgjord och godkänd flyttstädning när vi är klara. Vi har rätt verktyg, medel och kunskap för att åstadkomma ett rent och fräscht hem.

Så fokusera på de roligare delarna i din flytt och låt oss på Helsingborgs Flyttstäd ta hand om städningen!

Läs vad 110 kunder tycker om Helsingborgs Flyttstäd

• 2019-11-28

Marcus H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Katastrof! Första städningen blev inte godkänd efter att de dessutom bytt dag, blev en ombesiktning som jag fick bekosta trots löfta om annat. De skickade två unga killar som använde så mycket vatten på parketten att den lyfta och medförde en kostnad på 7000kr. När man sedan försöker få tag i någon ansvarig är det helt omöjligt. Riktigt dåligt bemötande, utförande och uppföljning. Detta företag borde inte få existera. Bestred fakturan och väntade på svar från ägaren "kimmie sultan", ett tag senare dyker en räkning på 3700 kr upp från kronofogden. Har fått lägga ut över 10000 pga deras inkompetens. Har varit i kontakt med deras försäkringbolag som vägrar ta ansvar. Läs mer
  • 2019-11-05

Anna L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Beställde flyttstäd. Jag fick veta att ett städteam skulle komma på morgonen den aktuella dagen. Det kom en trevlig kvinna med till synes privat bil, hon gjorde ett bra jobb. Jag förväntade mig minst två personer i en typ av firmabil så man kunde se varifrån dom kom. Det var en stor villa så det tog henne till kvällen att bli klar. Hon fick köra ifrån för att hämta fler dammsugarpåsar också. Ska ju finnas i en firmabil! Verkligen inget jag gör om eller rekommenderar till någon. Läs mer

Netterströms E skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Städ av affärslokal. Vi blev mycket trevligt bemötta. Uppfyllde alla förväntningar. Städfirman lämna nyckeln till fastighetsägaren som inte har sagt något till oss om anmärkning så allt måste ha varit mycket bra! Läs mer

Lasse N skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Vi köpte en flyttstädning. Väldigt duktiga och noggranna! Trevligt bemötande och skönt att de kunde med kort varsel. Läs mer

Marie P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstäd
    Mycket bra
    Tack så mycket för hjälpen
    Med vänliga hälsningar Läs mer

Kerstin D skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag beställde flyttstädning. Jag var sent ute men jag fick hjälp och städningen var bra och godkänd av bostadsbolaget. Jag fick ett bra bemötande. Läs mer

Anna L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstäd. Ordentligt städat och bra pris. Mindre bra att vi inte kunde få veta exakt tid förrän samma dag som städningen skulle ske. Läs mer
  • 2019-10-30

Diana T skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning. Blev väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • 2019-10-30

Sandra L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Trevlig tjej som kom och skulle flyttstäda men mycket som ej var städat. Lister under kök var smutsiga, element bla och klibbiga golv av rengöringsmedel. Läs mer

Jana E skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flytthjälp. Proffsigt och trevligt. Läs mer

Birgit S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Mycket bra kommunikation med städerskan hela tiden. De städade till och med på en söndag. Mycket bra flexibilitet, med att även hjälpa till med nedtagning av persienner och hantering av tvättmaskin, då vi bor 20 mil bort från dödsboet. Många +++ Läs mer

Yvonne F skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Hej! Vi köpte flyttstäd av er vilket vi var mycket nöjda med. Vi blev bra bemötta. Ni utförde det vi hade bett om. Med andra ord vi var nöjda. Läs mer

Rolf J skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag fick ett bra bemötande och ett fantastiskt välstädat hus! Blev lite förvecklingar med fakturan men det löste sig! Priset på städningen var mycket bra! Läs mer

Cecilia L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Allt var bra förutom lite dålig information från städarna att dem blev sena osv därav en 4:a Läs mer

Jonathan P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Till slut nöjd. Men ni fick komma tillbaka två gånger då slut besiktningen inte var godkänd. Bland annat duschväggar, ugnen var inte rengjord och inte heller diskmaskinen. Läs mer

Sabrina B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Va dåligt städat så fick ringa o be dom städa om under helgen för att de skulle bli godkänt av nya ägarna. Läs mer
  • 2019-04-24

Marcus Christoffer H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Katastrof! Första städningen blev inte godkänd så blev en ombesiktning som jag fick bekosta. De skickade två unga killar som använde så mycket vatten att parketten lyfte och medförde en kostnad på 7000. När man sedan försöker få tag i ngn ansvarig är det helt omöjligt. De erbjuder sig inte ens att betala för ombesiktningen. Riktigt dåligt bemötande, utförande och uppföljning. Detta företag borde inte få existera. Jag blev totalt grundlurad och de vägrar svara på samtal/mail. Läs mer
  • 2019-03-12

Anneli H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstäd.
    Ödmjukhet och posivitet, lätta att prata med.
    Att det skulle bli riktigt rent och fräscht så som jag hade förväntat mig om jag skulle flyttat in där. Detta uppfylldes mer än väl.
    De fyra som utförde arbetet var mycket trevliga och duktiga 🌟🌟🌟🌟
    Mycket nöjd med både arbete och pris.
    Lämnade goda rekommendationer till mäklaren där jag köpte det nya huset. Läs mer
    2019-03-13 Helsingborgs Flyttstäd svarar Anneli H
    Tack det var roligt att höra. Alltid roligt med nöjda kunder. Mvh Diana
  • 2019-03-10

Zandra J skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag var nöjd med flyttstädningen och det var köparen med. Noga och effektiva ! Läs mer
    2019-03-11 Helsingborgs Flyttstäd svarar Zandra J
    Hej! Tack för de fina orden. Mvh Diana
  • 2019-03-03

Anna J skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Vi köpte flyttstädning. Önskar dock lite mer professionellt bemötande. I övrigt bra bemötande och bra utförd tjänst. Läs mer
    2019-03-11 Helsingborgs Flyttstäd svarar Anna J
    Hej. Vi tar självklart åt oss av kritiken men roligt att du ändå är nöjd överlag. Mvh Diana
  • 2019-03-03

Sofia B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Anlitade flyttstäd för just föyttstädning. Allt gick över förväntan! Jag kan rekommendera flyttstäd Läs mer

Ulla N skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    köpte tjänsten via internet. Både vi och köparrn var nöjda med städningen. Läs mer

Niklas F skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Pålitliga och bra. Någon småmiss i städningen men jag rekommenderar dem /niklas Läs mer

Dejan R skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Enkel kontakt, bra städat. Inget att anmärka på. Läs mer

Cecilia L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Beställde och bokade flyttstäd men företaget dök inte upp som bokat och gick inte att få tag på. Sedan kom faktura och påminnelsefaktura trots att jag meddelat att tjänsten inte blivit utförd. Läs mer
  • Rebecka L

2019-03-01

Rebecka L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Väl genomförd städning. Mycket professionellt jobb Läs mer
  • Tuan N

2019-03-01

Tuan N skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag köpte flyttstädning. Bemöttes bra och allt gick smidigt till. Kan vara bra med extra tydlighet om, hur och när man tar kontakt inför städningen för att planera in överlämning av nycklar.

Hade ganska stora förväntningar på att det skulle bli en riktig professionell städning. Tyckte att resultatet motsvarade helt okej. Man missade fönsterbrädorna och några små märken på vissa köksluckor.

Sammantaget helt ok. Läs mer

Vassilios P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Halvdant städat i vissa utrymmen och lite bättre i vissa. Förstörelse som städaren inte nämnde för varken mig eller kontoret.
    För många samtal fram och tillbaka för att det skulle lösas Läs mer

Marcus M skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Hej! Jag beställde en byggstädning eftersom jag renoverat hela min bostad. Städningen blev väl utförd och blev bra bemött bra helhetsbetyg. Läs mer

Ingrid S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning av villa 150 m2.
    Bra bemött. Förväntade mig städning o fönster puts enl er information. Blev besviken när jag kom ditt och skulle låsa träffade trevlig personal, men det första som möter mig i vardagsrummet är små skräp på golvet, sådant som blir när man moppat o tvättat golv, jag tog bort det, jag skulle inte vilja att vår köpare möts av små skräp. Fönstren var jag inte nöjd med, men det fick vara. Det var inte putsat i hörnen utvändigt och de var inte särskilt smutsiga, de var putasade i mitten av januari. Sedan tycker jag egentligen det är köparen som skall betygsätta städningen. Det fanns lite andra små saker som ugnen den var ok men det fanns mycket medel kvar i ugnen (vitt) som jag tog bort. Vi har köpt hus och enl säljaren var det samma städbolag. Samma saker här dåligt putade fönster, ugnen var inte ok. Men i stort sett bra, jag tog städbolag pga jobb. Mvh Läs mer

Jonas H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning
    Trevligt bemötande
    Där det var städat var det bra
    Jag fick dock påpeka vissa saker som man missat t ex sopa av garaget och städa pannrummet Läs mer

Elin E skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning som fungerade kanon! Läs mer

Sven P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bra utfört arbete. Trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • 2019-02-26

Maria A skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bra och snabbt bemötande vid offert och bokning.
    Super bra städning och kontakt under tiden Läs mer
  • 2019-02-26

Emmy O skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Köpte Flyttstäd i Helsingborg. Dem fick städa om lägenheten 2 gånger eftersom det var dåligt städat med smulor i ugnen och dammtussar etc på golvet. Dem spillde även ett medel på stengolvet utanför lägenheten så dem fick kalla dit en slipfirma som fick slipa om golvet. Ångrar att jag inte städare själv. Läs mer

Julia P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Köpte flyttstädning. Det tog för det första dubbelt så många timmar som det skulle göra efter att de kollat min lgh, vilket ledde till att jag fick skjuta fram min besiktning till nästa dag. Mitt i städningen drog personalen och kom inte tillbaka förrän flera timmar efter. Inte nog med detta så var det inte ens städat när dem tyckte dem var klara så de fick komma tillbaka dagen efter. Kompensationen blev jag nöjd med, men den fick jag själv jaga dem i flera veckor innan jag fick. Uruselt företag! Läs mer

Karl-petter P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Köpte flyttstädning av lägenhet (72kvm)
    Bra bemötning och trevlig städ personal.
    Absolut prisvärt!
    *Kan rekommendera* Läs mer

Annelie N skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Såg fint och fräscht ut fönstren var också så fina😃👍👏 Läs mer
  • Mats B

2019-02-25

Mats B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Heleingborgs Flyttstäd höll tiderna och levererade en föredömligt resultat där de nya ägarna berömde städningen, smidigt, tryggt och enkelt. Läs mer
  • 2018-12-07

Jonas B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Detta företag kallar sig för städfirma, men är inget annat än ett riktigt dåligt skämt!
    ”Flyttstädade” lgh på 77 m2 (tog 8h) men ”glömde” samtliga vattenlås, drog aldrig fram spisen, öppnade aldrig ugnsluckan, rengjorde inte spishällen, torkade inte av en enda list och rörde inte garderoberna varken in- eller utvändigt. Bara för att nämna de värsta sakerna.
    Sen kan de lämna vilka garantier de vill. Totalt ointressant när de inte är i närheten att klara av grundåtagandet. Läs mer
  • 2018-05-29

Carina P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Supernöjd förutom att de gamla toaborstarna stod kvar vid flyttstäd och att jag själv fick ta bort spindelsväv o damm i taket. Annars kanonbra arbete! Rekommenderas 😃😃 Läs mer

Annika B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Vi bokade flyttstädning. Städningen överlag var ok. Bortsett från badrummet under badkaret, där det inte var städat ALLS. De glömde lägga visitkort så vi fick ändå ha kontakt med de nya ägarna där vi fick bilder på hur det såg ut under badkaret. Men bortsett från badrummet var det ok-vad vi vet. Läs mer

Björn E skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    + Bra pris
    + Snabba på att åtgärda upptäckta brister

- Dåligt arbete från början med många slarvfel Läs mer

Jonathan B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bokade flyttstädning. Dåligt utfört i skåp och fortfarande damm i taket och runt lampor efter städning gjort.
    I övrigt helt okej trevlig personal som försökte rätta till det som skulle göras, dock fanns inte tiden till det! Läs mer

Fredrik F skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Min köpare var inte nöjd efter tredje gången dom kom tillbaka. Försökte lägga skulden på mig. Kan inte rekommendera dessa till någon. Läs mer
  • 2018-04-02

Fredrik F skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Tyvärr mest oseriösa företaget jag anlitat som försökte lägga skulden på mig för att dom inte städat ordentligt när köparna inte var nöjda med städningen. Läs mer

Gunilla L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bemötandet från företaget har varit mycket bra.Pratade med en trevlig kvinna när jag beställde flyttstäd o all logistik funkade väl.På städdagen mötte jag upp två trevliga killar som städade min lägenhet o när jag kom o inspekterade lägenheten var den ren o fin.Om jag ska säg något negativt så var diskbänken inte så blank o fin som jag hade önskat o en hylla i badrumsskåpet var glömd men jag anser att det är petitesser Jag är mycket nöjd o skulle absolut rekomendera er till någon annan
    Tack för ett bra utfört arbete. Läs mer

Fredrik M skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    nya bostadsinnhaveran var icke 100 procent tilfreds Läs mer

Annika Å skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bra utförd städning.
    Nöjd.Kontakten var bra med er firma. Läs mer
  • Per-erik P

2018-03-09

Per-erik P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Väldigt smidigt och bra. Städningen fungerade bra, liksom logistiken kring nycklar osv. Läs mer

Filbornavägen 37, 252 76 Helsingborg