Alla kategorier Flyttstäd Skåne Helsingborg Flyttstädsbyrån Helsingborgs Flyttstäd

Helsingborgs Flyttstäd

Filbornavägen 37, 252 76 Helsingborg — Visa karta

Tycker du, som många andra, att städningen är det största stressmomentet när det är dags att flytta? Vi vet att flyttstädningen är större än en vardaglig städning och vi är specialister på att städa så att både nuvarande och framtida boende blir nöjd med resultatet.

Vår städgaranti gör att du kan lämna ansvaret i våra händer och vara säker på att få en välgjord och godkänd flyttstädning när vi är klara. Vi har rätt verktyg, medel och kunskap för att åstadkomma ett rent och fräscht hem.

Så fokusera på de roligare delarna i din flytt och låt oss på Helsingborgs Flyttstäd ta hand om städningen!

Läs vad 41 kunder tycker om Helsingborgs Flyttstäd

• Carolina T
    Carolina T skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag rekommenderar Helsingborgs Flyttstäd.
    Bra bemötande och noggrann flyttstädning utav vårt stora hus! Köparna var jättenöjda.
    Mvh Carolina
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Mycket trevliga, flexibla och tjänstvilliga. Jobbet var perfekt utfört och jag har inget att klaga på.
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag bokade flyttstädning och är väldigt nöjd med offerten och utförandet. Det var lätt att få kontakt inför bokning och under hela processen. Ett extra plus för att fönsterputsning ingick oavsett fönstertyp, förutom uterum men det framgick tydligt.
  • Bjorn S
    Bjorn S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Helt ok! , ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Min upplevelse var tyvärr katastrofalt dålig. Flyttstädet blev inte godkänt och de nya hyresgästerna skulle flytta in. Därför valde jag att själv komplettera med det som inte blev godkänt. Jag tänkte att detta underlättar ju betydligt för städfirman också så dom slipper boka ny tid för att komma, och jag slapp ta ledigt från jobbet igen för överlämning av nycklar. Jag ringer och meddelar att det ej blev godkänt och att jag har fixat det själv, men att jag skulle uppskatta att få lite rabatt för besväret. Jag får ett riktigt otrevlig svar att det kunde jag minsann inte och att jag borde ha ringt och sagt att det inte blev godkänt så att de kunde komma och göra om. Jag svarade att okej men om det nu inte blir godkänt efter att jag har kompletterat så ringer jag ju igen så får ni göra om. Men då vände damen och sa att "nej då får vi allt se om vi kommer tillbaka". Jag ifrågasatte vad som var skillnaden på om jag hade ringt direkt utan att komplettera själv eller om jag ringde dem om inte mitt kompletterande blev godkänt. Damen hade såklart inget bra svar på detta utan fortsatte bara att säga att vi fick allt se. Så otrevligt bemötande. Tråkigt att höra hur medarbetare som hatar service jobbar på serviceföretag. Jag fick betala fullt lrisnoxh kommer aldrig att rekommendera städföretage efter denna upplevelse, snarare varna andra....
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Slarvig städning där jag själv märkte att dom missat både på väggar och golv. Sedan fick jag klagomål från hon som tog över lägenheten att spis o ugn var dåligt städat.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jättebra personal! Pålitliga och utför ett väldigt bra arbete.
  • Ellinore C
    Ellinore C skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Väldigt missnöjd med flyttstädningen som vi bokade, resultatet var slarvigt och blev ej godkänt. Fick till svar att det var för att dem hade mycket att göra, dock bokade jag in flyttstädningen 3 månader innan så dem har haft gott om tid på sig att planera.
    Skulle inte rekommendera dessa till någon!
  • Inger F
    Inger F skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Trevligt bemötande hela vägen - från första kontakten till avklarad städning!
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag använde mig av Helsingborgs flyttstäd vid en flytt från min lägenhet juni 2017, jag är mycket nöjd med bemötandet och utförandet av arbetet, kan varmt rekommendera dem.
  • Jitka S
    Jitka S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Det var enkelt att anlita Helsingborgs flyttstäd för just städning i samband med flytt. De var enkla att kommunicera med och hjälpsamma så att det blev smidigt. Med bra resultat.
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Inget att klaga på! Trevlig personal från bokning till städning! Överkomligt pris!
  • Gun O
    Gun O skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Arbetet utfördes till största belåtenhet med stor proffsighet. Jag upplevde otydlighet vid betalningen då det gick till annan adress än vid beställningen.
  • Lasse G
    Lasse G skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Trevligt, proffsigt bemötande, effektiva o snabba! Super bra / Lasse Göransson
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Mycket nöjd med flyttstädningen som gjordes noggrannt och i tid.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Städningen va under all kritik, fick över 20 punkter på besiktningen som behövdes göras om!
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bra bemötande snabbt svar sen tyvär var inte städningen bra gjort fick göras om
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bra och billig städfirma! Rekommenderas!
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bokade flyttstäd från lägenheten jag flyttade från. När jag fick min nya lägenhet så var den i mina ögon inte ren i köksskåp och toalett därför bokade jag städning av dessa två utrymme. När jag sedan skulle sätta in mina saker i köksskåpen kunde jag städa dem själv igen för det var fortfarande svart i skåpen. Badrummet hade de inte rengjort kaklet, skåpen var också svarta mellan hyllplanen. Sen tar vi ventilationen inte rengjord i köket ovanför fläkten och absolut inte rengjord på toaletten. Vad jag tycker om städningen i den lägenhet jag flyttade in i hoppas jag att ni själv förstår vad jag tycker om den. Lägenheten jag flyttade från vet jag inte det vet ni om dom har beklagat sig. Bemötandet jag fick av Linda var jättebra synd bara att man inte kan säga anlita Helsingborgs flyttstäd för där fallerar ni. Mvh Kerstin
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Var svårt att få en exakt tid de skulle komma trots att det i mitt fall var viktigt pga tidsbrist. Visste inte förrän samma dag när de skulle komma. Var svårt att få kontakt. Flyttstädningen av två rum och kök gjorde de på två timmar och slarvigt vilket gjorde att nästa hyresgäst fick flytta in i en inte helt färdigstädad lägenhet. De återkom och städade det som de missat men skulle inte rekommendera dem.
  • Linda T
    Linda T skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Kunde och fick göra jobbet ändå eftersom
    dom inte utförde avtalat jobb
  • Elisabet B
    Elisabet B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning.
    Trevligt bemötande. Snabbt och effektivt genomförande. Mycket nöjd med resultatet.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Kontaktade aldrig mej för att få nycklar innan utsatt datum, som de lovat att glra. Städade väldigt dåligt, omstädning krävdes. Rekommenderas EJ!
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Trevligt bemötande . Allt flöt på bra. Mycket nöjd med resultatet.
  • Bobby B
    Bobby B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Det utfördes med bravur till en rimlig kostnad.
    Inga klagomål.
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Mycket bra! Bra personal.
  • Sven M
    Sven M skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Välgjort arbete på överenskommen tid till ett bra pris.
  • Rose-marie A
    Rose-marie A skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bra städning, har rekommenderat er
  • Mandana Z
    Mandana Z skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Det rekommenderas till andra. Jag tycker att det var väl städat.
  • Sara J
    Sara J skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Mycket bra bemötande och arbetet väl utfört.
  • Linda B
    Linda B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Trevligt bemötande på kundservice och mejl.
    Städpersonalen däremot var inte serviceminded och verkade stressade.

Städningen blev inte godkänt vare sig av mig,hyresvärden eller nya hyesgästen.
    Det är garanti på tjänäten så de fick komma tillbaka och göra om.
    2017-08-24 Helsingborgs Flyttstäd svarar Linda B
    Städgarantin har ju fungerat här och vi hoppas nya ägaren är nöjd. Tråkigt med så lågt betyg om allt löst sig.

Mvh Kimmie
  • Elin P
    Elin P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Enkelt, smidigt och superbra resultat
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Supertrevliga vänligt bemötande
  • Monika P
    Monika P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Allt fungerade från början till slut!
  • Kristopher A
    Kristopher A skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Hur bra som helst! Kunde inte varit nöjdare.
  • Maja S
    Maja S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Beställde flyttstädning av lägenhet. Beställningen gick smidigt och fick en bra utförlig lista med det som ni städade.

Sen ringer ni två dagar innan och ber om att få komma en dag tidigare, på en söndag, när vi hade avtalat måndagen. När jag säger att det inte går blir er personal irriterad och säger att de inte får ihop schemat på grund av sjukdom. Efter en stunds samtal ändrar vi så ni istället kommer och städar på söndagen vid 15-tiden. Det hela skjuts på hela tiden och jag får under söndagen ringa och fråga vart städarna blivit av. Städarna kommer sent på kvällen, vid 19-tiden och det är då mörkt ute och i lägenheten som saknar lampor eftersom den är tom.
    Dagen efter upptäcker jag många missar som görs om någon dag senare. Det mesta var slarv och nog en konsekvens av trötta städare som jobbat för länge den dagen. Så jag är inte så nöjd med resultatet och att ni ändrade dag. Är inte heller nöjd med bemötandet jag fick när jag inte ville ändra dag till en början. Om personal är sjuka så ska inte det bli mitt problem att lösa.
    2017-08-24 Helsingborgs Flyttstäd svarar Maja S
    Hej

Ja mänskliga faktorn har nog spelat roll här och vi beklagar det inträffade. Vi tar åt oss av kritiken och tar upp detta dock skönt att allt löste sig med vår Städgaranti.

Mvh Kimmie
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bra bemötande från alla inblandade hyresvärden godkände städningen utan anmärkning duktig tjej som städadade.
  • Göran P
    Göran P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Ville har hjälp med flytt städning Trevligt bemötande och snabbt svar när ni kunde städa Resultatet av städning blev bra Vi blev mycket nöjda
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Proffsigt utfört arbete och hyresvärden var väldigt imponerad. Kommer anlita er i framtiden. Särskilt tack till Linda dom utförde städningen, snyggt jobbat.
  • Christian E
    Christian E skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Mycket och uppskattar det trevliga bemötandet
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Riktigt bra! Fick inga anmärkningar på besiktningen!
    Bra pris och lätt att få hjälp!

Filbornavägen 37, 252 76 Helsingborg