Helsingborgs Flyttstäd

Filbornavägen 37, 252 76 Helsingborg — Visa karta

Tycker du, som många andra, att städningen är det största stressmomentet när det är dags att flytta? Vi vet att flyttstädningen är större än en vardaglig städning och vi är specialister på att städa så att både nuvarande och framtida boende blir nöjd med resultatet.

Vår städgaranti gör att du kan lämna ansvaret i våra händer och vara säker på att få en välgjord och godkänd flyttstädning när vi är klara. Vi har rätt verktyg, medel och kunskap för att åstadkomma ett rent och fräscht hem.

Så fokusera på de roligare delarna i din flytt och låt oss på Helsingborgs Flyttstäd ta hand om städningen!

Läs vad 136 kunder tycker om Helsingborgs Flyttstäd

• 2020-11-27

Sandra B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag beställde en flyttstädning av Helsingborgs Flyttstäd på min lägenhet och jag är så otroligt nöjd av det bemötande jag fick av Ted på företaget. Då jag skulle flytta till en annan stad blev det lite krångligt med nyckelöverlämning, men Ted var väldigt engagerad och löste det på ett proffsigt sätt.
    Städningen sen blev godkänd besiktningen, väldigt skönt då jag redan flyttat från Helsingborg.

Om jag hade bott kvar i Helsingborg hade jag inte tvekat på att använda dom igen, jag har även rekommenderat dom till mina vänner i Helsingborg. Läs mer
  • 2020-11-26

Frida S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning i 2 hus. Jättedålig städning i första huset, fick klaga och vi valde att intelåta dem göra om det utan fixa själv. I andra huset blev städningen ok. Läs mer

Eva V skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Bra och snabb städning. Enkelt och smidigt 😊 Läs mer

Oscar G skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Missade bokad städdag men inga anmärkningar på städ. Läs mer

Christoffer G skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Blev super rent tack . Mycket bra Läs mer

Rolf H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Mycket bra! Ett väl utfört arbete! Läs mer

Tobias B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning, väl bemött och levde upp till förväntningarna Läs mer

Mikael S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning.
    Trevligt bemötande. Städningen fullföljdes enligt avtal.
    Vi flyttade och vi har inte fått några klagomål från de som flyttade in.
    Sammanfattningsvis: Nöjd kund. Läs mer

Martin J skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Punktligt och mycket väl utförd flyttstäd av min lägenhet. Den nya hyresgästen blev mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-11-21

Inger J skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning av huset plus grovstädat förråd.
    Nästan allt var till stor belåtenhet.
    Endast några kökslådor som var dåligt urstädade. Läs mer

Sofie L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning som var den absolut bästa.
    Kan verkligen rekommendera företaget.
    Arbetet helt perfekt, tiden hölls och priset
    mycket bra.
    Inom familjen har vi anlitat företaget tre gånger och alla gånger blev vi supernöjda. Läs mer

Philip L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Var nöjd med flyttstäden. Trevligt bemötande vid bokning. Läs mer

Hanna C skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning, var tvungen att ringa tillbaka städerskan för att göra om för det blev inte rent första gången. Trevligt bemötande dock. Läs mer

Marie L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning
    Huset blev skinande rent!
    Mycket nöjda. Läs mer

Kenneth F skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Fungerade bra inga klagomål från den nya ägaren. Läs mer

Barbro L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag hade beställt flyttstädning och det som gjordes var så mycket mer än jag någonsin kunnat förvänta mig, det var strålande, ja det sken om lägenheten efteråt. Jag är så enormt tacksam för denna otroligt fina städning, köparna var även de imponerade!! Läs mer

Ami S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Blev väldigt bra bemött, Trevlig personal, noggrann, köparen och jag var väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-11-17

Caroline S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Helnöjd med städningen och det trevliga bemötandet! Läs mer
  • 2020-11-17

Malin V skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Vi använde tjänsten flyttstädning och blev mycket nöjda. Professionellt bemötande av alla. Skönt med städgarantin då företaget hade kontakt med dem som flyttade in. Rekomenderar verkligen Helsingborg flyttstäd. Läs mer
  • 2020-04-29

SIMON R skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Sämsta någonsin, min städbesiktning gick inte igenom då de glömt både städat toaletten, putsat fönster, inte städat ugnen eller skrubbat bort skit på väggarna. Dem fick sedan en chans till men ansåg de var klara efter 20 minuter. Fick då skrubba toaletten själv då de inte ansåg det var deras arbete. Samt skrubba golven ordentligt. Ta absolut inte detta skit företag. Otrevliga o stressiga städerskor också. Läs mer
  • 2020-02-09

Jakob H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Snabb förfrågan av flyttstäd av lgh. Mycket proffisionnella.
    Snabba och bra.
    Rekommenderar Läs mer
  • 2020-02-08

Kerstin B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Enkelt och smidigt. Bra jobbat. Trevligt bemötande. Höll tid och avtal. Läs mer
  • 2020-02-06

Per L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Förutsättning av hus som jag blev mycket nöjd med . Läs mer

Anna S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Beställde flyttstädning, både jag och dem nyinflyttade var nöjda. Kan rekommendera Helsingborgs flyttstäd. Läs mer

Julia K skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning av en 2:a. Allt var rent och fräsch. Fanns absolut inget att klaga på. Blev bra bemött av två kvinnor. Bra jobbat! Läs mer

Ronnie B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag fick städa golven och köksskåpen igen. Läs mer
  • 2019-11-28

Marcus H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Katastrof! Första städningen blev inte godkänd efter att de dessutom bytt dag, blev en ombesiktning som jag fick bekosta trots löfta om annat. De skickade två unga killar som använde så mycket vatten på parketten att den lyfta och medförde en kostnad på 7000kr. När man sedan försöker få tag i någon ansvarig är det helt omöjligt. Riktigt dåligt bemötande, utförande och uppföljning. Detta företag borde inte få existera. Bestred fakturan och väntade på svar från ägaren "kimmie sultan", ett tag senare dyker en räkning på 3700 kr upp från kronofogden. Har fått lägga ut över 10000 pga deras inkompetens. Har varit i kontakt med deras försäkringbolag som vägrar ta ansvar. Läs mer
  • 2019-11-05

Anna L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Beställde flyttstäd. Jag fick veta att ett städteam skulle komma på morgonen den aktuella dagen. Det kom en trevlig kvinna med till synes privat bil, hon gjorde ett bra jobb. Jag förväntade mig minst två personer i en typ av firmabil så man kunde se varifrån dom kom. Det var en stor villa så det tog henne till kvällen att bli klar. Hon fick köra ifrån för att hämta fler dammsugarpåsar också. Ska ju finnas i en firmabil! Verkligen inget jag gör om eller rekommenderar till någon. Läs mer

Netterströms E skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Städ av affärslokal. Vi blev mycket trevligt bemötta. Uppfyllde alla förväntningar. Städfirman lämna nyckeln till fastighetsägaren som inte har sagt något till oss om anmärkning så allt måste ha varit mycket bra! Läs mer

Lasse N skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Vi köpte en flyttstädning. Väldigt duktiga och noggranna! Trevligt bemötande och skönt att de kunde med kort varsel. Läs mer

Marie P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstäd
    Mycket bra
    Tack så mycket för hjälpen
    Med vänliga hälsningar Läs mer

Kerstin D skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag beställde flyttstädning. Jag var sent ute men jag fick hjälp och städningen var bra och godkänd av bostadsbolaget. Jag fick ett bra bemötande. Läs mer

Anna L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstäd. Ordentligt städat och bra pris. Mindre bra att vi inte kunde få veta exakt tid förrän samma dag som städningen skulle ske. Läs mer
  • 2019-10-30

Diana T skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstädning. Blev väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • 2019-10-30

Sandra L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Trevlig tjej som kom och skulle flyttstäda men mycket som ej var städat. Lister under kök var smutsiga, element bla och klibbiga golv av rengöringsmedel. Läs mer

Jana E skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flytthjälp. Proffsigt och trevligt. Läs mer

Birgit S skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Mycket bra kommunikation med städerskan hela tiden. De städade till och med på en söndag. Mycket bra flexibilitet, med att även hjälpa till med nedtagning av persienner och hantering av tvättmaskin, då vi bor 20 mil bort från dödsboet. Många +++ Läs mer

Yvonne F skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Hej! Vi köpte flyttstäd av er vilket vi var mycket nöjda med. Vi blev bra bemötta. Ni utförde det vi hade bett om. Med andra ord vi var nöjda. Läs mer

Rolf J skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag fick ett bra bemötande och ett fantastiskt välstädat hus! Blev lite förvecklingar med fakturan men det löste sig! Priset på städningen var mycket bra! Läs mer

Cecilia L skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Allt var bra förutom lite dålig information från städarna att dem blev sena osv därav en 4:a Läs mer

Jonathan P skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Till slut nöjd. Men ni fick komma tillbaka två gånger då slut besiktningen inte var godkänd. Bland annat duschväggar, ugnen var inte rengjord och inte heller diskmaskinen. Läs mer

Sabrina B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Va dåligt städat så fick ringa o be dom städa om under helgen för att de skulle bli godkänt av nya ägarna. Läs mer
  • 2019-04-24

Marcus Christoffer H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Katastrof! Första städningen blev inte godkänd så blev en ombesiktning som jag fick bekosta. De skickade två unga killar som använde så mycket vatten att parketten lyfte och medförde en kostnad på 7000. När man sedan försöker få tag i ngn ansvarig är det helt omöjligt. De erbjuder sig inte ens att betala för ombesiktningen. Riktigt dåligt bemötande, utförande och uppföljning. Detta företag borde inte få existera. Jag blev totalt grundlurad och de vägrar svara på samtal/mail. Läs mer
  • 2019-03-12

Anneli H skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Flyttstäd.
    Ödmjukhet och posivitet, lätta att prata med.
    Att det skulle bli riktigt rent och fräscht så som jag hade förväntat mig om jag skulle flyttat in där. Detta uppfylldes mer än väl.
    De fyra som utförde arbetet var mycket trevliga och duktiga 🌟🌟🌟🌟
    Mycket nöjd med både arbete och pris.
    Lämnade goda rekommendationer till mäklaren där jag köpte det nya huset. Läs mer
    2019-03-13 Helsingborgs Flyttstäd svarar Anneli H
    Tack det var roligt att höra. Alltid roligt med nöjda kunder. Mvh Diana
  • 2019-03-10

Zandra J skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Jag var nöjd med flyttstädningen och det var köparen med. Noga och effektiva ! Läs mer
    2019-03-11 Helsingborgs Flyttstäd svarar Zandra J
    Hej! Tack för de fina orden. Mvh Diana
  • 2019-03-03

Anna J skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Vi köpte flyttstädning. Önskar dock lite mer professionellt bemötande. I övrigt bra bemötande och bra utförd tjänst. Läs mer
    2019-03-11 Helsingborgs Flyttstäd svarar Anna J
    Hej. Vi tar självklart åt oss av kritiken men roligt att du ändå är nöjd överlag. Mvh Diana
  • 2019-03-03

Sofia B skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Anlitade flyttstäd för just föyttstädning. Allt gick över förväntan! Jag kan rekommendera flyttstäd Läs mer

Ulla N skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    köpte tjänsten via internet. Både vi och köparrn var nöjda med städningen. Läs mer

Niklas F skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Pålitliga och bra. Någon småmiss i städningen men jag rekommenderar dem /niklas Läs mer

Dejan R skrev om Helsingborgs Flyttstäd
    Enkel kontakt, bra städat. Inget att anmärka på. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte