Hillströms bil

2.9

8 omdömen om Hillströms bil

Jonas N
Skrev om Hillströms bil

Direkt efter köpet upptäckte vi dolda fel på bilen. Vägrar betala, deras garantier är bara skitsnack. Svarar inte på telefon, mail eller sms. Absolut det sämsta företag jag har haft att göra med.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

JOHAN S
Skrev om Hillströms bil

Företaget är svartlistade hos Råd & Rön 2022 och följer inte ARN:s rekommendationer. Oseriösa och lovar saker dom inte håller. Väntat på nya vinterdäck i över 2 månader nu, slutade med att jag fick köpa nya för ca 6000kr. Så fort man påpekar problem med bilen kommer dom med ursäkter eller slutar helt enkelt att svara på sms/mail. Deras försäkring som dom lurar på en är bara skitsnack. När man kontaktar försäkringsbolagen om ett fel så hänvisar dom en till Hillström Bil (som inte svarar) Riktig skitfirma

Daniel C
Skrev om Hillströms bil

Mycket bra bilhandlare. Seriös och noga med att kunde skall vara nöjd. Här kommer Jag köpa fler bilar. Danne

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Charlie P
Skrev om Hillströms bil

Blev jätte bra bemött vid köp av bilen. Men sen när de visade sig att bärarmen hade rostat av och jag tappade den under bilfärden så var de inte lika lätt längre. Hade jag varit på motorvägen hade jag nog inte suttit här idag. Ena killen hävdade att jag kört på något och att bärarmen inte kan rosta då den inte är gjort i metall. Den andra killen säger de här ska vi fixa du får tillbaka pengarna som de kostade att laga bilen. Har fortfarande inte fått några pengar och skadan och första kontakt var 16 mars 2022.

Abel B
Skrev om Hillströms bil

Trevligt och bra bemötande men han ljög om vad han han skulle göra med hojen han köpte av mig.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Anders E
Skrev om Hillströms bil

Vänligt bemött på alla sätt och vis. Har dock inte kunnat köra min Yamaha på grund av vintern,men snart så.

Ammar E
Skrev om Hillströms bil

Skit dåligt!!! Köpte en bil från de .. höll på typ en månad med reparationen mellan verksamheterna…de har ljugit för mig Jätte jättedåligt företag och jag kommer att skriva om det på facebook o blocket

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Ann S
Skrev om Hillströms bil

Blev bemött av Kristian som var trevlig, glad och lättsam 😊. Förväntningarna var precis vad vi tänkt oss mycket trevlig försäljare som tog sig tid och var hjälpsam. Vi köpte en Piaggio. Rekommenderar verkligen detta företag!!

Hillströms bil gillar detta