HOME OF ESS

HOME OF ESS

• BadgeThreeYears

Home of ESS - online-destinationen som stillar dina cravings dygnet runt, 7 dagar i veckan. We’ve got you covered. År 2007 började Göteborgs-baserade ESS Group skapa en samling drömresmål och destinationer som gäster vill återkomma till om och om igen! Du kanske känner till Ellery Beach House, Steam Hotel, Jacy’z, Falkenberg...

794 omdömen om HOME OF ESS

Annelie L
Skrev om HOME OF ESS

Mycket snabb leverans!!👍Snygga grön/vit randiga kaffekoppar🥰

Monica F
Skrev om HOME OF ESS

Köpte doftpinnarna Golden Bamboo, helt underbara och får med doften från YSB hem.

Lene N
Skrev om HOME OF ESS

Den bästa shampoo och balsam jag har testat Luktar såååå gott Det var lätt att beställa och snabb leverans Super nöjd

Svar från HOME OF ESS

Tack Lene för ditt fina omdöme. Vad härligt att höra att du är nöjd med ditt köp hos oss. Vi hoppas du återkommer till vår online-destination framöver! Ha en fortsatt fin dag.

Carina E
Skrev om HOME OF ESS

Smidigt och snabb leverans. Köpte handdukar denna gången.

Svar från HOME OF ESS

Stort tack Carinaför ditt omdöme. Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss & att du är nöjd med våra produkter, service samt leverans. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Heidi J
Skrev om HOME OF ESS

Bra beskrivning på hemsidan av urvalet. Varan kom snabbt , bara på några dagar. Jag ville ha samma kuddar/ täcken som på Jacys hotell. Sov så gott. Blev typ kär i känslan.. Ja nu har jag hotellkänsla hemma. Köpte kuddar och täcken. Fantastiskt sköna

Svar från HOME OF ESS

Tack Heidi för ditt fina omdöme, det glädjer oss att höra! Hoppas du fått till hotell-känslan hemma & njuter till fullo ☀️ Är det något du funderar på så låt oss veta. Vi önskar dig en fortsatt fin dag!

Anna S
Skrev om HOME OF ESS

Det var så smidigt med allt! Vi är toppennöjda!

Svar från HOME OF ESS

Hej Anna. Stort tack för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du är nöjd med våra produkter, service & snabba leverans. Vi hoppas du hittade precis det du sökte! ☀️

Stig B
Skrev om HOME OF ESS

Bra produktbeskrivning samt snabb leverans.

Svar från HOME OF ESS

Hej Stig. Stort tack för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du är nöjd med våra produkter, service & snabba leverans. Vi hoppas du hittade precis det du sökte! ☀️

Ewa E

Trevligt🤩 Absolut☀️ Gärna igen🥰

Svar från HOME OF ESS

Tack Eva för ditt fina omdöme 🥰 Vi är glada att höra att du är nöjd med våra produkter, service & snabba leverans. Vi hoppas du hittade precis det du sökte! ☀️

Pernilla N
Skrev om HOME OF ESS

Väldigt nöjd med mina gardiner som jag köpt!

Svar från HOME OF ESS

Stort tack Pernilla för ditt omdöme! 🥰 Det glädjer oss att höra att du är nöjd med dina gardiner. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Marie A
Skrev om HOME OF ESS

Snabbt och smidigt, har hittills hälften av beställningen levererats. Jag förstår att ordern delades upp på grund av olika salas produkter, trots att jag inte har fått något meddelande om det. 📦🔀📦🚚

Svar från HOME OF ESS

Tack Marie för ditt omdöme! Hoppas att du blir nöjd med dina produkter från oss! Jag ser att du fått 2 olika spårningslänkar från DHL, varav den ena är uthämtad redan & den andra fortfarande påväg. Du kommer att få vidare notiser från DHL när detta paket är framme. Är det något mer du funderar på så är du välkommen att kontakta oss via mail eller telefon. Vi önskar dig en fortsatt fin dag!

Petra S
Skrev om HOME OF ESS

Fina produkter till bra pris. Jag köpte koppar och fat.

Svar från HOME OF ESS

Tack Petra för ditt omdöme. Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss & att du är nöjd med våra produkter, service samt leverans. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Annika W
Skrev om HOME OF ESS

Dåligt Jag beställde överkast för 2 veckor sedan och har fortfarande inte fått leverans.

Svar från HOME OF ESS

Hej Annika. Vi ser att ditt paket finns att hämta ut hos ditt ombud sedan den 8/4, vi hoppas du fått notiser om detta - om inte, vänligen kontakta oss på helpme@homeofess.com eller telefon mellan kl. 9.00-12.00: 0775-55 35 55, så skall vi se till att dina uppgifter för notifieringar stämmer. Önskar dig en fortsatt fin dag & hoppas du blir nöjd med dina varor från oss!

Fatima S
Skrev om HOME OF ESS

Snabbt och smidigt att beställa på nätet.:-)

Svar från HOME OF ESS

Tack Fatima för ditt omdöme. Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss & att du är nöjd med våra produkter, service samt leverans. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Nina P
Skrev om HOME OF ESS

Snabb leverans och underbara tallrikar !

Svar från HOME OF ESS

Tack Nina för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss & att du är nöjd med vår snabba leverans!. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Eva F
Skrev om HOME OF ESS

Produkterna är underbara, så nöjd. Stämmer överens med bilderna. Leverans fungerade bra precis som utlovat.

Svar från HOME OF ESS

Tack Eva för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss & att du är nöjd med vår snabba leverans!. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Anna B
Skrev om HOME OF ESS

Snabb leverans, ett fantastiskt utbud !

Svar från HOME OF ESS

Tack Anna för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss & att du är nöjd med vår snabba leverans!. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Ann-Sofie N
Skrev om HOME OF ESS

De har en fin webbplats och enkelt att handla på nätet, snabb leverans och mitt överkast är helt enligt mina förväntningar! Vänligen Ann-Sofie

Svar från HOME OF ESS

Tack Jessica för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss med en inspirerande hemsida & att du är nöjd med vår snabba leverans! Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Emma H
Skrev om HOME OF ESS

Jag fick helt fel vara hemskickad efter beställning

Svar från HOME OF ESS

Hej Emma, Tack för ditt omdöme. Återkoppla gärna snarast till oss på helpme@homeofess.com så skall vi se vad som hänt samt rätta till detta, vi får be om ursäkt om du fått helt fel vara!

Anna K
Skrev om HOME OF ESS

Snabb och effektiv leverans och fina varor

Lena A
Skrev om HOME OF ESS

Köpte 6 st vackra champagneglas och tyvärr så var ett av dem trasigt vid leverans. Detta löste kundservice galant och jag hade ett nytt glas hemma inom 2 dagar. Jag är super nöjd!

Svar från HOME OF ESS

Tack Lena för ditt fina omdöme. Toppen att du fick hem ditt ersättningsglas så snabbt 💖 vi får be om ursäkt igen för du mottog glaset i detta skick! Vi önskar dig en fortsatt fin dag!

Marie L
Skrev om HOME OF ESS

Är så nöjd med era underbara påslakan och kuddar erc! Sover som en prinsessa i dem. Nu beställde jag även påslakan setet till maken!

Svar från HOME OF ESS

Hej Marie. Stort tack för din underbara feedback! 😊 Vi är så glada att höra att du är nöjd med dina nya sängkläder & kuddar från oss. Hoppas ni fortsätter njuta av goda nätters sömn! 🌙✨

Marie K
Skrev om HOME OF ESS

Trevliga mail och snabb leverans

Svar från HOME OF ESS

Tack Marie för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss & att du är nöjd med vår snabba leverans!. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Anne B
Skrev om HOME OF ESS

Köpte en härlig bodylotion. Enkelt att beställa och snabb leverans

Svar från HOME OF ESS

Tack Anne för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss & att du är nöjd med din lotion!. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Linnéa S
Skrev om HOME OF ESS

Jag köpte champagneglas med ett spetsmönster på. Väldigt vackra glas av god kvalitet. Köp och leverans gick snabbt och smidigt.

Svar från HOME OF ESS

Tack Linnea för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss & att du är nöjd med vår snabba leverans!. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Jessica W
Skrev om HOME OF ESS

Jättefina glas! Snabb leverans! Enkelt och smidigt.

Svar från HOME OF ESS

Tack Jessica för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du upplevde en positiv köp-upplevelse hos oss & att du är nöjd med vår snabba leverans!. Vi önskar dig en fortsatt fin dag 💖

Caroline D
Skrev om HOME OF ESS

Snabb leverans efter att jag beställde. Nöjd med produkten, enligt förväntan

Svar från HOME OF ESS

Tack Caroline för ditt fina omdömde! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service & våra produkter, samt den snabba leveransen. Vi önskar dig en fortsatt fin dag!

Maria B

Perfekt! Trevlig upplevelse hela vägen. Snabb leverans

Svar från HOME OF ESS

Stort tack Maria för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att din upplevelse hos oss var till förväntan. Vi välkomnar dig tillbaka till vår onlinedestination framöver! 🌟

Stina A
Skrev om HOME OF ESS

Blev mycket besviken och hade mycket högre förväntningar på rums sprayen jag beställde med tanke på priset Men doften är knappt märkbar luktar ytterst ytterst lite och försvinner direkt Utkastade pengar och mycket pengar för ingenting

Svar från HOME OF ESS

Hej Stina. Tack för ditt omdöme. Vi tycker det är tråkigt att du inte upplever doften på det sätt vi tänkt man skall göra. Återkom gärna till oss helpme@homeofess.com så ersätter vi dig gärna med en lösning. Vi vill att man som kund skall vara 100% nöjd med sitt köp hos oss. Ser fram emot din återkoppling. Önskar dig en fortsatt fin dag!

Maria L
Skrev om HOME OF ESS

Superduperbra och smidigt. Jättebra täcken och snabb leverans

Svar från HOME OF ESS

Stort tack för ditt fina omdöme, Maria! 💖 Vi är glada att höra att du uppskattar vår service, fina produkter & inspirerande hemsida. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att låta oss veta 🌟

Isabelle O
Skrev om HOME OF ESS

Det var enkelt att handla av Home of ess, leveranstiden var kort. Men varorna levde inte upp till förväntningarna. Jag köpte doftljus, doftpinnar och rumspray. Ljuset och pinnarna luktar ingenting. Jag förväntade mig att hemmet skulle lukta som på Jacy’s. (Då det var den doften jag köpte) Men för att känna den doften behöver jag spraya rummen med sprayen och den doften släpper efter en stund. Alltså, jag betalade ca 1000kr för att mitt hem skulle lukta i princip ingenting. Har hört av mig till Home of ess och inte fått någon respons Mycket besviken.

Svar från HOME OF ESS

Hej isabelle. Tack för ditt omdöme. Vi vill att man som kund hos oss skall vara 100% nöjd. Vi har försökt kontakta dig den 27/3, hoppas du kan se mailet så kommer vi fram till en lösning tillsammans! Önskar dig en fortsatt fin dag!

Karin A
Skrev om HOME OF ESS

Hyfsat snabb leverans fina varor

Svar från HOME OF ESS

Tack för ditt omdöme Karin! 💖 Vi är glada att höra att du uppskattar vår service, fina produkter & inspirerande hemsida. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att låta oss veta 🌟

Tove I
Skrev om HOME OF ESS

Lätt att beställa, snabb leverans och bra produkter

Svar från HOME OF ESS

Tack Tove för ditt fina omdöme! 💖 Vi är glada att höra att du uppskattar vår service, fina produkter & inspirerande hemsida. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att låta oss veta 🌟

Susanne F
Skrev om HOME OF ESS

Suveränt , bra service, snabb leverans och kundvänliga

Svar från HOME OF ESS

Hej Susanne, Tack för ditt fina omdöme! 💖 Vi är glada att höra att du uppskattar vår service, fina produkter & inspirerande hemsida. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att låta oss veta 🌟

Eva H
Skrev om HOME OF ESS

Jättefin produkt med snabb leverans, är mycket nöjd. Det tråkiga är att jag ville köpa 2 barstolar, men dom kommer in i lagret förs den 1/4 och 20% gäller t.o.m 31/3.

Svar från HOME OF ESS

Hej Eva, Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattar vår hemsida & snabba leverans. Välkommen tillbaka till vår online-destination framöver! 🌟

åsa E
Skrev om HOME OF ESS

Supersmidigt! Snabb leverans och välpackade varor.

Svar från HOME OF ESS

Stort tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattar vår service, välpackade varor & snabba leverans. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att låta oss veta 🌟

First-Name L
Skrev om HOME OF ESS

Mycket bra köpsite och produkt! Mycket nöjd. Extra plus för den vackra etiketten utsnpå kartongen:) typisk ESS detalj som gör skillnad. Bra där!

Svar från HOME OF ESS

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattar vår service, fina produkter & inspirerande hemsida. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att låta oss veta 🌟

Eva H
Skrev om HOME OF ESS

Så fina lampor, bra packade, alltid bra service om det skulle vara något fel, jag är så nöjd.

Svar från HOME OF ESS

Hej Eva, Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattar vår service, fina produkter & hemsida. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att låta oss veta 🌟

Jane N
Skrev om HOME OF ESS

Snabb leverans , älskar mitt marmorskål och mina koppar.

Svar från HOME OF ESS

Hej Jane, Tack så mycket för ditt fina omdöme. Vi är glada att du uppskattade hemsidan, produkterna samt den snabba leveransen 💖

Charlotte H
Skrev om HOME OF ESS

Kul utbud av prylar och snabb leverans

Svar från HOME OF ESS

Hej Charlotte, Tack så mycket för ditt omdöme. Vi är glada att du uppskattade hemsidan, produkterna samt den snabba leveransen. Hoppas du hittade precis det du sökte! 🛍️

Rose-Marie A
Skrev om HOME OF ESS

Otroligt snabb leverans. Lampan köptes med rabatt och motsvarar helt förväntan! Jättefin!

Svar från HOME OF ESS

Hej Rose-Marie, Tack så mycket för ditt fina omdöme 💖 Vi är glada att du uppskattade hemsidan, produkterna samt den snabba leveransen! 🛍️

Anne O
Skrev om HOME OF ESS

Smidigt och lätt att beställa samt supersnabb leverans! Supernöjd!

Svar från HOME OF ESS

Hej Anne, Tack så mycket för ditt fina omdöme. Vi är glada att du uppskattade hemsidan samt den snabba leveransen. Hoppas du hittade precis det du sökte! 🛍️💖

Catrine N

Bra utbud. Fin kvalitet. Prisvärt

Svar från HOME OF ESS

Hej Catrine, Tack så mycket för ditt omdöme. Vi är glada att du uppskattade hemsidan, utbudet samt kvalitén på våra produkter. Hoppas du hittade precis det du sökte! 🛍️💖

Sofie S
Skrev om HOME OF ESS

Älskar allt från det charmiga bekräftelsemailet på att ordern skickas till att få hem leveransen snabbt och i en rolig förpackning (råkade skratta högt när jag läste meddelandet på kartongen). Till mina nya kuddar och täcke 🥰 världsklass! Har rekommenderat er redan till hela personalrummet.

Svar från HOME OF ESS

Tack Sofie för ditt härliga omdöme! 🌟 Vad glada vi blir att höra att du uppskattar vår service, produkter & snabba leverans. Vi önskar dig en fortsatt fin dag!

Annika K
Skrev om HOME OF ESS

Lätt att handla via nätet och snabb leverans. jag handlade var sin badrock till mig och min man skön och mycket prisvärd. Nöjd över förväntan. Annika

Svar från HOME OF ESS

Tack Annika för ditt härliga omdöme! 🌟 Hoppas ni får härliga stunder i badrocken! Vi önskar dig en fortsatt fin dag!

Ingrid S
Skrev om HOME OF ESS

Bra och snabb service. Min morgonrock var som förväntat

Svar från HOME OF ESS

Tack Ingrid för ditt härliga omdöme! 🌟 Vad glada vi blir att höra att du uppskattar vår service, produkter & snabba leverans. Hoppas du får härliga stunder i badrocken! Vi önskar dig en fortsatt fin dag!

Carolina F
Skrev om HOME OF ESS

Super tydlig hemsida, extremt snabb leverans och framförallt fantastiskt snygga produkter!!

Svar från HOME OF ESS

Hej Carolina, Tack så mycket för ditt omdöme. Vi är glada att du uppskattade hemsidan & att den var inspirerande, samt vår snabba leverans. Hoppas du hittade precis det du sökte! 🛍️💖

Annelie K
Skrev om HOME OF ESS

Underbart krispiga täcke och påslakan set. Super nöjd och snabb leverans

Svar från HOME OF ESS

Hej Annelie, Tack så mycket för ditt fina omdöme 💖 Vi är glada att du uppskattade ditt köp hos oss. Vi hoppas ni sover gott i de nya sängkläderna.

Emiliya I
Skrev om HOME OF ESS

Mycket nöjd med min beställning. Snabbt leverans.

Svar från HOME OF ESS

Hej Emiliya, Tack så mycket för ditt omdöme. Vi är glada att du uppskattade ditt köp hos oss samt vår snabba leverans. Hoppas du hittade precis det du sökte! 🛍️💖

Marika A
Skrev om HOME OF ESS

Home of Ess har fantastiska produkter i alla dess former! Är jättenöjd med mina kuddar och mitt täcke "Funky Dream", som gör att varje natt är som en hotellnatt!

Svar från HOME OF ESS

Hej Marika, Tack så mycket för ditt fina omdöme 💖 Vi är glada att du uppskattade ditt köp hos oss. Vi hoppas ni sover gott i de nya sängkläderna!

Mona H
Skrev om HOME OF ESS

Bästa lotion som finns. Har tidigare använt Lulu Belle. Trey Ben är ännu bättre.. Snabb leverans.

Svar från HOME OF ESS

Tack Mona för ditt härliga omdöme! 🌟Vi är glada att höra att du uppskattar de nylanserade Trey Ben-produkterna. Vi önskar dig en fortsatt fin dag!