HomeMaid i Kungsbacka

HomeMaid i Kungsbacka

3.8

About company

Välkommen till HomeMaid i Kungsbacka! Har du svårt att få tiden att räcka till? Både som privatperson och företag kan detta vara ett problem. Låt oss ta hand om städningen både i hemmet och på kontoret så att du får tid över till annat som är mer värdefullt. Kom hem till ett nystädat hem eller börja morgonen på ett nystädat...

10 omdömen om HomeMaid i Kungsbacka

Birgitta S

Jag är nöjd med tjänsten. Pålitlig administration. Mycket bra städning

Svar från HomeMaid i Kungsbacka

Hejsan, tack för din fina återkoppling!

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Hamon S
Escribió sobre HomeMaid i Kungsbacka

Det funkar alltid väldigt bra med svar och återkoppling. Städningen funkar också väldigt bra och jag uppskattar när det inte är olika varje gång. Senast hade vi tillägg på att städa i källaren och tvätta fönster invändigt, vilket också funkade problemfritt.

Svar från HomeMaid i Kungsbacka

Hejsan, tack för din återkoppling!

Anna W
Escribió sobre HomeMaid i Kungsbacka

De städade tre ggr och ändå var det inte rent. När jag klagade efter sista gången hade jag väntat för länge med att ringa (påskhelgen) så vi kunde inte få reducerad faktura trots att hyresgästen som flyttade in skickade bilder och visade vad de missat. Detta trots noggranna instruktioner och t o m bilder till Homemaid

Svar från HomeMaid i Kungsbacka

Tack för din återkoppling, ska föra vidare detta till mina kollegor!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Johan W
Escribió sobre HomeMaid i Kungsbacka

Det måste vara det sämsta städsbolaget som existerar. Mycket gick fel. Kanske beroende på att den som städade inte kunde svenska eller personalen på kontoret missat något. Jag hade satt upp lappar på alla ställen där det skulle städas och markerat med postit (flera ställen hade missats). När kaminen skulle tömmas hade man spillt nedbränd/aska kol hamnat på uteplatsen. När jag förklarade vad nyckel till huset skulle läggas när städningen var klar, lades den i helt fel brevlåda. När jag kontaktade homemaid och...

Svar från HomeMaid i Kungsbacka

Hejsan, hoppas att allt är återgäldat idag och att vi kan ge er en ny chans framöver!

Rikke S
Escribió sobre HomeMaid i Kungsbacka

Vänligt bemötande, bra service och väl utfört arbete!

Svar från HomeMaid i Kungsbacka

Så roligt att du är nöjd med vår tjänst för veckostäd! Vi ser fram emot att hjälpa er snart igen. Trevlig dag!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 214 omdömen 4.2 av 214 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Sven L
Escribió sobre HomeMaid i Kungsbacka

Kontoret meddelar inte vilken tidpunkt ni kommer Städningen är ok

Svar från HomeMaid i Kungsbacka

Hej Sven, var tråkigt att du inte inte var så nöjd, självklart förmedlas detta vidare,

Jeanette N
Escribió sobre HomeMaid i Kungsbacka

Överlag bra. Inget att klaga över. Bortsett att det är fräckt att säga att jag måste skriva 30 tecken. Ta bort den idiotiska gränsen!

Svar från HomeMaid i Kungsbacka

Hej Jeanette, var roligt att du är nöjd med städningen, tyvärr kan vi inte göra någonting åt denna gräns som finns just ju,

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Bertil E
Escribió sobre HomeMaid i Kungsbacka

Alltid trevligt bemötande när man ringer kontoret. Vi är dessutom mkt nöjda med den person som kommer till oss. Ibland görs mikron , alltid torkar hon vid spisen o flyttar oljor vinäger osv. Alltid rent o snyggt i badrummen tex duschväggar osv Förövrigt golvytor osv Alltid rent o snyggt Mvh. Karin o Bertil

Svar från HomeMaid i Kungsbacka

Hej Bertil, var roligt att höra att ni är nöjda med vår tjänst, önskar er en trevlig dag,

Elisabeth S

Har varit kund i mer än 15 år. Uppskattar pålitligheten och kvaliteten

Svar från HomeMaid i Kungsbacka

Hej Elisabeth, var roligt att ni har varit kund hos oss så länge, detta uppskattas!

Birgitta P
Escribió sobre HomeMaid i Kungsbacka

Jag är mycket nöjd med HomeMaid och särskilt Malin, som jag har haft den senaste tiden. Alla som har varit hos oss och städat, har gjort ett bra jobb. Mvh Birgitta o Pelle Petersson 0

Svar från HomeMaid i Kungsbacka

Hej Birgitta, var trevligt att ni är nöjda med vår tjänst, önskar er en trevlig dag,