Huddinge Trafikskola AB

Huddinge Trafikskola AB

Ring 08-711 50 00 www.huddingetrafikskola.se
4.0

Vi erbjuder dig en komplett körskola med moderna fordon, professionella lärare och datoriserad teoriutbildning. Våra lokaler ligger centralt belägna i Huddinge Centrum nära buss och pendeltåg.

22 omdömen om Huddinge Trafikskola AB

Nina Helena M
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Jojje är en otroligt bra kurshandledare som förklarade på både ett lärorikt och underhållande sätt. Väldigt engagerad kursledare som tom lärde sig namnen på oss 14 pers som deltog i utbildningen. Rekommenderas starkt!

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Elias A
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Bra skola som hjälper dig bra med att få körkort, om ni vill ha en rolig och professionell lärare så väljer ni jojje.

First-Name L
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Jojje välj Jojje om du vill ha en trafiklärare som är intresserade av att förstå dig och dina förutsättningar. Han är mycket pedagogisk och lär dig handlingar. Han utmanar dig förstå vad din handling leder till. Han gör sitt bäst för dig bli ett säker och trygg förare i trafiken. Det är mycket mer, sist men inte minst, han är super professionell som lärare. Du kommer vinna mer än vad du betalar för "ett paketpris". Rekommenderas starkt!

Huddinge Trafikskola AB H och First-Name L gillar detta
Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Carl N

Mycket bra trafikskola, kan starkt rekommendera Jojje och Asad

Sandy M
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Mina lärare var fantastiska! Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket och är hur nöjd som helst!

Huddinge Trafikskola AB H gillar detta
Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Viviana Mabel V
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Min dotter har precis avbokat en tid pga av hosta och halsont. Hennes bror har nämligen legat hemma med feber och hon vaknade med symtom idag. Hon mailade till Huddinge Trafikskola samt att jag mailade igår och ställde frågan gällande policy nu med corona Inget svar och de har enligt hon i receptionen ej fått hennes mail idag Väldigt märkligt för hon mailade bara för 1 v sedan en annan fråga och då fick ni mailet och svarade Idag valde hon att avstå för att undvika smittspridning eftersom man ej vet om man har Corona...

Johanna Josefin S
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Till en början var jag faktiskt lite skeptisk till metoden som min utbildare använde sig av för att lära ut. Jag kände att det inte skulle passa mig men jag gav det några försök och tillslut så kände jag hur snabbt jag faktiskt utvecklades. Efter 15 lektioner så kände jag mig redo och klarade både teori och uppkörning på första försöket. Tack till Huddinge trafikskola! Rekommenderas varmt :)

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Linus B
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Jag är väldigt nöjd med Huddinge Trafikskola! Bra bemötande från personal. Min upplevelse är att de är seriösa och erfarna. Jag körde ca 25 lektioner med Danne och det fungerade mycket bra, väldigt lugn och stöttande lärare. Jag var på riskutbildning med Ted och han lyckades göra en tillsynes tråkigt utbildning till en väldigt intressant.

Julia G
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Det kändes bra i det stora hela, tyckte dock att läraren kunde vara lite för hård ibland vilket gjorde att det inte blev lika kul att köra i mellan åt

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

jesper L
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

En bra seriös trafikskola med tydlig utbildningsplan och bra lärare.

jesper L gillar detta
Ellen W
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Dålig attityd när sådant jag inte kunde testades. Fick klump i magen och bytte bilskola. Kände inget stöd.

Svar från Huddinge Trafikskola AB

Hej Ellen Jag skulle vilja påstå att alla våra lärare är duktiga men att alla lärare inte passar alla elever. Just eftersom att arbeta tillsammans i bil är en lärosituation som kanske inte är det vanligaste i dagens samhälle gör det att personkemin har en stor betydelse för elevens upplevelse av utbildningen. Men den upplevelse som du beskriver om att en lärare hos oss skulle haft en dålig attityd mot en elev vid en första testlektion är något som jag beklagar och ser ytterst allvarligt på. Just vid det första mötet med...

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Oscar S
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Seriös bil körskola och bra personal. Rekommenderas!

Henrik A
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Mycket nöjd! Personalen är profesionella och vet vad de snackar om. Lektionerna ger mycket utveckling och lärarna är bra på att, inte bara förklara hur man ska köra bättre, men också varför. Det medör en mer mogen attityd i trafiken. De är bra på att styra upp lärande utifrån önskemål och ger en bra omfattande utbildning. Tog själv körkortet på andra försöket, och känner att utan körskolan hade jag inte blivit godkänd.

Nybrons Trafikskola AB
4.8/5 i betyg av 461 omdömen 4.8 av 461 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Alexander S
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Tog körkortet över sommaren, extremt nöjd, väldigt duktiga och trevliga lärare

My D
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Körkort på två månader! (med mycket slit såklart och en del förkunskaper). Flexibla och förstående. Min lärare Ted var grundlig på ett bra sätt och tog inga genvägar. Här blir man en bra förare som kommer ha glädje av sina kunskaper resten av sitt liv. Helt enkelt hög kvalitet. Så glad att jag körde fullt ut med Huddinge trafikskola. Tog mitt körkort 2018

David E
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Tog mitt körkort här år 2018. Väldig pedagogiska lärare med mycket kunskap. Jag körde privat och via denna skola. De tog väl hand om en och hjälpte mig planera min körlektioner och även vad jag och min far skulle mängdträna på hemma. Så att inte vi skulle spendera så mycket pengar på "onödiga" lektioner. Skolan lärde en väldigt många tips på hur uppkörningen skulle gå till och hur jag skulle reagera på de t.ex farlig vänstersväng på landsväg. Skulle rekommendera stark att gå på denna skola.

Joel S
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Tog mitt körkort här under 2018, mycket kunnig personal. Var lätt att komma överens om ett lämpligt upplägg med regelbundna lektioner som passade mitt arbetsschema och där vi redan tidigt kunde sätta ett slutdatum att sikta mot.

Kristian P
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Jag tog mitt körkort här under 2018 och gjorde det helt igenom skolan eftersom jag inte hade möjlighet att köra privat. Det fungerade väldigt bra överlag. Jag tyckte att jag fick mycket bra stöd både vad det gällde teorin och körlektionerna. Uppskattade speciellt att jag kunde komma dragandes med krångliga frågor om bilar rent tekniskt samt om oklarheter i teorin. Tack till er allihop! Kristian

Maite L
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Jag lade ned extremt mycket pengar och tid på den här skolan. Efter att ha bytt skola insåg jag att pedagogiken på Huddinge Trafikskola har brister. Jag körde mest runt med en passiv och oengagerad lärare som sällan gav instruktioner. När jag inte förstod eller visste hur man gjorde så kunde trafikläraren tappa tålamodet och bli arg. Eftersom läraren aldrig sade något så antog jag att jag gjorde rätt. På min första körning på min nya skola var kritiken allvarlig. Viktiga saker som döda vinkeln, speglar och eco-drivning...

Svante D gillar detta
Jan
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Jag är så otroligt nöjd över min utbildning på trafikskolan. Ted är både jätte hjälpsam på kontoret och teorikursen. Jag hade inte klarat av teoriprovet om det inte var för all hjälp och tipps som jag fått av han. Jag körde med Lennart och jag kan bara säga att jag rekommenderar honnom starkt. Mycket kunnig och lugn. Det enda som jag kan klaga på är att man inte kan betala efter de tidiga lektionerna när receptionen inte öppnar förrns kl11. Nybliven körkortstagare!!!

Michael M
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Har varit jätte nöjd tidigare men (då jag vart tvungen att göra ett uppehåll) hade de lärare jag jobbade med slutat och den nya läraren kan varesig svara på frågor eller utbilda. Trist. Men det blir till att hitta en ny trafikskola.

A
Skrev om Huddinge Trafikskola AB

Jättebra trafikskola. Proffsig. Bra lärare som kunde fokusera på det som behövdes lärarstöd till. Dessutom ett gott stöd för mig som handledare för privatkörningen emellan. Min son är nu en väl förberedd nybliven körkortshavare. Mamma