Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Huddinge Huddinge Trafikskola AB

Huddinge Trafikskola AB

Kommunalvägen 20, 141 61 Huddinge — Visa karta

Vi erbjuder dig en komplett körskola med moderna fordon, professionella lärare och datoriserad teoriutbildning. Våra lokaler ligger centralt belägna i Huddinge Centrum nära buss och pendeltåg.

Läs vad 5 kunder tycker om Huddinge Trafikskola AB

• Ludvig E
    Ludvig E skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Dåligt med information och allmänt lurig skola.. men bra körlärare. Läs mer
  • Maite L
    Maite L skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Jag lade ned extremt mycket pengar och tid på den här skolan. Efter att ha bytt skola insåg jag att pedagogiken på Huddinge Trafikskola har brister. Jag körde mest runt med en passiv och oengagerad lärare som sällan gav instruktioner. När jag inte förstod eller visste hur man gjorde så kunde trafikläraren tappa tålamodet och bli arg. Eftersom läraren aldrig sade något så antog jag att jag gjorde rätt.
    På min första körning på min nya skola var kritiken allvarlig. Viktiga saker som döda vinkeln, speglar och eco-drivning satt inte alls trots att jag kört över 30 lektioner på Huddinge trafikskola. Jag blev också godkänd på moment som jag aldrig hade gjort, vilket jag upptäckte sedan på min nya skola. I efterhand när jag tänker tillbaka på tiden på Huddinge Trafikskola så känns det mest som om de ville klämma ut massa pengar, för moment som eco-drivning borde läraren ha pratat om redan vid lektion 1. Kanske väntar de med att prata eco-driving först till lektion 50? Läs mer
    Svante D gillar detta
  • Jan
    Jan skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Jag är så otroligt nöjd över min utbildning på trafikskolan. Ted är både jätte hjälpsam på kontoret och teorikursen. Jag hade inte klarat av teoriprovet om det inte var för all hjälp och tipps som jag fått av han. Jag körde med Lennart och jag kan bara säga att jag rekommenderar honnom starkt. Mycket kunnig och lugn. Det enda som jag kan klaga på är att man inte kan betala efter de tidiga lektionerna när receptionen inte öppnar förrns kl11.

Nybliven körkortstagare!!! Läs mer
  • Michael M
    Michael M skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Har varit jätte nöjd tidigare men (då jag vart tvungen att göra ett uppehåll) hade de lärare jag jobbade med slutat och den nya läraren kan varesig svara på frågor eller utbilda. Trist. Men det blir till att hitta en ny trafikskola. Läs mer
  • A N
    A N skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Jättebra trafikskola. Proffsig. Bra lärare som kunde fokusera på det som behövdes lärarstöd till.

Dessutom ett gott stöd för mig som handledare för privatkörningen emellan.

Min son är nu en väl förberedd nybliven körkortshavare.

Mamma Läs mer

Valhallavägen 82, 11427, STOCKHOLM