Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Huddinge Huddinge Trafikskola AB

Huddinge Trafikskola AB

Kommunalvägen 20, 141 61 Huddinge — Visa karta

4.1 i betyg av av 15 omdömen

Vi erbjuder dig en komplett körskola med moderna fordon, professionella lärare och datoriserad teoriutbildning. Våra lokaler ligger centralt belägna i Huddinge Centrum nära buss och pendeltåg.

Läs vad 15 kunder tycker om Huddinge Trafikskola AB

• Linus B

2019-03-12

Linus B skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Jag är väldigt nöjd med Huddinge Trafikskola! Bra bemötande från personal. Min upplevelse är att de är seriösa och erfarna. Jag körde ca 25 lektioner med Danne och det fungerade mycket bra, väldigt lugn och stöttande lärare. Jag var på riskutbildning med Ted och han lyckades göra en tillsynes tråkigt utbildning till en väldigt intressant. Läs mer
  • 2019-02-07

Julia Göranson skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Det kändes bra i det stora hela, tyckte dock att läraren kunde vara lite för hård ibland vilket gjorde att det inte blev lika kul att köra i mellan åt Läs mer
  • 2019-01-31

jesper Lagerberg skrev om Huddinge Trafikskola AB
    En bra seriös trafikskola med tydlig utbildningsplan och bra lärare. Läs mer
    jesper Lagerberg gillar detta
  • 2018-12-18

Verifierad kundrelation
    Ellen W skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Dålig attityd när sådant jag inte kunde testades. Fick klump i magen och bytte bilskola. Kände inget stöd. Läs mer
    2019-01-09 Huddinge Trafikskola AB svarar Ellen W
    Hej Ellen

Jag skulle vilja påstå att alla våra lärare är duktiga men att alla lärare inte passar alla elever. Just eftersom att arbeta tillsammans i bil är en lärosituation som kanske inte är det vanligaste i dagens samhälle gör det att personkemin har en stor betydelse för elevens upplevelse av utbildningen. Men den upplevelse som du beskriver om att en lärare hos oss skulle haft en dålig attityd mot en elev vid en första testlektion är något som jag beklagar och ser ytterst allvarligt på. Just vid det första mötet med trafikskolan brukar eleven vara nervös och inte vilja göra fel eftersom att den vet att läraren kommer att säga någonting då. Det är helt naturligt att känna så och övervinns lättast genom att man som elev känner sig trygg i att vi som lärare endast säger saker för att hjälpa och stötta eleven i sin utbildning. Mitt förslag är, om du är villig, att jag gärna skulle vilja diskutera med dig vad det var som fick dig att känna på det viset du beskriver och att vid ett sådant samtal kunna rekommendera någon av våra andra lärare som skulle passa dig bättre som elev.

Huddinge Trafikskola är ett familjeföretag som har funnits i Huddinge centrum i samma familj sedan 1953. Då är det av största vikt att vi bedriver vår verksamhet seriöst då vårt rykte bygger på flera generationer av elever, om det känns på det viset du beskriver så är jag väldigt intresserad av att komma i kontakt med dig eftersom att det verkligen inte ska kännas så. Detta eftersom att jag som 4:e generationens trafiklärare tar min trafikskola och den utbildning vi bedriver på största allvar och är stolt över den utbildning som vi erbjuder våra elever. I det fallet att en elev inte är nöjd, på något vis, anser jag att det är av största vikt att vi får reda på det och kan göra någoting åt det. Det går bra att ringa på tele. Nr 08-7115000 eller maila via kontoret@huddingetrafikskola.se

/Ted på Huddinge Trafikskola
    2019-02-20 Ellen W svarar Huddinge Trafikskola AB
    Självklart är det en speciell situation. Det var dock inte någon första lektion. Trots att ett körkort kändes långt borta efter min sista lektion hos er gick uppkörning bra strax därefter.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    jesper Lagerberg gillar detta
  • Oscar S

2018-12-08

Oscar S skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Seriös bil körskola och bra personal. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-04

Henrik A skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Mycket nöjd!
    Personalen är profesionella och vet vad de snackar om. Lektionerna ger mycket utveckling och lärarna är bra på att, inte bara förklara hur man ska köra bättre, men också varför. Det medör en mer mogen attityd i trafiken. De är bra på att styra upp lärande utifrån önskemål och ger en bra omfattande utbildning. Tog själv körkortet på andra försöket, och känner att utan körskolan hade jag inte blivit godkänd. Läs mer
  • 2018-10-29

Alexander S skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Tog körkortet över sommaren, extremt nöjd, väldigt duktiga och trevliga lärare Läs mer
  • My D

2018-10-18

My D skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Körkort på två månader! (med mycket slit såklart och en del förkunskaper). Flexibla och förstående. Min lärare Ted var grundlig på ett bra sätt och tog inga genvägar. Här blir man en bra förare som kommer ha glädje av sina kunskaper resten av sitt liv. Helt enkelt hög kvalitet. Så glad att jag körde fullt ut med Huddinge trafikskola. Tog mitt körkort 2018 Läs mer
  • 2018-10-13

David E skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Tog mitt körkort här år 2018. Väldig pedagogiska lärare med mycket kunskap. Jag körde privat och via denna skola. De tog väl hand om en och hjälpte mig planera min körlektioner och även vad jag och min far skulle mängdträna på hemma. Så att inte vi skulle spendera så mycket pengar på "onödiga" lektioner.
    Skolan lärde en väldigt många tips på hur uppkörningen skulle gå till och hur jag skulle reagera på de t.ex farlig vänstersväng på landsväg.

Skulle rekommendera stark att gå på denna skola. Läs mer
  • 2018-10-11

Joel S skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Tog mitt körkort här under 2018, mycket kunnig personal. Var lätt att komma överens om ett lämpligt upplägg med regelbundna lektioner som passade mitt arbetsschema och där vi redan tidigt kunde sätta ett slutdatum att sikta mot. Läs mer
  • 2018-10-08

Kristian P skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Jag tog mitt körkort här under 2018 och gjorde det helt igenom skolan eftersom jag inte hade möjlighet att köra privat.
    Det fungerade väldigt bra överlag.
    Jag tyckte att jag fick mycket bra stöd både vad det gällde teorin och körlektionerna.
    Uppskattade speciellt att jag kunde komma dragandes med krångliga frågor om bilar rent tekniskt samt om oklarheter i teorin.
    Tack till er allihop!

Kristian Läs mer
  • Maite L

2016-11-27

Maite L skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Jag lade ned extremt mycket pengar och tid på den här skolan. Efter att ha bytt skola insåg jag att pedagogiken på Huddinge Trafikskola har brister. Jag körde mest runt med en passiv och oengagerad lärare som sällan gav instruktioner. När jag inte förstod eller visste hur man gjorde så kunde trafikläraren tappa tålamodet och bli arg. Eftersom läraren aldrig sade något så antog jag att jag gjorde rätt.
    På min första körning på min nya skola var kritiken allvarlig. Viktiga saker som döda vinkeln, speglar och eco-drivning satt inte alls trots att jag kört över 30 lektioner på Huddinge trafikskola. Jag blev också godkänd på moment som jag aldrig hade gjort, vilket jag upptäckte sedan på min nya skola. I efterhand när jag tänker tillbaka på tiden på Huddinge Trafikskola så känns det mest som om de ville klämma ut massa pengar, för moment som eco-drivning borde läraren ha pratat om redan vid lektion 1. Kanske väntar de med att prata eco-driving först till lektion 50? Läs mer
    Svante D gillar detta
  • 2015-04-20

Jan skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Jag är så otroligt nöjd över min utbildning på trafikskolan. Ted är både jätte hjälpsam på kontoret och teorikursen. Jag hade inte klarat av teoriprovet om det inte var för all hjälp och tipps som jag fått av han. Jag körde med Lennart och jag kan bara säga att jag rekommenderar honnom starkt. Mycket kunnig och lugn. Det enda som jag kan klaga på är att man inte kan betala efter de tidiga lektionerna när receptionen inte öppnar förrns kl11.

Nybliven körkortstagare!!! Läs mer
  • 2010-03-29

Michael M skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Har varit jätte nöjd tidigare men (då jag vart tvungen att göra ett uppehåll) hade de lärare jag jobbade med slutat och den nya läraren kan varesig svara på frågor eller utbilda. Trist. Men det blir till att hitta en ny trafikskola. Läs mer
  • 2008-12-15

A N skrev om Huddinge Trafikskola AB
    Jättebra trafikskola. Proffsig. Bra lärare som kunde fokusera på det som behövdes lärarstöd till.

Dessutom ett gott stöd för mig som handledare för privatkörningen emellan.

Min son är nu en väl förberedd nybliven körkortshavare.

Mamma Läs mer

Bästa trafikskolorna i Huddinge:

Linne A Linne A tycker:
“Jag köpte bl.a körlektioner oc...” Läs mer

Roslagsgatan 4, 11355, STOCKHOLM