Läs vad 33 Läs vad Leo Wessman

• 2020-12-17
    Jag är väldigt nöjd och tacksam för den hjälp jag fått av Leo då jag köpt lägenhet. Han har varit tillmötesgående, engagerad och mycket hjälpsam i kontakt med säljare och att skynda på tillträde.
    Sandra E
    • 54.2 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Tack Sandra! Hoppas vi lyckas lösa något bra med tillträde nu. Vi håller kontakten framöver och så hoppas jag du kommer trivas i din nya bostad!

• 2020-12-11
    Jag och min sambo köpte våran första lägenhet, en väldigt fin trea som har stora möjligheter för renovering och att göra till sin egen.

Leo var vid första kontakt mycket hjälpsam, trevlig och flexibel. Jag uppskattar ärlighet, och bra kommunikation är viktig för oss som är både nya på bostadsmarknaden och i Sverige. Leo tog tid för att svara på våra frågor och förklara processen på ett mycket professionellt, samtidigt begripligt sätt.

Leo har varit mycket professionell och trevlig mäklare, absolut med trevligaste bemötandet!
    Lára Dagný G
    • 66.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Tack för ditt fina omdöme Lára! Viktigt för mig att ni känner er trygga i processen, framförallt när det är väldigt mycket som är nytt för er! Jag hoppas ni kommer trivas och ska bli spännande att se hur ni formar bostaden till eran egen. Jag finns tillgänglig hela tiden vid eventuella frågor och så håller vi kontakten inför tillträdet.

• 2020-12-10
    Leo sålde vår 2:a i Årsta gick snabbt och smidigt, proffsigt rakt igenom!
    Toufik Bassem Torbjörn K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Tack Toufik! Önskar er stort lycka till med flytten till nya lägenheten och hoppas verkligen ni kommer trivas, annars får ni komma tillbaka till Årsta ;)

• 2020-12-08
    Bostadsrätt
    Proffesionell
    Bra påläst om lägenheten, kunnig inom branschen. Vill båda parters bästa.
    Dennis S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    För mig är det viktigt att alla parter känner sig nöjda! Vi ses på tillträdet och skulle det vara någonting är det bara att höra av dig.

• 2020-12-08
    Sålde vår tvåa i Årsta! Så tacksamma för all hjälp och engagemang som Leo visade! Vi fick både de priset vi ville och de gick snabbt! Vi kan verkligen rekommendera Leo 😃
    Hillevi Anna Linnéa G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Så roligt att vi lyckades hitta en lösning så att ni kan slappna av under under julen för att sedan börja planera flytten. Jag hoppas ni kommer trivas i det nya området och ni är alltid välkomna att höra av er!

• 2020-12-04
    Köpt en bostadsrätt i Söderort!
    Jättebra bemött och Leo är smidig och snabb att ha att göra med!
    Daniel B
    • Skarpnäck
    köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Härligt att höra Daniel! Kul att vi lyckades hitta en lösning snabbt och. Vi håller kontakten och sen ses vi på tillträdet.

• 2020-11-18
    Leo hjälpte mig sälja min tvåa innan visning och får toppbetyg! Saker som jag själv varken hade tid eller ork till tog Leo hand om och såg till att det blev progress. Hela tiden en positiv anda och samtidigt en trygg känsla av att ha en kompetent mäklare med i processen. Såg inte fram emot att sälja lägenheten pga. tidsbrist och andra åtaganden men med Leo som mäklare blev det jättesmidigt. :) Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Leo som mäklare!
    Johanna B
    • 57.5 m²
  • 2020-11-12
    Toppenbra visning av lägenheten, Leo svarade på alla frågor jag hade och förklarade allt mycket bra!
    Bra återkoppling och information under köpprocessen.
    Anna F
    • 57.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Hoppas verkligen att du ska trivas i din nya bostad! Bara att höra av dig om det skulle vara någonting

• 2020-11-11
    Jag valde Leo för att han kändes ärlig, engagerad, hungrig och som den typen av mäklare som skulle jobba stenhårt för att uppnå bästa resultat och göra mig nöjd vid min lägenhetsförsäljning. Leo levde verkligen upp till allt jag kunnat önska mig och mer därtill. Han skötte det perfekt, tog hand om mig som kund och fanns där när jag behövde råd under hela resan med försäljningen. Jag har bara mycket gott att säga om Leo. Toppklass, rekommenderar Leo varmt!
    Dan S
    • 60.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Tack Dan för att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen! För mig handlar det bara om att du som min kund ska vara nöjd i slutändan. Vi ses efter julledigheten och bara att höra av dig om det skulle vara någonting!

• 2020-11-07
    Leo levde verkligen upp till våra förväntningar när det gällde att sälja vår lägenhet.
    Har bara goda ord att säga om honom!!
    Mikael H
    • 80.0 m²
    • Skarpnäck
    sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Tur att vi lyckades få ihop det ;) Vi hörs och ses snart!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte