Leo Wessman
Registrerad mäklare sedan 2019-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 8 Läs vad Leo Wessman

• Caroline H köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta

2020-07-13

Hammarbyhöjden
    Vi köpte vår nya bostad via Leo på HusmanHagberg och är så fantastiskt nöjda med hans hjälp genom hela processen. Lyhörd, trevlig & alltid tillgänglig. Mycket nöjda! Läs mer
  • Björn Gunnar E sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta

2020-07-12

Hammarbyhöjden
    Är bara med som finansiär. Helt korrekt bemötande och mkt proffsigt- Läs mer
  • Lillemor N sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta

2020-07-09

Hammarbyhöjden
    Trevlig, hjälpsam, korrekt, helt ok. Läs mer
  • Tove A sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta

2020-05-02

Stureby
    Har sålt en 2:a i Enskede genom Leo. Leo har ett trevligt och proffsigt bemötande, var tillgänglig och svarade snabbt på frågor. Fick lägenheten såld innan visning. Läs mer
    2020-05-04 Leo W svarar Tove A
    Stort tack för förtroendet att sälja din bostad! Även roligt att så snabbt hitta en bra köpare och att allting gick smidigt. Vi ses nästa vecka på tillträdet. Ta hand om er!
  • Mikael E köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta

2020-04-28

Årsta
    Jag har köpt en lgh i Årsta som låg under kommande försäljning. Det hela gick snabbt och smidigt med att kunna se lgh på kort varsel. Hela affären genomfördes smidigt, jag är nöjd. Läs mer
    2020-04-29 Leo W svarar Mikael E
    Härligt att höra att du är nöjd Mikael, det är viktigt för mig!
    Tror att du kommer trivas bra i din nya bostad.
    Hör av dig om det skulle dyka upp några frågor, annars så ses vi på tillträdesdagen
  • Eric H
    Eric H sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta

2020-04-28

Årsta
    Innan jag sålde min 2:a så var jag i kontakt med 4-5 olika mäklare på olika byråer.
    Mitt val föll på Leo som är väldigt lyhörd, jordnära och sätter sig in i både säljare och köpares situation.

Leo matchade ihop min lägenhet med en potentiell köpare väldigt snabb och det var över förväntan i dessa tider. Riktigt bra jobbat!

Rekommenderar varmt Leo och HusmanHagberg Årsta.

/ Eric Holmblad Läs mer
    2020-04-29 Leo W svarar Eric H
    Tack Eric!
    Väldigt tacksam över att jag fick hjälpa dig med försäljningen och extra roligt att det blev en bra och snabb försäljning!

Önskar er lycka till framöver så hörs vi snart!
    Leo W gillar detta
  • Annika J köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta

2020-04-05

Stureby
    Köpte en bostadsrätt i Stureby innan visning. Mäklaren var tillmötesgående och proffsig. Affärer gick lätt och smidig och vi alla var nöjda Läs mer
    2020-04-06 Leo W svarar Annika J
    Tack Annika för att jag fick hjälpa dig att hitta bostad! Hoppas du kommer trivas, vi ses på tillträdesdagen. Bara att höra av dig om det uppstår några frågor eller funderingar.
  • Ann-charlotte E sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta

2020-02-20

Årsta
    Leo lyckades sälja min bostadsrätt med stort renoveringsbehov till ett bra pris och på kort tid som jag önskat.

Leo är lätt att få kontakt med och han är service inriktad, vill göra det mesta möjliga för en bra försäljningen! Läs mer
    2020-02-24 Leo W svarar Ann-charlotte E
    Hejsan Ann-charlotte och tack för omdömet. Tacksam över att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen.
    Vill önska dig stort lycka till med nya bostaden och jag finns tillgänglig framöver också.
    Leo W gillar detta

Senaste försäljningarna