Leo Wessman

Leo Wessman

Leo Wessman är mäklare på HusmanHagberg Årsta

Leo Wessman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Leo Wessman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 141 omdömen med ett betyg på 4.9. Leo Wessman har haft 33 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 141 Läs vad Leo Wessman

2022-09-30 Verifierad kund
    Otroligt professionell, punktlig, tillmötesgående och trevlig!
    Inte ett ont ord kan sägas om Leo!
    2022-09-30 Verifierad kund
    Leo var otroligt professionell och trevlig. Svarade alltid snabbt vid frågor och var med under hela processen, från första telefonsamtal till efter tillträde.
    Vid tillträdet skedde en dubbelbokning vid mäklarens kontor som krånglade till det lite, men det var inget som Leo inte löste hur enkelt och bra som helst.

Rekommenderar starkt Leo.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från första minut till avslut. Besitter goda kunskaper och färdighete där både köpare och säljare blir nöjda.

Rekommenderas starkt!
  • Rikard S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2022-09-04 Verifierad kund
    Leo är snabb, lyhörd och professionell.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket gott intryck redan vid första mötet. Professionell, väldigt service-minded och återkopplade mycket väl under hela försäljningens gång. Ger min varmaste rekommendation till Leo!
  • köpte sitt hus med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2022-08-30 Verifierad kund
    Leo skapar en trygg och bra affär åt båda håll, en egenskap som få mäklare lyckas förmedla. Kan varmt rekommendera Leo.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket bra, kunnig och lätt att få kontakt med. Vi fick bra information hela tiden och kände oss trygga genom hela köpeprocessen. Kan verkligen rekommendera Leo.
  • köpte sitt hus med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    • Tallkrogen
    2022-08-30 Verifierad kund
    Leo har varit väldigt hjälpsam i vår process att köpa vårt första hus. Verkligen en positiv upplevelse att ha en mäklare som varit så tillmötesgående och professionell.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2022-07-14 Verifierad kund
    Leo hjälpte mig till en bra affär i en osäker tid som säljare. Engagerad, lättsam och enkel att få tag på.
    Tack Leo!
    • Hammarby Sjöstad
    2022-06-27 Verifierad kund
    Väldigt korrekt och tillmötesgående. Även om det funnits svårigheter på vägen så har han kunnat hålla både mig och den andra parten nöjda och har hållit förhandlingar parallellt på ett föredömligt sätt.